A teherautókban, és a buszokban van egy szerkezet ami a kilóméteróra alapján egy CD méretű papír korongra rögzíti az utazás adatait mint hogy mennyi ideje, milyen sebességgel, a sofőr kivette-e a pihenőjét, ilyesmik. Az újabbakban már cd-re rögzíti az adatokat a Tachograf.
őőm mi az a tachográf?:$ mert a Volvo buszba is van ilyen.. am lehet hgy a trafipax csal de az óra is?:D monnyuk inkább az óra:P am nekem 12-es van nekem 3 végére erőslesz kéri 4-et de 3 dikba alcsony fordulaton az köbö olyan mint egy babetta 100%os emelkedőn... ez nem tudoim mért van. Tök mindegy mannyi vel mentem több mint 60 és majd szét hullot:D
Nem biztos hogy menne neki a hetven mert nagyon elgyengül a 3. végére 13-sal, 11-sel lényegesen dinamikusabb volt, de az egyes és kettes sebesség most is ugyan olyan mint 11-sel. Lehet hogy az enyém is menne többet ha nem enduro gumi lenne elől-hátul, meg amúgy is nehezebb a motorom mint a gyári Mustang mert elől ugyebár simson villa van, és hátul a túradoboznak is van egy szép kis toldat. Egyszer valahol leméretem kíváncsi vagyok hány kiló.
hello! az én motoromon 12es kerék van!ezt igazából szinte minden körülmény között le tudja forgatni!így most 63-65 körül van gyűrűcsörgésesen magas fordulat mellett a végsebesség!13as kerékkel sztem szűk 70 menne neki!csak ki kell várni míg lepörgeti na meg be kell fekdüni!11es kerékkel 57et mértünk enyémnek!12essel 64 13assal sztem a 68-70 lehetséges! üdv!
Nem akarlak elkeseríteni de az hogy a mérő azt írta ki hogy te 70-el mentél az nem azt jelenti hogy ténylegesen annyival mentél mert ezek úgy vanank kitalálva, hogy többet mutasson, ezzel is arra ösztönözz hogy gyakrabban nézz a sebességmérőre, értelmetlen fa%*@ág. Mi faterral sokszor nézzük amikor a teherautóval megyünk valahova, mert abban 100%-ig pontos az óra mert a Tachográf miatt be kell méretni bizonyos időközönként.
Az én Mustangom végsebessége 13-as lánckerékkel síkúton akármilyen szélben 65 km/h!
Én már hidrogénes jawa mustang blokkal nyomom:D:D Am ma ugy mewnta motor hogy csak nah! mentem 70kmo kröül nyüvitett vonyitott minden baja volt már:D Trefipax vagy mi kiirja hogy 69/kmo lasitson erre egy kocsi előz meg ... ez magyarország össze vissza vollog nak meg anyáznak hogymennyek gyorsabban -.-. de ez van:D Megy a jószág..
Sziasztok! Eladóvá vált a Mustangom sajna!Tankja kicsit rohad,hátsó kerék jelenleg lyukas de viszont új külső van rajta!Kuplunglamellák újak max 300 km-t futottak!Napi használatban volt csak sajna messzire járok suliba így nem tom kihasználni!Most gondos kezek törődésére vár!A motor szegeden van ha valakit érdekel keressen e-mailon!Szállításban nem tudok segíteni!Úgy gondolom, hogy kb 20ezer forintot érhet ennyit szeretnék kapni érte!üdv!JAWA_Mustang (ladaszerelem@freemail.hu)
Jawa Mustang motor meghajtású szupergépfegyvereket tesztelnek titokban, majd ezeket felhasználva akarják rávenni az olajkitermelő országokat az üzemanyagár csökkentésére. és az államot arra hogy ne legyen rendszámozás.
Vagy mert az oldal készítője pár éven belül össze akarja gyűjteni a vilá mopedeseit hogy egy midnent elsöprő rendőr és rendszámellenes, meg olcsóbenzines mopedeslázadást szítson, meg világpusztító fegyvereket vejlesszen burkoltan :) (asszem kicsit beindult a fantáziám, megyek tovább butulni, akarommondani törizni...)
Egyébként tegnap találtam véletlenül a www.mopedarmy.com weboldalt, egy amerikai oldal, de bárki beregisztrálhat, aki "moped" tulaj (gyakrolatilag inkább "50-es tulaj"), az egész világból vannak regisztrálva emberek, magyarok is vannak vagy 10-en. Vannak cikkek is, fotók, fórum, mindezek persze angol nyelven. De érdekes látni, milyen 50-esek futkosnak külföldön. Amerikai Jawa-sok is vannak :-)
Valóban jól látod,csak két dugattyú látszik a képen,mivel a harmadik főtengely felülről csatlakozik fogaskerékkel a többihez.És mivel vízszintesen osztott a blokk(függőlegesen nehéz lenne megoldani :D) így az nem látszik. Figyeljük meg a brutális méretű dugattyúkat :DDD [image1][image2][image3]
Valóban jól látod,csak két dugattyú látszik a képen,mivel a harmadik főtengely felülről csatlakozik fogaskerékkel a többihez.És mivel vízszintesen osztott a blokk(függőlegesen nehéz lenne megoldani :D) így az nem látszik. Figyeljük meg a brutális méretű dugattyúkat :DDDD
Őőőő nem akarok beszólni, de én csak 2-t látok a hengerekből :) De azért durva hogy 1967-ben a japók kihoztak belőle 17500 rpm mellett 170 km/h-s végsebességet :)
kicsit offos,de ha már versenymotor a téma akkor itt a Suzuki RK67 blokkja.50 köbcentis,3 hengeres és 14 sebességes :D Ezzel a váltóval el lehet játszani egy darabig összerakásnál.
Hali ondolom Te is észrevetted, hogy mindegiyk szinte ugyanúgy néz ki, szóval... igen ez egy sorozatgyártott motor volt a 80-as években. Romet Ogar 200 a pontos típusa, a mustang gyártásának leállítása előtt 1-2 évvel kezdték gyártani és utána még asszem pár évig ment a blokkok gyártása, aztán az Ogar 205-ösökbe már 2 sebis romet blokk került.