Eclipseboy
===========
A ladám egy 1.6-os motorból készült,egy garrett T3-as kicsit tuningolt turbóval,okosított Weber karbival,60-as kipufogó rendszerrel.
Adatai:
Teljesítmény: kb. 200 Le
Gyorsulás : 0-100 5 sec
======
Győzelmek: Audi A8 4.2 Quattro
Bmw M3 régi / sima ügy /
Bmw M3 új / Hu... éppen hogy /
Gsi Kadett 200m-en kb.50m
/ larini/ 155 Q4
Chevi Camarro
TL !
Kissé elkerülte egymást a második írásod meg a válaszom. Az ismerosöm szerint a Boldizsár (volt árajánlata) 35K + beszerelés volt, de nem is ez a lényeg, Ti mindenképpen jobbak voltatok. Ezzel kapcsolatban uccsó kérdés: meglesz ma a cucc ?
Köszi !
Larini !
Mi van má, nem írsz ?
Joe155 !
Egyik régebbi írásodban megint elojött a buzuki - dolog ! Figyellek ám !
Turbo Lada !
Köszönöm, bár hogy a tükör megvolt, azt tudtam. Azt is, hogy a fényezés körül voltak a gondok. Mondtam is a lánynak, hogy legközelebb ha csak a fényezés kéne, megpróbáljuk máshogyan megoldani. A gond csak ott volt, hogy szegény úgy érezte, állandóan hitegetve van, mégsem mennek a dolgok. A telefonos visszahívások meg sajna nem muködtek. De ezeket abszolút nem rossz szándéktól vezérelve mondom, hiszen pont nem ez a célom. Nagyon örülök, hogy így tudunk pár szót váltani, sokkal jobb ez a kontaktus. Biztos vagyok benne, hogy ha legközelebb szükségünk lenne vmire, sokkal gördülékenyebben fog menni :))))
Egyébként Judit szerint nagyon kedvesek, udvariasak voltak vele mindíg, nem volt abban semmi hiba. Egyszer én is kinézek Hozzátok, mert ha jól értesültem, egy kis "Alfa-szentély" a bolt ! Ja, és a ralisport is király !(ugye rali III ?)
A tükör rendeléstől számítot 3 órán belül meg volt,de a hölgy megkért ,hogy fényeztessem le, sajnos ezt nem én csínálom,de ezt mondtam neki is.
A FÉNYEZŐK köztudottan megbízhatatlanok.
Al-fan!
Nem fogsz kimaradni a ragacs-biznicből, de biztosat már csak akkor fogok tudni mondani, ha a kezemben lesz a cucc!
kru!
Én még nem is vizsgáltam ilyen szinten a problémát! Nekem elég annyi, hogy az Alfa gyári versenycsapatainak az emblémája! (A nickemhez képest elég tájékozatlan vagyok, nem ?!) Azt sem tudom, hogy Alfáék honnan szedték ezt a négylevelű témát, csak azt tudom, hogy kurv@ jól néz ki egy piros Alfán egy zöld négylevelű! Éppen ezért, csatlakozva kruhoz kérem a tájékozottabb márkatársakat meséljék már el az Alfa Corse embléma történetét, hátha egyszer engem is bekerít ez ügyben valaki! Köszi!!!!
Jaj de nagyon égek, hogy ezt sem tudom!!!!
Sziasztok!
Tegnap este mászkáltam a neten, mert nagy lelkesen én is kértem persze Alfa Corse-s matricát, mert milyen jó, ha az ember megkülönbözteti a kocsiját - de egyből azon gondolkodtam, hogy milyen égő, ha megkérdezik, mi ez, annyit tudok, hogy larini 155 alfa corse dtm kocsiján, az index fölött is ilyen van/volt, meg talán régen így hívták a gyárat, de semmi több.
szóval igazi _alfaholicok_, avassatok be már minket, lelkes rajongókat a jel múltjába!
kru, a kezdőbb alfás
Sziasztok!
Tegnap este mászkáltam a neten, mert nagy lelkesen én is kértem persze Alfa Corse-s matricát, mert milyen jó, ha az ember megkülönbözteti a kocsiját - de egyből azon gondolkodtam, hogy milyen égő, ha megkérdezik, mi ez, annyit tudok, hogy larini 155 alfa corse dtm kocsiján, az index fölött is ilyen van/volt, meg talán régen így hívták a gyárat, de semmi több.
szóval igazi _alfaholicok_, avassatok be már minket, lelkes rajongókat a jel múltjába!
kru, a kezdőbb alfás
Meggyöttem, jó reggelt márkatársak !
Képzeljétek, egy hete nem láttam Alfát, semmilyet ! Pedig nem az Északi sarkon jártam .
Kissé szomorú voltam azon a kis pengeváltáson, de most már látom, minden rendben van.
Larini !
Remélem a matrica ügybol én sem maradok ki !
Turbo Lada !
Nem tudtam, hogy az Ital-Autóban vagy érdekelt. Ha tudom, elobb kérdezek rá a Bravo tükörre... lesz vele valami ? A hölgyismerosöm kissé csalódott a dologban, pedig direkt a topic ajánlása miatt szóltam neki, visszamondta a Boldizsárt miatta ! Kár csalódást okozni neki !
Milleneum, te szerintem félreértettél engem, nekem semmi bajom azzal aki az Alfát cégautónak kapta. Sőt, bár sok ilyen humánus cég lenne, ami ennyire támogatja az alkalmazottait. (Majd azt nézd meg, milyen szépen fogok költséget elszámolni az Alfámra, ha érdemes lesz, a cégemen keresztül! :) ) Bajom azzal van, aki kapott egy Alfát és nyavalyog miatta. Illetve bajom azzal sincs, csak sajnálom őt is mert nem olyan kocsija van, amilyet szeretne, és a kocsit is, mert nem olyan gazdája van, amit érdemel. Ennyi.
Vax tekintetében nem tudok mit mondani, egy legalább tízéves akármit kentem rá szivaccsal, tökéletesen működött. Olyan régi volt a kenőcs, hogy emlékszem, még külföldről csempészte a család egyik autómániás tagja. :) Igaz, én nem kockáztattam, mert ebbe a fényezésbe, ahogy akkor kinézett, akár apró vasszögeket is dörzsölhettem volna... Most már persze nem, mert királyul néz ki a gép.
TL: Nem jó a kedd, szerdáig tuti hogy nem érek rá. Különben mennyibe lenne ez nekem?
A fordulatszámmérő különben kezd feléledni, pedig csak annyi történt hogy van kipufogó az autón, úgy látszik, így jobban bírja követni a pörgést. De lehet hogy csak a kosz tisztul ki.
Egyébként meg ma este kilenctől fél éjfélig szereltem a k*** hideg szélben a GTV-met az út szélén, mert bár nem vagyok egy műszaki analfabéta, a mostani hiba bevallom, hogy letolt gatyával ért, főleg hogy a kocsit szombat reggel vezettem először (néhány év rutinnal lehet, hogy jobban ment volna). A hiba lényege az volt, hogy semmiféle elektromosság nem volt az autóban (egyik pillanatról a másikra). (GTV-s: Bandinak lövése sem volt, mi lehet, legalábbis telefonon át nem.)
Azért kedves, hogy ezt nem mondjuk Budapest és Nagykovácsi közt félúton az erdőben adta elő. Pláne nem a hétvégén (ha valaki esetleg nem tudná, miért nem jó úgy autót szerelni hogy közben egy nő asszisztál, annak kívánom hogy ne is tudja meg soha! :))) ).
Eszméletlenül fáradt vagyok, fáj a derekam, de a kocsi megy... És persze jobban imádom mint valaha. A kocsi is olyan, mint a nő: akkor is szeretni kell, ha épp látszólag cserben hagyja az embert.
Lényeg hogy ebben a hangulatban nem esik jól marakodást olvasnom. Ki az igazi alfás? Ennek számos jele lehet - én speciel másfél óra szerelés után is, a megoldást csak messziről látva, összefagyva és holtfáradtan is megcsókoltam szerelés közben a motort... lehet, hogy hülye vagyok, sőt ez egyre valószínűbbnek látszik, de Cuore Sportivo!
És most engedelmetekkel kecsesen összeomlok és alszom vagy tizenkét órát. Béke, szeretet!
Béke mindenkinek!
Most, hogy már tudjuk, kinek mi a szive csücske, minden rendben van/lesz. Asszem tényleg nem érdemes egymást győzködnünk az ízlések és pofonok mibenlétéről.
IC: Most már ténylegkiváncsi vagyok a kiglancolt autódra, remélem kedden meglátom a Soroksárin az Itál-Autónál. (Kapsz te is ebédet a pulton :-))
Fékpadról engem is érdekel minden, annyit azonban tdok, hogy 4x4-es kocsikat csak Vácott tdnak mérni és vizsgáztatni, mert csakk ott van olyan fékpad, ami alkalmas a négykerék hajtás vizsgálatára. A többi hazavágja az osztóművet. Igaz T. Lada?
Egyedi rendszám: Én már lestoppoltam magamnak a: ARGTV-6 rendszámot, így lesz kitéve: AR-GTV6. Ez mégsem "nekem-8" vagy "LSD-001".
Vax: A béka tényleg jó, de ahol "svájci technikával" végeznek polírt és kárpittisztítást, oda is érdemes ellátogatni, nagyon komoly a rendszer, a know-how. 3 éve tárgyaltaam velük, van bizonyos rálátásom a tisztítórendszerükre...
Vagy ajánlhatom az AutoMagic-et is.
Nem illik hozzánk ez a hang és ismerve mjdnem mindenkit, a valóságban nem is vagytok olyanok ahogy ez az utóbbi napon kitűnik. Kérlek benneteket, hogy maradjunk a régi jó kerékvágásban. Én ahogy már írtam is lélekben kb. 30 éve alfás vagyok, valójában még nics 10 éve és éppen én voltam aki javasolta, hogy üdvözöljük egymást villantással, vagy ha a forgalom úgy hozza akkor intéssel, ezzel a MÁRKATÁRS IRÁNTi érzékenységünket fejezzük ki. CUORE SPORTIVO! Ha már német honban is ezt teszik és olyan jó érzés hogy figyelünk egymásra. Mindegy hány évesek vagyunk, a lelkünk számít!! én vehettem volna máris 156-ost, de nem akartam, mert kinézetre a 155 maga a brutalitás - pedig nem vagyok eszeveszett száguldozó - és nem is tüzelem a gumit ez az autó MEGY ez a dolga. Lenne nekem is több, ha engedhetném magamnak. Minden jellegzetes korból egy, de nem lehet. Ezért is szeretek közétek járni, mert minden van ami alfa. Bocs, hogy hosszú voltam, ráadásul ez nekem megtarhelő, mert piszok lasú minden, és én magányos vagyok, nekem ezt nem fizeti senki.
larini
A matrica engem is érdekel, én már a klubnapion is kértem a kollégát aki tud szerezni. De ha Te leszel a disztribútor, akkor Tőled. A felirat is jöhet!!
Az gáz, én úgy tudtam egy 5E-ből megvan a dolog. Akkor inkább nem akarom tudni, hogy 155.5 vagy 156 LE a kocsi. Azért próbálok keresni egy olcsóbbat - köszi az infót.
Úgy tudom, az ATC-nél 10000 Ft egy bemérés. Hogy mi kerül benne ennyibe azt nem tudom, de a fékpad árának is vissza kell jönni!:)))
Szerintem néz körül máshol is hátha olcsóbb!
Bocs, hogy még mindig ezzel a fránya matricával jövök, de sajnos itt és most el kell mondanom, hogy én sajna hétfőn és kedden nem leszek net közelében, ezért félek, hogy lemaradok a nagy matricaözönről, ezért kérlek ne vedd zokon ha szerda magasságában kapsz tőlem egy emilt ez ügyben, jó?
Hali Alfino!
A paripa tűzesitését hol csinálták, garanciát válalnak? Aprópó garancia.Ha jól tudom Neked új Alfád van /első tulaj/ a garancia a kocsira ez után nem vész el?
Bocs a hallgatásért de sok a meló...
Az eredeti tengely lett átalakítva (köszörülve) és újra edzve - két hetes meló volt. Ez azt jelenti, hogy körülbelül, 10 fokkal növelték a nyitási szöget, így több üzemanyagot kap és jobban égeti el - remélem jól magyarázom. Lett volna lehetőség eredeti sport tengelyt behozni, de így a költség 120E-ről 200E főlé emelkedett volna. Az árkülönbözetből kijön egy teljes hátsó sport kipugogó ~80E pénz - bármelyik pillanatban megérkezhet.
Ha meglesz, elsattyogok ATC-hez egy LE mérésre, kíváncsi leszek az eredményre.