kicsit _offtopic_ leszek: mikor lesz a ringen a gyorsulási? 04.04. este hánykor? ha csak nézőnek megy az ember, tapasztalatotok szerint mikor érdemes kimenni, hogy legyen parkoló, nézőhely ilyesmi?
kösssz
Turbo Lada.
Homályosíts fel légyszives. Turbófeltőltőt amit a ladádra tettél, bármilyen gépre rá lehet tenni? Mit kóstál egy ilyen? Mit kell átalakítani hozzá?
És még egy, javasolták hogy hajítsam le a katalizátort a gépről, nő a teljesítmény javul a fogysztás és semmi káros következménye nincs.
Autószerelők, hozzáértők véleményét nagyon várom.
Tenk jú.
Az a baj, hogy csak évekkel ezelöttről van egy emlékem arról a bizonyos tanksapkáról, hogy beállt mellém egy Alfa és ilyen volt rajta, azóta nem is figyeltem őket (szégyelem is), szóval biztos, hogy valamilyen sport volt. Az ötlet az Alfetta GT-ről pedig a www.gtv6.org-ról jött, sajnos kép csak szemben van róla: http://www.gtv6.org/alfetta.htm
Alfetta GT, az ugye a GTV eredeti neve, de legkésőbb '78-ban leváltották. Soha az életben nem láttam még echte GT-ről képet, pedig megnézném, honnan jött az autóm (tudjátok, a gyökerek keresése...) Honnan jött a lóherés info?
Nakérem. Has tele minden klappol.
Az egyedi rendszámot - mivel fel lettem homályosítva hogy 60000 HUF az ára- inkább kihagyom.
Azért érdelelne, hogy mondjuk az Ital-Autós fiuk tudnának é e kinntről valami gromek DTM felszerelést hozni, spoilerekre gondolok.
Ha netalán valami féle katalógusuk is lenne az maga volna a tökély. Természetesen 155-re.
Az enyémén nincs. A kulcsokon viszont van. Gyönyörű az új vágású Alfa-kulcs, a piros fejjel, de a fekete lóherés hetvenes évekbeli sem rossz!
Egyébként jelenleg az én kocsim is háromhengeres, úgyhogy az utakon nem a legversenyképesebb, kénytelen vagyok az elrettentő megjelenésre hagyatkozni. :) Becsületére legyen mondva, egy darabig gyorsul mint állat, a pirosnál még nem hagytak ott.
Azt előre látom, mekkorákat fogok szopni télen az összkerékhajtással, de egyelőre nagyon izgi, hogy néha nem tudom, merre is fogok továbbmenni, mert először az őrült módon az elsőt megelőzni igyekvő hátsó tengellyel kell konszenzusra jutnom.
Kipufogó-ügy: a GTV-re 25 rugó volt egy majdnem teljes rendszer, persze egy világvégi maszeknál. A hangjával minden oké, a tartósságot illetően abban bízom, hogy hallottam egy referenciát, ami két éve egy autógyilkos GTV-jén van, és nincs semmi baja.
Na, megyek, beugrom a kocsi alá, körülnézek egy cseppet.
Mittudoméneztet !
Én nem vennék dízelt, még a legújabb fejlesztésuek közül sem, de azért az Alfa dízelekkel nincs semmi bajom. Biztosan megvan rá mindenkinek az oka (fogyasztás !!, nyomaték) amiért azt veszi. Így el kell szomorítsalak, de nem mondunk (én legalábbis biztosan nem ) semmi rosszat a dízel 33-odra ! A dízel Alfásoknak is lehet ugyanolyan sportszíve, mint bármely más darabnak, nem ? Neked pl. biztosan az van ...
Na most, hogy egy kicsit mindenki elment ebédelni, elmesélem a sztorit, hogy mikor megvettem az Alfám, hogy álltak hozzá a hozzáértő kedves barátaim az autóhoz: természetesen volt az aki a három hengert ugatta, hogy biztos zajos meg ráz, volt aki váltig állította, hogy az dízel Alfa lomha, meg hogy lassú. Nos mindegyiküket külön-külön elvittem egy körre:-) A reakciókat nem írom le, tudjátok ti azt nagyon jól! A lényeg az, hogy aki eddig beült mellém a kocsiba az kellemes csalódásokkal szállt ki, dekem meg dagad a mellem, mikor mondják, hogy "hú, ez így megy?", meg hogy milyen szép a hangja, meg hogy "hatvannal vetted be a kanyart? Észre sem vettem!". Persze tudom, hogy ti nem a dízel miatt szeretitek az Alfát, arról meg dunsztom sincs, hogy milyen egy Q4-est vezetni, de legalább ez az én Alfám... Na egy kicsit el is érzékenyültem, aszem én is megyek ebédelni ;-)
Larini !
Király vagy, köszi. Persze mit is csodálkozom én ezen ? Gondolom az Alfa múzeumlátogatós programra nem fox jelentkezni...kár.
Valaki a topicból ?
Mittudoméneztet !
Igen, nekem is volt egy Sierrám, meg is látogattam vele a reptérnél az árkot. A guminyári, nem a legújabb oszt annyi...
Egyébként tudomásom szerint bizonyos teljesítmény felett valóban nehéz elso kerekekre vinni a hajtást, de én nekem sosem lesz ilyen bika gépem. Meg azért az elsokerekesen is van kézifék, elfordul az is szépen !
Üdv urak.
Véget ért a némaság, dolgozzon ma már a tököm.
Eredetiség vizsgálat? Tudnék mesélni róla, de nagyon csúnyákat kéne hozzá leírni, meg egynéhányan már ismeritek a sztorimat, úgyhogy inkább kihagyom. Egyébként valóban az eladónak kell megcsináltatni, úgyhogy szegény srácot nagyon átba**ták. Én valószínüleg megkeresném az eladót, és vissza a lovetta, bár ez nem könnyű.
Egyébként ha az autó külföldről lett behozva akkor az a tulaj felel érte aki behozta, még akkor is ha közben többször gazdát cserélt.
Higgyétek el ennek rendesen utána kellett néznem tavaj, hogy jönne rá a nehézség arra a nemmondomkimilyen autókereskedésre. Majdnem csúnyán meg lettem szivatva !!!
Már ennyitől felment a vérnyomásom, úgyhogy nem idegesítem magam tovább rajta. Lényeg hogy elmúlt!
Egyébként minden olasz autónak ( lehet hogy a többinek is ? ) Két részből áll az alvázszáma. Az első X karakter ( talán 8 ) mindig az adott tipust jelöli a második X karakter pedig az egyedet. Ezért teljesen fölösleges az első karaktercsoportot átütni az ugyanis minden tipusnál konstans !
Hú miket írok, ez már kóros.
Na hali, megyek abrakolni.
BIG-JOE
nik145!
Adás-vételnél nem az eladónak kell megcsináltatnia az eredetvizsgálatot, pont az ilyen eseteket elkerülendő? Vagy akkor vette, amikor még nem kellett a biznichez az eredetvizsgálat?
Ja ez így van! Szvsz egy autó legyen hátsókerekes, mert nincs ahhoz fogható élmény, ha úgy indulsz el az autóddal, hogy kifarol és minden kanyarban keresztben mész vele, DE nem hiszem hogy én valaha veszek még egy hátsókerekes autót, mert nem vagyok autóversenyző, ez az egyik, a másik az, hogy akárki akármit mond én csak szoptam vele télen, mikor alig tudtam a legkissebb emelkedőn is felmenni, nembeszélve arról, hogy a barátom Sierrájával 110-nél keresztbeálltam a dobogókői szerpentinen, na az meleg volt. Ja bocs, hogy offtopic voltam, de ezt most valahogy el akartam mondani:-)
Larini !
Pont ilyesmire gondoltam, ilyeneket jó olvasni ! Csak nekem nem int, villog vissza egy Alfa sem, banyek. Legyen az öregebb újabb, egyremegy. Nem baj, egyszer csak találok majd olyat is, mint Te !
Rövid idon belül úgy néz ki, lehetosége nyílik a pénztárcámnak a felni vásárlásra, ugye szólsz, ha megint találsz vmit ? Asszem Alfino kerekeirol vérzo szívvel, de le kell mondjak.
Ja, gokartoztam nem is olyan régen, ott tényleg a hátsókerék királyságát élvezhettem ! De nekem a civil életben jó a fronthajtás is.
mittudoméneztet!
164QV! Háromezres 24 szelepes motor, 230 LE, (ilyen van a Szamosi Jancsi 164-ben is) és a lényeg: egy király összkerékhajtás van alatta! Nagyon bevállalnám második autónak a 155 Q4 mellé, a harmadik meg egy 33 Permanent4 lenne! Álmodik a nyomor!! :)))) Ha jól megnézed a hátulján a lóherét, bele van integrálva egy 4.
Al-fan!
Mit írjak? Na jó megírom tegnapelőtti élményemet! Mék Budán a Lágymányosi híd felé, csak úgy finoman csorogtam. Eccer csak szembe gyün egy piros 155 Super, index fölött Alfa Corse jelvény, ültetve, 16-os fekete speedline felni, 1szóval valami mesébe illő volt! Mikor vizuális kontaktus teremtési távolságba értünk, a safjór elkezdett nekem villogni, meg integetni, mindeközben úgy vigyorgott, mint a tejbetök. Hát édes barátim én is hasonlóképpen cselekedék és valami hatalmas érzés vett erőt rajtam, ettől még a szokásosnál is büszkébb voltam Alfa tulajdonosi mivoltomra!
Hát ezek vannak!
Szia Mindenkinek!
A barátom januárban vette a kis 145-öst és azóta lelkesen járunk minden talira. Azóta folyamatosan olvasom a hozzászólásokat, de miután még nagyon frissek vagyunk, nem vettem a bátorságot, hogy én is hozzászoljak, azonban most nem tudom magamban tartani, hogy mi történt.
Egy autószalonban dolgozom, és a szervizbe ma reggel egy szépséges (de, egy picit már nem új állapotú) piros 33-as gördült be eredetvizsgálatra. A tulaj nagy büszkén mondta, hogy semmi baja az autónak, nem is kell átvizsgálni, mert tudja, hogy tökéletes, csak át akarja végre iratni a saját nevére. Sajnos 1 óra múlva közölték vele, hogy az autó lehet hogy kifogástalan állapotban van, de sajnos hamisított az alvázszáma és legalább 3 másik autó kellett hozzá, hogy így egyben legyen. Az ember összeomlott. En is. Rendőrségnek telefon, autó lefoglal.
Innentől tényleg érdekelne, hogy az adatok összeírása hogyan tudna segíteni ilyen esetben.
üdv.