AOTD - Album of the day
EFB - Első felületes benyomás
NFR - Nice fucking refrén (azaz épp nem tudod kitörölni az adott refrént, dallamot a füledből)
MM - Most megy (azaz most épp ezt hallgatod)
Próbálod kiforgatni a szavaim, a saját gondolataidat a számba adni, de nem hagyom.
"Az újság eszetlenül ráugrott minden divathullámra. Jött Ice-T,aztán a Prodigy, meg az amerikai "új metal" jeles képviselői, nem is szólva a punknak hazudott pop csapatokról, de a 4 non Blondes / vagy mi/ is bekerült a lapba, mert volt egy daluk amit halálra játszott a hatalmas MTV. Ekkor tűnt el a címlapról - mintegy véletlenül - a lap öndefiníciója is /HRHM/."
- Amikor a metal körökben a 90-es évek közepén világszerte jelentkezett identitás válságról (újságok, kiadók, zenekarok tűntek el, vagy váltottak radikális módon arculatot) írtam, és ennek hatásáról az MHH-ra, akkor nem azt írtam, hogy eszetlenül rámentünk minden divathullámra. Épp, hogy rengeteg filózás, érvek-ellenérvek felsorakoztatása alakította a lap fő vonalát. 1997 táján Ice-T már nem volt divathullám, ez már nem a Copkiller korszak volt...
Ez egy próba volt, egy nem kézenfekvő MHH borító, mintegy jelezve, hogy az MHH több, más, mint a 80-as évek metal bandáinak színtere. Mivel pont Pesten volt buli, azt mondtuk, próbáljuk meg. Nem jött be... A visszajelzések egyértelműek voltak, az olvasótábor nem akar Ice-T borítót. Ugyanakkor biztosan voltak olyan srácok, akik az Ice-T címlap nélkül talán még ma sem tudnának arról, hogy van egy MHH, egy kemény zenékkel foglalkozó lap.
Ugyanakkor a Prodigy dolog egyfelől nagyon is működött. A Prodigy interjús lap magasan az akkori év legsikeresebb MHH száma volt, ami azt jelentette, hogy egy csomó olyan arc is megvette a lapot, aki egyébként nem törzsolvasó.
Az MHH fennmaradásához elengedhetetlen, hogy állandóan új olvasók is kezükbe vegyék a lapot. Nem számíthatunk azokra az arcokra, akik 4-5 éve nem vettek új lemezt, és minden sokkal szarabb nekik, mint az a zene, amiért 16-17 évesen rajongtak:)))
De attól, hogy az éppen aktuális zenék is szerepelnek a lapban, azokról is írunk, akik így vagy úgy, de egy szélesebb közönséghez is eljutottak, az MHH fő vonala szerintem elég tiszta és tiszta volt korábban is.
A HRHM felirat eltűnését, azt hiszem, elég alaposan részleteztem. Nem "mintegy véletlenül" tűnt el, hanem azért, mert a Leghangosabb Rockmagazin jobban kifejezte az MHH
vonalát, image-ét. Ráadásul német részről erőteljes javaslatként jött a Metal jelző elhagyása. Ezt semmiképp nem akartuk, viszont a Leghangosabb Rockmagazin kifejezés mindenképp igaz. Egyrészt utal a zene nem éppen akusztikus mivoltára, valamint arra, hogy mi vagyunk a legtöbb rockszerető emberkét elérő lap itthon.
"Szerintem több mint érdekes, hogy az MHH által támogatott 4 válogatáslemezen egyetlen igazi durva zenét játszó magyar zenekar nem mutatkozhatott be. Korábban szándékosan nem akartam zenekarneveket említeni, de legyen. Testimony, Nebron, Frost, Diafragma, C.Epidemic. Ez csak néhány példa. Az Ahriman azért maradt ki, mert ha szerencséjük van, nekik már van szerződésük külföldön."
- Az első három Demonstráció album idején az általad felsorolt bandák még nem pörögtek úgy, mint pár évvel később. A Testimony konkrétan akkor bukkant fel, mikor a D3 már elkészült, az Epidemic első demója meg úgy '97-es lehet. Nebron, Frost... Hol voltak akkor még?
Azért az Ektomorf vagy a Carbon Cage nem tudom mit játszott, ha nem igazi durva zenét, amikor 1996-ban felkerültek a D3-ra... A szerk-ből mindenki szavazott a kedvenceire, az általa jónak tartott bandákra, aztán ez lett belőle. Egy non-profit kiadvány, teszem még hozzá...
A PowerHungarynál kicsit másképp nézett ki a dolog, de a Dying Wish és a Without Face épp a szerkesztőség kiválasztása révén került fel ide.
De lesz még ilyen akció máskor is, nyilván más bandákkal.
"Az Evensong példája azért érdekes, mert külföldön találnak kiadót, megjelenik a CD, és a MHH kb. annyi helyet biztosít az interjúhoz, mint amennyit egy DM utánzat szerződés nélküli hajbanda kap. A kemény zenét játszó magyar zenekarokat akkor is érdemes támogatni, ha éppen nem az általunk alapított lemezcégnél jelennek meg a lemezeik."
- Az Evensongot szerintem nem hanyagoltuk el, de mint írtam korábban, a csapat nem az a pörgős típus. Kétszer kaptak igen jó kritikákat (nem úgy, mint a Rock Hardban), ezek után azonnal interjúk jöttek, de híreket, új infókat később sosem küldtek magukról, turnékon sem feszültek. Zaklattuk őket, hogy csináljunk nekik valami rendes pesti élő bemutatkozást. Eredmény: zéró.
Ha most lesz új lemez, nyilván megint szerepelnek majd az MHH-ban, persze ha ők is feccölnek energiát ebbe.
A Sear Bliss például sokkal mozgolodósabb csapat - nem Hammer Recordsos banda (hogy a némiképp rosszindulatúnak tűnő célzásodra is feleljek) -, így aztán róluk eddig is volt mit írni, velük történtek dolgok.
"Ha valaki azért nem ad egy neki nem tetsző zenére alacsonyabb pontszámot mert fél attól, hogy néhányan beszólnak, az ne pontozzon. Sokkal jobban becsülöm Sz.Lacit, aki habozás nélkül adott -1000 pontot egy death lemezre / azt hiszem C.C. volt /, mint azt aki összeszorított fogakkal ad erre 6-7 pontot, miközben csak dallamos zenét hallgat."
- A pontozásról már leírtam: aki sok zenét hallgat és sokféle zenét megismer, óhatatlanul több fajtát lesz képes értékelni. Szvsz senki nem összeszorított szájjal ad 6-7 pontot egy durva bandára, és megfordítva: a durvább zenék hívei sem összeszorított szájjal adnak 6-7 pontot egy lazább zenére.
"Emlékszem mekkora felzúdulás volt a részetekről, amikor az általatok meghívott vendégek voltak olyan pofátlanok, és saját ízlésük szerint pontozták a zenéket. Ezt a skandalumot! / Ha jól emlékszem, nem is vettétek a pontszámokat figyelembe./"
- Akkor és ott az megint egy szervezési probléma volt. Nem lett volna szabad három brutál irányból érkezett vendéget hívni, pláne nem egy bandából(?) két arcot. Hiába pontozott Intense Sanyi korrekt módon, ha a két srác szórta a nullákat. Persze nem lett volna ez baj, ha ez valóban megalapozott véleményük lett volna, és nem valami vélt sérelem "vicces" megtorlása.
Miért, te elhiszed, hogy a tucat death metal Necrosis (Necrowho?!) tízpontot ért mindkettejüknek, miközben a Therion (ezt a bandát biztos ismered:)))) csak 5-6 pontot érdemelt. A keresztény(!) AOR King James 3-4 pontot kapott, ugyanakkor a Bang Tango, Dokken, Trouble trió összesen nem kapott tőlük 1 pontot sem. Megmondom, mi történt. Aminél látták, hogy nekünk tetszik, azonnal nulláztak, aminél meg ezt nem vették észre, ott befért a 4 pont. Hát, ez minden volt, csak nem pontozás a saját ízlésük szerint. Sokkal korrektebb lett volna, ha azt mondják, hogy nézzétek, utáljuk az MHH-t, titeket meg pláne, egyetek szart szomorú életek végéig! Kenjétek a hajatokra az egész Hangpróbát, mi ebben nem veszünk részt.
"Hasonlóan nem lenne jó ha az alapján kerülhetnének be együttesek a lapba, hogy hány lemezüket adta el a Zenebarlang. El kellene szakadni attól, hogy mindent a példányszámok tükrében vizsgáljatok."
- Úgy érzem magam, mint egy papagáj. Nem csoda, mert mindig a példányszámokon lovagolsz. Épp a Dream borító kapcsán írtam, hogy egy Offspring vagy egy Tankcsapda címlap bizonyára jobbat tett volna az MHH példányszámának, de nem ez volt a lényeg, hanem az, hogy a Dream album mennyire jó.
Az MHH 95%-át olyan bandák teszik ki, akiknek hazai eladási példányszámai messze alatta maradnak az MHH példányszámának. Jószerivel a Metallicán és a Tankcsapdán kívül nincs banda, amelyikkel esetleg eladási példányszámot tudnánk növelni. Ez a zene underground és pont ettől jó. A mondataidban vissza-visszatér valami bújtatott célzás az MHH üzleties jellegre, amit viszont sosem mondasz ki konkrétan. Így aztán nem is tudom, miképp reagáljak rá.
Mindenesetre leírom, hogy nem a Hammer Zenebarlangos eladás alapján kerülnek be a bandák a lapba, és nem vizsgálunk mindent a példányszámok tükrében.
DE... Az adott bandák általános népszerűsége épp úgy szempont, mint az aktuális teljesítményük, valamint az, hogy az adott banda a szerkesztőség, illetve a szerk. tagjai számára milyen fontos. Másik fontos szempont, hogy egy MHH-ba kábé 18-20 interjú fér be, ennyi a hely.
Próbálod kiforgatni a szavaim, a saját gondolataidat a számba adni, de nem hagyom.
"Az újság eszetlenül ráugrott minden divathullámra. Jött Ice-T,aztán a Prodigy, meg az amerikai "új metal" jeles képviselői, nem is szólva a punknak hazudott pop csapatokról, de a 4 non Blondes / vagy mi/ is bekerült a lapba, mert volt egy daluk amit halálra játszott a hatalmas MTV. Ekkor tűnt el a címlapról - mintegy véletlenül - a lap öndefiníciója is /HRHM/."
- Amikor a metal körökben a 90-es évek közepén világszerte jelentkezett identitás válságról (újságok, kiadók, zenekarok tűntek el, vagy váltottak radikális módon arculatot) írtam, és ennek hatásáról az MHH-ra, akkor nem azt írtam, hogy eszetlenül rámentünk minden divathullámra. Épp, hogy rengeteg filózás, érvek-ellenérvek felsorakoztatása alakította a lap fő vonalát. 1997 táján Ice-T már nem volt divathullám, ez már nem a Copkiller korszak volt...
Ez egy próba volt, egy nem kézenfekvő MHH borító, mintegy jelezve, hogy az MHH több, más, mint a 80-as évek metal bandáinak színtere. Mivel pont Pesten volt buli, azt mondtuk, próbáljuk meg. Nem jött be... A visszajelzések egyértelműek voltak, az olvasótábor nem akar Ice-T borítót. Ugyanakkor biztosan voltak olyan srácok, akik az Ice-T címlap nélkül talán még ma sem tudnának arról, hogy van egy MHH, egy kemény zenékkel foglalkozó lap.
Ugyanakkor a Prodigy dolog egyfelől nagyon is működött. A Prodigy interjús lap magasan az akkori év legsikeresebb MHH száma volt, ami azt jelentette, hogy egy csomó olyan arc is megvette a lapot, aki egyébként nem törzsolvasó.
Az MHH fennmaradásához elengedhetetlen, hogy állandóan új olvasók is kezükbe vegyék a lapot. Nem számíthatunk azokra az arcokra, akik 4-5 éve nem vettek új lemezt, és minden sokkal szarabb nekik, mint az a zene, amiért 16-17 évesen rajongtak:)))
De attól, hogy az éppen aktuális zenék is szerepelnek a lapban, azokról is írunk, akik így vagy úgy, de egy szélesebb közönséghez is eljutottak, az MHH fő vonala szerintem elég tiszta és tiszta volt korábban is.
A HRHM felirat eltűnését, azt hiszem, elég alaposan részleteztem. Nem "mintegy véletlenül" tűnt el, hanem azért, mert a Leghangosabb Rockmagazin jobban kifejezte az MHH
vonalát, image-ét. Ráadásul német részről erőteljes javaslatként jött a Metal jelző elhagyása. Ezt semmiképp nem akartuk, viszont a Leghangosabb Rockmagazin kifejezés mindenképp igaz. Egyrészt utal a zene nem éppen akusztikus mivoltára, valamint arra, hogy mi vagyunk a legtöbb rockszerető emberkét elérő lap itthon.
"Szerintem több mint érdekes, hogy az MHH által támogatott 4 válogatáslemezen egyetlen igazi durva zenét játszó magyar zenekar nem mutatkozhatott be. Korábban szándékosan nem akartam zenekarneveket említeni, de legyen. Testimony, Nebron, Frost, Diafragma, C.Epidemic. Ez csak néhány példa. Az Ahriman azért maradt ki, mert ha szerencséjük van, nekik már van szerződésük külföldön."
- Az első három Demonstráció album idején az általad felsorolt bandák még nem pörögtek úgy, mint pár évvel később. A Testimony konkrétan akkor bukkant fel, mikor a D3 már elkészült, az Epidemic első demója meg úgy '97-es lehet. Nebron, Frost... Hol voltak akkor még?
Azért az Ektomorf vagy a Carbon Cage nem tudom mit játszott, ha nem igazi durva zenét, amikor 1996-ban felkerültek a D3-ra... A szerk-ből mindenki szavazott a kedvenceire, az általa jónak tartott bandákra, aztán ez lett belőle. Egy non-profit kiadvány, teszem még hozzá...
A PowerHungarynál kicsit másképp nézett ki a dolog, de a Dying Wish és a Without Face épp a szerkesztőség kiválasztása révén került fel ide.
De lesz még ilyen akció máskor is, nyilván más bandákkal.
"Az Evensong példája azért érdekes, mert külföldön találnak kiadót, megjelenik a CD, és a MHH kb. annyi helyet biztosít az interjúhoz, mint amennyit egy DM utánzat szerződés nélküli hajbanda kap. A kemény zenét játszó magyar zenekarokat akkor is érdemes támogatni, ha éppen nem az általunk alapított lemezcégnél jelennek meg a lemezeik."
- Az Evensongot szerintem nem hanyagoltuk el, de mint írtam korábban, a csapat nem az a pörgős típus. Kétszer kaptak igen jó kritikákat (nem úgy, mint a Rock Hardban), ezek után azonnal interjúk jöttek, de híreket, új infókat később sosem küldtek magukról, turnékon sem feszültek. Zaklattuk őket, hogy csináljunk nekik valami rendes pesti élő bemutatkozást. Eredmény: zéró.
Ha most lesz új lemez, nyilván megint szerepelnek majd az MHH-ban, persze ha ők is feccölnek energiát ebbe.
A Sear Bliss például sokkal mozgolodósabb csapat - nem Hammer Recordsos banda (hogy a némiképp rosszindulatúnak tűnő célzásodra is feleljek) -, így aztán róluk eddig is volt mit írni, velük történtek dolgok.
"Ha valaki azért nem ad egy neki nem tetsző zenére alacsonyabb pontszámot mert fél attól, hogy néhányan beszólnak, az ne pontozzon. Sokkal jobban becsülöm Sz.Lacit, aki habozás nélkül adott -1000 pontot egy death lemezre / azt hiszem C.C. volt /, mint azt aki összeszorított fogakkal ad erre 6-7 pontot, miközben csak dallamos zenét hallgat."
- A pontozásról már leírtam: aki sok zenét hallgat és sokféle zenét megismer, óhatatlanul több fajtát lesz képes értékelni. Szvsz senki nem összeszorított szájjal ad 6-7 pontot egy durva bandára, és megfordítva: a durvább zenék hívei sem összeszorított szájjal adnak 6-7 pontot egy lazább zenére.
"Emlékszem mekkora felzúdulás volt a részetekről, amikor az általatok meghívott vendégek voltak olyan pofátlanok, és saját ízlésük szerint pontozták a zenéket. Ezt a skandalumot! / Ha jól emlékszem, nem is vettétek a pontszámokat figyelembe./"
- Akkor és ott az megint egy szervezési probléma volt. Nem lett volna szabad három brutál irányból érkezett vendéget hívni, pláne nem egy bandából(?) két arcot. Hiába pontozott Intense Sanyi korrekt módon, ha a két srác szórta a nullákat. Persze nem lett volna ez baj, ha ez valóban megalapozott véleményük lett volna, és nem valami vélt sérelem "vicces" megtorlása.
Miért, te elhiszed, hogy a tucat death metal Necrosis (Necrowho?!) tízpontot ért mindkettejüknek, miközben a Therion (ezt a bandát biztos ismered:)))) csak 5-6 pontot érdemelt. A keresztény(!) AOR King James 3-4 pontot kapott, ugyanakkor a Bang Tango, Dokken, Trouble trió összesen nem kapott tőlük 1 pontot sem. Megmondom, mi történt. Aminél látták, hogy nekünk tetszik, azonnal nulláztak, aminél meg ezt nem vették észre, ott befért a 4 pont. Hát, ez minden volt, csak nem pontozás a saját ízlésük szerint. Sokkal korrektebb lett volna, ha azt mondják, hogy nézzétek, utáljuk az MHH-t, titeket meg pláne, egyetek szart szomorú életek végéig! Kenjétek a hajatokra az egész Hangpróbát, mi ebben nem veszünk részt.
"Hasonlóan nem lenne jó ha az alapján kerülhetnének be együttesek a lapba, hogy hány lemezüket adta el a Zenebarlang. El kellene szakadni attól, hogy mindent a példányszámok tükrében vizsgáljatok."
- Úgy érzem magam, mint egy papagáj. Nem csoda, mert mindig a példányszámokon lovagolsz. Épp a Dream borító kapcsán írtam, hogy egy Offspring vagy egy Tankcsapda címlap bizonyára jobbat tett volna az MHH példányszámának, de nem ez volt a lényeg, hanem az, hogy a Dream album mennyire jó.
Az MHH 95%-át olyan bandák teszik ki, akiknek hazai eladási példányszámai messze alatta maradnak az MHH példányszámának. Jószerivel a Metallicán és a Tankcsapdán kívül nincs banda, amelyikkel esetleg eladási példányszámot tudnánk növelni. Ez a zene underground és pont ettől jó. A mondataidban vissza-visszatér valami bújtatott célzás az MHH üzleties jellegre, amit viszont sosem mondasz ki konkrétan. Így aztán nem is tudom, miképp reagáljak rá.
Mindenesetre leírom, hogy nem a Hammer Zenebarlangos eladás alapján kerülnek be a bandák a lapba, és nem vizsgálunk mindent a példányszámok tükrében.
DE... Az adott bandák általános népszerűsége épp úgy szempont, mint az aktuális teljesítményük, valamint az, hogy az adott banda a szerkesztőség, illetve a szerk. tagjai számára milyen fontos. Másik fontos szempont, hogy egy MHH-ba kábé 18-20 interjú fér be, ennyi a hely.
Ez a Kid Rock gyerek igencsak idegesítő egy fazon.
Hát igen, egy Buried Alive jól jött volna Mood-éknak,
nem rossz ötlet a Trouble feldolgozás, de túl közel van
a saját stílusukhoz. Végülis nem rossz.
Bár ha eszembe jut a Leukémia...
super, a Buried Alive-val rátapintottál, öcsém, ha a Buried Alive szerepelne az új Mood lemezen, meg se állnék a legközelebbi tetováló üzletig, varratnék egy Mood hátast, tarkótól seggig, annyira méltányolnám.
Na, én már várom a Hammert, meg persze az MK mellékletet.
supertzar, mi az esély, mikorra jön ki a lap?
Annak ellenére, hogy én is kritizáltam/om az MHH-t,
el kell ismerni, hogy az utóbbi évben sokat változott a lap,
és ez előnyére vált. Tehát csak így tovább, sok sikert hozzá.
A júniusi Anathema stimmelhet, az lehet a Hetfield borítós szám, amit elloptak tőlem, a decemberiben pedig MDB is van, de ezek kivételes, nagyon megbecsülendő alkalmak. Ha visszanézel mondjuk 2-3-4 évet, elég szomorú eredményre jutsz. Az üdítő kivételek ellenére Roadrunner nyomatás orrba és szájba.
A külalakkal kapcsolatban van egy csomó igazság a kritikákban, februártól lesz is némi változás, a Hangpróbánál szerintem mindenképp.
Azonban amilyen kőbaltás módszerekkel gyártódik a lap, anyagi háttér hiányában, mindig arra kell törekednünk, hogy egyszerűek legyünk. A színek sokszor a kapkodás, a permanens időhiány miatt lesznek olyanok, amilyenek. A konvertálásnál eltűnő ékezetek is ide vezethetők vissza. Próbálkozunk, feszülünk, de a tökéletestől még messze vagyunk.
Ugyanakkor szerintem van egy folyamatos fejlődés is. Legalábbis remélem...
Másrészt pont azért, hogy az adott oldalszámra minél több interjú, infó férjen, nem mindig a látvány kap prioritást. Ez baj, tudjuk, de talán fontosabb a hosszabb, komolyabb interjú, mint feleannyi szöveg egy korszerűbb, dizájnosabb oldalon.
wice a sarkos, kemény fogalmazás mestere, de a brit lapokról minden sora igaz. A legfrissebb brit Hammer címlapján egyébként Kid Rock van. Ha ez nem hype-olás, akkor semmi.
És tényleg megkezdődött a backlash kornilag meg mansonilag. Most épp a Limp Bizkit még menő náluk, de jövő nyárra már ők is ejtődnek.
Üdv és gyilok minden mitológiai true metal bandának (is)!
Kihagytad a Ragyogás webzine-t - www.alba.hu/ragyogas/ - ahol ékes magyar nyelven is van egy friss Mike/Opeth inti. Egyébként ha valaki szeret egy bandát, akkor akárhény interjút szívesen elolvas.
A true metal utálatról csak annyit, hogy Mike-ék és Dan Swanö '96-ban csináltak egy true metal projectet STEEL néven, amit aztán az újjáéledés miatt hagytak meghalni, pontosabban csak egy bakelit kislemez jött ki a Near Darknál.
"a borító gáz, a jó kis kétlapos semmi igenis jobban tetszett, ezt az újat te találtad ki, hogy annyira véded? mert akkor megértem, és bocs, hogy bántom, de te tudod a legjobban, a Mood-kategória zenekarok milyen semmikbe csomagolják a lemezeiket, az Anathemat nem sorolom a Mood-kategóriába, a St Vitust, a Crowbart, a Downt sokkal inkább..."
- Nem én találtam ki a borítót, de nekem tetszik. Jó egyébként a felsorolásod, de azért kifelejtetted a Cathedralt és mondjuk a Trouble-t is, akik nem éppen kétlapos ff borítót használnak. Elfogadom, ha neked nem tetszik, ez ízlés dolga, viszont ideológiát ne gyártsunk már hozzá, ha lehet:))
"Trouble feldolgozással kapcsolatban pedig szerintem nagyon is tudod, mi a gondom, az hogy kicsit rangon alulinak érezném, feldolgozást tenni a nagylemezemre, ha meg mégis, hát biztos törekednék rá, hogy ne a legnyilvánvalóbbat válasszam,"
- Feldolgozást lemezre tenni nem új dolog, Voivodtól (Pink Floyd) a Trouble-ékon át a Slayerig (Judas Priest) mindenkinek befért, miért épp a Moodnál mocsok dolog? Szvsz, ha a Venom Black Metaljáról a Buried Alive-ot dolgozták volna fel (ami ugyi nem lett volna nyilvánvaló), te akkor is pampogtál volna valamiért... Vagy tévednék?
"ha legközelebb hat fanzinost kértek fel véletlenül, persze mind a hatot a Psychedelictól, és ők leírják ugyanazt hatszor, inkább ne közöljétek le mindegyiket, mert, hát, lehet, hogy hülyén venné ki magát"
- Ha tudtuk volna, UP mit ír majd a Mood lemezről a Wantedba, hát vazzeg csak őt kértük volna fel a kritikára:))
Olvastátok egyébként az írást? Olyan szinten meg lett dícsérve a Mood, hogy az padló:)
Megjegyzem a Wantedos Voivod interjú is nagyon ott volt ebben a hónapban.
Tényleg Garciarol jut eszembe akinek van WDR germánishe tv csatornaja az szombaton éjfél után nézze meg a KYUSS ( 95 ös Bizarre festival )+ SOCIAL DISTORTION koncertet ( Chuck Biscuit ROOOCKS !)
uuuuuuristen John Garcia a legnagyobb isten a vilagon!!!!!
ez az Unida lemez egyszeruen hihetetlenul jo, pedig a fickot ha meglatom elkap a rohogogorcs ....
Sz'al zsenit a cimlapra! Ha olyanra mar gondolni sem szabad, hogy a legnagyobbat tegyetek a cimlapra (Trent apo) akkor tessek odatenni John-t!
Rossz hír, de csak 10-ére lesz Hammer. Jó hír viszont - legalábbis nekem - hogy végre már nyomdában van. Lesz egy hosszabb jelentkezésem hamarosan, válaszok, infók, hírek, talán még címlap is, csak most épp muszáj gürcölnöm.
A Slayert pl. szeretem bár elég unalmas hogy 1 helybe állnak az egész koncert alatt :) Raining blood a legjobb.Glennt meg nem lehet komolyan venni amikor megigéri hogy kinyirja magát aztán mégse teszi meg,a nyilatkozatainak köszönhetö, hogy ilyen hires lett. Freee of jesus chriiiist :))
Ja és akit érdekel Dec 15.Bécs:
Morbid Angel, Amon Amarth, God Dethroned, Krisiun, Occult
Az ilyen faszok miatt, mint te Sowhat vált értelmetlenné, sőt nevetségessé a levelezés a Hammerben. Ha eddig bármilyen stílus vagy zenekar felmerült ebben a fórumban, te csak ilyen agyatlan baromságot tudtál rá mondani, mint pl. "a mitologiai true metal hordak akkor is emlitésre sem méltó szarok (voltak, lesznek) :)"
Nem azért mondom, de most már kurva kíváncsi vagyok, hogy neked mi a kedvenc zenekarod, stílusod?
Más... Lénárd Laci! Ha szombatig nem lesz az újságárusoknál az új Hammer, akkor iszonyatos Glenn Bentoni átkokat szórok a fejetekre:))) De, most komolyan mikor jelenik meg az új szám?
Na jó helyesbitek az angol újságirok tényleg sznobok, de a mitologiai true metal hordak akkor is emlitésre sem méltó szarok (voltak, lesznek) :)
Egyebkent tényleg igazad van, a régi számok elején Nirvana, Alice in chains volt vagy valamelyik kockás polos volt,most meg már szinte tök ciki az összes grunge zenekar nekik.Jha nem adok 2 évet és Marilyn Manson és Korn tök égö lesz mint 93-ba pl. a poison vagy akármelyik barbie metál. :)
"na, monnyuk ehhez kepest az mhh uditoen korrekt, de ez akkor sem jelenti, h mindenki, aki gitart vesz a kezebe, automatikusan minimum 6-ost erdemel."
monnyuk olyanokat nem mondjal, h az angol ujsagirok nem sznobok, mert korberohoglek.
az, h "sznob" egyebkent meg a legbaratibb jelzo, ami illetheti oket. igazsag szerint az "elvtelen szemetladak" kifejezes hu"bb kepet fest roluk. gyakorlatilag a peldanyszam-remittenda varhato aranya az egyetlen, ami a szemuk elott lebeg az aktualis sza'm tartalmanak, illetve a kritikak hangvetelenek eldontesekor. a trendek kiszolgalasaval ugyan hatalmasat lehet kaszalni, ok azonban rajottek, h a trendek _gerjesztese_ sokkal hatekonyabb megoldas. ezert van az, h idonkent egy-egy feljovoben levo (jo esetben tehetseges, de ez nem feltetlenul szukseges) bandat iszonyuan felkapnak, minden szamban tiz oldal roluk. ettol az osszes hulye olvaso elhiszi, h itt az uj bitlisz, es veszik a lapot, mint a cukrot. aztan, mikor _kicsit_ kezd csokkenni az erdeklodes a banda irant, azonnal ejtik, anyazzak a koncertjeit, es a kovetkezo lemezre orulhet, ha kettest kap. de akkorra persze mar megvan az uj libling.
na, monnyuk ehhez kepest az mhh uditoen korrekt, de ez akkor sem jelenti, h mindenki, aki gitart vesz a kezebe, automatikusan minimum 6-ost erdemel.
ja, es igen, igen, dizajnilag ujitani kene, kicsit batrabban, kicsit korrektebbul, kicsit profibb tordelovel. aki pl nem rak vilagosszurke hatterre halvanysarga betuket...