Keresés

Részletes keresés

Jawa 23A Mustang 1975 Creative Commons License 2008.12.18 0 0 1619
megszakítónál a szigetelések? 3db van... nézd meg az ábrán ott rajta van ponotosan.. én is igy jártam..
Előzmény: peci sufnija (1618)
peci sufnija Creative Commons License 2008.12.18 0 0 1618

Újabb gondba vagyok. Nincs gyújtás! :( ... rakom össze, lámpával be állítom az előgyújtást, be is kötöm a dolgokat, és nincs szikra. Kondit cseréltem úgyse. kimértem a tekercset: jó. azután kiiktatam a tekercset és akksiról (6v) megtápláltam úgy olyan a szikra mint a lórugás. kipróbálram az összes kondit ami van, mindegyikkel jó. visszakötöttem a tekercse megint nem megy, egyik kondival sem. Pedig nem zárlatos és nincs is megszakadva a tekercs. Ötlet? talán a trafó? de akksiról meg jó volt...nemtudom...:( Help!

peci sufnija Creative Commons License 2008.12.18 0 0 1617
Nincsmit:) ha mégsincsen csíkod akkor lemérem, hogy az enyémen milyen messze van a peremtől.
Előzmény: Hadam83 (1616)
Hadam83 Creative Commons License 2008.12.18 0 0 1616
Köszi a segítséget, megpróbálom ez szerint! Remélem az enyémen is ott a 2 csík!:D
Előzmény: peci sufnija (1608)
Kristóf 210 Creative Commons License 2008.12.17 0 0 1615
Meg arról nem is beszélve, hogy sok helyen nem lehet parkolni, illetve tankolni, sőt egy vagyonért alakítanak át egy autót gázosra, szerintem soha nem fogja visszahozni az árát, főleg egy kocka lada esetében.
Előzmény: flathead (1613)
flathead Creative Commons License 2008.12.17 0 0 1614
Erről a tuning dologról jutott eszembe egy vicces: régebben volt Miskolcon egy kétütemű trabant, aminek az oldalán ez a felirat volt látható jó nagy betűkkel: 2STROKE NO VALVES :-)))))
Előzmény: flathead (1613)
flathead Creative Commons License 2008.12.17 0 0 1613
Ja :-)))
De amúgy egy pozitívuma van a gáznak: jóval kisebb lesz a károsanyag kibocsátása a járműnek.
Előzmény: TyerCorp01 (1612)
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.12.17 0 0 1612
Tény, de a "NOS" feliratot valahova fel kell festeni xD
Előzmény: flathead (1611)
flathead Creative Commons License 2008.12.16 0 0 1611
Meg amúgy sincs semmi értelme a "gázosításnak".
Bírom, amikor a baromarc megvesz valami régebbi BMW-t jó nagy motorral, aztán átalakíttatja gázosra, mert amúgy sokat fogyaszt. Sokan nem bírják megérteni, hogy olyan autó nem létezik, ami erős és keveset fogyaszt.
Előzmény: TyerCorp01 (1610)
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.12.16 0 0 1610
http://totalbike.hu/hirek/jawagas

Gázüzemű Jawa 350 (még csak prototípus) :( De valszeg nekem sose lesz ilyen, merthát minimum egy 100-as lenne az átalakítás :)
Kristóf 210 Creative Commons License 2008.12.16 0 0 1609
Nem gáz. :)
Előzmény: peci sufnija (1608)
peci sufnija Creative Commons License 2008.12.16 0 0 1608
szia!

Elvileg az úszóházon belül van két vízszintes csík kb. 2 mm hosszú, ki kell venni az úszót és elől meglátod ha minden igaz. úgy kell belőni a szintet hogy kivett úszónál a két csík között legyen. nekem bevált.

Szóval azt mondjátok hogy menetesszár a hengertőcsavarnak nem gáz??

Üdv!
Előzmény: Hadam83 (1606)
flathead Creative Commons License 2008.12.15 0 0 1607
Szia!

Nem tudom pontosan a benzinszintet, de én úgy szemre állítottam nagyjából, hogy még épp ne folyjon ki az úszóházból. De amúgy próbálgatással lehet beállítani normálisan szerintem, csak vigyázz, hogy a rézlemezkét el ne törd (sok hajlítgatástól elfáradhat).
Előzmény: Hadam83 (1606)
Hadam83 Creative Commons License 2008.12.15 0 0 1606
Sziasztok!
Megtudja valaki, mondani, hogy mekkora benzinszintet kell beállítani? Erre vonatkozólag semmilyen adatot nem találtam. Vagy csak úgy próbálgatással?
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.12.14 0 0 1605
Na hát a ragasztás az már gagyi :)
Nekem a komárban 8-as menetes szálat raktak az egyik furatba, mit ne mondjak gönyörűen nézett ki egy veterán motorban...
Előzmény: Kristóf 210 (1604)
Kristóf 210 Creative Commons License 2008.12.14 0 0 1604
Hát azért az edzés nem annyira egyszerű, mert ne minden acél alkalmas arra hogy meg eddzük, amikor a Simson első villához kellett csészéket esztergáltatni ahhoz is külön edzhető acélt kellett szerezni, de tényleg nagyon jó minőségű lett.
A tő csavarnak meg tény és való hogy a leggyengébb része a blokk házban lévő furata, elég gyakran kiszakad, és akkor jön a ragasztgatás.
Előzmény: TyerCorp01 (1602)
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.12.13 0 0 1603
Bár nem hiszem hogy a hatalmas kompressziótól egy idő után megnyúlnának a tőcsavarok, illetve még annyit hogy az egészben a leggyengébb pont a blokközép, ami alu(vagy spiáter) öntvény... ennyi erővel onnan is kiszakadhatna
Előzmény: TyerCorp01 (1602)
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.12.13 0 0 1602
Fel kell hevíteni és bedobni olajba :)
Előzmény: Törölt nick (1601)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.13 0 0 1601
A hengertőcsavar nem vasból van hanem nagyon szívós acélból.És nem véletlenül.
A vascsavart megütve formálódik,az acélcsavar meg nem.A vas hajlik,az acél meg törik.
flathead Creative Commons License 2008.12.11 0 0 1600
Olyan nagyon nem kritikus a dolog, ha a hossz és a menet megegyezik, akkor semmi gond.
Előzmény: Kristóf 210 (1599)
Kristóf 210 Creative Commons License 2008.12.10 0 0 1599
Tapasztalataim azt mondják hogy pont ugyanolyan úgyse lesz mint a gyári...
Előzmény: TyerCorp01 (1597)
Maczko Peter Creative Commons License 2008.12.10 0 0 1598
Há énis ezt mondom!!
Előzmény: TyerCorp01 (1597)
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.12.10 0 0 1597
Mi a fenének? Menetes szálat lehet méterre kapni barkácsboltban, vas-műszaki szaküzletben, vagy akármi hasonlóban, veszel 6-osat és felszabod magadnak, nem érdemes vele vesződni.
Előzmény: Kristóf 210 (1596)
Kristóf 210 Creative Commons License 2008.12.10 0 0 1596
Gondolkodom rajta, hogy nekiesek majd tőcsavar gyártásnak, menetmetsző és rúd vas segítségével, mert nekem is hiányzik némely blokkról. De sajnos most kisebb bajom is nagyobb ennél
Előzmény: flathead (1595)
flathead Creative Commons License 2008.12.10 0 0 1595
Sőt, pl. Miskolcon van egy csavarbolt, ahol bármilyen csavart legyártanak, csak a méreteket kell megadnod.
Előzmény: Maczko Peter (1594)
Maczko Peter Creative Commons License 2008.12.10 0 0 1594
Szerintem bemész valamelyik csavarboltba, és vágnak egyet méretre, vagy veszel, és vágsz magadnak. Lehet venni rudakba. Legalábbis normálisabb helyeken.
Előzmény: peci sufnija (1593)
peci sufnija Creative Commons License 2008.12.10 0 0 1593
Ja, és lehetőleg Budapesten vagy a környékén.

Üdv!!
Előzmény: peci sufnija (1592)
peci sufnija Creative Commons License 2008.12.10 0 0 1592
sziasztok!
Nincs valakinek elfekvőben 4db hengertőcsavar mustanghoz, amit eladna nekem? fontos lenne...

Üdv!
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.08 0 0 1591
két kép is van.
Előzmény: Törölt nick (1590)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.08 0 0 1590
Nem nagy dolog az ötlet.Az a lényeg hogy egy rossz (menetszakadt) babetta mágneskerékről levágtam a jeladós szoknyarészt.Ezt kell odahegeszteni vagy a mustang vagy az 1mm-rel nagyobb átmérőjű babetta mágneskerék tetejére,és utána leszedni esztergán azt az 1 mm-t.Utána egy mustang alaplapra amiről levágtam a megszakítótartó részt,valami kis tartóval rögzítem a babetta jeladót.A tirisztoros dobozt bekötöm az eredeti trafóra és kész.
Előzmény: Kristóf 210 (1584)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!