Na joccakát mindenkinek hajd holnap folytatjuk, ha lesz mit.
Turbo Lada a hétvégén nagyon passzív voltál remélem holnap megkapom a cuccot amit igértél.
Üdv.
Nekem ezek a filmek nem jönnek be. Tudod, egyedül megnyerni a harmadik világháborút, egy karórával meg rakétameghajtású cipővel:))))))
Attól még lehet jó, csak engem nem köt le.
Off.
IC. Te írtad hogy a Ferrari nem Olasz! Pedig az!
Az autókat Olaszországban építik, a melósok és mérnökök 90%-a Olasz. Sőt a minőségügyi vezető -aki miatt a csapatnak mostanában jól megy- az is olasz. DE A McLARENNEK MÉG A MOTORJA SEM MERCEDES!!! CSAK A NEVE AZ! A gumi nem lényeg, a Ferrari sem Pirelliken fut, ezt kár is volt leírnom.
Csak azt nem értem hogy egy Alfisti hogy tud az F-1 ben egy McLarennek szurkolni. Nálam ez erősen érzelmi kérdés, és lehet hogy ezért nem értem!
on
Nana, Joe, miért is lenne német a McLaren, hiszen angol csapat. Adrian Newey és Ron Dennis angol, Coulthard skót, a motor is angol. Az meg, hogy a gumi japán, nagy meglepetés - ezt azért nem gondolhattad komolyan! :)
Egyedül a Mercedes mint motorszállító német. Egyébként miért kéne egy csapatnak nemzetinek lennie? Nem baj az ha soknemzetiségű, csak lássuk hogy a Ferrari nem olaszokra épül. Egyedül Montezemolo olasz, amúgy ott se olasz semmi - ami olasz volt, az nagyrészt megbukott Schumi & co. érkezéséig. Nem véletlenül nem nyertek már mióta.
A Ferrariban több pénz van, mint a McLarenben. Sajnos, nagyon sajnos már ennek a pénznek is egy része amerikai, GM. :(((
Hey Joe,
mi ez valami fajelmélet? Én azért csípem a Ferrarit mert a márka alapján kellemes asszociációs folyamatok indulnak meg bennem + plusz teccik a tifosik rajongása + jelenleg szvsz a legjobb pilóta van ott. Scummm-schummm wroumm-wroumm. Neki cuore sportivo-ja lehet... :-)
Tehát a ferrari egy legenda mely történelemmel rendelkezik, sőt írta is azt. A hozzá társított képzetek világszerte ismertek. Szarok rá hány német mérnök rakja úgy össze a mocit, hogy kibírjon pl. 65+1 kört. A lényeg, hogy az a piros autó érjen először célba.
off
A Scuderia Ferrari igen is Olasz. Van egy két külfökdi is akiknek nagyon sokat köszönhet a csapat, de alapjában Olasz! Luca Di Montezemolo-t még a 70-s évek végén maga Enzo Ferrari ültette a Forma-1 es csapat vezetői székébe, huszonpárévesen! A Mercedesnek viszont alig van köze a márkához, és Németországhoz!
A motor Angol. Mario Ilien Ilmor motorja egy bazi nagy csillaggal. A kaszni angol, Adrian Neuynee ( ezt lehet higy nem jól irtam, de mindegy ) álltal tervezett cucc. A gumi japán, a versenyzők, és a csapatvezető sem német, sőt a csapat székhelye is Angliában van!
Ami az egész csapatban Német, az a rengeteg pénz !
on.
Sajnos, akármennyire is lelkiismeretesen nézzük át a dolgokat, apró (sajtó)hibák maradhatnak benne. Tárgyi tévedés viszont nincs, minden kérdésre van egy és csak egy helyes válasz.
Megnyugodtam...
De még mindig nem bírt válaszolni senki az én kérdésemre. Ha holnapig se tuggya senki a választ, lehet, hogy beleteszem a legközelebbi tesztbe.
Ja, fontos: Elírás a tesztlap 67. kérdésében. Helyesen a kérdés: Melyik autó volt 1998-ban az év autója?
Beugratós kérdés volt, mert nem a tegnapiban törték.
Különben az Esmeralda című részben volt, mikor egy elefánttal hülyéskedtek. Emlékezetem szerint egy duplalámpás (!) piros Alfetta volt az áldozat. Épp csak nem GT. :(
Beugratós kérdés volt, mert nem a tegnapiban törték.
Különben az Esmeralda című részben volt, mikor egy elefánttal hülyéskedtek. Emlékezetem szerint egy duplalámpás (!) piros Alfetta volt az áldozat. Épp csak nem GT. :(
Ja. De nem vagyok nagy James Bond-fan. Viszont azt tudod-e, hogy a nagyszerű TIR című olasz-magyar sorozatban (aminek tegnap is adták egy részét) mikor és milyen Alfában ültek a gengszterek? Amely Alfát volt pofájuk összetörni. :(
(A kérdőívet töltögetem.)
Na, senki se tudja a választ a '1636' hozzászólásomban feltett kérdésre?
Mindennkinek: Holnaptól él a www.alfaromeoclub.hu, a klub honlapja. Nézzétek és illessétek illő és jószándékú kritikával. Lehet nekem is emilezni (akkor hamarabb elolvasódik) vagy az info@alfaromeoclub.hu címre is írni.
V6, TL, IC itt vagytok?
A vicc az, hogy a Ferrarit nem olaszok csinálták. Ron Dennis, Jean Todt vagy Michael Schumacher a legolaszabb?
De ők hárman csak szerencsétlenkedtek, amíg a negyedik vitéz a színre nem lépett - a nevét méltatlanul elfelejtettem, de mikor ő lett a minőségellenőr, egyből kirúgta az olasz csapat felét, és kicsit jobban odafigyelt az anyagokra. Azóta nem rohadnak le a Ferrarik a verseny felénél, ami régebben szokásuk volt (most meg a Mercik szokása, de reméljük nekik is csak volt). Szóval ez a pali egész véletlenül német. :)))
Én is arra tippelek. Eleget szívtam (és szívok most is) gyökér kuplungtárcsás autóval.
Próba: váltás után engedd fel a kuplungot és közben adj jó marha nagy gázt. Ha a motor bőg az autó meg nem megy, akkor hirtelen engedd vissza a gázt - ha ekkor "elkapja" és kis gázadással gyorsul, akkor 1000% hogy kuplungtárcsa. De ha ez van, akkor már piszokul el van kopva.
Talán csak csúszik a kuplung és után kell állítani, az kicsit olcsóbb.
Igenigen, csak sötét előhívólaborban lehet a 33-asok kuplungtárcsáit cserélni mert ha fényt kapnak tönkremennek és nem engedik leesni a fordulatszámot. Ja, fordulatszámot is csak sötétben lehet cserélni a 33-ason!
Szijjasztok!
Van egy '93-as 33-asom és egy kis problémám:
Egy ideje, mikor gyorsan, nagy fordulatszámnál egyesből kettesbe kapcsolok a fordulatszám nagyon lassan esik vissza, a motor bőg, az autó nem úgy gyorsul, ahogy kéne. Aztán hirtelen feléled és húz. Ez mitől van? Többen arra tippelnek, hogy fényt kapott a kuplungtárcsa (110.000 km van benne).
Cabo.
Vidd el egy ügyes auto üvegeshez. Nem tudom milyen anyaggal, de gondolom azzal amivel a kagylós töréseket javítják, tuti meg tudják csinálni. Azért sokkal olcsóbb mint az üvegcsere!
GTV-s: Mindig lekesem a valaszod!
Azert egy kis kokanysag biztos volt benne mert a kilometerora elott levo tartokeret csavarozva van es azt nem nagy szam visszacsavarni, na mindegy majd beszerzek egy garnitura anyagot es nekiallok atnezni minden rogzitest.