Fémből készült autó és motormodellek számára nyitott topik, legyen az bármilyen gyártó és méretarány, vagy versenysorozat, és minden más szóba jöhet ami az autó vagy motorversenyzéshez kapcsolódik.
Na ezek jó képek, a modell meg szép. Tetszik a 2005-ös RCV formavilága, de amúgy lényegében nem sokat változtattak rajta ( 2005-ig ) 2002-től. A HRC logo ott van a gépen, de lehet látni hogy nem volt ez teljesen gyári. De a 250-260 ló ebben is megvolt. Voltak Tamada-nak szép megvillanásai, de soha nem fogják egy lapon emlegetni Dajiro Kato-val, Shinya Nakano-val, Thoru Ukawa-val, Norick Abe-val........
Nagyon királyak ezek a Skodás képek, szinte teljes a Skoda rally történelem. A WRC-ket elnézve hirtelen elképzeltem milyen lenne 1/18-ban egy Octavia a nagy bálna testével, vagy ez a lámpasoros Fabia. A Solido anno felpasszinthatott volna rá egy ilyen lámpasort, és a német futam helyett kihozhatta volna a Monte verziót. Logikusabb lett volna.
Az 1000MB mekkora dúrva már. :-) Pályagépek is vannak, ezekből is max. 1-2 ha fennmaradt. Ezekhez hasonló Favorit-ok a mai napig feltűnnek nagyobb hegyiversenyeken. Zsír.
Ahogy nézegetem a külföldi modelles fórumokat, nagy várakozás előzi meg az 1/18-as Sunstar Opel Ascona megjelenését. Sok képet megnéztem róluk. Mint tudjátok, Monte-Carlo és RAC Rally verzióban adják ki, sajnos ez utóbbira szívfájdalom nélkül felkerült az aszfalt kerék. Mindkettő 3000-es limitált kiadás lesz. Hát azt nem mondom hogy kapkodni fogok a megvételével, de azért lemaradni se kéne róla. Vagy megvárni amíg a zsidajok felsrófolják az árát.
Igen,azt figyeltem hogy Frentzen is így van mintázva (tudod az ominózus hölgynél),kék sisakkal,meg German driver felirattal.Valszeg valami jogdíj dolog lehet benne,ahogy mondod.
Nézd, biztos hogy Verstappen, mert '96-ban egy holland vezette az Arrows-t az pedig ő volt.
Hogy a bukó miért nincs kifestve és miért Dutc driverként szerepel? Nos erre egyetlen magyarázatot tudok kitalálni. A pilóta menedzsmentjével nem sikerült megegyezni a jogokról gyártás megkezdéséig.
De lehet ti tudtok jobbat. :)
Egyébként a '97-es Minichamps Williams Frentzenes verziójával is ugyanez a helyzet. German driver...
Uh Beatrice...na az is egy nagy zsákutca lett. Pedig milyen pilóták vezették! Alan Jones és Patrick Tambay. A legjobbjuk egy 4-5 helyezés a '86-os osztrák nagydíjról.
Hirtelen a kis képen azt hittem hogy egy Beatrice a túrbókorszakból. :-) De aztán látom hogy Arrows-Hart. A Hart az keményen ott volt a sor4-es turbómotorjaival is, de.......
Emlegetjük itt sokat a turbókorszakot, nosztalgiázunk az akkori gépekről. Viszont a hideg kiráz attól hogy belegondolok, 2013-tól sor4-es, 1.6-os turbók fognak szuszogni a pályán. Én igazat adok azoknak akik a Forma 1 "hangját" féltik. Már most sem egy nagy szám. :-) Főleg ha visszaemlékeztek hogy szóltak a 90'-es évek eleji Honda vagy Ferrari V12-esek. Vagy a 2000 körüli V10-esek 18 ezernél. Én azokkal is kiegyeznék most.
Én is örültem hogy VB-t nyert akkor, és valóban olyan ember ahogy leírtad. Talán ezért is szerették meg a Ferrari szurkolók, a "Tifosi-k", na és a nagy szíve miatt is, elnevezték "Il Leone-nak" ami kis oroszlánt jelent. Igen a nagyobbik fia asszem Greg Mansell, a Renault formaautó sorozatban ment, vagy még megy is? Biztos tudjátok hogy tavaly a Le Mans-i 24 óráson elindult a két fiával, az öreg Mansell rajtolt el a géppel, de még egy kört sem tett meg és odacsapta a technikát.
Lesznek motoros képek ígérem, most már nem leszek lusta, feltöltöm a gépet. És akkor az egész motorgyűjteményt fotózom. Most ez a 4 új gép is nagy színt fog vinni bele, mert ezekkel kitöltöm az eddigi foghíjt ami a márkákat illeti. Mondjuk szomorú hogy most már a kétütemű 125-ösökre is úgy nézek majd hogy "na ezt is betiltották"......... De legalább modellben őrzöm az emléküket. Mint az öreg sárkányokét. Ez is az egyik szépsége a mi hobbinknak, legyen az autó vagy motorgyűjtés. Van egy kis házi múzeumod.