Jó reggelt !
Úgy látszik, ma van esélyem Larini megelozére ! Schuminak kiszurkoltam azt az elso helyet, de kicsit izgultam, hogy nem lesz meg.
Larini!
A rali igencsak jó volt, egyszer tényleg gyere !
Ha jól olvastam, megint kaptak kicsit az "elso kerekesek", de mindegy. A Rábaringen többször is voltam, persze csak nézoként, iszonyatosan jó ! Foleg ha nem csak az ovál pályán (NASCAR :(( )
lehetne menni. De az ára... szerintem horror lehet. A Leieréké volt , azóta lehet, hogy az OMV is rátette a kezét, de mindegy. Nagggyon jó lenne, ha ki tudnánk bérelni ! Hátha látnánk felborult TT-ket is ;-)
Helló Mindenki!
Remélem így jó a kép!
Szépen termeltetek a hétvégén!
Oyabun!
Jó régen láttam a kocsidat, akkor még nem volt ilyen szép! Gratulálok hozzá! (csak, hogy tudjál hova tenni: ott voltál mikot megvettem a T.Á. kék 33 TD-jét)
Joe 155!
Mit is mondtál, mikor jössz legközelebb gyönyörű városunkba?
Na, eddig bírtam a neten a vadászatot Alfa-infó után. Az ITC-vel egyelőre nagyon szívok.
A repülőgépmotor már megvan (bár kissé máshogy kell értelmeznem a lehetséges válaszokat, mint ahogy magamtól tettem volna).
Benéztem: csak azt láttam, hogy valami basz, aminek normális esetben be kellene akadnia a gogacskák közé, nem akad be; szóval vagy az romlott el, aminek oda kellene nyomnia azt a beakadnivalót (eltörött a rugó), vagy nem tudom.
Azért kézdeztem a Szamosit, mert a topikból tudom, nem éppen „hagyományos” szerviz.
Bocs, nekem soseisnem volt 145-öm.
Tréfát félretéve gyanítom egyébként, hogy igazad lesz a rugóval. Alkalmasint, ha van egy kézi sminktükör a családban (nej, leánygyermek, anyós, barátnő stb.) te is vethetnél rá egy varázspillantást. Ártani nem árt, legalább tudni fogod:
a, hogy is van +oldva a dolog.
b, hol és mennyiért vernek át (persze, ez csak "hagyományos" szervizekben fordulhat elő).
Hát, ez van. Az olaszok tudják, hogy mitől döglik a légy. Meg hát ők se felejtik Agnelli úr akcióját, amivel átvette és beolvasztotta az Alfa Romeot a Fiat birodalomba.
GTVs
Olyan emberek méltatták elismerőleg az autómat akik értenek is a dologhoz. Volt pl. egy faszi egy 250 példányban limitált Martini racinges Lancia Delta HF ingrale evo3-mal. Azt hittem lef*som a lábam szárát az autójától olyan volt és mégis ott csodálta az én kicsike GTVm...
kép pl.
http://www.webscape.hu/alfaholic/gtvtesta.jpg
Irigyellek...
Én is tennék egy hosszú túrát Arese Modena Torino érintésével, meg megnézném a Lamborgini gyárat is.
Persze Alfával mennék, szerinted 2 GTV6-ot mennyire néznének meg?
Amikor voltam szilveszterezni Olaszbaa, és kérdezték, milyen autóm van, nagy tisztelettel és leplezetlen irigységgel néztek rám. Mit tesz a márkaszerelem?!
Úgy látom, aktívak vagytok, srácok!
Ezért nem is keresek vissza, kellene nekem a Szamosi szerviz telefonszáma és címe.
A 145-ösben ma elromlott ma az anyósülés távolságállítója, és ha ül benne valaki (súly van benne) akkor fékezésnél szép zakatolás kíséretében ütközésig elôre nyomul az ülés, ha pedig odalépek a gáznak, akkor szép zakatolás kíséretében ütközésig hátranyomul az ülés. Mókás a dolog, de meg kéne néznie valami szakembernek is. Szerinem eltörött vmi rugó ott bent, ahová én nem merészkedek.
Your knowledge of Ferraris is pretty good! (At least now, after the quiz!)
Collect your Ferrari Key here, and you could win a flight to London.
Please also let us know if you'd like more quizzes, pages, sections, links, or whatever, by clicking on the feedback button below.
Congratulations again.
Why not take some time to nominate a web site for our Top Ten awards?
Valami nehezebb? :-)
Tavaly előtt csak egy egész napot, meg kb 8 tekercs filmet töltöttem a ferrari muzeumban. Ja és a GTV-vel nagyon megnéztek mindenütt olaszországban...
Imádtam
IC, utalhatod a számlaszámra is (akkor csak a telefont kell felemelned) A klbtelefonon is érdeklődhetsz, vagy a klubnapon is kp. befizetheted.
Oya, ha nem eccerű, akkor haggyuk, gondolom elég lesz, ha elorozom az orruk elől...
Majd felteszem a tár.hu-ra.
Jók a kérdések. 40-re pár perc alatt, rögtön válaszoltam, a többin gondolkoznom kelleett, de vannak tök homály pontok, aminek utána kell néznem nekem is, mert az itthoni anyagjaimban nincs benne.
Neked volt közöd hozzá?
Fijatalok kitöltik a tesztet, de vissza valszeg nem küldik, mert lusták elmenni a postáig és nincs itthon bélyeg. Én legalábbis az ilyet már gátló tényezőnek veszem. :) Persze úgyis be kell fizetni egy csekket...
A klub meg télleg küldhetné a tagdíjcsekkemet, mert jelenleg minden hátralékkal kapcsolatos felelősséget elhárítok.
GTVs...
Mér' szerinted ki az a marha, aki ingyen hosztolja a klub webjét? :-)
Tudom, hogy én nem érek, de meg kellet kérdeznem.
Fijatalok hogyan állnak a teszttel?
Megj:61-es kérdés, Q.V. helyesen Qardifoglio Verde. Tekintve, hogy most erre kérdezünk és nem Quadrifoglio Oro vagy Quadrifoglio Argento modellekre. Merthogy ilyenek is voltak ám...
A McLaren honlapja: www.mclaren.net
A Ferrarié: www.shell-ferrari.com
A Ferrari-oldalnak nem csak címe shelles és a design-ja egy az egyben a www.shell.com-é, hanem a tartalma is cikkenként 50% Shell-dícséret.
A Royal Dutch/Shell úgy tudom, nem olasz.
Joe, ki ne hagyd hogy "...egy karórával, egy rakétameghajtású cipővel ÉS egy vodka-martinivel, felrázva, nem keverve".
A minőségellenőrnek utánanézek, mert nem egy helyről hallottam hogy német. A nevét tudod?
Főleg (a német) Schumacher miatt nem drukkoltam a Ferrarinak, közben meg Mikát egészen megszerettem.
Nem értem, mi olyan nagy dolog azon, hogy "a McLarennek még a motorja sem Mercedes". Először is csak annak kéne Mercedesnek lennie, hiszen a Mercedes motorszállító - bár igaz hogy meg akarják venni a csapatot. Másodszor is no és ha motor nem német Mercedes? A Ferrarinál is valószínűtlen, hogy a 360-asok motorja mellett raknák össze ugyanazok a fiúk az F1-2000-esek motorját.
Azt nem tudom, hogy az Ilmort megvette-e a Mercedes, vagy csak a motort veszi tőlük, de nem egy nagy különbség. Úgyis egy nagyon elit és a többiektől totál különálló csapat csinálja a motort, rengeteg pénzből - ahogy a Ferrarinál is.
Ross Brawn se az a kimondott Cattani felügyelő, előtte meg nem nagyon villant a Ferrari. Fenntartom, hogy a Ferrari épp annyira olasz, amennyire a versenyképességhez kell. Ahol valaki olasz, az azért van, mert jól betölti a pozícióját, ha meg nem, akkor lecserélik. Németre, angolra, azerire, aki kell. Ma már nem lehet nemzetieskedni, ezt leginkább Prost illusztrálja.
GTVs...
Az is ér, ha én tudom a választ a kérdésedre? :-)
Alfaromeoclub.hu egyelőre nem él, nem kaptam még meg a felrakandó anyagot. Most beszélek az Andrással, elvileg holnap este kűdi át, hogy felrakjam.