Keresés

Részletes keresés

TyerCorp01 Creative Commons License 2008.12.29 0 0 1649
Igazából nekem a szögek kellettek volna :) kiszámolm én csak nem akarok 0 fokban szögmérőzgetni odakinn, gondoltam hátha megvan neked...
Előzmény: Törölt nick (1647)
Kristóf 210 Creative Commons License 2008.12.29 0 0 1648
És Ha esetleg én egy felfele kanyarodó enduró csőkönyökkel tenném fel a suzuki rezót, az miben befolyásolná az elhelyezését? Mert nekem sajnos eléggé útba van lent a kipufogó, ugyan a hasmagasságon rendesen emeltünk már de még így is néha leér.
Előzmény: Törölt nick (1645)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.29 0 0 1647
Az még lemaradt hogy a felső a simson versenycső,az alsó a gagyirezó.
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.29 0 0 1646
Ma lemértem a gagyirezó méreteit.Itt van a simson versenytuning kipufogójának a rajza is.A rajzon feltüntettem a gagyirezó méreteit is.Látható hogy a kezdeti átmérő,a középső átmérő,és a végcső átmérő megegyezik.Az eltérés a hosszúságokban van.Ez azért van mert a kúpszógek eltérnek ami nem éppen jó,ugyanis a jól megválasztott szőg nagyon fontos,a motor működésének szempontjából!A végcső hossza meg egyértelműen a praktikusságnak esett áldozatul.Megjegyzem hogy a cseh mustang versenycsőnél a végcső hossza 250mm!
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.29 0 0 1645
Hali!
Itt a képlet,ez alapján magad is ki tudod számolni :)


Előzmény: TyerCorp01 (1644)
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.12.28 0 0 1644
Hali, ha megadom valamelyk nap a polinim adatait, ki tudnád számolni, miylen hosszú könyököt hagyjak meg neki? :)
Előzmény: Törölt nick (1643)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.28 0 0 1643
Még annyit a témához(ez a téma a kedvencem) hogy egy motornak minél nagyobb fordulatszámon van a max teljesítménye,annál rövidebb a könyökcsöve.Ugyanis az adott motor kipufogó nyitvatartási ideje adott.A hangsebesség adott amivel a gáz halad a csőben.Egyedül a fordulatszám változhat.Minél magasabb a fordulat annál rövidebb ideig van nyitva a kipufogónyílás.így az állandó sebességű gáz rövidebb távolságot tesz meg az adott idő alatt.Tehát a mustangnak hosszabb könyökcső kell mint egy simsonnak.Én amikor papíron ceruzával kiszámoltam egy mustang rezót(de a cseh tuningcső is) olyan hosszú maga a dob a könyökkel hogy a második kúp vége a kerék után van.
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.28 0 0 1642
bevallom,kissé hihetetlen volt hogy így elszúrták ezeket a mostani dobokat.Nekem anno az s50-es simsonon volt rezódob,és abban nem volt ilyen lemez.(azért tudom mert később felraktam hülyeségből a gilerára,és ahhoz le kellett belöle vágni.)Annak a tompítója is szétszedhető volt,két hatos csavar fogta össze,így lehetett a gyapotot cserélni benne.Az a helyzet hogy ennél a rezócsőnél csak a könyökcső hosszával lehet játszani(bár a végcső átmérője jó,de a hossza rövid).A motor revüben volt anno a képlet amivel a kipufogónyílás nyitva tartási idejéből,a hangsebességből,és a max teljesítmény fordulatszámából ki lehet számolni a rezócső visszaverődési pontját,ami a hátsó kúp közepe.Tehát nem elég kiszedni a lemezt a dobból,de meg olyan hosszú könyökcső kell amivel a visszaverődési távolság a hátsó kúp közepére essen.Érdemes a blokk alatt kanyarodó könyököt készíteni hogy ne lógjon nagyon túl a tompító a hátsó keréken.Ezenkívül még a végcső hosszát is növelni kell.A táblázat szerint 50-80 köbcentis motornál a végcső átmérője ideális esetben 15-17 mm(a gagyirezóé 17) de a hossznak 205-230 mm-nek kellene lenni.A gagyirezóé meg nincs csak olyan 50mm.
Előzmény: Kristóf 210 (1637)
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.12.28 0 0 1641


A sötétkék bőr már rá lett szegecselve, fekete műbőrt ebben a pillanatban keresünk és elvileg holnapra kész lesz a mű :)
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.12.28 0 0 1640

Ezt a simsont 2 hete vettem 18-ért :) igaz, a főtengely kilneg oldalra 3 milit de váltani megtanulni tökéletes vele...amúgy elcseréltem minap egy motorikusan kiváló starra :)

Jaah és mivel hideg is van meg téliszünet is...előkaptma a mustangot a szimering vol a ludas mint rájöttem egy rosszul beütött huber szimering volt benne...áááh mekkorát anyáztam... :) de mostmár legalább tudom mi a baj, holnap megyek bevásárolni...jaah és mivel nem volt szimering, kipattant az agyambl hoyg csináljak egy másik ülést a rettegett rettenetre :) hamarosan arról is mutatok képet :) Cafe Racer stílusú és akku van benne elrejtve :)
Előzmény: flathead (1639)
flathead Creative Commons License 2008.12.28 0 0 1639
hát ja, de a schwalbe-k sem olcsók annyira, legfeljebb a romosak, mustangok meg ilyen árban jók szoktak lenni viszonylag.
Előzmény: Kristóf 210 (1638)
Kristóf 210 Creative Commons License 2008.12.28 0 0 1638
Star vagy Schwalbe esetleg.
Előzmény: flathead (1636)
Kristóf 210 Creative Commons License 2008.12.28 0 0 1637
Én mondtam... Nem hiszel nekem??? Jólvan megjegyeztem! :) De akkor se jó ha szét vágod és kiszeded a lemezt mert akkor meg állítólag valahova 12 000-re fog dolgozni. Ha beírod a Exhaust Calculatorba az adatait akkor azt adja ki. (Állitólag, én nem próbáltam) Nekem volt a mustangomon ilyen rezó, nagyon jó hangja volt vele, de a gyárival jobban ment.
Előzmény: Törölt nick (1634)
flathead Creative Commons License 2008.12.28 0 0 1636
Simsont nem kapsz 15-20-ért, legfeljebb valami roncsot.
Előzmény: mester2008 (1633)
flathead Creative Commons License 2008.12.28 0 0 1635
Ja, nekem is van benne, én is ki akarom szedni belőle. Csak azt tudnám, hogy mi a francnak tették bele.
Előzmény: Törölt nick (1634)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.28 0 0 1634
sziasztok!nemrég írtatok a gagyirezókról.Kíváncsi voltam tényleg van-e lemez a belsejében.Nos,egyik haver hozott nekem egyet.A krómozott kivitelűt.Beledugtam egy vasrudat és tényleg ott a lemez a hátsó kúp és a közepének az összehegesztésénél.
Majd szétvágom és kiszedem belőle.
mester2008 Creative Commons License 2008.12.28 0 0 1633
Üdv igen azt már láttam de az messze van 14éves vok !!! azértkéne mert megszeretnék tanulni váltós motorral menni ! de lehet hogy egy simót veszek amúgy köszike!!
ladalover Creative Commons License 2008.12.27 0 0 1632
hello!szegeden van egy!tom messze van de jó alapból meg 15ért már viheted is!
http://www.hasznaltauto.hu/2594074_jawa_mustang_1978
üdv
Előzmény: mester2008 (1631)
mester2008 Creative Commons License 2008.12.27 0 0 1631
CSÁ! Szeretnék venni egy Jawa Mustangot olyan 15-20000ft értékben GYőrben vagy a közelben Ha valaki tud valamit akkor legyen szíves szólni köszönöm (nem szétrugottat
hanem normált köszönöm ! csá
Jawa 23A Mustang 1975 Creative Commons License 2008.12.25 0 0 1630
Boldog Karácsony! Örömökben gazdag Újévet kivánok!
Hun15 Creative Commons License 2008.12.24 0 0 1629
Kellemes Ünnepeket Mindenkinek!!!
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.12.24 0 0 1628

Szintén Kellemes Ünnepeket kívánok!
Kristóf 210 Creative Commons License 2008.12.24 0 0 1627
Boldog Karácsonyt Mustangosok!
vasutasjanko Creative Commons License 2008.12.23 0 0 1626
Üdv
Keresek Balkán nevű 50ccm-es motort.
Aki tud ebben az ügyben segíteni kérem írjon.
TyerCorp01 Creative Commons License 2008.12.21 0 0 1625
Öööhm....khm...a simson villahídja is 2-3 mm vastag préselt lemez... :) vagyis alul nem, de fölül igen.
Előzmény: Törölt nick (1623)
Kristóf 210 Creative Commons License 2008.12.21 0 0 1624
Számíts rá hogy bonyolultabb lesz mint ahogy gondolod... Nekem az hogy Simson villám legyen elől az több mint 10 000 forintomba fájt.
Előzmény: Törölt nick (1621)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.21 0 0 1623
Nem is kerül sokba,nincs vele sok munka,és nem is változik meg számottevően a motor külseje.Mégis masszív lesz.mivel az eredeti külső cső vékony,de a fő gond az a 2-3 milliméter vastag lemezből gányolt villahíd.A mérnöki munka megcsúfolása.
Előzmény: flathead (1622)
flathead Creative Commons License 2008.12.21 0 0 1622
Nem rossz ötlet!
Előzmény: Törölt nick (1621)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.20 0 0 1621
Sziasztok!
Ha megmarad a mustang akkor már van egy tervem az elsö villával kapcsolatban.Keresek egy simson villahidat.Abba passzoló külső átmérőjü csöből készítek másik villaszárat.abba megy két persely mint eredetileg és bele az eredeti csúszószár.és akkor megmarad a retro külső,de nem fog tekeredni mindenfelé.
peci sufnija Creative Commons License 2008.12.19 0 0 1620

Na megoldódott(-dottam) nem a szigetelés volt a rossz, hisz akksiról ment is, hanem a lendkerék. Szerintem gyenge volt a mágnes vagy nemtudom, mert rátettem egy másikat és kb lórugás! :PPP (ne dugjátok be az ujjatokat vagy egyéb testrészeteket a gyertyapipába:))))

 

Köszi és Üdv!

Előzmény: Jawa 23A Mustang 1975 (1619)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!