Ennyire távolra nem kell gondolkozni egy igazi fannak. Majd ha megkapja, hogy a stadionnál várják, az anyag és szerszám cipelésére, félre fog állni a szája:)))
Azt azért megnézném hogy férnél fel egy buszra egy kétszárnyas 2500x1500-as biztonsági ráccsal és a sok szerszámmal. De nem is kell majd e miatt tüntetni csak mondjuk az első dugódíjas napon minden szerelő próbáljon bemenni bkv-val.Én viszek 30 méter gázcsövet 6 méteres szálban.....
Ott fölötted/alattam irja a frankót hajléktalan úr olvtárs
Tudod nekem a szomszéd tehene is fáj
Lehet hogy a dugódijban nem leszek érintve mert a dugó rész központában lakom és csak nem kérnek pénzt azért mert mondjuk a XX.kerböl hazamegyek autóval
és van más esélyem is amivel kivédem a dugódijat, de nem adok 5letet Tarlós úrnak
Már most is van olyan része az V.kernek ahol nem vállaltam munkát mert vagy parkhely sosincs, vagy felhördült a kliens a parkolópénz felszámitása miatt
A te és hasonló tapsikolók miatt meg nem fogok szerszámokkal megpakolva tömegközlekedni
De OK egy kalapácsot még elvinnék kézben
És ha rendelsz egy biztonsági rácsot/ajtót? Gondolod hogy leszállitom, haza autózok és visszamegyek villamossal, majd ujbol autóért és vissza a szerszámokért gépekért?
Nem mindenki "fehérgalléros" dolgozó!
Én is tapsikolhattam volna amikor otthon hagyták sokan az autójukat az útlezárások miatt. Primán tudtam autózni Csepelre, mégis jogosnak gondoltam az útlezárásokat
Sorolhatnék még példákat, kik hogyan fogják megszivni a különböző sarcokat, de minek ha neked mindegyik tecc.
Irtam itt korábban hogy mivel Mo. jobban teljesit, fizessük ki azt a 180milliárdot az eu nak és kuss legyen ide pofázni. Igy nem kell beveztni a dugódijat
Az üzemanyagárak utóbbi időszakban történő csökkenéséhez a kormánynak semmi köze...de a logikádat követve ugye elvárhatjuk, hogy egy esetleges üa-áremelkedés egyúttal útdíj-csökkentést is hozzon?
Tarlós István múlt héten az alábbi szavakkal indokolta , hogy miért is kell Budapesten 2013. július 1-től bevezetni a dugódíjat:
"A dugódíjat azonban muszáj bevezetni, mert az előző városvezetés által kötött 180 milliárdos EU-s támogatásokról kötött megállapodásban[...] Bővebben!Tovább »
A VEKE-t is megkérdeztük, hogy valóban ugrik-e az EU-s támogatás, ha nem lesz 1 év múlva dugódíj Budapesten: "Az eredeti cél, hogy a dugódíj egy forgalomszabályozó eszköz legyen, mára szinte teljesen eltűnt és csak és kizárólag BKV-adóként funkcionálna. Érezhető, hogy ezt a közvélemény így nem veszi be, nagyon nem támogatja, nem véletlen, hogy a főpolgármester is úgy emlegeti, mint örökölt kötelezettséget, amit kötelező megcsinálni és úgy beszél mindig a dugódíjról, hogy saját magát gyakorlatilag ellenzőként tünteti fel. Mivel a dolog szakmailag is egyre kevésbé vállalható, kérdéses, hogy lesznek-e, és ha igen, milyen szakemberek, akik kidolgozzák a részleteket.
Az Európai Bizottságban szereplő félmondat mint látható, teljesen gumi, semmit nem szabályoz, sem az övezetet, sem a díjat, sem a díjfizetők körét, sem a módszert, semmit. A belső, legforgalmasabb terület alatt meg mindenki azt ért, amit akar."
Nehezedre esik felfogni, hogy attól, hogy valaki nem szimpatizál a regnáló hatalommal, attól még nem válik automatikusan balliberálissá?
Vizitdíjnál is járt a szád?
Az meg egy ócska hazugság, hogy az emberek ki akarnak bújni a fizezési kötelezettség alól...fizetünk eleget így is. Az adónkból épült az út, az üzemanyag árának kb. a felét képezi az adótartalom, emellett fizetünk gépjárműadót, emellett a járművek fenntartása is kemény adózással jár (tudod, a rekorder 27%-os.ÁFA).
Amíg az állam ész nélkül szórja a lóvét, addig milyen alaoon várod a néptől a fizetési morál „javulását"?