Amyúgy agyatltat az akksis gyújtás elég becsületesen :D
mégpedig én úgy képzeltem el,hogy a gyújtótekercset száműzni (letört az érintkező megoldottam ideiglenesen de ha hosszabb üzemre stabilan szeretném akkor akkus gyújtás! :)
na a terv:
ugye elosztófedeles... két kábel jön ki és a megszakítóra a trafó (-) ját a (+) pedig biztosítékon/kapcsolón keresztül akkura...
a gyújtókábelt pedig összeházasítani az elosztófedélben lévő tüskével ... :)
tehát a gyújtórész házás megfurni és gumiágyon végig vezetni hogy ne húzzon át...
azt gondoltam ,hogy csak egy gyujtókábel jön ki belőle :D
csak azért kérdem mert már alapbol méreteit tekintve összehasonlitottam például az egyhengerest (mtz kismotor),és ezét a 2 hengerest tehát fizikai méretekben van eltérés
de akkor a tiéd ugyanez lényegében :)
Tudom nem egy egetrengető összeg a patentív de elég jókat lehet mókázni vele :)
összel volt egy éve a kubota motoros Rasant kaszámhoz (már nincs meg) vettem egy nem belevaló hűtőt, azt ahhoz kellett 2 könyökböl összehegeszteni a vízcsövet :D
Két gyújtókábel jön ki a tiédből, az enyémből csak egy. Nem kell fénykép. :)
Kécskén 165ft darabja. Már megvan. Ha beválik, lehet megpróbálok 3db-ból hattyúnyakat forrasztani, és hagy kóvályogjon a keverék a karbi, és a motor között! :D
a kispolál karbit építed rá? :) nekem is megfordult a fejemben az ötlet báár nekem anyival nehezebb dolgom van hogy 90-fokos könyököt kell csinálnom amin nem variálok sokat, veszek 1" vagy 5/4" -os 90 fokos patentívet whiskas központi fűtés boltba és arra a két felfogatást :D
1:5,5 sűrítési viszony mellett elég karcsú lehet...
Az UD-1-es motoromhoz kerestem egy gyújtómágnest. Hétvégén börze volt, és láttam egyelőgyújtás szabályzós mágnest, amit sajnos nem vettem meg, pedig nincs a motoromon. Viszont egy gyakorlatilag teljesen új aprópócki karbit újítottam.
úgy szokott lenni nálam is képes vagyok éjjel nappalomat eltölteni ,egy-egy újabb dologgal :D
Valóban igen tényleg nagyon jó motor és igazad lehet,hogy a karburátor valahol azért mégsincs eltalálva "a mi klímánkhoz" mert nekik nagyon is jó lehetett anno mikor kifejlesztették :)
tényleg krburátor...
a PD-10 (MTZ/DT-kismotor) karburátora tényleg jó az UD motorkra? az úszóház nélküli membrános karburátor, előnyösebb lenne abbol a szempontbol,hogy a billenésneknél nem lenne gond az úszószinttel :D
fogyasztása milyen lenne egy olyan karbival? mert az ára nem egy egetrengető :)