Keresés

Részletes keresés

marky-511 Creative Commons License 2018.06.26 0 0 10595

Vagy az, hogy más munkahelyek is költöztek az ipari parkba; olyanok, amik nem normál műszakokat alkalmaznak, hanem egyénit. Én is dolgoztam az egyik ilyennél (csak akkor még a Vágóhíd utcán volt), reggel 7-től este 10-ig kell telefonos ügyeletet biztosítani, volt amikor 6:30-ra kellett bemenni, volt amikor 13:30-ra. És minden 10-20. percben kezd másvalaki. Emiatt is lehet utasnövekedés csúcsidőn kívül.

 

Az nem lenne rossz, ha a 146-14E egymással fordított útvonalon közlekedne (bár ezt nem írta a DKV), de így is gázos kicsit a Határ út helyzete, mert gondolom nem csökkentik a megállók számát, ha pedig mindenhol meg fog állni, az már nem lesz gyorsjárat.

Előzmény: Econell99 (10594)
Econell99 Creative Commons License 2018.06.26 0 1 10594

Szerintem a 46E-146E egymás ellentétjei lesznek.

 

Az nekem is feltűnt mostanában, hogy megemelkedett a 46-os család utasforgalma és nem csak műszakváltáskor. Talán rá jöttek a Kishegyesin lakók, hogy jobb ez, mint a csak a Segnerrig közlekedő 17-es, meg a kerülős 42-43?

Előzmény: marky-511 (10592)
Econell99 Creative Commons License 2018.06.26 0 0 10593

Valahogy a Derék utcát is jó lett volna bevonni, bár az István útra is elkell egy viszonylat.

Előzmény: marky-511 (10592)
marky-511 Creative Commons License 2018.06.26 0 0 10592

Ez is várható volt. Csodálkozom, hogy nem integrálták a 46-osba a szepesi viszonylatot.

 

Vissza egy picit a 146E-hez: picit zavaros még, mert a leírásban körjáratot említenek, és csak egy irányban (visszafele a Kishegyesi felé megy, a Tóci érintése nélkül). Ez így két okból vicces: egyrészt ugyanaz lesz az útvonal mint a 46E-nek, másrészt a Határ út külső része így csak egy irányból lesz érintve, várhatóan nem nagy követéssel. És ez gondolom a 46X végét is jelenti.

Előzmény: S6tech (10591)
S6tech Creative Commons License 2018.06.26 0 1 10591

A Debrecen és Szepes között közlekedő 39-es autóbusz menetrendje kis mértékben változik 2018. július 1-jétől.
Az üzemeltetési tapasztalatok alapján a Nagyállomásról 22 óra 40 perckor induló autóbusz gyakran utasok nélkül közlekedik Szepes végállomásig.

A környezeti terhelést csökkentve, illetve gazdasági szempontokat figyelembe véve 2018. július 1-jétől a 22 óra 40 perckor induló 39-es autóbuszjáratot úgynevezett igényvezérelt járatként közlekedtetjük 39X jelzéssel.

Ennek lényege, hogy ha a Szováti elágazás elnevezésű megállóhelynél nem jelentkezik utazási igény Szepes irányába, akkor az autóbusz nem közlekedik a végállomásig.

Abban az esetben, ha van utazási igény a Szováti elágazás és Szepes megállóhelyek között, az autóbusz a teljes útvonalon végig közlekedik.

Kérjük a szepesi lakosokat, hogy abban az esetben ha Szepes városrészen belül, a Szováti elágazás és Szepes végállomás között kívánják igénybe venni a Nagyállomásról 22 óra 40 perckor induló autóbusz járatot, akkor előzetesen jelezzék azt a díjmentesen hívható +36 80 205 295-ös telefonszámon, vagy a www.dkv.hu internetes oldalon a „Hívom a buszt” menüpont alatt.

marky-511 Creative Commons License 2018.06.26 0 1 10590

Elindul a 146E jelzésű autóbusz

Az elmúlt időszakban nagy ütemben fejlődött a Határ úti Ipari Park. Új munkáltatók, valamint több, már meglévő vállalat bővítette dolgozói létszámát, növekedett az utazási igény ezen a városrészen.

A jelentkező utazási igények kiszolgálása érdekében társaságunk új járat bevezetésével biztosítja a Határ úti Ipari Parkban található nagyvállalatainál dolgozók utazását.

2018. július 1-jétől a 46-os vonalcsoportot átalakítjuk és bevezetjük a 146E jelzésű autóbuszt.

Az új autóbusz gyorsított körjáratként közlekedik majd a Nagyállomás – Petőfi tér – Erzsébet utca – Külsővásártér – Nyugati utca – Segner tér – Kishegyesi út – István út – 4-es számú főút – Határ út – Richter Gedeon utca – Kígyóhagyma utca – Richter Gedeon utca – Határ út – Kishegyesi út – Segner tér – Nyugati utca – Külsővásártér – Erzsébet utca – Petőfi tér – Nagyállomás útvonalon.

Az új járat bevezetésével a jelenlegi 46-os és 46Y-os járatok a megszokott útvonalukon közlekednek majd, de csak az Inter Tan-Ker Zrt. elnevezésű megállóhelyig, egységesen 46-os jelzéssel.

A jelenlegi 46E jelzésű járatok gyors jellege és útvonala nem változik az új 146E jelzésű járat bevezetését követően sem.

 

Csak megszületett :)

 

Azért az meglepett, hogy ezentúl a Határ út Csalogány utca utáni részére csak ez a viszonylat fog közlekedni. És azért is plusz pont, hogy a Tóci végre be van vonva.

Ha jól veszem ki a szövegből, akkor ez oda 46(Y), vissza 14E üzemmódban fog majd menni. Gyorsjárat létére a Határ úton majd minden bokornál meg kell állnia. Csúcsidőben csúnya késéseket okozhat majd a Határ útról való ráfordulás a 4-esre, a körforgalom nagy megváltás lesz.

 

Econell99 Creative Commons License 2018.06.23 0 1 10589

A 28-as a Doberdó-Dobozi között lenne a legjobb.

Előzmény: Caf 518 (10588)
Caf 518 Creative Commons License 2018.06.23 0 2 10588

Én azt nem értem, hogy a DKV miért fél esti nagy rendezvények idején pl. múzeumok éjszakája, nyári szabadtéri, főnixes rendezvények, ideiglenesen több járatot indítani a rendezvény kezdetéhez és végéhez igazodva ? 
Ez olyan mint az éjszakai járat reklámozni kell és megszokják az emberek. Mint az, hogy a sok keringős járat helyett lenne 4-5 olyan vonal ahol ütemesen egész nap 10-12 percenként járna a busz, szerintem visszaszoktatnák az embereket a tömegközlekedéshez. 

 

Amúgy a Böszörményi útra megoldás az lenne ha nem troliellenesség lenne és a 4-est meghosszabbítanák a Doberdóig. 
Vagy a 'legelső' 28-ast visszaállítanák, visszafele a Bajcsyn is jöhetne ha a Hatvan utcáról a Pástira befordul. 

A 27-est is nyugodtan visszaállíthatnák sőt tovább is lehetne gondolni Kossuth utca - Klaipeda - Szent Anna - Miklós utca. és a régi útvonal. 

marky-511 Creative Commons License 2018.06.22 0 1 10587

A DERKE-től megtudtam, hogy a Széchenyin sem lehetett volna lehetséges letérni az Antall Józdef utcára a 19-esnek, mert ott is engedi szemből a forgalmat a lámpa. Lehetett volna egy olyan opció az összes lámpánál, hogy pár másodpercig minden irányból pirost adjon, amíg a busz át tud haladni. Mint a Piac utcánál.

Előzmény: Econell99 (10581)
Econell99 Creative Commons License 2018.06.22 0 0 10586

Persze, hogy várni kell még, de ne a cipőssoboz legyen a kiindulási alap.

Előzmény: szaunas (10585)
szaunas Creative Commons License 2018.06.22 0 0 10585

Hát, az elektromos buszokkal még rendesen várni kell: 

https://index.hu/belfold/budapest/2018/06/21/eddig_birta_az_uj_magyar_elektromos_csodabusz/

 

Az elektromos kukásautó(nk) napi forgalomban üzemel?

Csak kérdezem..

Előzmény: marky-511 (10529)
Econell99 Creative Commons License 2018.06.21 0 1 10584

Lentebb részleteztem egy teljes Tóci-tervet :D

Előzmény: S6tech (10583)
S6tech Creative Commons License 2018.06.21 0 2 10583

Én a 15 15Y-t a a Böszörményin hagynám majd a Pesti utca - Segner tér - Nyugati utca - Széchenyi utca - Kossuth utca - Klaipeda és tovább változatlan. 

 

A 45-st is a Klaipeda - Szent Anna utca érintésével kozlekedtetném, legalább nem lenne majdnem teljesen párhuzamos a 25 25Y-vel.

De akár a 45-st egy korjáratként is eltudnám képzelni:

Vincellér - István út - Kishegyesi út - Pesti utca - Mester utca - Hunyadi utca - Burgundia utca - Klaipeda utca - Szent Anna utca - Hajnal utca - Faraktar utca - Széchenyi utca - Nyugati utca - Kishegyesi út - István út - Vincellér, természetesen lenne egy elleniranyu párja is. 

 

A 37-est útvonalán egy betétjarat lenne a Keknyelu utcáig ezzel pótolva a Vámospércsi utat, és legalább a Nagyállomásra való eljutas is javulna. 

 

Az új 45-sel pótolva lenne a 15-s a Mester - Hunyadi utcan. 

 

 

A 10 10A 10Y-t a kiskörúton kozlekedtetném az Ítélőtábláig majd a Széchenyi utca- Nyugati utca stb. 

Előzmény: Econell99 (10582)
Econell99 Creative Commons License 2018.06.21 0 0 10582

Mondjuk üres nem lenne a 15-ös, ha a Vincellérről indulna. Sőt, lehet, hogy még jobb is lenne a kihasználtság. Bár a Böszörményin pótolni kellene valahogy.

Előzmény: marky-511 (10575)
Econell99 Creative Commons License 2018.06.21 0 0 10581

Igazad lehet, hogy a Miklós utcán is hagyni akartak valamit.

Előzmény: marky-511 (10575)
marky-511 Creative Commons License 2018.06.21 0 0 10580

Igaz, benéztem. De tegyük fel, mi lenne, ha a Mikós utca pár hétig? Az Antall József utcán visszafordulna a Miklósra, és lehetne ott ideiglenes buszmegálló, ahol jelenleg önkormányzati parkoló van. Kisebb érvágás, mint kihagyni a Kossuth utcai megállókat, szerintem az utazóközönség nagyobb része száll ott le, mint a Miklós utcán. De nem akarok gumicsontot csinálni a témából :D

Előzmény: LMG-140 (10579)
LMG-140 Creative Commons License 2018.06.21 0 0 10579

A Piac utcáról a Miklóra nem tud fordulni semmi.

 

A VP megallója párhuzamos a villanosmegállóval

Előzmény: marky-511 (10577)
marky-511 Creative Commons License 2018.06.21 0 0 10578

A mondandóm első felét arra értettem, ha a 42-es a NYIP felé a Petőfi tér - Piac utca - Miklós utca útvonalon haladna. Félreértettem az előző hsz-t.

Előzmény: marky-511 (10577)
marky-511 Creative Commons License 2018.06.21 0 0 10577

Nekem is eszembe jutott. És úgy legalább a Petőfi tér se maradna ki (legalábbis egy irányban). Lehet, valamelyik fejes (vagy a gyereke) rendszeresen utazik a Sámsoni felől a Miklós utcára, más oka nem lehet, hogy kihagyják a Faraktár és a Kossuth utcát.

 

 

Aki járt a Kálvin tér környékén; hol alakították ki a megállót a Nagyállomás felé? Azt tudom, hogy az Egyetem irányában az Új Városháza előtt, de vissza irányban?

Jó sok évvel ezelőtt az emlékkerti parkoló volt megálló a 10-esnek, 14-esnek, 31-esnek, amikor a sétálóutca fele már elkészült, és a Hatvan utcát nem használhatták.

Előzmény: LMG-140 (10576)
LMG-140 Creative Commons License 2018.06.21 0 0 10576

De most a terelés alatt a 42-es ott lenne a Miklós - Antall József utca sarkon... 

Előzmény: marky-511 (10575)
marky-511 Creative Commons License 2018.06.21 0 0 10575

Akkor hasonló lenne a helyzet mint most, csak éppen a Tóci felől lenne összeköttetés, a Doberdó felől meg nem. Mindkét helyről kellene közvetlen járat. A 45-ös kihasználtsága amúgy is sokkal kisebb, mióta a 25-25Y is a Vincellérről indul. A 45-ösnek ezért (is) kellene változtatni az útvonalán. Persze nem az Attila tér fogja megoldani a problémát, de sok utast hozna a környékbeli iskolák miatt.

 

 

Annak kifejezetten örülök, hogy a DERKE a Facebook-on is megemlítette, hogy a 19-es jelenlegi terelőútvonala nagyon gáz. Nem tudom, mi haszna, leszámítva hogy így talán behozhat pár perc lemaradást. De "papíron" a Hajnal utca és a Miklós utca között 7 perc a menetidő. Ennyi idő alatt a Széchenyin is végig lehet érni. Nem tudom, miért jó két forgalmas megállót beáldozni egy "forgalma" megálló (Miklós utca) miatt. Az lenne a gond, hogy a Miklós utcán más nem közlekedik?

Előzmény: Econell99 (10574)
Econell99 Creative Commons License 2018.06.20 0 0 10574

Ez akár a 15-ös is lehetne, ahogy korábban írtam. Csak a pótlásáról sem kell megfeledkezni, ahonnan kiesne.

Előzmény: marky-511 (10573)
marky-511 Creative Commons License 2018.06.20 0 1 10573

A Hatvan utca - Segner tér felé elég nagy forgalomba került volna, de tényleg jobb lett volna a megállók szempontból.

A Széchenyi utca - Antall József utca útvonal már ki volt próbálva, használhatták volna azt is. Vagy Széchenyi utca - Külső vásártér. Az ottani lámpa külön fázist ad a 41-esnek is. De lehet, akkor a Széchenyinek engedi az egyenesen haladást.

 

Viszont a Tóci - Attila tér közé kellene ismét egy viszonylat, Akár a 45-öst vissza is lehetne rakni. Sokat nem növelne a menetidőn, pláne a buszsávoknak köszönhetően.

Előzmény: LMG-140 (10571)
LMG-140 Creative Commons License 2018.06.20 0 1 10572

Az egyéb járatok közt van.

Előzmény: marky-511 (10570)
LMG-140 Creative Commons License 2018.06.20 0 1 10571

Végig engedi a szembe forgalmat kivéve a Kistemplomnál. A megoldás az lett volna, hogy lámpát állítanak, de  ha abba belenyúlnak akkor az egész város borul ami nagyobb bosszúság. Én a Debreceni Törvényszék - Tisza István utca - Hatvan utca - Nyugati utca - Külsővásár tér - Szoboszlói terelőn vittem volna.  Ennek nem lesz értelme, hogy az Attila téren megáll utána csak a Miklós utca közepén. A legforgalmasabb Csokonai Színház megálló teljesen kiesik....

Előzmény: marky-511 (10569)
marky-511 Creative Commons License 2018.06.20 0 1 10570

És az Auchan járat hová tűnt? :D

Előzmény: S6tech (10563)
marky-511 Creative Commons License 2018.06.20 0 1 10569

A buszsávnál jelenleg engedi az egyenes irányú szembeforgalmat? Akkor tárgytalan. De talán egy Széchenyi utca - Altall József utca - Miklós utca útvonal is belefért volna, szerintem a Faraktár és Kossuth utcákon több a felszálló mint a Miklós utcán.

Előzmény: LMG-140 (10568)
LMG-140 Creative Commons License 2018.06.20 0 1 10568

Lehetett volna, de akkor lámpaprogramot kell állítani ami pedig tudjuk mihez vezetett volna... 

Előzmény: marky-511 (10567)
marky-511 Creative Commons License 2018.06.20 0 1 10567

Pedig tuti, hogy lesz 1V, teljes hosszban. A Kossuth térre is felmehet a busz, az új városháza előtt lesz megállója. A 2-es is csak a Kálvin tértől fog indulni. Emellett néhány Piac utcán közlekedő buszjárat is terelve lesz. Bár azt annyira nem tartom jó ötletnek, hogy a 19-es a Miklós utca miatt kihagyjha a Kossuth utcát. A buszsávból nem lehetett volna balra kanyarodni a Klaipeda felé?

Előzmény: ron89 (10562)
Econell99 Creative Commons License 2018.06.20 0 0 10566

Ezelőtt 146E, most meg ez. Mi van itt? :D

Előzmény: S6tech (10563)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!