Szasz, köszi és köszi:). Magam is ezt gondolom, pedig 2009-ben a Tridays-en hallottam Arrow-t, LeoVince-t, Zard-ot és Two Brothers-t is. Benn volt még a DB killervagy már nem? Nyitottan az igazán durva. Neked mi van fönn?
Szeva CaféTriple, szép a vasad élőben is, és brutál jól szól a remus cucc:))) Pont az olajat töltötte bele zoli mikor odaértem megnézni a street-jét. Utána beindította, ez szól a legszebben azok közűl amiket eddig hallottam.
Az enyémen is vannak kopásnyomok ha közelről megnézi az ember:)). Vidd a Triumph-ba átnézetni, zoli keni vágja a témát, átnézi az utolsó csavarig. Pont ma voltam bent nála megnézni végre egyben is a street-jét amit vett, mert még csak darabokban láttam. Szép a kis dög.
Azért nem annyira tutira gyönyörű, mert van rajta egy csepp repedés az oldalidomon meg a tükrön is néhány fehér pötty - álló helyzetben kavicson dőlt egyet régebben. De ezzel én együtt tudok élni, az autóim is budapesti autók voltak, soha nem zavart egy-egy karcolás.
Majd egyszer lesz rá pénz, és külsőleg rendbehozatom. Addig meg elvinném egy profi átnézésre - a Damjanich utcai szerviz jó e tekintetben?
Nekem egy egészen keveset használt Pilot Road van hátul, nem csúszkál vele meg semmi efféle, vasárnap egyszerűen csak lassítanom kellett a kanyarokban, mert nem éreztem a gépet még. De a városban nagyon szépen megy, egész vicces, ahogy a lámpák előtti, haladási irányt jelző nyilakat lehet vele "kerülgetni", gyakorlatilag könnyedebben, mint a robogómmal tudtam annak idején.
Szeva bika szép a vas, matt fekete mint az én speed1050em! Dönteni akkor tudsz jobban ha bízol a gumiban és megérzed a motor sújpontját, pár parkolós gyakorlat és ráérzel:)) Ja és ajánlom még gyakorlásnak a kis forgalmú körforgalmakat esténként.
Szia! Nekem is az Rs- volt az első nagy motorom. Első pár száz kilométerben én is ugyanezt éreztem, de egyre jobb lett, igaz a gumicsere után lett érezhetően jobb a motor. Kb. 20ekm után már kezdtem igazán összeszokni vele. Üdv
Majd szerda délután-este lesz időm a városban menni pár tíz kilométert, hogy jobban összeszokjunk, meg keresni egy nagyobb parkolót kicsit kanyarogni 10-zel. :-)
Van súly gondom nekem is, de 5 hét van az első versenyig, vagyis heti 2 kilót kell ledobni és megvan a 10es. Még így is nehezebb leszek a legtöbb kollégánál. Mindegy, magamhoz képest akarok javulni elsősorban.
Azért választottam ezt a gumit, mert Pirelli Diablo Supercorsa SP nem volt raktáron épp és az én képességeimnek és tudásomnak ez a Dunlop simán meg fog feleni. Sőt, nem is foigom tudni kimotorozni. Ja és nincs most pénz egy külön utcai kerék/gumi szettre. Pedig az lenne az igazi!
Utcára egyébként a Pilot Powerek tökéletesen elegendőek voltak, a hátsó kb 7500-t ment el, az első még mindig a gyári, vagyis 11.500 van benne és ha nem lenne elöregedve, a profilmélység alapján még bőven jó lenne vagy 5000 km-re.
Tudom persze számoltam én is hogy ugyanott vagyok pénzben.Viszont nem egyszerre adok ki 60-70ezret...................régebben ez ment és nem volt gond.Most kipróbálom a másik oldalt.Igazából egy pirelli rosso2 lenne az igazi szettben.De az most meghaladja az erőmet.
há ja csak számold össze, egy ilyen GP-A endurance azért jól bírja, elmegy 955/1050-esen 5-7ekm még, egy Pilot Power meg 9-11ekm, monjduk legyen +60% a szorzó, árban monjduk 15 vs 28, az kicsit több igaz az új mint +60%, viszont nyert egy kerékcsere összeget (2-3e) huf, és ugyanott vagy árban/kmben, no ez semmi okoskodás, gyorsan számolgattam magamban kicsit (ja és 15-ért nem is szoktak endurance GP211-t eladni, párban manapság 40e alatt én nem láttam)
felszokott menni, sokan versenyeznek 600-ason 190-essel
de nekem úgy rémlik gyártanak
ha utcára akarsz max D211 GP Racert rakj fel, soft-medium változat, a GP-A 211 már utcára drága is, előnye sincs stb
ha gondolod, nézek árat ilyen GP Racerre, de azt is csak az rakja fel, aki tényleg lapon fordul a sarki közértnél is, máskülönben nem éri meg (tavaly volt 75e, idén mindenki emelt, meg a 300as euro ugye)
Az SV kupa utódja V2 kupa, ami egy tökéletesen amatőr szerveződés a szó jó értelmében véve. Ezért van az, hogy beengednek maguk közé nem V2-es motorokat is. DE csak olyanokat, amik elég különlegesek és máshol nem nagyon van helyük: pld az egyik srác Daytona 675-tel megy (legutóbb sajnos kiesett). Mivel többnyire Ducatisok vannak a kupában, a szabályokat is ennek megfelelően határozzák meg maguk között. Mindig 2 kategória volt: egy kisebb és egy nagyobb. Az idén 1000 ccm-nél húzták meg a határt, pont régi márkatársunk Rezi Ádám miatt, aki egy meglehetősen jól összerakott 848-cal megy és a többiek, akik szerényebb lehetőségekkel bírnak úgy szavaztak, hogy a 999-esek, kb ugyanazon a műszaki színvonalon vannak, mint a full új fejlesztésű 848. Legutóbb mindkét kategóriában 8-8 induló volt.
A naked kupát részben ugyanaz a srác szervezi, aki a V2 kupa lelke és hasonlóan rugalmas keretek lesznek itt is. 3 kategóriát fognak értékelni 800 ccm alatti, 800 feletti naked és ultra. A két elsőben olyan motorok indulnak, amelyek gyárilag is naked-ek voltak. Gyári fejidom megengedett (pld Fazerek), de egyéb idomzat nem. A tunning nics korlátozva egyelőre. Az ultra kategória azoknak van, akik pld egyenes kormányos GSX-R-rel vagy hasonlóval akarnak esetleg indulni. Remélem nem nagyon lesznek ilyenek. Elméletileg 5 verseny lesz 3 a Pannónián, egy Szlovákiringen és egy a Hungarorongen. ELMÉLETILEG. Nyílván mnden az érdeklődéstől függ.
Akiről eddig hallottam, hogy érdeklődik Borsay Szabi egy 955-ös Speed Triple-lel (de ő nem lesz ott az elsőn mert 2 nappal később Kiskunmajsa van), Krisztián a Triumph Budapesttől egy 2011-es, tehát már az új Speed-del, a kupát szervező srác egy SV 650-nel, a másik szervező nem tudom mivel és én. Ha érdekel a dolog keresd őket a facebook-on.
Dunlop Spormax Sportsmart gumikat választottam. Remélem jól döntöttem, de te vagy a gumiszakértő :)
Nogyon ott van!!! A hátsó lámpája a legjobb, merthogy ugyanúgy dupla, mint az első. Nem is értem, hogy a gyárban ez nem jutott egyetlen tervezőnek sem eszébe.
BTW: az enyém is visszakapja a csutkakormányt a Naked kupa miatt. Sztm elindulok, de csak brahiból.