Ha nem lehet egy üzemelő vonalról egy másikra eljutni, akkor meg is szűnik a karbantartás? Tudom, a logika azt diktálná, hogy ne költsenek rá többet, de ez máv:). A sínkorona nem volt olyan rozsdás, mint az oldala, nem tudom mennyit változik egy év alatt járatlanul.
szinte nincs hajnal úgy, hogy félálomban a melóhelyre, mostmár sötétben autózva... 6 után valamikor az órára pillanatva ne villanna be, nnnna, az 5:55-ös most lehet a bánvölgyi sziklaátvágásnál.
A pálya jó állapotban van, összesen talán 20 csavar hiányzik, a növényzet néhol kezd az űrszelvénybe nőni, de a leginkább belógó ágakat letörték. Vajon jár még fel UDJ is?
Spec ez az amivel megfogtál, mert mi is hadi lábon állunk bent, mert csíkosnak kellene annak is lennie forda szerint...persze lehet a forda rossz nálunk :-)))
El kell, hogy keserítselek az 5509 csukás railjet, utána már FLIRT-ök vannak, egyébként hétvégente a forda szerint ha minden jól megy csak FLIRT meg csukás railjet van, sima szaralvény már vagy egy pár hónapja nem közlekedik hétvégenként... hangsúlyozom ha minden jól megy....
A különvonat 18:33 kor haladt fővonalon a Mátészalkai előtt, Hogy a különvonat nyerjen egy kis időt, a Mátészalkait a Rendező-Pályaudvar felé menesztették.