Betekered a helyére és a bowdent úgy kell a helyére tenni, hogy hideg motornál azt a kis kart ráhúzva tartsa. Ahogy melegszik a motor, úgy fogja visszaengedni a bowdent és a kart.
Félreértés ne essék. Csak lefotóztam az adagolót nem tudom hol van az a patron vagy mi a fene(én ezt hittem az :) de benéztem nyilván :) ). Lehet az a hengerfejben van mintha a szerelő valami ilyesmit említett volna bár lehet tévedek... :) Szóval egyenlőre rátok van bízva tik vágjátok ezt a témát. Lehet van belőle több féle is nem tudom. De ha mondjátok hol keressem és megtalálom lövök róla egy fotót szivesen. Szeretném megtudni mennyibe kerül és hogyan működik persze a beszerelése mennyire bonyolult és egyebeket...
Az szeleppel kapcsolatban meg nem tudom mit csináltak vele de most megy mint a szél az tény. Cserélve nem lett mert nem látszik rajta. A tisztítás lehetséges azt nem mondták mit csináltak neki csak azt hogy most jó. Abban az összegben benne volt ez a patron kivétel(vagy nem tudom mi :) ) is, mert ahol annó csinálták az adagolót nem foglalkoztak vele és egyfolytában 1100 körül volt az alapjárat(odatekerték neki) és úgy voltak vele úgy jó azt kész. /kontárok voltak ezek szerint/ Azt mondták még akik most csinálták a hidegek majd ha jönnek elválik mennyire akar elindulni ha gyengélkedik vigyük vissza és majd beleteszik azt a patron szerűséget és beállítják. Jó órabérük van az tény ezek szerint így próbálom gyüjteni az infót mi hogyan működik és amit tudunk kicserélünk itthon...
Szóval ennyi a sztory dióhélyban. :) És bocs a sok kérdésemért amit itt felteszek(feltettem és szerintem még fogok is), de próbálkozunk ügyesek lenni és amit tudunk javítunk...
Nézegetem itt az alkatrész árakat és valami nem stimmel. Tőlünk EGR szelep hibára(javításra) 25000 kértek el, de egy másik ilyen szelep sokkal többe kerül mint tőlünk a javításért elkértek. Akkor ezt hogyan javíthatták meg ennyiért? Esetleg kivették azt annyi vagy milyen lehetőségek vannak még?
Köszönöm a részletes infót, akkor ezek ismeretében megyek majd el a klímaszerelőhöz és nem autószerelőhöz. Szerencsére ismerek megbízható és hozzáértő szakit. Még egyszer thanks.
Kész lett a gép! Ha tudtuk volna van benne egr szelep... :D Elég hülyéül adta elő a dolgokat a fene gondolta az a baja. :) De most ezt is megtanultuk. + a patron döglött benne ami a hideg motorindítás segíti(felviszi a alapjáratot). Azt kivették belőle mert a marha adagolós akinél előtte volt nem hogy kicserélte volna hanem odavágta neki max. az alapjáratot mintha az benne lenne azt jólvan. Hát igen a piszok átvágott annó bennünket, de megtanultuk. :)
Most úgy néz ki visszatért a gép... :)
Bár valaki ha tudja mennyibe kerül az a patron az elmondhatná!? :) Meg annak cseréje igényel valami egyéb beállítást és tulajdonképpen hol is található?
Nos, olyan, hogy "klímaventi" nincsen az autódon. Mindkét ventilátornak együtt kell(ene) üzemelnie.
Kis és nagy fordulaton is. Ez lesz nálad a probléma gyökere.
Különben egy kis dobozka vezérli őket, elvileg kb. a bal első lámpád környékén, ill. a kürt felett van.
Nálad a beépített kapcsoló miatt valaki úgy néz ki belerondított a rendszerbe.
Alapon különben úgy működne az egész, hogyha klímát kapcsolsz, akkor kis fordulaton elindul a két ventilátor ill. ha valamiért túlmelegszik a klímagáz, bekapcsol a max. fokozat is.
A motor hűtése meg integrálva van a rendszerbe, ha elér egy megadott hőmérsékletet a hűtőfolyadék, bekapcsol (mindkét venti !!) a kis fokozat, majd ha mégis tovább melegszik a víz, egy megadott magasabb hőmérsékleten bekapcsol max. fokozat. (szintén mindkét venti)
Szakik! A hűtőventillátor az ECU-n keresztül működik, vagy a hűtővízjeladótól közvetlenül kapja az áramot? Azért kérdezem, mert van egy sanda gyanúm, hogy az ECU nálam ki van iktatva. Az adagolóról le van műtve az immo, valamint a műszerfalon van egy kapcsoló állandó 12V-tal, amivel lehet kapcsolni a hűtőventit, ha túlmelegszik a víz. Valamint más ügyben akartam egy diagnosztikát csináltatni, de az autó nem kommunikált a diag. programmal. Szerintetek? Ja, ha klímát kapcsolok, a klímaventi elindul, De csak az.
Az jó lesz! Küszöb és végig hátra ahol az emelő meg vele szembe az az üres doboz van. Ahová majd egyszer a hangszórók mennek.😂 Köszönöm nagyon sokat segitettél!!