Köszönöm a választ! Beépíteni mennyire lenne bonyolult? Úgy értem meg van a helye, csak be kell szerelni a kamerát a hátuljában, vagy ennél azért bonyolultabb?
Lancos. Elvileg orok elet, gyakorlatilag egyeseknek megnyult. Nekem az N16-ban ugyanaz a lanc van, koszoni, jol erzi magat. Igaz, rendesen volt olaj cserelve, jo olajjal. Ha elhanyagoljak, megbosszulja magat.
A tolatokamera nem feltetlenul volt alaparas. Valtozott ez-az az evek alatt.
Üdv! Ismét kérdezni szeretnék a Primera p12-vel kapcsolatban. Ugye az 1.6 benzines láncos? Milyen gyakran kell vezérlést cserélni, vagy akinek ilyen van az cserélte már egyáltalán? Úgy tudom láncost nem nagyon kell cserélni. Továbbá találtam egy Primerát ami tetszik, de a kereskedő azt mondja, hogy nincs benne tolatókamera, meg az amúgy is csak extra felszereltség. De ez nem alap felszereltség a Primerákhoz, csak rossz a kamerája és nem mondja meg a kereskedő? Vagy ha igazat mond és tényleg nincs benne gyárilag, akkor lehet bele tenni?
Nekem is P12 van, újonnan vettem kerek 10 éve, azóta csak én hajtom, van benne 170ezer. 1.6 Acenta 4 ajtós kivitel. Amikor vettem lebeszéltek az 1.8 ról, annyival nem jobb mint az 1.6-os és drágább volt jóval. Nem bántam meg, 3-4 ben szépen lehet vele előzni.
Újabban már nem járok autópályán, vidéki kétszámjegyű utakon 90-100 között 6.4 klimával, nélküle 5.8- 5.9 a fedélzeti szgép szerint mérve. 2 emberrel.
3.-ban 3 emberrel meg lehet lódítani 120-130-ig, ha előzni kell. Bevallom, én elég lendületesen vezetek főúton, akad ilyen előzés is ezekben a fogyasztási adatokban. Szeretem, hogy 110-nél pont 3000-et forog, az 1.8B Laguna-nk 106-ot tud ekkora fordulaton.
Köszi a választ! Lehet nekem is elég lenne az 1.6 csupán a nejem, valamint két hónapos fiunk fogunk benne utazni főként, szépen lazán max 100-110-el. Csak éppen szeretem tudni, hogy ha előzni kell, akkor van-e elég erő a gépben.
Én 1.6 kombival mászkálok. Megjártuk 5-en Bulgáriát tele csomagokkal, szinte minden hétvégén 4 másik felnőttel megyek 2x150 km-t, igazából normál felhasználásra teljesen elég ez a teljesítmény. Nem mondom, hogy egy 3,5-es Murano-ban nem érezném jobban magam, de ezzel is együtt lehet élni. Én nem mertem ilyen öreg dízelt venni, pont az általad írt dolgok miatt. Városban 7,8-8,2 (Bp, egyedül); Pálya 125-130 7,5-7,8; főút 100-110 7,2-7,4, de volt már 6,6 is, az a 80-85 lötyögős, klíma nélküli. 5 ember, tele csomagokkal 160-180
Tanácsot szeretnék kérni. Egy Nissan Primera p12 vásárlását tervezem. Több helyen azt olvastam, hogy ezt a típust az 1.9 dci motorral ajánlják leginkább. Azonban nem tudom mennyire megbízható ez a francia motor, valamint gondolom a váltó is francia lehet, abban is kételkedek. Azt szeretném kérdezni, hogy mennyire jellemző a meghibásodás ennél az autónál ezzel a motorral átlag felhasználás mellett. Főleg a kéttömegű lendkerék az amitől tartok, ez az alkatrész jellemzően hány kilóméter után szokott meghibásodni? Tudom, hogy használattól függ, de általánosságban kérdezem. Nem szeretnék vásárlás után egy-két évvel többszáz ezres javítási költséget. Továbbá ha ez a motor nem ajánlott, akkor milyen motorral ajánlott? 1.6 benzinen is gondolkodtam, de az szerintem kicsi ehhez az autóhoz, 1.8 pedig ritka sedanban. Családi autónak kellene, kis városban, városok közt, valamint ritkán hosszabb utakra. Kb. 20 000 km éves futással. Válaszokat előre is köszönöm!
Egy kedves ember (márkatárs?) az éjjel lelopta a felnijeimről a zárókupakot. Tudja valaki, hogy merre tudnék ilyet beszerezni a legolcsóbban. Primera P12 16".
Nem egy bonyolult elektronika. Nyomtatott áramkör, fokozatoknak megfeleően különböző vastagságúak a "körök". A tápellátást egy (szerintem) hőkioldó szerüségen kapja a panelon. Cinnel átmentem rajta, most hibátlanul műkődik. Remélem tartós lesz a beavatkozás.
Segítséget szeretnék (vagyis tanácsot) kérni. N15-ös almérám van, a fűtőmotor az egyik pillanatról a másikra csak max fordulaton hajlandó működni. Más autótipusnál ilyenkor a fűtőmotoronál lévő elektronikában elszállt egy alkatrész, aminek a cseréje nem nagy tétel, és utána működött. Kérdésem az lenne, hogy az alméránál is hasonló a probléma, vagy esetleg valami speckó dologról van szó?
Fűtőmotorhoz könnyen hozzá lehet férni? Esetleg a cserélendő alkatrész neve(valami cikkszáma)?