Nem néztem meg, mert a hátsót már hallottam és azért vittem szervízbe. Csak szerettem volna gariban, mert sosem kopott még el 30 ezer alatt. Sem első, hát még a hátsó. A Ford ellhajtott, azért - mert van időm - majd beszélek a németekkel is. Hátha jobb a modoruk.
A hátsó cserét ilyenkor kicsit túlzásnak tartom. Megnézted, tényleg elé voltak kopva?
Megjegyzem a C-MAX és a Focus is eszi a fékbetéteket. Talán mert a jó futómű miatt az ember kicsit (és sokkal sokkal:) többet vállal be? De a többi mostani kocsi is eszi, legalábbis a haveroktól ezt hallom.
Szerintetek normális, hogy 32 ezer km után első, hátsó fékpofa-csere kell? Ráadásul úgy, hogy a 20 ezer km-es kötelező szervízen semmit fékproblémát nem jelezteK? A kettő között 8 hónap telt el, a kocsi 1,5 éves most (C-Max). Az eddigi autóimnál 60-80 ezer elött nem volt ilyen gond (volt köztük Ford is). A szerviz szerint ez normális és nem garanciális ez a probléma... Hát ha ezt ilyen gyakran cserélnem kell, akkor nem lesz többet FORD!
Mielőtt megvettem az enyémet, láttam 100-al olcsóbban egyet, amiben volt minden, és "csak" itt-ott rohadt a kasztni, de szépen ki volt javítva modellfestékkel. :)
Úgyhogy nekem nincs most se ABS, se magnó, se rozsda. (klíma mondjuk van, meg két légzsák).
Hmm. Köszönöm. Bár ez nekem kicsit vastag összegnek tűnik. Ne felejtsük el, hogy sajnos nem túl felszerelt példányról van szó... (nincs klíma, ABS...) :-( Legalábbis az érdeklődő kolléga ezeket hiányolta....
Én tavaly vettem az enyémet (ugyanilyen, csak 1,8 16v, és klímás), és elég sok autót megnéztem. Ami ilyen korú volt, és ennyiért, az rozsdatemető volt. Még ha klímás is. Alig találtam normális állapotút. Úgyhogy ennyiért minimum eladhatod, ha tényleg rozsdamentes, és nincs széthajtva. De szerintem 1,1-1,2 inkább.
Az MK VII escort az melyik? Ennél újabb? Mert anno ez a legeslegutolsó darab volt a szalonban ahol vettük.. Utána már csak Focusok jöttek... (Nem kekec, tényleg ájékozatlan vagyok.. :-))
szerintem sok, de látni kéne a járgányt ennyiért már klímásat is adnak, még a kereskedőnél is, MK-VII-EST! "de, ugye minden autó annyit ér, amennyiért el tudod adni" :-D
Sziasztok! Bejelentkezett az autómra egy vevő, és hirtelen nem tudok árat mondani: Szerintetek mi a reális ára egy: 1998 októberi 1,3 Escort Turnier-nek, elektromos első ablakokkal, egy légzsákkal, Amiben 140 ezer km van, gyönyörű állapotban hibátlan, sérülésmentes, szervizkönyves minden kötelező szervize megvolt, első tulajdonostól, nincs széthajtva. Ja és eladás előtt elvinném műszakiztatni. (én olyan 1 millió körüli árra gondoltam, ez mennyire reális?) És adok hozzá egy téligumi garnitúrát felnikkel (asszem egy szezont futottak.) (Egy 2004 es TDCI fóka lesz helyette.. :-))
Pár hete vettem egy Ford Maverick-et Becker Traffic Pro audió és navigációs berendezéssel... Tudna valaki segíteni, hogy hol tudnék venni hozzá navigációs CD-t? A Ford-nál még nem próbálkoztam, de szerintem "horror" ára lehet...
most vásároltam 1 C-max-ot és nem volt hozzá sajnos használati útmutató csak francia. Sok minden érdekelne az autóval kapcsolatban honnan lehetne szerezni használatit??? please help köszi