Az az "él és virul" úgy néz ki, hogy a Rolex májusban a 2019 májusi darabszámának kb: az ÖTÖDÉT tudta értékesíteni...
És ez luxusipar, így mindenki azzal számol, hogy az ebben az időszakban el nem adott órákat később sem fogják megvenni - az a kereslet kiesett, kicsit olyan ez, mint a vendéglátóipar-idegenforgalom, nem fogják "bepótolni" a kiesést - aki a járvány (de főleg az az okozta válság) miatt lemondott az ilyen jellegű költéseiről - az lemondott és kész... Ha később majd mégis vesz valamit - az már egy új igény lesz, ami akkor a most kiesettel együtt is, és anélkül is jelentkezett volna..
Fontos megjegyezni, hogy a luxus-óravásárlások igen nagy hányada kötődik valamilyen módon az idegenforgalomhoz - ami most ugyebár pang. És még fog is pangani - az is lehet, hogy jó sokáig, sőt, az is lehet, hogy belátható időn belül nem is fog teljesen regenerálódni (van egy kis esélye még annak is, hogy SOHA TÖBBET nem - hogy egy új "világrend" alakul most ki ezen a téren).
The Swiss watch industry should be concerned that it is losing market share in the entry-level and mid-range segments. To quote the late Nicolas G. Hayek, founder of the Swatch Group, who stated in the March-April 1993 issue of Harvard Business Review: The moment you retreat from a market segment you allow your competitor to move up to the next layer. Then the retreat starts again.
Nagyon nagy valószínűséggel ez nem néhány hónapos visszaesés lesz - úgy, hogy már a járvány előtt is sötétek voltak a fellegek az iparágban. Nem kevesen a 70-es évek végzetes nagy válságával összevethető irányváltást vizionálnak - és vannak is jelek, amik errefelé mutatnak.
Csak ettől a sales nem fog növekedni, illetve a kihívások nem fognak eltűnni. Egy ideig jól mutat, hogy kisebb a működési költség, de ettől nem fogy több tiszó meg lonzsia fos szil meg májkelkorcs, mvmt helyett. Lehet, hogy arra is van tervük, csak nincs túlkommunikálva.
Nem "kibírni" akarják. Nem dobálják ki a pénzt az ablakon. Ez üzlet. Teljesen természetes a költségcsökkentés azokon a területeken ahol szükséges és lehetséges.
Mindekinek fejenként 2 seamastert kell venni kötelezően. Azért az nekem kicsit furcsa, hogy egy ekkora cég nem tud átvészelni egy néhány hónapos visszaesést.
Nem az övék a legmagasabb profitjára az óraiparban, de ezt azért ki kellene bírniuk.
Tudom, tudom... mondjuk a "szervízelt óra" jelző sem garancia semmire. Vettem olyan órát, ami órás által szervízelt volt, de utána még egyszer neki kellett menni, és fekete volt a mosófolyadék a kosztól...
Elvileg tavaly volt, a hátlapon nincs nyoma ennek, nincs jelölés. Szóval vagy volt szervíz, vagy nem... Lehet hogy nyár végén kap egy egy szervíz+krómozás+plexi csere kombót.
Most bekattant, hogy kell egy kocka óra, kivárom, hogy elmúlik-e. 😁
Gyenge minőségű kínai hamisítvány - ami ráadásul nem is hasonlít semmilyen valóban létező Breitling modellre (eredetileg egy Eberhardon jelent meg ez a négy "in-line" segédkör), így még megtévesztésre is legfeljebb teljesen laikusoknál alkalmas. Ez már a "nagyon ciki" kategória sajnos.