Keresés

Részletes keresés

bhz564 Creative Commons License 2009.02.20 0 0 59

Elfogadom, köszönöm.

Majd testre szabom a masinát!

Előzmény: endrebá (44)
Péter az állat Creative Commons License 2009.02.20 0 0 58
"760mm nyomtáv, két vágány, villamosítva, 100km/h pályasebesség... Így is lehet..."

Hol van ilyen?
Előzmény: _nyunyuka (55)
endrebá Creative Commons License 2009.02.19 0 0 57
Javítok . elérendő --> elérhető
endrebá Creative Commons License 2009.02.19 0 0 56
Azám, csak erre a magyar alaptermészet kipróbáltan alkalmatlan. Valahogy félresiklik a legtuttibb rendszer is, ha hozzánk kerül, vagy mi találjuk ki...
Szóval az a keskennyomközű szuperpálya csak gyönyörű képeslap, nem elérendő példa...
Előzmény: _nyunyuka (55)
_nyunyuka Creative Commons License 2009.02.19 0 0 55

Szombaton korán reggel indulunk, szerdán térek haza. Ha már a kedves munkáltatóm kb. kéthavonta világgá kerget, a kinttartózkodáskor munka előtt/után mindig megcélzom a sínek környékét is :-).

 

760mm nyomtáv, két vágány, villamosítva, 100km/h pályasebesség... Így is lehet...

Előzmény: endrebá (54)
endrebá Creative Commons License 2009.02.19 0 0 54
Fogadd őszinte irigykedésemet!!
21 15- körül érek a Délibe, aztán 22 30- ra átmetrózok Keletibe, nem akörül indulsz?
Előzmény: _nyunyuka (53)
_nyunyuka Creative Commons License 2009.02.19 0 0 53
Akkor épp egy kanyargós hegyvidéki vasútvonalat fogok fotózgatni külhonban, fél méteres hóval...
Előzmény: endrebá (52)
endrebá Creative Commons License 2009.02.19 0 0 52
Nem, mert ma is Pesten voltam - holnap meg fázom (tűzifázom..).
Nem jössz ki a Keletiből Kelenföldig holnapután reggel?
Előzmény: _nyunyuka (51)
_nyunyuka Creative Commons License 2009.02.19 0 0 51
Sárga gépezetet tesztelted?
Előzmény: endrebá (50)
endrebá Creative Commons License 2009.02.19 0 0 50
Dutrancs uram, holnap reggel erdőszakkörrel kezdek, 17 órakor fölgurítom Pestre az esti gyorsot, 23órától 04 40- ig laktanya, aztán 06 órától a reggeli KVARNER IC- vel vissza Kanizsa...
A laktanyaidőben nem aratnék sikert Gödöllőn, pléhúsz úr meg elnézi ha hóvégén érkezem. Örülök, hogy meggyógyult!
Előzmény: dutrancs (49)
dutrancs Creative Commons License 2009.02.19 0 0 49
Mész Tökölre ,Gödöllőre meg nem jutsz el???,
Előzmény: endrebá (48)
endrebá Creative Commons License 2009.02.19 0 0 48
Pléhúsz úrnak viszem a nagydutra felnit Tökölre - pénz után két nappal...
Különben kiválóan olvasod te a papíralapú térképet, arról nem is beszélve hogy a vellanytérképet úúúútálom, mer okoskodik, ráadásul igaza van...
Előzmény: meszizs (47)
meszizs Creative Commons License 2009.02.19 0 0 47
Endrebá!
Mikor és hova tervezed a legújabb kiküldetést Trabival?
Szerelj bele ráérő idődben egy szívargyújtó csatlakozót, hogy ne keljen a térképet forgatni, ne csak mindig hegessz és köszörülj!
Mészi
Előzmény: endrebá (44)
endrebá Creative Commons License 2009.02.19 0 0 46
Igazából nem belépési feltétel a flex meg a trafó, hanem mint a kocsmacégér - inkább hívogató a "tervezőmérnökök" számára...
endrebá Creative Commons License 2009.02.19 0 0 45
Kedves emtézés ember, veled meg én vagyok úgy mint nekem írta bhz barátunk - hogy lefordulok a székről a röhögéstől...
Előzmény: Törölt nick (43)
endrebá Creative Commons License 2009.02.19 0 0 44
Telik szépen az a nyanyaszekér... Vagy mégis Trabanttal megyünk.
Nekem ugyanis van egy széthajtott trafóm, amit ki is nőttem (teljesítményre).De ha elfogadod, még helyrerakható. A munkakábelek rögzítése a szekunder tekercs kivezetett végeire, na az a gyenge pontja. Meg a hőkioldó. De ha azt kiiktatod, akkor csak a füstszagra emeled fel a pajzsot a fejedről...
Előzmény: bhz564 (42)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.19 0 0 43
Azért csak óvatosan, azzal a benzines mókával ! Mert a kicsit megszalad a benzin,még a felniről is leugrik, és jön a nagy radírozás.....:-)))
Előzmény: endrebá (41)
bhz564 Creative Commons License 2009.02.19 0 0 42

Tiszteletem mindenkinek és tisztelet az új fórumnak!!!

Endrebá külön kérvényt nyújtott be hogy ide is benézzek.

Kérvény átvéve, elfogadva!! =))

Kisflex van, de sajna heg.trafóm nincs. De mindig megoldom valahogy a dolgot. Ez nem cink...

endrebá Creative Commons License 2009.02.19 0 0 41
Ez igen. Ebből megint tanultam egy új módszert.
Szerencsére nem lesz mostanában szükség rá mert mindenem belsőgumis, de ez végiggondolásra érdemes.
ÖRÜLÖK HOGY IDETALÁLTÁL, AZTÁN MESÉLJ MÉG!
Előzmény: Péter az állat (40)
Péter az állat Creative Commons License 2009.02.18 0 0 40
"A pumpálás oroszsága nem teljesen tisztavérű,"

ŐŐŐ. Ők nem pumpálnak.

Egyik kamionos kolléga mesélte (bár valszeg nem mese volt) hogy egyik útján még az Uralon innen (de nem sokkal), ahová már a madár is útlevéllel megy, volt némi gumiproblémája, amit a helyi szerelők igyekeztek megoldani. Persze kevés sikerrel, mivel a kompresszor kapacitás meglehetősen szűkös volt, csak nem bírtak a tömlő nélküli csodával, hogy a felnire rendesen fölfeküdjön. Na ekkor eltünt a fickó, majd megjelent egy üdítős flakonnal, ami pár deci benzint tartalmazott, majd meghintette vele a gumi belsejét, aztán az egészet megkínálta némi nyílt lángal, és láss csodát a gumi egyből fölugrott a felnire. Sőt kerek négy bar nyomás is maradt benne, így már csak azt kellett a kompresszornak az üzemi nyomásra szép lassan felszenvednie.
Erre céloztam az orosz módszerrel, azt hittem, közismertebb. Bár tény, hogy az említett náció nem megy a szomszédba némi találékonyságért, még ha az eredmény nekünk egy kicsit hajmeresztőnek tünik is. :-))
Előzmény: endrebá (37)
endrebá Creative Commons License 2009.02.18 0 0 39
Régi stílusban kötött, ezért sok maradt a gödörben. Megkérdeztem a rokonomat, hogy kell- e égetni a szakadékban is, és mikor azt mondta hogy igen, akkor édesapám fellázadt. Nem mondom, tényleg sok a meló, de miután hazament gyalog, 9- től 11 30- ig másfél köböt húztam fel egyedül... Csináltam volna tovább, de jött a vonaton a HEGESZTŐ, úgyhogy háromnegyed köböt métereztem össze, meg tűziméret is lett..
Aztán ideért a Télapó... meg a vasút is elemében érzi magát. Talán holnapután.
Előzmény: meszizs (38)
meszizs Creative Commons License 2009.02.18 0 0 38
Endrebá!
Ha publikus akkor légyszi részletezzed az összeveszésedet jóatyáddal!
Velem nagyon jól meg volt és szuperul kötött.
Veszekedés után otthagyott, hogy egyedül kellett dolgoznod?
Mennyít sikerült egy fősen huzigálnod?
Mészi
Előzmény: endrebá (27)
endrebá Creative Commons License 2009.02.18 0 0 37
Ne szerénykedjen dutrancs úr, igazán nincs miért.
Imádom a vidám (és tanulságos) történeteket - meg mindenki más is...
Jöhet a többi is!!!

Péter, az autó alá fogatott terhelés nagyon jó tipp. Köszi..
A pumpálás oroszsága nem teljesen tisztavérű, de van vonzódásom a szovjet megoldásokhoz...Egyszerű és olcsó - nem baj ha nehéz, csak jó nagy legyen...
Üdvözöllek minálunk, előbb kellett volna, sajnos tegnap este korán kellett aludnom menni.
Előzmény: dutrancs (36)
dutrancs Creative Commons License 2009.02.18 0 0 36

Mi meg akinek semmi köze nem volt hozzá sokkal jobban fostunk,hogy mi lesz.Képzeld el az ökör gyerek meg amikor a portán túl kiért az országútra még ment vagy 200 m.-t úgy ,hogy a lámpát meg nem kapcsolta föl.Az ökör -mondtuk mi még majd azzal bukik meg,de meg úszta.

szintén ez a srác csinálta azt,hogy kis Simsonja volt és a tank mellé földrótozott egy akkora fesktékesdobozt amibe annyi benzin fért bele amivelbe tudott jönni dolgozni meg vissza.A benzin tank meg üres volt és abban hordta haza a mosóbenzint,gázolajat ,kenő és hidraulikaolajat.Volt mikor még délbe is hazaugrott "ebédelni" ha sok vagy sűrgős volt a cucc.Csak nem kapok ki endrebától,hogy a fórumán memoárokat írogatok mint Bendegúz!!Szerintem is pedig jobban járna a világ ha tehénpásztorok irányítanák!!

Előzmény: Péter az állat (35)
Péter az állat Creative Commons License 2009.02.17 0 0 35
:-)))

Elterelés a király. Tisztára mint a kiskatona, akit háromszor zavartak vissza eltáv előtt a portáról, hogy még mindíg szőrös, aztán negyedszer úgy ment vissza, hogy jelentem kiboxoltam a cipőm. A kapuügyeletes meg reflexből lenézett, tényleg tiszta, mehet. :-)
Előzmény: dutrancs (34)
dutrancs Creative Commons License 2009.02.17 0 0 34
Jó módszer ez a Tsz-be is bevált.Aratási ügyeletbe voltunk és az egyik kollégának Moszkvicsa volt.Már nagyon időszerű lett volna a megmentett árút hazaszállítani.Éjjel (22órakor) a portást megfűzte,had álljon már be mert van a kocsiján egy kis hegeszteni való.A szerelő akna fölé állt és szépen a kocsi hosszának megfelelően feldarabolt zártszelvényeket felkötötte a kocsi alá.Mikor ment ki nyugodtan beleengedte a portást,hogy nézzen a csomagtartójába.
Előzmény: Péter az állat (32)
Péter az állat Creative Commons License 2009.02.17 0 0 33
Orosz módszer?
Előzmény: endrebá (18)
Péter az állat Creative Commons License 2009.02.17 0 0 32
"szegény Wartungom se nagyon örült,mikor a cirka 2.5 mázsát a tetejére raktam."

Alá kellett volna. Egyik ismerős mesélte, hogy a sok mázsa 6m-es betonvasat úgy vitték haza a zsigulival, hogy a köteg fölé álltak, majd elől hátul felkötözték a lökhárítóhoz, és uzsgyi hazáig. Gondolom rendőr nem látta, de ha mégis, akkor megnéztem volna a fejét, na meg persze a mutatványt is. :-)
Előzmény: Motordoki (29)
_nyunyuka Creative Commons License 2009.02.17 0 0 31

Használd egészséggel, remek kis szerkezet, jól kiszolgált engem is...

 

...egyetlen "baja" van csak: kevés a 150 amper az 5mm-es elektródához. A fene se gondolta volna két éve, hogy egyszer hobbyból vasúti jármű gyártására adom a fejem.

 

Ennek a gépnek 150 amperen 65% a bekapcsolási ideje, a nyári 30 fokban 130 amperrel hegesztve egyszer se sikerült megszólaltatni a hővédelmet. (A barkácsáruházak által árult csodagépek bekapcsolási ideje 15-20% a max. áramon, vagyis 2-3 elektródánként 15 perc kávészünet...)

 

Ezt berheltük a hétvégén, nem saját fotó:

Előzmény: endrebá (27)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.17 0 0 30
Na ez a ventilátor beépítés jó ötlet ! (Megfogadom) Én a hőkioldó kikötésén gondolkodtam, de abból baj is lehet ha nagyon belefelejtkezek a trafópálcázásba! :)
Előzmény: Motordoki (29)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!