Kedves hegesztési főszakemberünk, neked minden van? Ez a link komolyan meglepett - azt hittem, hogy ez is egy a sok névtelen hegesztő közül....von aus KÍNA
Mennyit agyalsz egy- egy ilyen hozzászólás előtt? Veled bezzeg nincs az a gond, hogy most akkor viccelni akartál- e vagy sötét bunkó lenni, mer éppen sírok a röhögéstől... Amikor megnéztem a végeredményt, én csak arra gondoltam, hogy a lifegő bőrdarabokat most még tépjem is le....baxxxxus... Aztán meg arra, hogy de jóóóó, a múltkori ilyen kurblis esetben letört másfél fogam - de most jól kiszúrtam mind a hét lóerővel! Mindet kézben tartottam!
Húúúúúhhhaaa!!!! Jó kis hegesztő masina, de ugye az a 3fázisú csatlakozó nem az övé????? Valamint milyen viszonyt ápol a 15 amperes biztosítékkal?? Remélem jóban vannak.
Az Ikarus55 az egyszerűen gyönyörű, még origi állapotban is.
Ezeket meg láttátok máshol, de most örvendezek kissé : A tenyerem, ahogy megnyúzta a kurbli A Játéktrabant A kisszalagfűrész, meg majdnem minden kölköm És a Csepelinkó
No kedves barátaim, félóra kemény percdíj és némi hajtépkedés árán képeket kicsinyítettem (remélem, nem túl apróra...) Odalent a szakadék... lentről ilyen - volt ilyen a leendő trafód belülről és ahogy mondtam, a szekunder tekercsvég és a munkakábel kapcsolódása haldoklik
Esz a sárga irigység, mert elolvasgattam, hogy mi helyett döglődtem aznap este a sokhármas cirmos Szilivel... Mégis Gödöllőre kellett volna táppénzelnem...
Megneztem, vasutnal regebben hasznalt kocsivizsgaloi lampa, sok horgasz oromere selejteztek oket :-). Hajdusagi Iparmuvek gyartotta a 60-as evekben.
Az akkuja (ha vigyaztak ra) elpusztithatatlan.
Hozza kalilugot vegyszerboltban lehet kapni, valamint vasuti kocsijavito muhelyesekkel celszeru beszelni, par uveg sorert rendbeteszik, ha nem doglott teljesen.
Veszedelmes anyag, szetmar mindent, amire rafroccsen. A bort pillanatok alatt leszedi a kezedrol.
Ha nem ragaszkodsz az eredeti 4,8V-os megoldashoz, akkor tudok mutatni egy jol mukodo modszert a lampa atepitesere. 2db 12V/4Ah akku (hasab forma) pont belefer a dobozaba. Az eredeti izzo helyere atalakitas nelkul beteheto a teherautok 24V, 21/5W-os ketszalas izzoja. Az akkuk toltese kicsit maceras (feszultsegre hatarolt tolto kell, ami nem inditja meg a gazkepzodest), cserebe nem folyik szanaszet a lotty belole ha veletlenul felborul az autoban. (Viszont mindig oda kell figyelni, hogy teljesen fol legyen toltve!)
Van nekem is ilyen lampam, szerda este utan teszek be kepeket az atalakitasrol. (Es addigra ujra lesznek ekezeteim :-).
Bocs nem ide tartozik csak megnéztem a fotó táradat és láttam ott egy kézi lámpa felújítását. Ha megnézed a veterán traktoros topik 5296 os hozzászólásomat megláthatod az enyémet. Kicsit más,de hasonló. 4,8 v-os az akkuja és lúgos. Szeretnék bele lúgot vagy akkut kapni. Tudsz forrást véletlenül??
A célpont itt van, csak délutánonként tudok majd kimenni a pálya közelébe(megnéztem térképen, nem végig kétvágányú). Ugyanez svájci verzióban, nálunk biztos kaparná az NKH a fejét...
Ha akad valami kis cuki járgány, elő a rajzlap és mérőszalag, majd itthon a topik címében szereplő két dolog :-).
Összehívták a nagynevű gépészeket (tévedésből nekem is szóltak), mert jó az ha az ember személyesen is ismeri az ősbölényeket. Majd megkérdezzük őket, hogy a fülükbe kaptak- e jelölőszámot vagy ilyesmit, mert akkor én a következőt is mellőzöm... Kicsit komolyabban : a gépészek találkozója valószínűleg nem Mezőkövesden lesz eztán, mert az mára inkább kiállítás és felvonulás, de a Gödöllői agrártudományi egyetem azt hiszem most egy igazi gépészfórumot szervezett. Jó ötlet, jó előszervezés, de a programot nem olvastam, és most buta vagyok...