(Lehet hogy, nem is mádi vagyok....?) Van bor tisztító ,DERITON a neve !És Mádon a vén piszkos Zsidó Mátyás Ernő forgalmazza. Gumicsere után te még , egyedül felállítod...?.......na ez derék ! :-)))
Az árokásó: magántulajdon, egyik tagtársunk beleszeretett, ócskavasáron vette meg. A hidraulikus rendszer tömítéseit kellett cserélgetni. Külsőre kissé ramaty, de gyönyörűen ketyeg a motorja és stabilan működik. Pályaépítéskor hatalmas segítség.
Igazán nem is tudom mi lesz... csak ábrándozok rajta. A traktor teljesen kiváltja a Csepelinkót is, pedig az nyolc négyzetméteres plató. Az UJAZ pedig sokkal kisebb. Egyszer úgyis nekiszomorodok...
A papírforma szerint magamnak válaszolok, ill egészítem ki :-) de most mégse.
A szerszámokat szívesen adtam, de te jelentőset segítettél nekem a heg.géppel, mert ha a mgi gép. technikus doksi meglesz akkor hegesztőnek akarok tovább tanulni.
Az álnevek alatti riport meg egész jó hagyomány lett, hagyományt teremtettél!
Főleg ha könyvtárból írsz mert sok érdekes és szép dolog van, (főleg a nagyszénásiban:-))))
Az egy dolog,hogy Endrebá saját méhecskét üzemeltet a telken,de hogy van ahol sínek is vannak és vonat jár rajta............! Kiakadoook! Amúgy csinos a csühös. Gratula!
Akkor az elgázosítás nem lenne járhatóbb út? Igaz nyomaték, és fogyasztás tekintetében tisztára benzines, de mégsem a kétszázötvenvalahány, hanem csak a száznyolcvan valahány forintos üzemanyagot nyeli be. Ráadásul kivitelezés tekintetében sokkal egyszerűbb, mint egy tipusidegen motor beépítése. Igaz pótalkatrész tekintetében munkásabb az orosz.
De annyi idő alatt amíg a flakont teletöltöm, le is kaparom. Legalábbis egy foci méretű lyukat, akol kilátok. Aztán a többi meg majd leolvad amíg várunk a buszra, mert ilyenkor "természetesen" a busz sem jön pontosan. Bezzeg, ha egy kicsit is késünk, akkor nyomhatom neki, hogy utólérjük a következő megállóban. :-)
A 2500 köbcenti étvágya volt a legfőbb érv. Már szemcseppentővel adagoltam a benyzinyt, úgy szerette - aztán végre kilőtte az első gyertyát... Pedig negyed kurblifordításra indult. Most szívátültetésre vár, de a Merci motor is erősen hervatag. (lehet hogy az egyik MIA motort kell belefarigcsálnom)
A képeidet nézve Látok a háttérben egy Uaz Qattrót.Miért nem azzal szállítottad a rakományt? Vagy az már a szomszéd telek?Esetleg csontváz a gép? Nekem volt a seregben,qrva jól szuperált.Akárhol elment,bármilyen hidegben indult.
Ablakkaparászás helyett pedig próbáld ki a melegvizet. Kidurranni a vödör forróvíz rálöttyintésétől szoktak az üvegek errefelé. Ha flakonból öntöd úgy hogy a flakon szája az ablakon van közben (így még kevesebb folyik egyszerre), akkor nem keletkeznek az üvegben káros feszültségek. Többféle típuson próbáltam már a módszert, nincs túlérzékeny fajta. Ráadásul ha ezek után belül rásóhajtasz nem is fagy rá...
" Eltitkolni azt kellett volna a randőrség elől, hogy majd álmon halok."
Azt nem annyira nehéz feltéve, ha nem szenderedsz álomra a hatóság vállán, vagy nem jársz úgy mint az egyik ismerősöm (aki bármikor, bárhol, bármilyen helyzetben elaludt)hogy az egyik kép, hogy robognak a trabival a négyesen Szabolcs felé, a következö kép, hogy állnak az árok oldalában és a feleségével egymásra borulva békésen húzzák a lóbőrt. de hogy mi volt a kettő között, vagy hogyan kerültek oda, az valahogy kimaradt.
"Amíg ablakon kívül levő fejjel énekeltem (a szabad kezemmel vezényelve hozzá)"
Mé'? Észventúra is így csinálta, igaz más megfontolásból, bár valóban frissítő élmény tud lenni. Volt télen, hogy elfelejtettem letakarni a szélvédőt, és ez índulás előtt derült ki, mikor az asszonyt a buszhoz vittem volna, és választhattam, vagy kaparok, vagy elérjük. Elértük, de valahogy nem is akartam már utánna visszafeküdni, mint általában. :-)
Szia Péter! Eltitkolni azt kellett volna a randőrség elől, hogy majd álmon halok. Különben mihelyt a szemem láttára fogott árkot egy ópelvektra szintúgy álmosság miatt, a segélymenet után ritka éber lettem. Mert az alap módszerek már nem sokat értek. Amíg ablakon kívül levő fejjel énekeltem (a szabad kezemmel vezényelve hozzá), addíg nem voltam álomközelben - de különben...
Nem a pajzs hiánya, hanem az erő hiánya ugráltatta a lila karikákat mindenfelé... De a komplett MTZ kerék kicsit nehezebb is, mint a kopasz Dutra felni... Aztán a traktor is csak egy emelőn áll, meg a tőcsavarok se passzolnak a felnihez....
Nicsak, itt az én mádi barátom! Bányásznak még felétek bortisztítót? Egész jól kikérdeztem a volt mályi (most egri) sorstársamat - épp csak téged nem ismert...
A hasűri rápréselés kellemetlen mellékhangjairól szóló feltételezéseket visszautasítom - én a mötözö kerekeket is egyedül szoktam felállítgatni gumicsere után, és ahhoz se kell mobilillemhely... (...bár lila karikák ugráltak már...)
Azért a képeket nézegetve,megfogalmazódott bennem 1 intim "költői" kérdés (Vajon hány galamb szállhatott el, mire felrakta azt a kutya nagy felnit ? Vagy az utolsó galamb, nyomot is hagyhatott tán ? :-))))))
Merre jártok fiúk? Teszek ide pár képet, amik indulás előtt készültek
Pléhúsz uram dutrafelnije így indult Iharosból. Ja, és a Pannónia blokk ezt a holdjárművet hajtotta. És az út mellett találtam egy reklámot, de a telefonszámot lefelejtették...
Kedves hegesztőnk - vagyis tisztőtt mérnökúr, így talál fel az ember régi dolgokat. Sose felejtem el, hogy villanytanfolyamon a trafó alapelvének kifordításán mit gondolkoztam, mert érdekesnek tűnt... Aztán eccerre föltaláltam a megszakítót. (...mondjuk az üllő és kalapács kititrálását már nem erőltettem...)