Tudja, akkor találtam fel hogy fellökött dekompresszorkarral a kismotor is elviszi a traktort, mikor a százötven literes tankból egy balos oldalban nem folyt le a huszonöt liter gázolaj, és belevegősödött a rendszer. Akkor kezdtem törni a fejem valami takarékosabb megoldáson. Most az utolsó decit is kiszivornyázza. Egy hiba : a szivattyú nem arra készült hogy fél métert emeljen a gázolajon, hanem hogy odafolyjon rá a G.O., ő meg csak nyomás alá helyezze, ill. a tartály felé visszanyomja a fölösleget. Majd kiagyalok valami ennél is jobb megoldást...
Hogy mit dolgoztam, hogy minden kép alá kerüljön pár szó... A rendszer meg ilyent még nem látott, és kijavított engem.
Dutrancsbácsi, a talicska mindíg elektromosan indította a kismotort, csak ha leveszem a pajzsot, a lendkerékre lehet tekerni mazzagot is - végszükség esetére...
Na, ma befejeztem a fahúzogatást a szakadékból! Mer elfogyott az érdemes fa, meg az időm is lejárt. De egyedül voltam, és kábé három- négy köbméter feljött így is. Képek is készültek :
Jó gyerek ez a motordoki,kár hogy nincs időnk semmire és a távolság is elválaszt mindenkitől ,valamennyit beszéltünk Gödöllön,de az olyan helyeken máson jár az ember feje,úgyhogy lasan ideje lesz a Fredynél a gardenpartit megtartani!Csak sajnálom a kacsákat levágni.
Feltehetem a gumicsízmádat, amivel berugtad a DR-t? Ha nem akkor is felrakom. Ha van rá lehetőség akkor tessék kinagyítani a magányos fehér csízmát, ki van szakadva. Visszabeszélt a berugókar. 600ccm egy hengerben. Aztán indult a motorozás felemás cipőben /"Magas szőke férfi"/
Freddy, a köracéllal csak többet nyomna vasban az a műszer... Én másfeles csövet hegesztettem az ócskavasas haveromnak az autóbontó célszerszámára - másfél évig bírta.
Srácok ! Ma lesz a Klicskó meccs a TV-ben ! Úgy hogy mára el is köszönök !És még az asszonyt is le kell rendezni (Már megint)........hm.....joga van hozzá...
Nekem nyolckilós a legnagyobb. Mikor a Csepelhez csinálgattam a vonórudat, a cső és a kapcsológyűrű közé a negyvenes betonacélt harminctonnás présgéppel tudták csak U formára görbíteni melegen, na azt a cső méretéhez ezzel a kalapáccsal kellett "finomhangolni"...
az ekére heggesztettem a hegyére féderlapdarabokat hogy belehúzza a földbe jobban és az nem teccccet neki kicsit megmelegedett a 10edik fej után,persze ha a hökioldó jó lett volna akkor lehet hogy lekapcsolt volna. A 16 kilós az már emberes nekem csak 10 kilós van,szidtak is a romák amikor kölcsönadtam az önkormányzatosoknak betont felverni,mert a közmunkásokkal szedették fel a járdákat és térkővezik most mindenfelé,én amúgy az elgörbült pótkocsi vonót egyengetem vele,de néha órát is szerelek vele és egyes kasznis munkákhoz is kiválló
Amikor a diesel Wartburgom kezdte trehányul viselni magát (indítási szempontból), én is kitettem a műszerfalra egy doboz gyufát ... Még egy félévig jártam vele, és a kerékagyak miatt kellett kilépnem belőle. Nem százötven kilós Golf motor súlyára tervezték az első futóművét...
Nekem is van 2 Hetrám (Is).De még sosem ment ki bennük semmi,szerintem ezt nem merik velem megcsinálni !Mert tudják hogy van 1... 16 kilós kalapácsom,és mindenre képes vagyok vele ! :-)