Hát a dolog úgy kezdődött, hogy kipróbáltam egy Májva Teának nevezett fogyókúrás teakeveréket. Én azt gondoltam, hogy ez által majd csökken az étvágyam, de nem így történt. A történethez tartozik a helyszín is Nagykanizsa. Ami mellettem szól az az, hogy nagykabátos, cicanadrágos esős hideg időjárás idején játszódott a történet. Kedves nejecskémmel a tea magamhozvétele után elindultunk sétálni, kirakatokat nézegetni a városban. Közben telt múlt az idő és elindult egy folyamat a beleimben. Most aztán gyorsan haza, mert végem van. Aztán egyre jobban végem lett, gondoltuk, hogy talán gyorsan fussunk be a Kórházba, mert ott volt legközelebb WC. De sajnos félúton én már nem bírtam magamban tartani azt ami kikivánkozott belőlem, aztán az jött a rotty, természetesen bele a gatyámba. Szegény asszonykám, de hát nem bírtam tartani, mondtam, hogy most már jobban vagyok, de tekerjünk haza, mert tisztába kell tennem magamat. Aztán pár méter elteltével újra rossz érzés kapott el. Mondtam kedvesemnek, hogy most már mindegy, hogy mennyí van a gatyámban, aztán nyomtam a többit is. A szerencsém az időjárás volt, mert a kettő nadrág és hosszú kabát eltakarta a látványt és nem engedte az útra folyni az anyagot. A gond csak ezután következett. Gyalogosan voltunk és pirosat kaptunk az egyik lámpánál, ráadásul akkor jöttek ki a fiatal csinibabák a gimnáziumból és ők is ott várták, hogy zöldre váltson a lámpa. Azt a bűzt ami körül vett még az ellenségemnek sem kívánom! Vérge zöld! Tűz haza! Akkor még ott volt a lépcsőház, én jó előre mentem elhagyva asszonykámat. Aztán odahaza ruhástúl bele a fűrdőkádba. Közben megjött a párom és elmesélte, hogy fantasztikus a szag a lépcsőházban, de hát ez van. Na vetközz! A farmegatya megúszta, a cicanadrág már büdigázas, aztán úgy gondoltam, hogy az alsógatya még menthető, de sajnos nem vállatuk a mentést, egy jó nagy puttony volt. Mindenestül bele egy szemetes zsákba, aztán irány a kuka. Szegény guberálók, amikor kivették a zacsit és a kincs reményében kibontották, aztán egy nagy határ sz.rt találtak. Természetesen mindent, velem együtt kimostunk és rendbe tettünk. Ami a történet lényege, hogy ha hashajtót vesztek magatokhoz, akkor a WC-t ne hagyjátok el, mert amikor azt kérdezik, hogy mi jobb egy b.szásnál, akkor a többség azt mondja, hogy kettő, pedig szerinte egy jó sz.rás többet ér egy jó b.szásnál. Legjobbakat és tessék nevetni!!!!
Ezt a következményt a búbánat tudta volna kikövetkeztetni... Az biztos, hogy ennek a kislánynak mostanában nem keresem a társaságát, mert ha felismer akkor magyarázkodhatok...
Amúgy hadd panaszkodjak is ekkissé : Amikor nem a szolgálat elején, hanem a közepén indulok neki a teljes távnak - már gyanús... (A véletlennek sokkal nagyobb ilyenkor a mozgástere - és a szemét ki is használja) Tehát mikor Pácsonyban látszik már, hogy nem érem el a forda szerinti hazatérő vonatomat, tehát a biztos túlszolgálat tudatában indul neki az ezernégyötven tonna a pácsonyi siratófalnak - előfogattal (azaz eléfogott pluszgéppel). Mikor átbillentünk és elkezdett gyorsulni a hobelevanc, akkor kezdtem érezni hogy valami füstöl... Az előfogatgép utolsó vontatómotorja (abszolút kiiktatva/kikötve) füstölt be. Nem lángolt- úgyhogy nem poroltóztunk, de folyt a könnyem, olyan füst jött az én vezetőállásomra. Leváltottak, felszálltam a Bézére (az a kispiros katróc),intettem az ismerős forgalmistanéninek, és utaztunk is hazafelé... a következő állomásig, mert a forgalmistanéni aszitte én vagyok a kalauz, és a hozzájárulásomat jeleztem az induláshoz... Az igazi kalauz aztán gumikeréken ért utol minket - én lapítottam.
Zdravo te illusztrációbűvész! Ne szekírozd a legnagyobb szakállú topiktársat - ha megéred, te is az asszonyt fogod megsajnálni, mikor elharapod a nyelved...
Azám mérnök úr, az UAZoldalon volt aki már lézeres technológiát hirdető mesterre akarta bízni a kardánépítést, meg már a gyerek malacperselyét is - mert sehogy nem akart szűnni a "vibrácijá"... Pedig csak egy foggal volt eltéve a sík - szerintem.
A petróleumot az a vasdoboz párologtatja el benzinmotor által is megehető gázzá. Ha csak megállítod egykicsit, már "orális szex" következik... (ezért kell megtanulni menet közben fel- és ledobálni a laposszíjat) Különben nem kell petrólejom (derága, meg alig találni), hanem gázolaj. Ha felhevül a vasdoboz, megy ez azzal is...
Persze hogy benzinnel járatom,hiszen hidegen szerintem be sem indul ptróval. A volt tulajnak a veje (tőle kaptam a motort) nekem azt mondta,hogy mikor eléri az üzemmeleget akkor lehet átváltani.
Még jó hogy szakszerű ! Vadászati szakkönyvből másoltam be ! :-) Én is letudtam volna írni ,saját szavaimmal,de nemszeretek túl sokat pötyögtetni. :-) (És estefelé már, a fogalmazás is nehezemre esik néha)
Már kezdtelek hiányolni.Hál Istennek látom meg vagy.Hogy van a lábad-forgód?
A kardánokról még annyit ,hogy találkoztam egy 344-essel és azon minden kardán rosszul volt öszedugva.Azt -azokat bizony össze lehet szerelni rosszul.Ricnis-bordás és aki nem tudja az ahogy esik -úgy puffan módjára dugja őket össze.Egy képpel meg tartozok neked.Valami LTZ -trakesz.
Egy kardánkereszt csak a tengelyek szögeltérését tudja felvenni, szinteltérés a két egység közt nem lehet, ahhoz már kell a két keresztes kardán. Ti biztos tudjátok (én régen nem tudtam) nem mindegy hogy van összerakva egy kardán. Tudom, a gyárit nem lehet rosszul összedugni, de ha házilag gyárt az ember akkor tudnia kell, hogy a kereszteknek egyvonalban kell lenni, mert különben szögsebesség eltérés lesz a két kardánfej között és tönkre megy. Bocs, hogy ezt írtam, de hátha olvassa olyan fiatalabb ember, akinek esetleg hasznára válik. Én elég sok kardánt készítettem már otthon mindenféle anyagból.
Sajnos még nem hallottam! Már elég közel vagyok az indításhoz, a jó időt várom!
Kellene még egy kocsit is csinálnom hozzá, hogy kényelmesebb legyen /ebben a korban!/ és a mozgatása is megoldődjon. A kipufogóban van betét, de hegesztés után vettem észre, hogy zörög. Valószínű le kell vágnom a felső végét és meg kell
hegesztenem belülröl! A festés még hátra van,de a jó idő és az indítás hiánya miatt
még várat magára. A vízbetőltő pereme le van töredezve belül ami így a képről nem látszik, azt valahogy pótólnom kell. A szíjtárcsáján egy S betű éktelenkedik, ami remélem hamarosan elveszíti a jelentését! Belülről egyébként nagyon újszerű,valami jelentéktelen hibával állíthatták le. A tankját /a gázfejlesztőt/ kell
meghegeszteni,és a csapnak egy belsőmenetes gyűrűt.
A lemeztankhoz nem láttam még eredeti dugót! Petróleummal, vagy benzinnel járatod? Ja és a lemeztankoson eredetileg van egy vszínüleg feliratozott lemez amiek a felerősítő menetes lukjai be vannak forrasztva . Tehát a lemez is hiányzik!
Röviden ennyi. Egyébként láttalak indítás közben!
A gyújtásállítást nem szoktad elfelejteni indítás előtt?
Ebből nekem rögtön kiderűlt,hogy fácánra és elefántra is lehet ugyan azzal a söréttel vadászni ,mert a vadászias elejtés érdekében kilőtt sörétek száma a felülettel arányos!! Így az egy fácánra jutó felülettel arányos golyók száma megegyezik az elefántéval! Ezért egész "vadászias" lesz mindkettő!!