Szóval ne olyan nagyon sajnáljam a picurika hiányát...
Nekem ma sikerült a hatszázas hátsókerekébe kapni egy defektet - toltam haza. A gumiragasztásban nagyon otthon vagyok, de most mozdonyozni kell mennem. Holnaptól úgyis szabadságon leszek, úgyhogy akkor mindent megcsinálok...
Ma a nagy MPM- ről kapálás közben letört a hangtompító, aztán mire a befejezésig kínoztam a fülem, a benzintank rögzítése is felszakadt. Visszaszereltem kerékre, aztán hazaszégyenkeztem vele. Mint a gyászmenet... Aztán nem is készült a fűnyirbáló terepkereke - mert a kistraktorra hegesztgettem vissza mindenféle leesőfélben lévő alkatrészt. Most viszont tíz évig ezekkel megint nincs baj.
Neszenekem... Így jár aki pórul... Aki trehány, az legalább tudjak bocsánatot kérni : PARDONY...
Mer csak ránéztem a kis képre, és kiindultam a saját első próbálkozásomból... Azér csak megvárom az őszinte beismerésedet, miután az első nehéz dolgot megrántottad vele...
Nem figyeltél főnök ! A munkám lényege ,pont az volt hogy ,semmilyen irányba nem tud elmozdulni a vonófej !!! :-))) Felfelé nem tud,mert mindkét oldalon alól fogja egy 22-es speciálisan kemény csavar(Feltámaszt az emelő karon !)+ lefelé sem tud,mert azt meg egy 24.es ugyan ilyen kemény csavar nem engedi.(Ami az emelőkar tetején támaszt !)
A miénk nem fúrható, hanem nicasilos bevonatos hengerű. Vagy krómos. Fene tudja, lényeg h nincs annyi fala sztem be se lehetne perselyezni olyan vékony ott minden. De egyébként hibátlan a henger, ezért is cseréltem benne gyűrűt mert az el volt kopva. Ebbe a gyűrűcsere egyébként normális, mivel nem kopik, nem vállasodik meg nem is hordósodik a henger annyira mint a sima acélperselynél. Csak jó olaj kell bele.. Hajtókar az viszont elég gatya..
DR elpöfékel. Ez az mindig van vele, tegnap pld szelep hiba miatt leengedett az elsőgumi, nagyon örültem neki. Előtte eltört a kilóméteróra műanyag mutatója. Meg ilyesmi. Bosszantó, de ennél több baja ne legyen :)
Én hervadtságtól függően időnként fúratom, főtengelygörgőztetem, aztán csak megy-megy-megy... Na jó, volt már karburátorcserés is, mert a Schuber-dugattyú szétkopott, de nem jellemző problémája. Nagydoktor hibátlan?
Na a miénk olyan kisebb. Nagyon szép, még idén nem lett elővéve. Tavalyi volt az első év, amikor annyit tuningoltam, hogy 2 hónapig nem kellett szétszedni, igaz csak a próbarotálásokat végeztem vele.
A portól gyakorlatilag 5 perc alatt úgy be tud égni a megszakítója, hogy eldobós. Körberagasztgattam a lendkereket szivaccsal, mintha szimering venné körbe. Kb jó volt 2 hétig, aztán a változatosság elve miatt leszakadt a lendkerékből egy mágnes és olyan mákom volt, hogy ekkor épp alapjáraton pöfékelt, nem tett tönkre semmit. Na akkor vettem egy komplett gépet, mert lendkerék az nincs külön, aztán majd kiderül mit bír idén. Kapott új olajat is a hajtásházba, azóta eltűnt az a sikító éles hangja.
1972- es modell, tíz lóerős. Akkorában nagyon szerettünk volna egy 2 v 3 lovacskásat is, de nem lehetett kapni - most meg olyan picurival legfeljebb a kölkök játszanának...
Kedves dutrancsbácsi, örülök hogy újra olvashatok is maga felől. A tavasz javít kissé a derekán?
Szia mérnök úr, sajnálom hogy a földmunkák így megkésleltettek a jókívánságaimban - de én is jólműködő gömbcsuklót kívánok neked térdben (is). Nem nézek ugyan tévét, de valami porcerősítő kapszuláról hallottam már harangozni. Megpróbáltad már?
Zdravo Zemibácsi, tebig istenbiztos hogy "kéttartály-kétcső-csőipszilon" a petróleumüzem feltétele... A benzinnel felmelexik a gázosító vasdoboz, aztán mikor már a gázolaj/petró is elgőzölög tőle egy pillanat alatt, akkor tudja csak megenni az alapvetően benzines motor a másféle lobbanáspontú üzemanyagot is...
Szia Freddy, dícséretes a munkád. Szépen lefested, és gyári. (-hoz hasonló) Egyetlen kifogásom van csak : ha nehezet akasztasz rá, ez a kialakítás elfordul. Húzásra felfelé, nyomásra lefelé billen. Nem olyan nagy baj, majd megfeszül a vonószemben a csapszeg, és nem fordul tovább...
Hamarosan tizedike, aztán küldöm is postán a "fehér por"- t...!! :-)))
Kedves fiúk, a hiányzásom igazolásaképpen tenném fel a kövertkező pár képet - mostanában csak ez megy... (na meg a vasút, ahová aludni járok...)
Nemcsak szántott felületet lehet tíz lóerővel felkapálni
Oldallejtésben egykezes üzemmód is engedélyezett
Andráskám is segít
Utómunkálatok... Ilyesmivel múlatom most a szabadidőm, estére meg olvasni is dög vagyok.
Tegnap a fűnyírónak álltam neki, mert a normál kerékméret minden pucoktúrásban elakad, és most már egyszerre négy irányba akar elindulni... (a kerekek állása szerint) Most aztán kap négy kisbiciklikereket, azokkal biztos nem talál majd meg minden gödröcskét.
Mi a baj fater ? Máshol is vannak "csúnya" :-) FREDDYK...hü.?..Inkább ne barangoljál te másfelé,mert Igaz a mondás..Mindenhol jó,de a legjobb ba..ni !(Néha bennem is tombol még a lelkesedés ! :-))) Vagy......most.....miről is van szó..... ?
endrebá-nak jelentem,hogy ma is megvolt a Flex-es és Trafópálcás foglalkozásom! Van 3 db tartalék vonólapom,és az 1-iket megcsináltam úgy ,hogy lekenjen már mindég a toldalékokat kivenni,ha vontatok,a 3 pontos függesztést követelő gépek után.
Csütörtökön elutaztam és nem voltam netközelbe.Most értem haza..Szurkolok,hogy ne kereüljön rá sor.Hátha valahogy kitudod bekkelni.Egyetértek veled az örökléttel kapcsolatba.Vigyázz magadra.
Hegyalján málna meg ribizli !!!! ? :--( ? Gyere mán el, és add elő ezt az ötletedet 1 falugyűlésen !(Ja....lekvárt a hordókba.... !?) De hozzál magaddal, 1 teleportáló kütyüt is,mert onnan nagyon hirtelen, és pánik szerűen kellene eltünni !