Üdvözlök Mindenkit Ez a fórum is nagyon jó örülök rátaláltam és nemcsak egyedül vagyok aki mindig bütyköl valamit.Hát igy van ez szegény ember vizzel főz meg maga bassza a feleségit.
Tudod György, ez nem év kérdése - csak egyetlen alkalommal kell túlhasznált olajat ujj között simogatni... Tényleg nem ken, hanem mintha víz lenne a két bőrfelület között. Vagy majdnem. Mondjuk mintha 2,8 %- os tejet (mert annak van kissé zsírtartalma), simogatnál az ujjaid között. Nem jut eszembe hirtelen jobb/hasonló anyag próbának. Tej...
Ezt nemsoká lecserélem, mert nem eszi a gép, és túl sokat nincs használva, de azért csak ketyeg és már igen régen volt.. Ez a "manimutatás" közben vízérzékelés nálad spec hány éves használat után jön elő? Teljesen kezdő vagyok a témában, én itt a krosszmotorba vagyok belebuzulva, ott meg 5 üzemóra az olaj csere.. :)
Standard Diesel. Igen, az én JUMZom is azzal megy - lassan három éve.
Ha a nívópálca végéről a hüvelyk és a mutatóujjad közé veszel egy kicsit, és "mani"-t mutatsz, érezhető az olaj kenőképessége : Ha mintha víz lenne, lecserélni. Ha csúszik még a két ujj egymáson, akkor még csúsztatható az olajcsere időpontja is...
Képzeld, gyárilag fordítva van a gázpedál bekötve : ha rálépsz, alapjárat, ha lelépsz róla, felpörög a kézigázzal beállított fordulatig. (..az unokatesóm mire belejött, egykétszer összekeverte a kispolszkija gázpedáljával...) De kint a százhektáros határban úgy kényelmesebb a lábtartás.
Nem volt még közöm rába steigerhez 5 méteren belül, most jött itt egy a ház előtt, olyan alapjárat körül berregett, és itt előttünk az ember rácsapta a gázt, úgy idegből, úgy mindet. Élmény!!! :)
Mol Standard Diesel 20W-40 akkor kb bőven jó egy T-16MG csodába, nemde? 20W50-est ilyen olcsóbb fajtában nem találtma a kúton. Vagy tegyek ebbe hígabbat? Pl 15w-40? Télen jó volna, de általában nyáron megy. És sztem megzabálná..
Jóreggel- jóreggelt kedves dutrancsbácsi. (a meglocsolástól eltekintek, csak a versike itt motoszkált..)