ajajjj... ez van dícséret helyett, ha nem nagyképűsködök eléggé?
Na jó... a "kemény mag" egyik fele elment rápihenni a Veteránbörzére - vajon hol lakik, mert tegnap erre repült éjszaka - a másik fele meg kapcsolja le a villanyt...
Nekem mindíg félórákat vesz fel egy-egy kép... Fénykép, áttölt, lekicsinyít,feltölt, beszúr, mehet... Hunnajd szeded te ezeket a képeket!!?? Pláne a mázsomokat?
Látom enduróéknál is figyelsz... Igaz, hogy az erőmű fadarálóját 120- as Zetor hajtotta, de az minden méretet leszecskázott. Szerintem huszonöt ló (de még 16 is) sok ám...ha nem akarsz tíz centinél vastagabbat darálni.
Ferike, ne hergeld magad. Két huszonvalahányas rúdacéldarabot hegessz bele (belülről) az egyik vonópadba, az jobb, mint a csavar az erőátadáshoz. A másik két lyukhoz pedig fogass egy erős rögzítősablont amivel a pad az emelőkarra támaszthat. Szerintem Csabának is ilyenje van, mint neked...nem JUMZ alkatrész, mint nekem.
Nekem legalább 2 méter ilyen hosszú tengely kéne, ez az RS toldó sztem nem ilyen hosszú ilyetén módon sokat nem tudok vele kezdeni szerintem..
Nincsen ezen ilyen sok kar, 1 van ami kapcsolja a kardáncsonkot ki be és kész. Majd képet biztos tudok csinálni a házi aprítóról. De Lajos barátom a 25 lóerős traktor esetében 5 centis gallyakról beszélt. Nagyon maximum.
Erre nem jár vonat, én is húsz kilométert bringázok nyáron a kempinggel, mire szolgálhatok... Azért mostanság hamar rá lehet beszélni a Trabantra. Örexem.
Szia Lukácsúr! Jó, hogy nem kell műteni a csípődet, felejthesd is el, hogy ott is van "gyenge pont"!! Az ülőideg már szúrt ki velem is, egy hét kímélő üzemmód (ami a sima idegbecsípődést elfeledteti) még semmit se tett helyére... Egy hónap fizioterápiás kezelés az akkor még nem ismert ( mi is mulasztotta el a román pásztor időjósló képességét? mer nekem most nem jut eszembe...) izé...kenyőccsel - na az meggyógyított. (a lelki békém több mint fele amiatt nem hagy el, hogy se Híradó, se reklám... de most nem tudom a gyógykence nevét.) Te is meggyógyulsz, "KAPITALIZM" ide- vagy oda... Sikerüljön Gyöszörnek megtalálni a 16- oson is amit a T 25- ösről írtál! Szívesen adom neked a hosszabbítót. Milyen az RS- ed? Négy, vagy kéthengeres - ha kettő, akkor csőtengelyes a kardánkapcsolása? Amit mutatsz vonópad, az a JUMZ- ok alkatrésze. Azoknak ugyanis az ötös típus licensze miatt nem szétszedhető az emelőkarjuk, és a végén annak is egy lyuk van... muszáj volt nekik kiagyalni, hogyan nem billen le a vonópad túlzottan. mert annak az emelőkarnak sík a teteje - azon fekszik fel a vonópad tetején a kitámasztó. Persze, hogy a gömbölyded felületről (az ötvenes emelőkarja végén) lefordul. Nekem is ugyanilyenem van, egy szétflexelt ötös hagyatékából mentettem meg.
A KCR- es traktort meg csak szépen lassan hozd vissza a te szintedre - nem egy év alatt temették így el olyan mélyre.