Nem neked van JUMZ- od? Valamiért úgy emlékeztem. De már a veteránoldalon beszélgettünk. Amit meg a hőkezelésről írtál, az nagyon jó ide. Nagyon fiatal vagy - de ez elmúlik majd.
Üdv! Lassan reagálok mert nem igazán jutok gépközelbe. Szerintem ide illek mert van saját gyártású kistraktorom hozzá pótkocsi,eke,permetezö.Simson motoros kapálogépem ez is home made. Az mtz-ém után két fejes balos eke Méh telepi cucokból..stb.:) Egyébként géplakatos és 23 éves vagyok. Képek majd csinálok. És ÜDVÖZLÖK MINDENKI!:)
UI.:Van két kicsi és egy nagy flexem.Egy 100A és egy 140A-es trafóm meg egy 160a-es védögázas hegesztöm.
Ha ez javít valamit a helyzetemen, akkor elárulom, hogy gyerekkoromban én is moz- donyvezető akartam lenni ! Diesel mozdony vezető ! Az nem szikrázik ennyire,mint
Endrebáé ! Bár ha most mindenki itt fórumozna aki gyerekkorában mozdonyvezető
szeretett volna lenni.....
A Mekk topikban elmegy ,hogy csak hegesztgetünk, de a Mozdonyosok topikban
nehogy megírd hogy Te csak vezetgetsz !!!
Láttad Endrebá hogy óldotta meg a fűnyíróját, 4-ből 3 kerekű lett, képzeld csak el
Te Atti! Menj utána, és csend el a rendszámát... meg a kormánykerekét... meg a típusjelző táblácskáját... Most legalább tudom, miféle alapon választottál nicknevet.
Te voltál az első, aki be is köszönt. Hogy az ablakon ki nézegetett eddíg befelé, az innen nem látszott...
Van egy pécsi reszortos is a pártfogó tagságban "sínbohóc" néven, de ő eléggé hallgatag fajta - nincs flexe. Na ő is inkább olvasó. Pedig ahányszor megszólalt, mindíg valami tévedésen ért. Talán mostanában nem tévedek..?
Na majd eztán lesznek itt vasúti mesék is....fáradtolajos, facsörlőzős, kisvasútépítős, hegesztős-acéledzős, zemi-freddy gyilkolászós, meg azatyaég tudja milyen mesék mellé ennek is felvirrad...
A FÜTYÜLŐdet leakartam fotózni,de végül lemaradt. Nagyon érdekes megoldásnak találtam és meg szerettem volna mutatni a többieknek közelről hogy is néz ki,de nincs róla képem. Megmutatod nekik????
Merre járt... izé...merre jártál zemiátor? Zetor volt, vagy MIA? Hiányoztál a létszámból névsorolvasásnál! Bár a "másik feled" is legfeljebb az emtézé oldalon szól egyet-egyet... Na majd az a "boxos kislány álarcban" előcsalja.
Nem teaszűrő, hanem a benzinnel lemosott alkatrészek lecsöpögtetésére gondoltam használni. No dehát a benzin minden cseppje kincs - nem cseppent le semmi. (törölgettem) Úgyhogy nem kinevetni éngömet...
Kedves dutrancsbácsi, a dátumozás bizonyít - ezért is hagytam rajta. Igaz ami igaz - széjjel kell szerelnem, mert a vallatást (ötvencentis vágókör damillal) nem bírja szegényke. Remélem, nem a mai munkámban találom meg az okot, hanem a benzinellátás lesz elrakódva. Mindenesetre még így is jobb/erősebb, mint a harmincöt köbcentis négyütemű Honda motor - igaz, másfélszer annyit is eszik. Eddíg nem esett erre az eső, ezért a fű is türelmes volt a kertben. Eztán viszont úgy növexik, csak úgy recseg/pattog...
Jövő héten meg újra vörösfenyő kiközelítés... jó sűrű program lesz.
Szia Debó, jó helyre jöttél! Tudom én, hogy a két alapvetésen kívül még rendelkezel egy nagyon fontos alapdologgal, és ez a jókedv...enélkül csak fanyalogni járnál ide. Nagyon idevalósi srác vagy te is...
Kedves idevalósiak, debó (vagyis DEBÓ, mert egy mozd.vez. testvérpár nagyobbik tagja - mint nálunk az öcsém) szóval Debó az első mozdonyvezető kollégám, aki beköszönt hozzánk. Nem gondoltam volna, hogy flextulaj, és hegeszteni is tud - de ha ő mondja... Viszont mesélni TUD, azt tanúsíthatom.
Szerintem meg nem jó sorrendbe tetted be a képeket.Alulról kezdődik-Így nézett ki- és legfelül végződik-Ílyen lett! Rendes gyerek vagyok mi?Mint a szomszéd mondja :-Nem vagy te roszgyerek,de jó se!!!
Nem te voltál az első aki így vélekedett.Egyszer megvédtem a kisöreget de már mikor már saját bőrömön éreztem a rosz miunkájának utózöngéit,megváltozott a véleményem.( sokszor kellett utána javítanom).Endrebá egy posta címet juttass el nekem,hogy elküldjem az igért fénymásolatot.
Szia Feri! Neked nem csalódás a négyhengeres változat? Sajnos én a kéthengereshez képest csak rossz emlékeket gyűjtöttem be ezzel a motorral kapcsolatban. Sokba is került a gép, sokba is került a motor felújítása Orgoványban, és az istennek se tudtam belőle megbízható jólműködő traktort farigcsálni. Pár évvel később, mikor meszizs barátom is túladott rajta, derült ki, hogy tán a főtengely volt törött benne. Tudom, hogy hülyeség, de itt biztos nem lőttök le ha ezt mondom : azzal a hangjelenséggel vettem, az is benne volt a felújítási okok között, azzal is adtam oda meszizs- nek, ami a végén törésnek bizonyult. Nem hagyta magát megszeretni a négyhengeres RS. Ha neked kifogástalan, akkor nagyon jó...
De ami képet eddíg láttam erről a vasútról, ott mindíg automatikusan retusált a szemem. Na a hatalmas kerítést, meg a két pótkocsin ülő óriásokat nem lehetett "kijavítani", úgyhogy most kellett rácsodálkoznom a méretre...
Nyunyuka ne higgy Endrebának,mert négy rajongója lett Kemencének,nem egy!!! Tetszett az egész családnak,nem csak nekem. Íme egy pár dolog a látottakból.