Deréxöghajtást ajánlanék...de nem emléxel, Zemiátor is egy MIB- hajtású fűnyíróval(legalábbis annak a történetével) jött közénk. Talán elmeséli neked, hogy mitől/hogyan is borult le az a 250 kilós motor a nyíróról a saját üzemanyagtartályának a sarkára...mer nekünk nem mesélte el.
Nekem kifejezett öröm a baráti társaságra gondolni napközben - hogy estére vajon kivel tudok szót váltani. A sikerültebb tákolmányoknál is arra gondolok, hogy ezt lefényképezem, és este bemutatom a társaságnak. Ilyenkor mégegyszer átellenőrzöm, hogy a feltűnően ocsmány megoldásokat rendesen eltakartam- e...
Eddig viszont a gyufa vált be a legjobban.(Azon tűnődöm,hogy mi lenne velünk ha endrebá nem hozta volna létre ezt a mekkelek fórumot.Hol lehetne ennyit komolyan komolytalankodni)???
Érdekes el is olvastam, de a forgalmistástra azért tovább emlégszünk.
Még volánnál dolgoztam ,az éjszakai járaton a sofor mégállt a ház elött a szonszédommal mondvan egyszer legyünk úrak. Rá tizpercmúlva kopogtak az ablakon ,vigyek zseblámpát mert szét ment a gázrúdazat.
Nálatok fű helyett biztos csak pipitér meg pitypang nő az udvaron...de azt se szabad két hétnél tovább hagyni, mert elfásodik a pitypangszár ehhez a picuri kaszához.
Kedves Doktor úr, nekünk ezzel a típussal nagyon sok bajunk volt, mert egyszerűen nem bírta a vakondtúrást. A penge közvetlenül volt a főtengelyre csavarozva, és az első vakondtúrástól elforgott a két főtengelysonka egymáshoz képest. mindjárt nem volt központos a főtengely, elment a megszakító vezérlés, vibrált... "Halálnak halálával" halt. Tényleg szerencsés vagy azzal a hosszú élettartammal.
Endrebácsi,hát beégett szelepet küldessz ajándékba!!!???? Ejnye-bejnye!!! Dutrancs bácsi próbálja meg megspengolni a dűznit és kwizdenczerrel abczungolja a guzbájfert. Hátha begyullad.
Én meg megszívattam-meggyűrűztem-mégsem tudtam begyújtani.Nézem a szelepeket-egyik be van egy kicsit égve.Becsiszoltam-mégsem tudtam begyújtani !! Hát kiderült,hogy nem volt benne petróleum!!!!Ezuton tudatom veletek,hogy endrebá ajándékát ma meghozta a postás.Köszi endrebá.( a dátum nem jó.)
Nekem egy NDK gyártmányú sokéves simson motoros gépem van. Én újítottam fel a régi tulajának,de az amikor vett egy Briggs motorost,ezt rám ruházta. Mikor elhívott anno,hogy nem akar indulni,azt hittem az első húzáskor,hogy nincs benne dugattyú. De kiderült,hogy csak a beszívott portól van elkopva szerencsétlen. Felújítottam és amikor hozzám került nem sokára,csináltam rá egy olajtükrös légszűrőt. Ez olyan 10 éve lehetett,de azóta is kitünően muzsikál. Olyan az alapjárata,hogy a szomszéd mindig megcsodálja,ha beindítom.
ÓÓÓÓ...aztamindenit... Nagyon sajnállak. Az én negyvenköbcentisem is megkérte a leváltót - aztán most az áruhitelen agyalok, de azért én egy kissé jobban állok....több lehetőségem van újhoz/másikhoz jutni. Na az ilyenek a xar pillanatok gépészéknél(nál).
A fűkaszás történetekhez én is hozzátenném a magamét:
tegnap az idei első indítás volt. benzin bele , egy kis cucálás , rángatás ,beindul , na jó had melegedjen, bemelegedett, a második gázfröccsnél egy durranás, egy kis zörgés, aztán a nagy csend. Az első diagnózis: főtengelytörés
Első indítás, és egyben utólsó is ebben az évben, mekkora mínusz ez a BHZ Industrie -nek!
Huhúúú, de nehezen tértem magamhoz... Mentem egész éjjel, reggelre meg Z.iván bejáraton megfeküdt a gyorsvonat mozdonya, és ott is ki kellett bontakozni. A vezér tíz percen belül megtalálta a szétesett gázrudazatot, én meg elővettem a kombinált fogót. Fönt a Pielstick motor tetején percenként éreztem úgy, hogy meggyullad rajtam a ruha, de azért visszarögzítettük a rudazatot. Rendesen levert a víz...és öt perc múlva szétesett megint. De akkor már tudtuk, hányas a kabát... A kalauz keresett a vonat mellett egy tízes alátétet (mert a nyolcason már átbújt a rögzítendő szem), én szétszereltem- összerektam újra, aztán Kanizsa bejáraton mentem be újra a géptérbe. Gyógypillantásokat vetettem a "MŰ"- re...szerintem nemcsak így megy el főműhelybe, hanem így is fog megjönni onnan. Büszke voltam magamra. Ma is tettem valami érdekeset az ...internetre.