Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Tatra Creative Commons License 2004.03.15 0 0 31
Jó lenne ha tudnék képet illeszteni...
Tatra Creative Commons License 2004.03.03 0 0 30
Nem volt személyi átfedés, eccerűen ezt látták szépnek Csehszlovákiában... Nameg farmotoros autóra nem kell hűtőrács, kivéve ha előreteszik a hűtőt mint pl. a százhuszas skodán...
S110RNándi Creative Commons License 2004.03.03 0 0 29
Gyerekkoromban sok ilyen autót láttam Egerben , csehszlovák túristák voltak vele . Mivel nálunk nem nagyon elterjedt nekem a formavilágáról a Skoda jutott és jut eszembe a mai napig is , a 603-as olyan MB1000-es formavilágu vagy fordítva attól függ , hogy honnan nézzük . Az iker lámpákat hűtőrács nélkül meg a 110-es Skodákon meg a coupén látom viszont. Vajon ennek mi az oka?
ugyan az a formatervező?
Cikasz Creative Commons License 2004.02.27 0 0 28
T87-es volt az. Képem van ezer, autóm nincs... :(
Tiberius_ Creative Commons License 2004.02.27 0 0 27
Tatra: Ahogy én láttam, a legújabb módosítás szerint múzeális jellegű járműre 200K a regisztrációs adó, kcm-től függetlenül.

Egyébként kb. 4 éve volt szerencsém vizsgálni egy Tatra 37(?)-est is. Típusszám nem biztos, arra a modellre gondolok, amelyik elöl 3 fényszóróval, hátul pedig egy nagyméretű vezérsíkkal rendelkezik. Szlovák űrhajó! :o) Ha érdekel, fotó van.

Tib

Előzmény: Tatra (26)
Tatra Creative Commons License 2004.02.26 0 0 26
A 603-asról személyes tapasztalat szinte semmi. A világ egyik legkisebb V8-asa szerintem (2.5 liter) és valami frenetikus a hangja!!! 68-tól körben tárcsafékes. Azt mondják 100 fölött szinte nem is hallatszik a motorhang a farmotoros építés miatt. Beleültem, a hátsó lábteret nem tudom mihez hasonlítani, ÓRIÁSI! Mivel már veterán, nem kizárt hogy veszek egyet. 613-ast nem lehet behozni, vagyis lehet: 1.600.000 Ft regisztrációs díjért forgalomba helyezhetem... A felújítandó 613-masomat eladtam abban a reményben, hogy az árából vehetek kint egy jó, felújításra NEM szoruló 603-ast.
Tatra Creative Commons License 2004.02.26 0 0 25
Itt a 613-as látszik. Köszi annak aki betette. A 700-as ennek az "upgrade"-je... :) Timbi-cimbi azt a 603-ast már ma is keresgéltem, de így majd könnyebb lesz. Köszi.
Tiberius_ Creative Commons License 2004.02.26 0 0 24
Hali!

Ha mégy a HÉV-vel Szt. Endre felé, jobb oldalt van egy kertben.
Egyébként Érden is volt egy, a Tárnoki út valamelyik sarkán álldogált.

Balatonakaliban 700-asok voltak, amennyiben a néhány sorral lejjebb található képen is az van. Volt belőlük olyan 10-12.

Tib

Előzmény: Tatra (17)
te_o Creative Commons License 2004.02.26 0 0 23
Üdv!
Én, őszintén szólva a Bogáron keresztül kerültem kapcsolatba a Tatra -kkal. (És igen megtetszettek, főleg a 603/3).
Azóta édesapámmal beszélve kiderült, ő ült egyben, de már nem nagyon emlékezett, a 70-es években volt a dolog (gondolom akkoriban volt autószerelő-tanonc). Szerintem Tatraplan volt, mert 4 hengeresre emlékezett. Meg hogy jól ment.

Hozzáértőbbektől kérdezem:
T603 -ról ti mit tudtok? (Elsősorban személyes tapasztalatok - TATRA ???)
te_o

Tatra Creative Commons License 2004.02.25 0 0 21
Tatra Creative Commons License 2004.02.25 0 0 20
Tatra Creative Commons License 2004.02.25 0 0 19
Tatra Creative Commons License 2004.02.25 0 0 17
Kösz Tiberius! Megnézem, hátha megtalálom. :)))

Esküggy meg és én erről lemaradtam! :( Nem 613-as, 700-as?!

Tiberius_ Creative Commons License 2004.02.25 0 0 16
Én a szentendrei HÉV vonalán szoktam látni egy udvarban egy 603-ast, úgy Budakalász magasságában. A tavalyi balatonakali veterántalálkozóra pedig jelentős számú 700-as érkezett vendégként, egyenesen Szlovákiából.

Tib

Tatra Creative Commons License 2004.02.24 0 0 15
hokus-pokus Creative Commons License 2004.02.24 0 0 14
En voltam a Tatra gyarban, es a muzeumban Koprivniceben. Valamikori Nesselsdorfban.
Tco9-el akivel annyira összevesztetek. Kar pedig !A KPM Közuti Igazgatosaganak vettünk teherautokat .
Tco99 pedig a Tatra Baratok Klubjaval külön elment
Rondan viselkedtetek vele
Tatra Creative Commons License 2004.01.12 0 0 13
malacgazdi: Ja a Tatraplan a T97 modernizált változata. Mondjuk ezek OHC-k voltak (vagy csak a T97? - nem tudom...), szemben a bogárral, ami sosem lett az. Csak a Porsche 356 lett felülvezérelt az idők folyamán. A Tatraplan nattyon cép! :)))
malacgazda Creative Commons License 2004.01.12 0 0 12
Ja, én is hallottam, hogy Ledwinka munkássága hatással volt a bogár kialakítására. Monnyuk ez látszik is:)))

Azt viszont nem tudtam, hogy a Tatraplan boxermotoros volt. Csak azt, hogy gyönyörű:)))))

Előzmény: Tatra (8)
Tatra Creative Commons License 2004.01.12 0 0 11
Bocs!!! Raff... Biztos a malac(gazda) miatt van... :))

A TATRA több mint 100 éve gyárt autót. 1.Mercedes-Benz
2.Peugeot
3.Tatra

Tatra Creative Commons License 2004.01.12 0 0 10
Riff-Röff: Aha! Szegeden most is van 603-as, a Veterán topikba épp a napokban rakta be valaki a képét. Nézd meg!
Riff-Raff Creative Commons License 2004.01.12 0 0 9
Túrót! Világéletemben Szegeden laktam. De esküszöm! Ez még a taxisblokád előtt volt, akkor még kevesebbeket foglalkoztatott a benzin ára.
Előzmény: Tatra (8)
Tatra Creative Commons License 2004.01.12 0 0 8

RiffRaff: Ja volt már kocka. 1974-1996-ig T613, 1996-98-ig T700 néven. A bálnát 1955-75-ig csinálták. Esküdj meg, hogy egy tanárnő járt vele! Hova jártál gimibe? Szlovákiába? :))

Malacgazdi: Volt boxer négyhengeres Tátra is, a T97 (a VW Bogár eredetije) ill. a T600 (Tatraplan)

T97 (1939-): cseppkarosszéria, négyhengeres léghűtéses boxermotor hátul, független kerékfelfüggesztés lengőtengelyekkel, központi csővázzal stb. Porsche meg is kérdezte Hitlert, hogy mi legyen a szerzői jogokkal, mire az lerohanta a cseheket és leállíttatta a T97 gyártását. Ekkor már folyamatban volt a per a Bogár miatt. A háború végén újrakezdődött a jogi procedúra és a VW 3.000.000,- márkát fizetett a peren kívüli egyezségért. Nem is jutott pénz fejlesztésre sokáig...

Riff-Raff Creative Commons License 2004.01.12 0 0 7
Ez az! Ilyen volt!
Előzmény: malacgazda (6)
malacgazda Creative Commons License 2004.01.12 0 0 6

Ilyet láttam e, többet is, rendszeresen a Köztársaság téri (akkor még) MSZMP pártház előtt, csehszlovák rendszámmal. Óvodás koromban féltem tőlük, mert nagyon brutálul néztek ki.

Különben a far (közép) motor+léghűtés építési mód közel áll a szívemhez, úgyhogy szeretem ezeket a kocsikat. Kár, hogy nem boxer:))))))))

Riff-Raff Creative Commons License 2004.01.12 0 0 5
A gömbölyű. Volt ilyen kocka abban az időben? Én 1986-90 között koptattam a gimnázium padjait.
Sajnos akkoriban még nem érdekeltek annyira a kocsik, hogy alaposabban szemügyre vegyem, úgyhogy csak a halovány emlékek maradtak. :(
Előzmény: Tatra (3)
Tatra Creative Commons License 2004.01.12 0 0 4
pugt16: Aztán magyar rendszáma volt-e neki vagy valami tót?

Bocs Riff-Raff nem direkt vót! :)

És azt ki tudta, hogy ez a verda nem far- hanem középmotoros? A hátsó tengely FÖLÖTT van a V8. A'79-es gépemen gyárilag elöl-hátul négydugattyús belső hűtésű tárcsa van. Száraz karter,nyomóólajozás, olajhűtő termosztáttal, 2xDOHC, fogazottszíj hajtású vezéműtengelyek, léghűtés. Igen jó!

Tatra Creative Commons License 2004.01.12 0 0 3
RiffRöff és ilyen kocka volt vagy a gömbölyű?

pugt16 Creative Commons License 2004.01.12 0 0 2
Es a kerdesedre valaszolva, egyszer a Bocskai uton kb. 2 eve lattam egy ilyet. :)
pugt16 Creative Commons License 2004.01.12 0 0 1
Ime:


3,5L, 168 Le...

De a Tatra a 20. sz. elso feletol gyartott szemelyautokat.

Riff-Raff Creative Commons License 2004.01.12 0 0 0
Hogyne! Még a gimnáziumban az orosztanárnőnknek egy Tatrája volt. Ha azzal jött, ott parkolt vele a gimi udvarán. Narancssárga volt és böhöm nagy.
Előzmény: Tatra (-)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!