Keresés

Részletes keresés

TyerCorp01 Creative Commons License 2009.02.13 0 0 1845
Én MÉH telepen akárhányszor találok mustangot, elsővillaszárakat, hátsóteleszkópokat, és egyéb fogyóeszközöket lementem róla, ha jársz erre, adhatok egy pár jót.
Üdv!
Előzmény: Törölt nick (1844)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.13 0 0 1844
úgy tűnik szerencséd van :) Lehet volt rajta védőharmonika.
Sajna nekem nem jött össze,és kopott a szár.
Előzmény: flathead (1842)
TyerCorp01 Creative Commons License 2009.02.13 0 0 1843
Volt egy szabad délutánom, felkerültek a malaguti kerekek a mustira... :)

Hátra 55-ös lánckerék fog kerülni, amennyiben találok romet lánckereket 55-ös méretben... Ugynais olyan kell, most 42-es van (rometé)
flathead Creative Commons License 2009.02.13 0 0 1842
Értem, hogy mit mondasz, de akkor nekem ezek szerint nem kopott meg annyira a csúszószár.
Előzmény: Törölt nick (1841)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.12 0 0 1841
még nem értettük meg egymást látom :)
Van a villában a fényes csúszószár.Ennek a vége alul szabadon van általában harmonika híján.Ez a csúszószár alul kissebb átmérőjű mint felül.Ez azért van mert alul mozog a perselyben,éri a víz stb.Felül zárt helyen van.Ha csinálsz perselyt akkor azt a felső nem kopott csőrésszel kezdve kell betolni a helyére ami szorulni fog.De alul meg lógni fog mivel ott már vékonyabb a cső a kopás miatt.így már érthető?
Előzmény: flathead (1839)
szraga.g Creative Commons License 2009.02.12 0 0 1840
Hát fényképen rá tudsz nézni:)  Pécsett van a gép. Szerintem egyelőre hagyom. Gyűrűk vadonat újak, mind3an.  Hengerben 3100 km van, dugón nem voltak lefújás nyomok. Cserébe csörög, mióta megbontottuk.  Nem tudom mije, talán a hajtókar, de ezért most nem fogomszétszedni. Csapszeg és pesely már van új, de még nem lett cserélve. Ez még a kisebb, talán 12es csapszeggel van.
Előzmény: TyerCorp01 (1837)
flathead Creative Commons License 2009.02.11 0 0 1839
én metamidból esztergáltam perselyeket az első teleszkópokba és teljesen fasza lett, egyáltalán nem lóg, és elég szívós anyag is, nem kopik könnyen, viszont elég jól megmunkálható.
Előzmény: Törölt nick (1838)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.11 0 0 1838
sziasztok!
egy jobb karbival van alapjárat.nekem szépen pöfög a mustang a simson karbival :)
csináltattam a másik villába perselyeket danabidból.Sajna nem jó ez így sehogy sem,mivel a csúszószár alul kopik,így kissebb az átmérője mint felül.Így hiába lett mérethelyes a persely,úgy kell becsiszolni hogy a felső része átcsússzon rajta,alul meg kicsit lógni fog.A verho villa csúszószára sokkal jobb anyagból van,azzal kéne variálni valamit.
TyerCorp01 Creative Commons License 2009.02.11 0 0 1837
Szia!
Az alapjáratot azért nem lehet belőni, mert nicns alapjárati levegő csavar, illetve a lendkerék is nagyon picike, ettől veszi a lapot olyan szépen.
A szimeringen kívül más ötletem nincs, látnom kéne, az az igazság. Ha esetleg Szarvashoz közel laksz, megbeszélhetnénk egy időpontot, ránéznék, de gondolom erre nincs nagy esély :)
A gyújtást én még megnézném, mégis mikor, hogy gyújt, illetve a gyűrűk állapotát.
Üdv!
Előzmény: szraga.g (1836)
szraga.g Creative Commons License 2009.02.11 0 0 1836

Kösz mindkettőtök válaszát.

Tömítések jók, szimmeringek cserélve lettek. A legjobb működésű kombináció: A kireszelt szívótorokkal, leírtak szerint megvágott kipufogó könyökkel, a kisebb, kb 15*15 mm-es torkú karburátorral, és benne lévő kisebb fúvókákkal érhető el, ekkor sírva, de eléri a 60-at saját órája szerint, de kise fordulaton, induláskor jó erős gáz kell, hogy induljon. Utána húz jól. Melegen indulni azóta sem szeret, kondenzátor is lett cserélve. Amit nem értek, hogy miért nem lehet ezen -Rigához hasonlatosan- alacsony alapjáratot beállítani, amolyan pöfögőst. Csak  a pattogós alapjárattal hajlandó üresjárni. Ez a karburátor nem állítható benzinszintű, tű felülről a 2. rovátkában van-ahogy írtátok. Tehát a 3. legtöbb anyagot kapja, se fel, se le nem értem el javulást. Fogadjam el, hogy ennyi? (amikor ehhez a kicsi karbihoz a nagyobb, 68as fúvókát csavartam be, egy idő után folyt a benzin a kipufógóból, nem is pörgött fel rendesen, a tűhelyzet sem hozott változást. Egyszerűn sok volt)

Ötlet, javaslat, megjegyzés?

Előzmény: TyerCorp01 (1835)
TyerCorp01 Creative Commons License 2009.02.09 0 0 1835
Szia!
2 féle karbi votl a mustangokon, a négyzet méretét sajnos nemtudom, de a régebbin nem volt úszószint állítási lehetőség, ott a tű az úszóban volt és az zárta el a benzint primitív módon, mint a tégebbi összes motorban, az újabban már tűszelep van, többünknek van ilyen, sajnos nekem egyetlen darab volt a régiből egy 1975-ösön, hülye fejjel eladtam motorral együtt. :(
Nézd át a szimeringeket, hengertalptömítést nem kap-e valahol falsch levegőt, sokat számít!!! főleg a szimering.
Fúvókaméretre nekem mindkettő rémlik, a régebbiben mintha kisebb lett volna, de erre nem vennék mérget. A 68-as főfúvóka stimmel, az enéymbe is oylan van ebben biztos vagyok!.
Üdv!
Előzmény: szraga.g (1833)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.09 0 0 1834
Üdv!
Megmértem,az én mustangomon eredetileg levö karbin 18x18-as méretű a csatorna.
Előzmény: szraga.g (1833)
szraga.g Creative Commons License 2009.02.09 0 0 1833
Urak! A Mustangjatok karburátora felől érdeklődnék. Mekkora a henger szívócsatornaához kapcsolódó oldalán a közel négyzet alakú szelvény? Nekem 2 db karburátorom van. egyikről sem tudom, melyik az előírt (Psb akármennyi). Az egyik kb 18*18 mm-es csatornájú, gyárilag ez van rajta, ehhez passzol a légszűrőről jövő harmonika gumicső. A másiknak kb 14*14 mm a csatornája, a gumicső felől kisebb az átmérője. A kicsiben nem állítható a benzinszint, a nagyobbon igen, de nem vezetett sehova a kísérletezésem, hogy jobb legyen. Fúvókák: nagyobban: 68-35, kisebben 62-35, ezek cserélgetése sem hozott eredményt.
BmwMisi Creative Commons License 2009.02.08 0 0 1832

 Üdv!

 Mustang-hoz új alkatrészek pl.henger,hengerfej,dugó,főtengely,lánckerék,kuplung,kipufogó,km.,karburátor,h.lámpabúra,fékpofa,kormány,küllő+anya,trafó,bowdenek +még más egyéb.Valamint:akksi,gumi,lánc,gyertya,olaj stb.
Más keleti motorhoz is van Babetta,Simson,Etz-Mz,Jawa 350.

A bolti ár alatt.

Érdeklődni emailben: misi@pannonmail.hu
TyerCorp01 Creative Commons License 2009.02.07 0 0 1831
Szia!
A Szocimotoros.hu féle áttervezve, a zsiguli.hu (vagy simson.hu) féle jelátalakítóval. Az uaa180-as IC egy huladék, elavult és pontatlan.
Üdv!
Előzmény: flathead (1830)
flathead Creative Commons License 2009.02.07 0 0 1830
Erről az áramkörről van szó? Link1

Vagy erről? Link2
Előzmény: TyerCorp01 (1828)
flathead Creative Commons License 2009.02.07 0 0 1829
Nem teljesen világos ez nekem, mert az 555 egy időzítő/oszcillátor IC. Mit alakít az feszültséggé? Azt írtad, hogy a gyertyakábelre rátekersz pár menetet, azon nyilván egy indukált feszültségimpulzus fog megjelenni, de ez hogy jön az 555-höz?
Az gyújtási jellel vezérled az 555-öt? A LED meghajtó meg gondolom a kivezérlésjelzőkhöz használatos IC.
Előzmény: TyerCorp01 (1828)
TyerCorp01 Creative Commons License 2009.02.07 0 0 1828
A jelet egy 555-ös IC feszültséggé alakítja, azt meg kapja a led vezérlő IC és az meg vezérli a ledet. Pofon egyszerű amúgy :)
Előzmény: flathead (1826)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.06 0 0 1827
sziasztok!
Ma kerültem egyet a mustanggal,a rezóval.A tompító nincs kész,mert az esztergályos most el van foglalva még a villaperselyeim sem készültek el.Mindegy,szóval kipróbáltam.Jó hangja lett,szép pöngős és úgy érzem jobban is harap.persze a jobb öblítés miatt a karbival is kell még foglalkozni majd.
flathead Creative Commons License 2009.02.05 0 0 1826
És maga az áramkör milyen elven működik?
Előzmény: TyerCorp01 (1825)
TyerCorp01 Creative Commons License 2009.02.05 0 0 1825
Szia!
Induktív módon kapja a cuccot. Azaz van egy jel kábele a műszernek, azt szokták rárakni a megszakítóra, bár én ennek nem vagyok a híve, mert ez hamar kinyírhatja a műszert, ott nem két milivoltok szaladgálnak... simán annyit cisnláok, hogy a gyújtókábel köré tekerem 3-4 menettel a jel kábelt, és a gyújtókábel mágneses impulzusait átalakítja elektromossá és úgy kapja a jelet, magyarul az egy külön körön van, így nem fog tönkremenni. (Akarom mondani, nem emmiatt fog tönkremenni, ha tönkremegy.)
Üdv!
Előzmény: ladalover (1824)
ladalover Creative Commons License 2009.02.05 0 0 1824
Szia Tyer!
Kérezni szeretnék a fordulatszámmérőddel kapcsolatban:
milyen elven működik?gyujtásról v honnan veszi a jelet?
előre is köszi válaszod!
hello
TyerCorp01 Creative Commons License 2009.02.01 0 0 1823
Tipikus Állatember:)
Vízhűtést nem szeretne esetleg valaki? :)
6000-ért van fain MBX hűtőm 14*25*4 cm-es meg hozzá tágilási tartály és csövek. Ha lenne alumínium hegesztőm (CO) , már megcsináltam volna az enyémet... muhaha nem is rossz ötlet... :) ha nem kel el, lehet megcsinálom... :)
Előzmény: Törölt nick (1822)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.01 0 0 1822
Nem tudok róla semmit még mondani,majd meg kell csinálni még a tompitót,a hegesztett helyett szétszedhetöre.A tompitó levehetö a poén kedvéért :D
Mindenesetre van közönség ha kerülök egyet a környéken a régi kipufogóval is.Lassan megyek,és keresztezödésnél gázfröccsökkel tartom életben a vasat.Az emberek meg megállnak és bámulnak hogy mi az.Az igazi poén az volt amikor egy szintén mustangos haverral elmentünk kerülni és egy idösebb ember megkérdezte hogy az a piros milyen motor.pedig ott állt mellette egy másik mustang kék szinben :D
Előzmény: TyerCorp01 (1820)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.01 0 0 1821
Tudom mire gondolsz,de itt tényleg a csapszeg kopott el extrém módon.Majd csinálok róla éles képet holnap.Hullámos a csapszeg felülete.a két széle az eredeti méret (14.1mm) és ahol a perselyben fut ott már csak 14mm lehet.A fötengely nem lóg,magam raktam össze két darabból.
Előzmény: TyerCorp01 (1819)
TyerCorp01 Creative Commons License 2009.02.01 0 0 1820
Állat egy gépezet, jobb is tőle?
Jah visszatérve a versenygéphez, nemtudom hogy az gyári-e szeritem valami home made, legfeljebb valami kiindulási pont volt egy jawa, mert nem sűrűn látni olyat... :)
Vagy csak azértmondom ezt mert én nem láttam még... :)
Előzmény: Törölt nick (1818)
TyerCorp01 Creative Commons License 2009.02.01 0 0 1819
Az nem a csapszegen múlik. A dugattyúnak oldalra kell valmenynit mozognia, ha meg a hajtókar is mozog, akkor sem a csapszeggel van agond, hanem az alsótűgörgő kopott el a főtengelyben.
Előzmény: Törölt nick (1817)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.01 0 0 1818
Ma felpróbáltam az átalakitott gagyirezót :)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.01 0 0 1817
Nem gondoltam hogy a Jawa gyár még gyárt versenymotort.persze a saját blokkos krosszgépen kivül.Tegnap kaptam egy másik villát,sajna nem az erösitettet amiröl irtam hanem egy sima mustang villát.Még perselyeket is kell bele csináltatni.Tegnap észrevettem hogy a hengertalpnál bugyborékol az olaj kifelé,tehát a talptömités nem jó.Ma leszedtem a hengert,sajna cserélni kell a csapszeget mert a két széle ahol a dugattyúba ér ott jó,meg középen is jó az olajzó bevágásnál,de ezek között már lóg.Elég sokat.oldalra több mm-ert billeg a dugattyú.
Előzmény: TyerCorp01 (1816)
TyerCorp01 Creative Commons License 2009.02.01 0 0 1816
Fain gépezet... :) 72 ccm 25 ló, szépen ki lehet élezve :)
Előzmény: Törölt nick (1815)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!