Ne tedd barátom... képzeld, ha a legjobb nő akit csak kifoghatsz magadnak - a legszebb pillanatban lerúg magáról, mert ő nem rendelkezik (még) akkora... khhhmmm... befogadóképességgel. Mehetnél fő-fő lovászmesternek, ha "teljes élmény"- re vágysz...
Endrebááááááá!!!! Van egy ilyen kérdés az MTZ topikban (Sürgős lenne) Még is csak te lennél az illetékes! Mert a Jumz az nem MTZ......Egy kis segítségre lenne szükségem! jumzot kuplungozok, új alkatrészekből és nem tudom a három kiemelő láb beállításának értékeit! ha tudna segíteni valaki
nekem ez ügyben nagyon meg köszönném! Vagy csak rakjam fel a helyére és kész? Gyárilag be van állítva jól esetleg? Ezt nem tudom! Előre is köszi!
Ki mondta hogy Trabival vittem a hegyre a kaszafelszerelést? Amúgy a szöveged vége kissé zavaros, úgyhogy biztos hogy megtörtént az átkörösztölködés...
Na..itt vagyok má.. Új kocsid van ? Mert a Jumz előtt az nem 1 Trabant segge ! Amúgy a menet nem csak látványosságnak jó,de még hatékonynak is tűnik,meg hát már Szevasztok !
Szia Doktorúr! Ilyen hosszabb kényszerű fórumtalan idők után mindíg örülök hallani a barátok felől....
Sajnos nekem most igenigen messze esik Pest, de az itthoni melók legalább megyegetnek. És aki el tudott menni megemlékezni (mint most te), legalább vitt fényképezőgépet is. Kösz a képeket!
Megy a képfeltöltés is!!! Na, ilyen volt tegnap a cirkuszmenet a hegyre...én pakoltam fel a gépeket egyedül, lekötni nem volt kedvem (mentem lassabban), és lefelé se esett le a pallóról egyik gép se, mint tegnapelőtt, mikor csak gyakoroltam a "bevagonírozás"-t.
Szia Tib, akkor is munka, ha nem adtam érte fizetést? :-) Igaz, ki se pofoztam hogy megszökött...
Melózni is meg kell tanulni... ha én erőltetném olyan teljesítményre (vagy ugyanarra) ahogy a hüle hajítógépén dolgozik, biztos még az ombudsmannak is megírná - dísztáviratban. Hazafelé a hegyről úgyis boldogan jött , mert eddíg nem tudta berántani a Briggs motort, de most már megtanulta.
Eszi rosseb, akkor kép nélkül csak leírom... Szóval tegnapelőtt beüzemeltem az MPM kistraktorra tervezett boglyahordozót, tegnap meg fölpakoltam a JUMZ mögé az MPM- et, a BCS- t, a boglyahordó orrvillát, a háromkerekű fűnyírót, meg a "vállról indítható" damilost. Benzin, szerszám...miegyéb, és az öcsémmel meg a fiammal elmentünk hegyet kaszálni. A fiam útközben hazaszökött, úgyhogy amíg utánunk nem zavarta az anyja, ketten kezdtük a fűgyilkolást.Volt kaszálás, gyűjtés, lehordás (a komposztálóhoz), aztán nagy morogva megjött az Ákoskám, és ő meg tologatta a háromkerekűt, mert a BCS azért hagyott el rendesen.Elég szép nagy területet sikerült lekaszálnunk, mire az eső hazazargatott minket. Délután meg vasút...
Lehet,hogy nem is volt szoc. gyártású gépeké lehetett.Az Utost és a 45-öst katalógusba megnéztem ,de nem ilyennek látom!Azt hittem ,hogy MAG. motor hajtja a kaszádat.
Kedves mérnökúr, te legalább szorgalmas Mekkelek vagy , nem ilyen trehány mint én és a legtöbbet hozzászólók... Milyen az a láncfeszítő, nagyon érdekel...
Debizony... Balatonőszödről hívtalak, a kormányüdülővel szemben húztam neked a nagykürtöt... Azért mellékesen kíváncsi leszek, hogy majd öt év múlva te tudod- e mondani velem párhuzamosan az akkor megbukó kormánypártról, hogy ezek nem igazi népnemzeti konzervatívok, hanem csak törtető karrieristák...az igazi népnemzeti konzervatívok már be se léptek ebbe a köpönyegforgató bagázsba. (...mert én valami ilyesmivel védem az én fura komenistaságomat...)