Fémből készült autó és motormodellek számára nyitott topik, legyen az bármilyen gyártó és méretarány, vagy versenysorozat, és minden más szóba jöhet ami az autó vagy motorversenyzéshez kapcsolódik.
Igen. Egyébként még annyi új van ezen a gépen hogy az első kerekek mögött is van sárfogó gumi. Meg más az antenna, már nem a kis rövid fekete antennája van. Plusz piros a biztonsági öv. Ezen kívűl mást nem látok rajta. Amúgy néztemhogy a Sunstanak már lesznek 680 darabos limitált rallyautói is, na ez is csak a kutyaütőknek kedvez. Lehet majd srófolni az árat, az ideg szétbasz ilyenkor. Néztem közeli képeket az Asconáról, hááát........ a teteje az olyan ferde mint ide nepál, szabad szemmel is látható. Meg van még jópár hiba rajta. De közel sem 100%-osan tökéletes modell. Közel sem.
Még elképzelhető,hogy a főszponzor a Shell,kifejezetten a kenőanyagait reklámozza a gépen ezért,és korábban a sárga-piros mellett dominált a fekete is a színeikbe.
De lehet hogy semmi összefüggés,bár ennyire "egy főszponzoros" autón fura lenne,ezért gondolom.
Igen. De mindegy mert nekem most esélytelen. :-) De ez a fekete Vatanen Escort nagyon cseszi a csőröm. Rommátörte végül a Manx-i VB futamon. De addig is embertelen királyul terelgette.
Blink, szerintem nincs különösebb oka, csak dizájn. Nekem még a 6 darab Lucas tányér is bejön nagyon.
Akkor én jól le voltam maradva, látszik hogy mostanság nem nagyon fog beugrani 1/18-as. :-) Megnéztem a honlapot, és igencsak vannak újdonságok ( új dekor ) a rallyautók közt!
Igen, odafigyeltek a felnire, meg a Lucas lámpák is stimmelnek. Első ránézésre a festés is oké. Na talán majd nyár végén, ősszel magamévá teszek egyet.
Igazából elkészültek a képek még akkor, de sajnos vállalhatatlanok voltak (fényképező tudásom a nullával egyenértékű), majd szemezgetek, de lehet csak valami több képes verzió lesz belőle.
Ja, már megint megy a szakértés. :-) Azokat a fos összkerekes, többszáz lovas vackokat simán elvezeti mindenki a klaviatúra mellől. Kár hogy skizofrén barátunk még parkolni se tud úgy, hogy néhány kocsit ne törjön össze maga körül. :-) Biztos nem lát az ORRÁTÓL.
:-) És az löki ott a hátul hajtós témát. :-) Mivel én is elsőkerekes autót vezetek, gyorsan megnéztem hogy meg-e van még a bróker, de ott van a helyén. :-)
Ati ne viccelj már, ne csak magadba elemezgess! Ezért IS nyitottam ezt a fórumot hogy ilyen dolgokat is megvitassunk itt. Én különböző motorsportos oldalakon követem a dolgokat. Itt nincs off téma. Mindenki arról ír amiről jólesik. Akár arról hogy milyen fasza pörköltet evett aznap, stb... :-)
A képeket pedig várjuk! Remélem valami fasza géppel lettél gazdagabb. A vitrines képeket is közkinccsé tehetnéd. És blink te is tartzol még képekkel, amin minden géped rajta van! Nem felejtettem el! :-)
Egyik haverom ráérzett a témára, ezt a videólinket küldte át az előbb. Sok névtelen senki össze-vissza balfaszkodik ezekkel a 4WD-kkel. :-) Bár' mintha láttam volna benne egy Alfa Romeo 75-öst is, az hátsókerekes.
Nincs senkinek mondanivalója? Új modell, stb......... Közben megtudtam hogy nő vagyok, mert elsőkerekes autót vezetek, és hogy McRae, Kankkunen, Röhrl, meg az összes WRC stb.... pilóta csak balfaszkodik. :-) Skizofrén barátunk megtalálta a lekitársát. :-)
Jaja, az már csak hab a tortán. :-) Eddig a Jeremy McWilliams Aprilia van a rázókövesek közül. Az is mekkora bukta lett már. Mondjuk azt nagyon hirtelen rittyentette össze az Aprilia, az lett volna a csoda ha jó eredményeket érnek el vele.
Hát, szerintem hamarosan kiadja az IXO az újabb gépeket is, és utána nyílván megjelenik az Altaya-nál is. Milyen lenne már összehozni egy Honda RCV 2002-2011 sort. :-) Nyomon lehetne követni a fejlesztéseket.
De tényleg érdekes hogy új gépek mennyire nincsenek kis méretben.
Kato volt a Japánok királykategóriás VB cím várományosa. Gyári RCV-vel ment a halálának évében. Na meg a 250-es kategóriát meg is nyerte. Biztos hogy bezsebelte volna a GP vb-t is, bár' meg kellett volna küzdenie Rossival, aki nagyon gyors volt a Hondával és az M1-es Yamahával is. Ez utóbbi márkát a padlóról emelte fel Rossi.