NA sziasztok !Tomi vagyok Győrből. Van nekem egy felújítás alatt lévő átmeneti szériás 603-2-em. Én vagyok az aki lábon hozta haza a kocsit Szlovákiából / l. Tatrafan említése /. Most kezdtem a szétszedést. A kocsi motorikusan jó, de a kitt alatt furcsa dolgok vannak. Kell lakatolni eleget ! Sajnos az induló, egybeállapotú képeimet sikerült törölnöm, de van egy-két szétszedés közbeni fotóm. Megpróbálom berakni. Teszek hozzá olyat is, hogy milyen ebből az origi.Igazándiból az AUTÓ egyben van csak lakatolni kell. Ami hiányzik az az origi fotón látható lökhárító, ilyetn kellene , ha valaki tud ilyet segítsen. Egyébként egy soproni srác most vett egy 1974-es 603-3-t Kópházán egy kertből / 5 éve állt ott, de szinte semmi baja / az ára : !!! 190.000.- Ft !!!! A mázlista ! Örülök ennek a fórumnak HAJRÁ ! A léghűtés legyen Veletek ! Most megpróbálok képet berakni !
T600-as Tatrát találtam! (részletek visszább)
Még nem tudom, hogy tehetem magamévá; de már gyűjtögetném az információkat a járműről. Szeretném megtudni, hogy vajon milyen technika lehet a rozsda alatt? Meg van olyan képem, aminek "t600tatraplan" szöveg van a nevében; és nem értem - a T600 is Plan???
Képek később, de addig is írjatok nekem sok okosat. :) Köszi!
Sziasztok! voltam nemrég Prágában, és mivel skodás vagyok, alapból a Gardékat, 110r-eket, 1000mb-ket kerestem városnézés közben, de a legnagyobb élményt 2 613-as okozta. komolyan, még sosem volt alkalmam körbejárni egyet sem! bár ez a kockadizájn, nem olyan jó, mint a régieknél, de nagyon pazar volt belül, pedig széthajtott taxi volt mindkettő. (És a kárpit - ez nagy büszkeség! - olyan volt, mint a Gardémban, csak itt picivel több helyre jutott belőle...;)
Hogy manapság mik vannak! Ezt telefonról írtam vazze! Csak a képeket itt nem látom, mert kicsit drága lenne letölteni asszem... Majd otthon megnézem a felhozatalt. Hajrá Tátra!
Utólag is elnézést kérek mindenkitől, főleg a modemesektől, de egyszerűen nem bírtam megállni, hogy ne tegyem be ezt a sok képet. Fél-egy évvel ezelőtt már belefutottam itt a neten sok szép Tatrába, de akkor meg a Skoda prototípusokra kattantam rá... szegény csehek jól megszívták ezt a KGST-dolgot. Nem gyárthattak jobb autót a nagy orosz tesónál, pedig látszik, azért lett volna egy-két ötletük. De ez már politika, szóval nagyon OFF itt.
Még két Tatraplan-os képet dobok, aztán mára ennyi lesz ígérem... (remélem nem moderálnak ki)
Miért érzek semmihez sem hasonlítható izgalmat, ha egy Tatra-t látok?
Miért féltem én is - csakúgy, mint itt egyik olvtársunk - gyerekkoromban ettől a különös járműtől?
Miért szeretnék egyszer egy ilyen járműben ülni?
Ja, igen. Ez tehát, amint a rendszám is elárulja, egy 603X 1966-ból.
Őszintén szólva rettenetesen sajnálom, hogy nem gyártották! A világ egyik legszebb széria-autója lehetett volna!
Évente két alkalommal tartják, a következő most szombaton délelőtt lesz, Brnoban, a vásárvárosban (korábban a reptéren rendezték).
Úgy reggel 6 körül kezdődik, és 12-13 körül már vége is. Ha ritkaságot keresel, érdemes nyitáskor ott lenni.
Meleg ruha, zseblámpa célszerű, lévén nagyrészt szabad téren pakolnak ki az árusok. Nem tudom hogy egyeztetnek az időjárásfelelőssel, de mindig qrv@ hideg van (és reggel még sötét is)
Tavaly a fedett csarnokban a helyi veteránklub állított ki meglehetősen szép darabokat.
Alapvetően jó buli :)
És ha már arra jár az ember, érdemes az arc mögé helyezni egy nagyobb adag moravské vrabecet is. :)))
Úgyvan!!! Nálam is a lég hűti azt a lukacsos rézdarabot; amiben... :)
Amúgy már találtam magamnak Tatrát, csak picit problémás. Egy zárt kertben van, és a szomszédok nem tudják/akarják megmondani; hol lakik a tulaj. Nem lehet vhogy egyszerűen megtudni, hogy ki egy telek tulajdonosa?
A jármű kb biztosan Tatraplan és nagyon rozsdi. Úgy 15m-re van a kerítéstől a bozótban, ezért vagyok ilyen határozott...
Egy kis OFF: Vasárnap ültem a CRK-s Rapidban. Még elég jól gurul. :-)))
És ON: Végül mégis a felszínen marad a fórumunk?!
Szerintem ez annyira jó hogy ezentúl a így fogok köszönni:
Hajrá TATRA és a lég hütsön mindenkit!
Ezzel a kifejezéssel utalunk (mi TATRA-sok) a hovatartozásunkra de rögtön jelezzük hogy ALL AIRCOOLED WELCOME, igazodva a prularista demokrácia alapelveihez miszerint nem rekesztünk ki bárkit is mert kevesebb mint mi. Hiszen a kevesebb is egyenlő a többel még ha ez szikár materialista alapokon el nehezen fogadható, de most engedjük szabadra (a légbe ugyebár) a fantáziánkat. Mármint ugy a hengerek számában lehet kevesebb. Elvégre nem gyárthattak minden léghűtésest TATRA-nak!
Léghűtéses evolúciós és technikatörténeti okokból ugye előfordulnak 2,4,6 hengeres tévedések is (bocs)akiket persze mi elfogadunk és megtűrünk magunk között, sőt elismerjük hogy egyenlőek a jogaink is. De azért a -demokratikus alapelveket szemelőtt tartva- nem feledhetjük hogy a 8 mégis csak több mint a 2 vagy a 4 vagy a 6.
Jut eszembe a velorexben nem 1 hegeres jawa motor van?
devisionhun: ebben a kabrinyóban lőtték le kenedyt?
van egy olyan topic hohy HTML proba, szerintem inkább ott próbálkozz, meg a 640x480-as felbontás is elég. Ha nem túl nagy felbontással csinálod akkor 70K körül kijön egy kép és akkor a modemesek sem fogják a hajukat tépni!