Keresés

Részletes keresés

flathead Creative Commons License 2009.03.31 0 0 1965
Jaja.
Előzmény: Kristóf 210 (1964)
Kristóf 210 Creative Commons License 2009.03.31 0 0 1964
Milyen szépen indul mi?
Előzmény: flathead (1963)
flathead Creative Commons License 2009.03.31 0 0 1963
Meg van!!!! Kb. 10:40 -től van szó a Mustangról.
Előzmény: flathead (1962)
flathead Creative Commons License 2009.03.31 0 0 1962
http://www.mtv.hu/videotar/?id=41079
Előzmény: TyerCorp01 (1961)
TyerCorp01 Creative Commons License 2009.03.31 0 0 1961
Látta valaki a tegnapi kékfényt? állítólag volt benne egy falusi "ezermester" tag, aki egy mustangot keltett épp életre, esetleg nem tudjátok, véletlen hoyg le lehet-e tölteni vhonnan? esetleg mtv (?) honlapjáról...
TyerCorp01 Creative Commons License 2009.03.31 0 0 1960
besz*rás :D nagyon állat, én egy mustanggal tervezek hasonlót csak 3 hengereset, hogy az alu felfogatásokon ne kelljen változtatni...kérdéses utána, hogy hol fogok váltani és fékezni
Üdv!
Előzmény: flathead (1959)
flathead Creative Commons License 2009.03.31 0 0 1959
Ehhez mit szóltok?

http://www.youtube.com/watch?v=P_8GUrfU-7A
tszabi83 Creative Commons License 2009.03.26 0 0 1958
köszönöm a segítséget délután kiderül boldogulok-e vele!!!
Kristóf 210 Creative Commons License 2009.03.25 0 0 1957
Hello szia
jól mondta a kolléga a szabadon futó a blokkban elromlott, pontosabban a görgői elkoptak. cserélni kell egyben. itt a az alakatrész ami okozza a bajt:
http://gportal.hu/portal/666coolman/image/gallery/1151101973.gif
Előzmény: tszabi83 (1953)
TyerCorp01 Creative Commons License 2009.03.25 0 0 1956
Kristóf jobban bennevan a témában, nemsokára ő is kifejti a véleményét, de szerintem a szabadonfutód lesz a probléma...
Előzmény: tszabi83 (1953)
flathead Creative Commons License 2009.03.25 0 0 1955
kuplung?
Előzmény: tszabi83 (1953)
adika90 Creative Commons License 2009.03.25 0 0 1954


Sziasztok!

Várunk Titeket és motorjaitokat a következő oldalon : www.veteranmotoros.mlap.hu

Az oldal még nem tökéletes, de igyekszünk! Remélem Ti is hozzájárultok képekkel leírásokkal tesztekkel és legfőképp magatokkal:)

További szép napot kívánok : Ádám
tszabi83 Creative Commons License 2009.03.25 0 0 1953
Segítség!210-es babi fél hajtásra beindul a motor de gáz adáskor nem forgatja meg a kereket csak bőg(ferodol van rajta) mi lehet a baj????
flathead Creative Commons License 2009.03.22 0 0 1952
Tegnap kicsit megjárattam a masinát, nem volt semmi gond, jól húz még mindig, bár egy hosszú egyenes szakaszon vissza kellett rakni 2.-ba mert iszonyatosan fújt a szél és nem bírta szegény. Lehet, hogy 12-es kerékkel bírta volna.
Most már csak azt várom, hogy elkezdődhessen a felújítás, és minél hamarabb újra mehessek vele :-)
ocsi86 Creative Commons License 2009.03.18 0 0 1951
Joe!

Ha sikerül megcsinálni a Mustangot elektronikus gyújtásúra, lécci szólj!
Én is átalakítanám az enyémet, de némi infó nem ártana!

Köszi
Előzmény: Törölt nick (1950)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.13 0 0 1950
sajna ez a ritkaföldmágnes elég porlékony anyag,így nem olyan egyszerű megmunkálni.Sikerült síkba csiszolni a bronzzal,de közben azért vált le belőle pár kis darab.Mivel nincs spéci ragasztóm,így műanyagalapú alapozófestékkel kentem be a mágnest hogy ne érje semmi.Majd csinálom a hall panelját,és utána ki lehet próbálni hogy működni fog-e a technika.
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.13 0 0 1949
Én úgy vagyok vele hogy azt használom fel ami éppen van és ami úgy tűnik megfelel a célnak.A simson karbihoz vaslemezből meg biciklikormánycsőből csináltam szívócsövet.A cső íve adott volt,csak a hosszt kellett kikísérlezni.Az este hozott a mustangos haver egy riga villát.Az a baj hogy kell hozzá még pár dolog.Pl perselyek(mondjuk azt csináltatni kell úgyis) meg a csapágykúpok,meg a fő gond hogy nincs meg a csúszószárra való alu papucs.Sajna az enyémek ki lettek vitetve a méhbe.Tegnap beragasztottuk a bronz kerékbe a mágnest,most szárad.Aztán lehet lemunkálni.Képeket majd teszek fel róla.
Előzmény: flathead (1948)
flathead Creative Commons License 2009.03.12 0 0 1948
Én sem jutottam még semmire a karbival, nem volt időm komolyabban folgalkozni vele. Sajnos két közdarab is kell a szívócső és a karbi meg a szívócső és a henger közé, mert a keihinen alul van az úszóház és így magasabb az egész, mint a jikov.
Vagy másik megoldás, hogy gyártok egy új szívócsővet, de az sem sokkal egyszerűbb. Elég nehéz szépen meghajlítani egy nagyátmérőjű csövet ilyen kis hosszon, ráadásul rögzítő füleket is gyártani kell. Lehet, hogy egyszerűbb a két közdarabot kimarózni aluból.
Előzmény: Törölt nick (1947)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.11 0 0 1947
Az első villa még nincs kész,nem tudtam szerezni verho vagy riga villát.Lenne egy ingyen,de sajna nem teljes.Az nem is lenne baj mert megvan a két csúszószár rugóval,de felső "pápaszem" nincsen már itthon.És hiányzik a két alsó alu papucs is.Ha lesz egy villa akkor kiszedem belőle a felső merevítést,felhúzom a csutkakormány bilincsét majd visszahegesszük a merevítést a helyére.
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.11 0 0 1946
Én bevállalnám azt az idomot:)
Lassan készül a gyujtásom.Szombaton lett kész a megszakító helyére kerülő bronzkerék ami kissé magas lett,de sebaj mert arra kerül majd később a mechanikus fordulatszámmérő kihajtása.Ma bejelöltem a bronzon a mágnes helyét,és kettes fúróval végigfúrtam.Utána fémfűrésszel összevágtam,majd nagyfordulatú (hehe,ez csak vicc mert egy szar kínai trafós 25 wattos kisgép csak,mivel a jobb gép már egy ideje tönkrement) gépbe fogott tárcsával igazítottam rajta.Oda kerül a rossz vinyóból kiszedett fejmozgató tekercs mágnese ami ritkaföld mágnes.Kurva erős cucc,és nem veszít az erejéből.Jellemző az erejére hogy két kb kétkörömnyi darab mozgatja egymást egy másfél-két centi vastag asztallapon keresztül is.Sajna elég érzékeny anyag,ezért van krómozva.Ebből kerül egy darab a bronzkerék hasadékába,erős ragasztóval rögzítve.Az eredeti megszakítóüllő lemezre kerül egy kis panel amin lesz a hall elem.Ennek egy stabilizátor ic adja a feszt.Erröl megy a jel két tranzisztorra.Az egyik indítja a tirisztort ami kisüti a feltranszformált feszültséggel töltött 1mikrós kondit ami az eladó szerint elbír akár ezer voltot is.A kondi az eredeti gyujtótrafón keresztül sül ki és létrehozza a szikrát.Belerajzoltam a kapcsolásba egy másik ugyanolyan tranisztort ugyanoda,csak az nem a tirisztorra megy hanem a földre egy leden keresztül.Ennek az a célja hogy a panelra külsö feszt adva pontosan be lehet állítani az előgyújtást.Csak addig kell forgatni az alaplapot amig a led ki nem gyullad akkor amikor a dugattyú épp másfél milliméterre van a felső holtponttól.Utána kész.
Előzmény: TyerCorp01 (1942)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.11 0 0 1945
igaz hogy a zsaruk nem törödnek ilyesmivel,de ezekre a dolgokra ugranak.Mondjuk ez erösen országrészfüggö.De jobb óvatosnak lenni.
TyerCorp01 Creative Commons License 2009.03.11 0 0 1944
22 000-ért... szerintem vesz egy vázat másikat papírral, abba átépítjük az egészet, újrafestjük, a blokkot már cska nem keresik... meg kéne beszélni majd a méh telepessel hoyg adjon róla vmi bizonylat félét.
Előzmény: flathead (1943)
flathead Creative Commons License 2009.03.11 0 0 1943
Nem tudom, hogy van-e elévülés, de mondjuk kétes alakokkal bármilyen üzletet kötni nagy baromság. Ráadásul, ha a haverod nem írt adásvételit, és a motor tényleg lopott és megtalálják nála, a nyakába varrják az egészet, mert nem tudja igazolni, hogy tényleg vásárolta és nem lopta. Szóval szívás, bár én most úgy veszem észre, hogy a yard csak akkor csinál valamit, ha vér folyik, amúgy mindent leszarnak.
Előzmény: TyerCorp01 (1942)
TyerCorp01 Creative Commons License 2009.03.11 0 0 1942
Nekem a gyári idom jobban bejön, ez valami másról van, nem mutat valami szépen rajta, persze nem olyan vékony így, meg áramonalasabb is, de szerintem nem kell az rá...a felújított mustang meg kék vázzal és fehér tankkal őszinténszólva ocsmány :) legalább a váz lett volna fekete... no de ez nem az én dolgom.

Kérdés...mivel Ti valószínű okosabbak vagytok nálam etéren... szóval van egy haverom [... :)] aki vett egy simson 4 sebis enduro-t polír blokkal 22 000 forintért egy gyanus alaktól adásvételi nélkül, mert a gyanus alk nagyon nem szeretett volna írni vele... viszont a kulcsok megvannak a motorhoz, gyári simson kulcsok, szóval nemtudom mi van, a váza nem a gyári, az s50-é. Kérdés: ha a haverom [...] vesz egy másik vázat, ami már több, mint 5 éve van annál, akitől vette, és valami véletlen folytán az is lopott lenne, mert anno börzén vette azt 2000-ért biléta nélkül, szóval ha haverom kicseréli a vázat, blerakja az enduro blokkját és ír valami kiss jánossal egy fiktív advételit, azért vajh' megbüntetheti-e "A szerv"?
tehát kérdem én, van-e lopott segédmotoroknál elévülés? Illetve keresi-e valaki egyáltalán?
Mondom mégegyszer gyári kulcsokat megkapta hozzá, de papírt nem akart adni a kölyök és félünk, hogy egyszer beállít a yard és lefoglalja, szátbotani eg nem akarja mert túl jó a blokkja, és egybe van a kis simson.
Előzmény: flathead (1940)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.11 0 0 1941
Hi!
Az összhatás nem rossz,de nekem csak az idom kéne róla :D
Előzmény: flathead (1940)
flathead Creative Commons License 2009.03.09 0 0 1940
Ezt ismeritek?

http://www.jawamoped.com/MustangRacer.pdf
Kristóf 210 Creative Commons License 2009.03.09 0 0 1939
Tény és való, nem vágyom igazán 638-asra meg 634-es re, 250-es csepptankosra inkább, de ha nagy motort kéne vennem, az valami 4 ütemű lenne az biztos
Előzmény: TyerCorp01 (1938)
TyerCorp01 Creative Commons License 2009.03.08 0 0 1938
638... hehh Kristófnak olyan nem kell...persze addig mondja ezt amíg nem ment az enyémmel :)
A gyújtásodra majd kiv. leszek.
Előzmény: Törölt nick (1931)
Kristóf 210 Creative Commons License 2009.03.08 0 0 1937
Tényleg jól néz ki, én a mustang hátsó fogaskerekét fújtam le krómsprével csak mint utólag kiderült megkötött az edző a doboz alján és ezért egy féléve nem száradt meg. Az tény hogy az igazi krómot meg sem közelíti, de elég jól néz ki vele.
Előzmény: flathead (1934)
Kristóf 210 Creative Commons License 2009.03.08 0 0 1936
arra is csak idő kérdése minden :)
Előzmény: Törölt nick (1933)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!