Egy kivételes egyéniség kivételes munkásságának megtárgyalására hozom létre ezt a topikot. Legyen az bármelyik cégének bármilyen terméke, múltjának és jövőképének kritizálása, illetve azzal való szimpatizálás. Beszéljenek a tények helyettem!
Nocsak, eltűntek a Tesla haterek, akik itt naphosszat a Tesla veszteségén pörögtek, aztán meg azon, hogy nincs is nyeresége, csak a régi gyáraktól kapott creditek húzzák nyereségbe a céget.
Most az a helyzet, hogy a legnyereségesebb autógyártó, aki milliós példányszámban gyárt autót.
Idén a Tesla nyeresége már megközelíti, a VW csoport tavalyi nyereségét, ideit viszont le hagyja, mert a németek bajban vannak, az ukrán beszállítókkal, pedig 1.5 millió autónál nem fog többet gyártani.
Gyenge 3.2 milliárd dolláros nyereség a Teslánál, Q1-ben, lassan senki nem keres annyi pénzt autógyártással, mint a Tesla, pedig még alig gyártanak évi 1 millió járművet.
De ha jól látom, 2025-ig várni kell ezekkel a pozitív változásokkal, a kérdés az, hogy ki vesz addig MEB-es járművet, mert azok nem felelnek meg a kor színvonalának.
Végre kezd már valamit VW a fos MEB platformmal, egy kicsit nagyobb hatótáv, és töltési teljesítményük lesz, de a járművek teljesítménye még mindig siralmas lesz egy Fordhoz, vagy a kínai EV-khez képest.
Ez a marketing, amit állítólag nem csinál. Pont annyira árazza túl az államnak, hogy az "ajándék" mennyiség is még listaáron beleférjen :)
Szállítás meg 800k, gondolom az emirates one-t bérelték ki, és egyesével bekötötték a parabolákat a sejk foteljébe, vagy 16x kerülték a bolygót, hogy hatékony legyen.
The US Agency for International Development (USAID) paid SpaceX for 1,333 Starlink terminals to send to Ukraine, according to a new report in the Washington Post, At a price of $1,500 per terminal, the government agency spent around $2 million for the hardware. SpaceX also sent an additional 3,667 terminals and delivered service to them.
Tudod értelmezni, vagy magyarázzam el mit jelent? :-)