Ezekhez a dolgokhoz síkhülye vagyok, de valami olyasmi is rémlik, hogy ha leesik az akkufeszültség, akkor is letilt az adagoló, vagyis lemerült akksival betolni sem lehet a vasat.
Sziasztok az adagoló probléma nem oldodott meg. Az "új" adagolóval is az a tünet, hogy van gázolaj, csak nyomást nem csinál. A régi adagoló levételekor össze lett jelölve. Ugyanerre a jelre raktuk, de nem indul. A számítógép nem ismeri fel az adagolót? Leszedtük megnéztűk a régi jel nem a gyárin volt. Még nem tettem vissza. A régi adagoló sem csínált nyomást, az új se. Nagyon nem tartom valószínűnek, hogy két adagolónak úgyanaz lenne a híbája. Az immo ezeken hogy blokkolja az adagolót?
Van egy kis problémám! Van egy nissan terrano 2 terepjárom! Mitől van az hogy ha beindítom az autót a motor teljes fordulaton kezd el pörögni! A turbó most lett felújítva és nem tudom,hogy mi lehet a baja! Ha valaki találkozott már ezzel a problémával kérem segítsen! Előre is köszönöm szépen!
Azért tette oda, mert akkor még nem volt ilyen minőségű tömítőpaszta! :o) A "mai" 0-10 éves autók jellemzően ezzel vannak összerakva. És nem is nagyon eresztenek! kivéve a land-rovereket! :o)
Köszi! Természetesen felpucoljuk, egy két éve leállított szölőhegyen hagyott autó, ami meg akarunk csinálni rendesen. A varázspasztával annyi a bajom, hogy a japo nem véletlen tette oda azt a tömítést, nem? Laprúgók felíveltetve, egy másodlapot kellett cserélni, de marad a híd alatt. +5-ös gumik vannak alatta jól mutat. A kaszni is megy jövő héten a karosszériáshoz. Mégegyszer köszi a segtséget.
Hát igen. Ilyen ez a popszakma. Én az autót még nyáron vettem Nagykanizsáról, nagyon szar állapotban 380 000-ért csak két év müszaki volt rajta! Nem tudom hogyan, mert fék nem volt rajta, alváza a hátsó hid felett kétoldalon eltörve, se szervo se -semmi, de új dugó,gyürü és kuplung.
Hátsófék- betétek, munkahenger és lengéscsillapító csere, hátsókardán keresztek csere, alváz kihegesztve levédve. Elsőfútómű: összes gömbfej talpas, irányitókar stb csere, féktárcsa és tárcsafékbetét csere. A féknyergeket szétszedtem új karmantyú és porvédő a csúszóknál is. Szervó úgy lett hogy felraktam a szijat és tettem bele olajat. Motorolaj, olajszürő, légszürő, gázolajszürő ahogy hazahoztam csere. Motor kimaradt eddig most az adagolócsere, meghozta a postás jóvó héten megy bele. Még vannak dolgok az autón, de előbb- utóbb a végére érek:-). Úgy vettem tudva, hogy olcsó és sokat kell rá költeni, de ha összeáll kb 900-1 milla környékén lesz egy jó terepjáróm. Extrém helyekre meg ott az uaz. Sziasztok
Sziasztok! Jövö hét szerdán raknánk össze egy 84-es w160 3.3td hátsó hidat, a kerékagycsapágyakat és az összes szimeringet kicseréljük. A hátsó diffiben lévő csapágyak jók, de ahogy a hidtokra illeszkedik csak varázs pasztával volt bekenve. Az ide illő gyári tömitést kb 2500 Ft-ért szerdára hozzák meg ekkor raknánk össze. Mire kell figyelni? Az első kardán ifaé, amit cserélni szeretnénk ez milyen áron megy?
Ha kék füst volt az motorolajra utal. Én a turbo környékén is nézelődnék. Vedd le a gumi csövét, ami a motorhoz megy és nézz meg, hogy nincs-e olajjal eláztava (vagy az intercoolert, hogy nem-e áll benne).
Köszi! A MAF szenzort megpucoltam de a hiba maradt. 2 éve már volt ilyen akkor az adagolóra menő fém cső végén levő csavart kitekertem és benne levő szűrőt pucoltam ki. A csavart kiszedtem most is de nem jön ki a szűrő.
Sziasztok! Nekem volt az adagolóproblémám, ami nem más volt mint egy paraszt aki javította letőrte az állítórészt az adagoló tetején, amit epokitszerű anyaggal megragasztott ferdén, csoda hogy ment! Elvittem Bosch adagoló service Székesfehérvár, ahol megmondták javíthatatlan mivel nem kapnak hozzá alkatrészt és felújított cseredarabos sem volt, csak új horror áron. Most ott tartok kerestem a neten bontottat, 40 000,-ért holnap dobják fel postára. Kérdeztem az adagoló service-t, hogy mennyiért néznék át, bemérés és tömitéscsere még 30-35 000+áfa lenne. Szerintetek?
A légtömegmérő (MAF filter) kéne megnézni. légtömegmérő, a légszűrő és a turbó bevezetés között kis csőszakasz. Amikor az retkes, akkor nem ad elég levegőt a motornak, vagy túl sokat ad. Óvatosan takarítsd, mert könnyen sérül az érzékelő szál ami benne van. Benzinnel öblögesd, vagy tisztító spray vagy ilyesmi.
Üdv márkatársak! Az én vasam egy Nissan Terrano II 2.7 TDI 1999-es. A minap mentem Győrből Bajára és Székesfehérvárnál azt vettem észre hogy emelkedőn rángat a verda meg kék füstöt ereget és néha világít a csekendzsin. Na mondom remek, meghal alattam a hőn imádott technika. Gondoltam magamban csak érjek le Bajára és egy bazi nagy gyertyát gyújtok a templomban, na meg a parkolóban szétburítom a verdát. ezek után Szekszárd után már csak 80-at ment a vas. Szerintetek mi lehet? Eltömődhetett az adagolóban a szűrő? A gázolaj szűrőt 2 hónapja cseréltem.
Ha így folytatja...eladom,vagy meggyújtom biz'Isten...a reggeli -6 fok napközben felengedett,de csak a felső 2-3 cm.-Van még bent 2 selejt bikánk,újévtől fel lett szabadítva,ezért -délután nem tudtam otthon maradni!Már odafelé sejtettem,hogy gond lesz,mert olyan helyen ahol máskor 3-assal közlekedek,most kettőfél volt a játék.A sár érezhetően fogta a technikát,de nem álltam meg megnézni.Na,hazafelé aztán kezdődött a balhé...annyira megrakta a hátulját ezzel a fekete agyagos földdel+szőlővesszővel,hogy a hátsó gumiknak már szaga volt.(JH:sárvédő-tank-függ.stab.rúd,míg BH: sárvédő-kipuf.hátsódob elemek nem voltak láthatók).Mire kiértem a műútra (egyes felezve)az eső is ideért,sötét is lett,de egy karóval kibontottam a hátulját.A város szélén a mosós csak úgy engedett be,hogy a kocsi után maradó sarat ÉN takarítom el.Csak 2 púpos taligával lett...
Egy 2.7-es terrano motornak a VALÓS 200.000 km meg se kottyan, ha volt neki gazdája is, nem csak tulajdonosa. A cserélendő dolgokat meg amúgy is cseréled.
De ezek a vasak már második, harmadik kézben vannak általában, abból egy valszeg nepper volt így az óraállás nem mond semmit...a németeknél is csak akkor, ha magánkézből veszed mert a kereskedőt már rég nem Hanzinak hívják hanem Ahmednek, a maga keleti erkölcseivel...
Először járok erre felé, de már sok oldalt végig olvastam.
Én is terepjáró vásárlásán töröm a fejem, mivel tavasztól sokat kell majd utánfutóznom, nagy 2 tengelyes futóval, de akkor már családi autónak is azt használnánk. Ehhez keresgélek autót. Egyelőre két tipusban gondolkodom az egyik a TERRANo II, 5 ajtós vááltozat, a másik a Hyundai Galloper ,szintén 5 ajtósban, 2000 évjárat körül. Szerintetek melyik a jobb választás, illetve, érdemes még ilyen autókat kb 200.000 km körüli futásteljesítmény után még megvenni?