Keresés

Részletes keresés

marky-511 Creative Commons License 2018.06.28 0 1 10625

Persze, hogy az.

A DERKE menetrend alkalmazásában még Szoboszlói út felé közlekedő viszonylatról volt szó. Úgy gyorsabb lett volna, viszont csak a Nagyállomásról lenne elérhető a Határ út. Mindenképpen kétirányú körjárat kellett volna, és mivel alig spórolnak vele időt, a gyorsjárat jelleget is dobni kéne. 46, 146, 146Y.

Előzmény: Econell99 (10624)
Econell99 Creative Commons License 2018.06.27 0 0 10624

De ez azért akkor is gáz, hogy két órás követés lesz az egyik irányban.

Előzmény: marky-511 (10623)
marky-511 Creative Commons License 2018.06.27 0 2 10623

Visszafelé a Kishegyesin át megy, így kevésbé jár rosszul az az a rész, mint akik 10 helyett 20 perc alatt érnek oda a Segner felől.

Előzmény: Econell99 (10622)
Econell99 Creative Commons License 2018.06.27 0 0 10622

Meg ezzel a Tóci északi része is szív, mert lesz, amikor csak 2 óránként lesz busz a Nagyállomásról.

Előzmény: marky-511 (10619)
Econell99 Creative Commons License 2018.06.27 0 0 10621

Egyértelmű, hogy pont leszarták az István utat (ahogy mindig is), amikor az útvonalat csinálták. 

Szerintem annyi volt az indok, hogy nem volt túl magas az utasszám a Határ út külső felén, valamint ki akarták iktatani a Határ úti tili-tolit.

Előzmény: marky-511 (10619)
marky-511 Creative Commons License 2018.06.27 0 1 10620

Hibátlan komment.

Én azon is elgondolkodnék, érdemes-e a gyorsjáratként való közlekedés. Az teljesen észszerű, ha kevésbé használt megállók kimaradnak, de pl. a Kishegyesi út (Tesco) nem hiszem hogy annak számít.

Menetidő 1-ben 3 (!!!) percet "spórol" a 46E.

Előzmény: zaffarano (10616)
marky-511 Creative Commons License 2018.06.27 0 1 10619

Azt csak nem írhatták, hogy így végre nem feleslegesen mennek a Határ útra :D

 

Egyébként utána néztem a Facebook kommentnek, nagyon is igaza van. Ha a mostani indulási időket összehasonlítjuk a júliustól érvényessel, alig van változás. Leginkább annyi, hogy a 46-os nagyon kiritkul, hétvégén lesz olyan, hogy két órán keresztül nem indul.

 

Ez tényleg nem egy jó megoldás. Annyi jó van benne, hogy az István úton lakók végre ki tudnak jutni egy közvetlen járattal. Vissza már nem jutnak, de az más kérdés...

Előzmény: ron89 (10618)
ron89 Creative Commons License 2018.06.27 0 0 10618

Érdekes ez a 146-os. Olyan nagy kínálatnövekedés nem is lesz, ha lesz egyáltalán(fb kommentben írta valaki), mert a 46/46Y jól kiritkul, aki meg nem expressz megállóban szállt fel, az megszívta. A zsúfoltságon nem tudom mennyit fog ez segíteni.

Econell99 Creative Commons License 2018.06.27 0 0 10617

Ezért tettem javaslatot lentebb, hogy kétféle járattal a belváros és a fontosabb lakótelepek is le legyenek fedve.

Előzmény: zaffarano (10616)
zaffarano Creative Commons License 2018.06.27 0 3 10616

Sziasztok! Én évek óta járok ki az ipari parkba az Újkertből. Sokszor módosították már itt a buszokat, de a 146-os sem fog megoldani három problémát: az egyik, hogy tömegnyomor van a buszokon és csak a 6 14 18 és 22 órai műszakváltáskor van csuklós, a másik az, hogy nagyon be tud dugulni a Kishegyesi út, és a Dorottyától sokszor gyalog hamarabb elérünk a Kishegyesi út megállóig (a teszivel szemben). AÍ harmadik pedig, hogy ha valaki pl lebetegszik délelőtt, akkor előfordul, hogy egy órát kell várnia a buszra, hacsak nem zarándokol ki a Kishegyesi-Pósa utca sarokra, ahol sűrűbben járnak a buszok. Reggel (6:50-7:10 között indulok) a 12-essel jövők és átszállok vagy a Dorottyán (nincs esőbeálló) vagy a Kishegyesi úton (nem áll meg a 46E), visszafelé pedig (16:10-16:30 között indulok) a 22-essel megyek haza ha megáll a busz a Kishegyesi út megállóban vagy a Segneren át kell ballagni a józsai buszra a Kisdebrecenhez, ha 46E jön. Ha új járatot akarnak, akkor az lenne nekem a legjobb, ha a Kishegyesiről elfordulna a busz balra a Pósára, és onnan kikeveredne a Doberdóig vagy a TEVÁig, ha felmerült, hogy sok egyetemista ügyfélszolgálatoskodik itt. Egy másik probléma a hazafelé úton, hogy a 24-es busz csatlakozását késik le sokan, mert pont egymás mögött van a két busz. Ha nem kéri meg valaki a 46-os sofőrjét hogy a Kishegyesiig előzze meg a 24-es buszt, akkor az a busz bukó. Illetve nekem nem gond az átszállás, ha pontosak a buszok és nem kell 5 percnél többet várni a másikra, és például a Kishegyesin az érkezésig hátralévő időt mutató tábla sokkal megbízhatóbb lenne, akkor tökjó lenne a rendszer, de elég sok "városnéző busz" van, és ez a 146-os is ebbe a sorba fog tartozni, ami nagy kerülőkkel jut el A-ból B-be. És a menetidő: 146E Sesztina-Inter Tanker 16 perc. 46 Kishegyesi-Inter Tanker 9 perc.

marky-511 Creative Commons License 2018.06.27 0 0 10615

Nem hiszem. Eleve úgy indult volna meg a közlekedés, ha úgy tervezték volna.

Előzmény: Econell99 (10614)
Econell99 Creative Commons License 2018.06.27 0 0 10614

Lehet, hogy meglesz a két körjárat, ha kész lesz a körforgalom.

Előzmény: marky-511 (10612)
Econell99 Creative Commons License 2018.06.27 0 0 10613

Akár gyorsjáratként, akár nem, szerintem az jobb lett volna. Bár a legjobb a többféle busz lenne, szerintem.

Előzmény: marky-511 (10612)
marky-511 Creative Commons License 2018.06.27 0 0 10612

Akkor már a gyorsjáratokat el kellett volna felejteni, simán 46 és 46Y-ként közlekednének.

A 146E-vel viszont kiküszöbölték, hogy a Határ útról (balra) a 4-esre kelljen fordulni, az tényleg okozott volna némi zűrt.

A 146E útvonala csaknem ugyanaz, mint anno a 17H-é volt, csak nem a Segnertől indul.

Előzmény: Econell99 (10611)
Econell99 Creative Commons License 2018.06.27 0 0 10611

Lehetett volna úgy is, hogy a 46-os is megszűnik, cserébe a 46E-146E egymás ellentétjáratai lettek volna.

Előzmény: marky-511 (10609)
Econell99 Creative Commons License 2018.06.27 0 0 10610

Hát igen. Meg a Tőzséren nem áll meg. Az az egy megálló már nem tudom mit ártott volna.

Előzmény: marky-511 (10609)
marky-511 Creative Commons License 2018.06.27 0 0 10609

Az István út helyzete már csak azért is nevetséges, mert kapott egy összeköttetést az egyik legnagyobb ipari teleppel, hazafele viszont megint nincs összeköttetés.

Előzmény: Econell99 (10606)
Econell99 Creative Commons License 2018.06.27 0 0 10608

Szerintem a legjobb az lenne, ha több felé is menne az ITK-tól busz a városba. Így nem egy vonalcsoportnak kellene szállítania mindenkit. Lentebb írtam is egy egyjáratos és egy kétjáratos variációt (+46E)

Előzmény: marky-511 (10607)
marky-511 Creative Commons License 2018.06.27 0 0 10607

Én nagyon nem örülnék a Határ útiak helyében, de gondolom olyan túl sokan nincsenek. Így csak egy irányban közlekedik járat a Határ úton, és aki eddig a Kishegyesi út felől járt haza, megszívta, mert a busz letér az István úton. Nyilván azért is lehet ezt megtenni, mert nem sok embert érint. Maga az útvonal nem rossz, tő, ez a körjárat útvonal már régóta téma a fórumon, de ellenirányú viszonylat is kéne. Így viszont megoldódik az a probléma, hogy csak szólók közlekedhetnek 46-oson.

Előzmény: Econell99 (10603)
Econell99 Creative Commons License 2018.06.27 0 0 10606

Így lesz az István úton 1 félholt és 3 félviszonylat, az eddigi 1 félholt és 2 félviszonylat helyett.

Előzmény: Econell99 (10605)
Econell99 Creative Commons License 2018.06.27 0 0 10605

Valamint a Tőzsér utcán nem áll meg. Pont az egyik legforgalsabb megálló az István úton.

Előzmény: Econell99 (10604)
Econell99 Creative Commons License 2018.06.27 0 0 10604

A sűrűsége alapján pótolja a Határ úton a 46(Y)-t, bár annál ritkább lesz. Legalább megszűnik a Határ úti tili-toli. Csak így nem ugyamazon az útvonalon tudnak majd a Határ útiak közelekedni oda-vissza.

Előzmény: Econell99 (10603)
Econell99 Creative Commons License 2018.06.27 0 1 10603

Felkerült a 146E menetrendje. Hát nem tudom mennyire lesz ez gyorsjárat.

LMG-140 Creative Commons License 2018.06.26 0 0 10602

nincs

Előzmény: Econell99 (10601)
Econell99 Creative Commons License 2018.06.26 0 0 10601

Szepesen sincs buszforduló?

 

 

Előzmény: marky-511 (10600)
marky-511 Creative Commons License 2018.06.26 0 0 10600

Én inkább a 46-ost vittem volna Szepesig, kb. mindegy hogy ott tolatgat, vagy Szepesen.

Előzmény: Econell99 (10596)
Econell99 Creative Commons License 2018.06.26 0 0 10599

Akkor így nem sok értelme lesz a 146E-nek, ha nem lesz ellenirányú párja.

Előzmény: LMG-140 (10597)
Econell99 Creative Commons License 2018.06.26 0 0 10598

Bár szerintem az lenne a legjobb, ha a város más részeiből is lenne eljutási lehetőség a Határ útra. Egy ilyen járatot el tudnék képzelni:

Doberdó utca - Inter-Tan-Ker Zrt.


Doberdó utca - Kartács utca - Dóczy József utca - Bolyai utca - Thomas Mann utca - Nádor utca - Dózsa György utca - Mester utca - Pesti utca - Kishegyesi út - István út - Vincellér utca - Derék utca - Kishegyesi út - Határ út - ITK.

 

Ez kiszolgálná a Tóci mindkét oldalát, a Vénkert-Újkertet és az Egyetemet is (sok egyetemista is jár ki oda dolgozni).

 

Vagy két járatban, a Dobozi bevonásával:

Doberdó utca - Inter-Tan-Ker Zrt.

Doberdó utca - Kartács utca - Dóczy József utca - Bolyai utca - Thomas Mann utca - Nádor utca - Dózsa György utca - Mester utca - Pesti utca - Kishegyesi út - István út - 4-es főút - Határ út - ITK

 

Inter-Tan-Ker Zrt. - Dobozi lakótelep

ITK - Határ út - Kishegyesi út - Derék utca - Vincellér utca - István út - Széchenyi utca - Kossuth utca - Faraktár utca - Hajnal utca - Munkácsy Mihály utca - és tovább körjárat, mint 4-es.

 

Ezekhez még hozzájönne a mostani 46E.

LMG-140 Creative Commons License 2018.06.26 0 0 10597

"A jelenlegi 46E jelzésű járatok gyors jellege és útvonala nem változik az új 146E jelzésű járat bevezetését követően sem."

Előzmény: Econell99 (10594)
Econell99 Creative Commons License 2018.06.26 0 0 10596

Elvileg holnap felrakják a menetrendet. Meglátjuk mi lesz.

 

Bár ebben az esetben nem lenne rossz egy összevont 39-es, Nagyállomás-Szepes-ITK útvonalon. Így talán sűrűbben is járhatna egy kicsit.

Előzmény: marky-511 (10595)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!