Keresés

Részletes keresés

Ratesz Creative Commons License 2012.04.20 0 0 3500

Ha nagyon küzdős a motor, szerintem nézd át a futómű beállításokat. Állítható a cucc? Ha igen, akkor tekergesd vissza alap setupra. Nekem sokat segített, azóta magabiztosabban kanyargok én is. :)

Előzmény: bika74 (3499)
bika74 Creative Commons License 2012.04.20 0 0 3499

Egy 110-es Honda Lead volt, kb. 75 km/h végsebességgel. Az egy nagyon kezes, méretét meghazudtolóan könnyen irányítható darab volt, ahhoz képest kellett küzdeni a Sprinttel, mondjuk 110-zel bevéve a kanyart. Szóval még tanulom a gépet erősen, néha le-lefulladok, meg ilyesmi bénázások vannak.

 

No meg nem merem nagyon húzni, nem vagyok én egy egykerék-király, nem is szeretnék azzá válni. :-)

 

Képeket meg majd csinálok, és fel is teszem.

Előzmény: Ratesz (3498)
Ratesz Creative Commons License 2012.04.20 0 0 3498

Milyen robogó után ültél át? Végülis ez is csak annyira megy, mint amennyire húzod neki. :)

 

Feldobhatnál még 1-2 képet a másik oldalról, műszerfalról, stb... Jó kiállású géped van, nekem mondjuk az RS volt kiszemelve a kedvezőbb ár miatt (persze nem kanári sárga... :D ), de a Sprint is nagyon bejön. Aztán lett egy Daytona, nem mintha bánnám, de azért a féllengőkart irigylem kicsit. :)

Előzmény: bika74 (3497)
bika74 Creative Commons License 2012.04.20 0 0 3497

OK, köszi!

 

Én sem gondoltam semmi igazi rosszra, a motor hangja ugyanaz volt, mint előtte, ugyanúgy ment meg minden. :-)

 

Egyre jobban összeszokunk, már beszereztem egy csomó nagy 4 decis műanyagpoharat, hogy egy üres parkolóban szlalompályát csináljak gyakorolni.

 

Egyébként a robogó után eléggé fura az üléshelyzet, és meglepett, hogy csak 9 centivel szélesebb a gép, mint a régi robogóm volt (66 cm - 75 cm), szóval a sorok között ugyanúgy lehet menni gyakorlatilag.

Előzmény: Ratesz (3496)
Ratesz Creative Commons License 2012.04.19 0 0 3496

Ha jól tudom akku csere után ez normál működés. Szerintem nincs jelentősége. Valszeg nem fog újra előjönni (hacsak nincs valami más gond a mocival).

Előzmény: bika74 (3495)
bika74 Creative Commons License 2012.04.18 0 0 3495

Érdekes öngyógyító mechanizmusra derült fény.... a régi akksi, amivel a gépet vettem, totál megadta magát eléggé távol otthontól, előtte elég sokat próbáltam indítani a motort, de csak lassan forgott az indítómotor. Szerencsére be tudtam bikázni egy segítőkész ismeretlen autós segítségével, és hazamentem, majd kicseréltem az akksit egy újra. 

 

Ez után a "check engine" lámpa meg vagy 10 kilométeren át világított, majd egyik pillanatról a másikra elaludt, és azóta sincs semmi jele semmiféle rosszul működésnek. 

 

Lehet, hogy a katalizátor kicsit túltöltődött a lassú indítózással és a használat során kiment belőle a fölös nafta? 

 

:-)

Ratesz Creative Commons License 2012.04.14 0 0 3494

Volt replika a 2001-es évjáratban is, de mellette csak piros-fekete. 2002-től volt fehér-kék is, és jól tudod, csak USA-ban volt ezüst. :)

Előzmény: CaféTriple (3490)
Ratesz Creative Commons License 2012.04.14 0 0 3493

Igen, de azt a régi vonalvezetésen nyomta.

Előzmény: streettriple (3488)
CaféTriple Creative Commons License 2012.04.14 0 0 3492

Én a legeslegelső kurzuson voltam annak idején, akkor még nem volt ott semmiféle hypersport gumi, a harmadik napig még a kipufugók is csont szériák voltak. Vladó ugy rakta fel a kipufogókat, hogy az egyik csoportét szerelte, míg a másik már ment.

Előzmény: Mcemru (3485)
CaféTriple Creative Commons License 2012.04.14 0 0 3491

Para helyzetre nem vágyom, elég ha tisztességgel vigigmegyek majd. Benőtt már a fejem lágya.

 

H Árpi nem csak nagy király, hanem egy kurva szerény és rendes fickó is volt. remélem azóta sem változott meg.

Előzmény: Ratesz (3484)
CaféTriple Creative Commons License 2012.04.14 0 0 3490

Nem akarok okoska lenni, de ha jól emlékszem Rossi reklika csak a második modellévben volt :). De már én is öreg vagyok, min az országút, szóval lehet, hogy tévedek. Nem fehér volt a másik verzió az első évben és az amcsik vehettek ezüstöt is, húúúúúúúúúúú de rég volt. Nincs jelentősége...

Előzmény: Ratesz (3483)
CaféTriple Creative Commons License 2012.04.14 0 0 3489

Mindegy, nem baszogattam őket érte. Csak azért kértem, mert melegen kitágul a fém és akkor rángatni kell kifelé, megcsúszik a fogó és karcolódik minden. Gondolom megérted, azért van olyan állapotban a motorom amilyenben, mert vigyázok és figyelek rá amennyire lehet.

 

Pénteken mentem pár kört a Kakucson, Kawasaki nyílt nap volt. Mentem Z750-nel meg egy W800-zal. Utcán meg egy Z1000-rel meg egy GTR1400-zal (abban a menetben már csak az volt szabad). Döntögetni, haverokkal gyakorolni ideális és megfizethető a Kakucs.

 

A hidegindítás egy vicc. De hát nem Hondát akartam :) Együtt tudok vele élni

Előzmény: triple1050 (3481)
streettriple Creative Commons License 2012.04.14 0 0 3488

Azt üzeni a replikás haverod, hogy 1,56-ot ment, és papirja is van róla.

Előzmény: Ratesz (3483)
Mcemru Creative Commons License 2012.04.14 0 0 3487

nekem KTM LC4 640-essel 2:22 volt, igaz mással sohasem nem mentem rajta, ja de, robogóval :)

Előzmény: Ratesz (3484)
Mcemru Creative Commons License 2012.04.14 0 0 3486

jó de normál utcai motorral, még ha jó a gumi is rajta a 2:10 azért tisztességes, mert se a futómű nincs rád lőve, és valszeg a fék sem van állítva, azaz elég sok hátráltatós van egy kicsit is pályára alakított motorral szemben

aztán meg ha vki sokat jár pályanapozni, az is számít ám eléggé, bár mindenki csak saját határáig tud eljutni, de ja a 2perc egy nagy választóvonal :)

Előzmény: Ratesz (3482)
Mcemru Creative Commons License 2012.04.14 0 0 3485

nem lehetetlen ja de nem általános...

amúgy az oktatós gixereken mindig ilyen hypersport gumik voltak ám, szóval az azért kell, meg segít

asszem már ezt a szabó féle gxres képzést is elvitte a válság...

Előzmény: CaféTriple (3480)
Ratesz Creative Commons License 2012.04.14 0 0 3484

Szerintem a Harmati Árpi csukott szemmel is bement volna 2 alá egy rendes 600-assal a régin, nagy király volt. Ha jól emléxem, 1:58-at mentek akkoriban 6kilóssal, de már megkoptak az emlékek, szóval  nem tuti a tippem. :)

 

Egyébként 2:10-et menni a mostani Hringen már kurvára élvezetes, közúti motorosnak nagy kihívás. Gyakorlatilag már minden kanyarban térden fordulsz, meg van 1-2 para helyzet akkora tempónál. :) Szerintem ma csoda lenne a +50LE-s Daytonával ha 2:30-at mennék, hogy őszinte legyek...

Előzmény: CaféTriple (3480)
Ratesz Creative Commons License 2012.04.14 0 0 3483

Ja, piros-fekete, akkor csak az volt, mert 2001 végén 3-an bementünk az akkor még létező Cosmo motorba és vettem két haverral 3db CBR600FS-t: 2x pirosat, meg 1x Rossi replikát. Csak így szerényen. :))) A replikás haverom 2:01 körül ment azzal a géppel a régi ringen, de a gixxerek, r6-ok már akkor sokkal jobbak voltak pályázásra.

Előzmény: CaféTriple (3479)
Ratesz Creative Commons License 2012.04.14 0 0 3482

2:06-ot mentem Michelin Pilot sporttal a régi vonalvezetésen - pőereceltem is akkorát a Mansellbe vagy 130-nál az elmelegedett fos gumival, tiszta szivárvány színű volt a széle. Aki nem ismerné ezt a gumit, csak annyit, hogy közúton egész jó volt anno, mert hamar melegedett, de pályázásra eléggé alkalmatlan. De állat nagy mákom volt, mert egy deklin+kormánysúly cserén kívül csak a bőrruhámat kellett megvarratni.

 

Utána az új vonalvezetésen már Pilot Race-szel mentem, az bírta a 2:10-et. Azért láttam embert, aki ugyanilyen motorral 2:02-t ment...

Előzmény: Mcemru (3478)
triple1050 Creative Commons License 2012.04.14 0 0 3481

Hidegen lett kivéve a pipa, éphogy forgott vele párat a blokk aztán kiis vette, úgyhogy ne aggódj kérésed szerint történt a kivétel. Én a kakucs ringre akarok majd a nyár folyamán ellátogatni. Igaz hogy csak 1km hosszú de tele van kanyarral, speed-nek és street-nek való pálya. Azt néztem hogy a tied is elég göthösen indúl hidegen. Ezzel a jelenséggel én is küzdök. A tuningot is Ágoston csinálta?

Előzmény: CaféTriple (3475)
CaféTriple Creative Commons License 2012.04.14 0 0 3480

Azzal a motorral az egy valóban jó köridő, de nem elérhetetlen. Végül is a régi, igaz kb 100 méterrel rövidebb ringen a legjobb ETZ-k is tudtak 2.18-kat. De azokat UFO-k hajtották :)

 

A Szabó féle képzés legelső turnusán széria 600-as GSX-R-ekkel, amiknek butított gázreakciója volt, teljesen széria gumikkal a legjobbak simán hozták a stabil 2.05-ket (én nem tartoztam közéjük :)). Harmati Árpi (oktatóként volt ott) pld ha jól emlékszem 2.02-t ment ugyanazzal a motorral és akkor már bőven nem volt topformában. Ez 2002-ben volt, még a rövidebb Hringen.

 

Szóval nem lehetetlen, csak viszonylag ritka. Most pld egy 2.10-et simán aláírnék magamnak :)

Előzmény: Mcemru (3478)
CaféTriple Creative Commons License 2012.04.14 0 0 3479

Vicces: nekem is Honda CBR600FS-em volt :). Csak még az első évadból (2001). Igaz abból rögtön az első évben 2. Az első egy kutyának köszönhetően nagyon hamar amortizálódott. Neked melyik szín volt? A klasszikus piros-fekete, vagy valamelyik ritkábbik?

Előzmény: Ratesz (3477)
Mcemru Creative Commons License 2012.04.14 0 0 3478

jól emléxel az időre tuti? 2:10 azért elég jó már utcai motorral/gumikkal, nem állítgatható futóművel :)

Előzmény: Ratesz (3477)
Ratesz Creative Commons License 2012.04.13 0 0 3477

Jaja, az az enyém. Mondjuk a Janav-nak is van ott egy ugyanilyen, csak az enyém sötét plexis+karbon dobos. Ma hoztam el, átment a műszakin, úgyhogy jöhet a szezon.

Egyébként van valami abban, amit írsz, miszerint robosztus. Olyan számomra, mint egy 2.vh-s bomba; kerekded, tömzsi és fenyegetően erőt sugároz, mindig robbanásra kész. Volt anno 2002-es Honda CBR600FS-esem, külsőleg nagyon hasonlóak; ugyanaz az íveltség, osztott lámpa, légbeömlő és jelleg. Csak ez inkább BUMM a fejbe pankrátor típus, az meg atléta volt. Nagyon szerettem, rettentően kezes volt, tipikus Honda, bár a Hringen elég hamar elérte határait - persze nem alattam, hiszen én csak 2:10-et tudtam vele anno az új vonalvezetésen. Most már a Daytona is az, mert tutin felsetupolta a Zolika a súlyomhoz. Úgy kentem fel a 0-ásra, mintha a ringen lennék. :)

Előzmény: CaféTriple (3476)
CaféTriple Creative Commons License 2012.04.13 0 0 3476

Ezek még nem igazi pályagumik, "csak" hypersport. Szerényebb vagyok én annál, hogy rögtön azzal kezdjek, meg néha szeretnék a barátaimmal kicsit kirándulgatni is és most pénz egy új kerékszettre. Ismerem magam, úgyis a PVM mellett kötnék ki, az meg nagyon húzós sajnos.

 

A tiéd az a kék 955-ös Daytona, ugye? Mindig is tetszett a robosztussága miatt.

Előzmény: Ratesz (3473)
CaféTriple Creative Commons License 2012.04.13 0 0 3475

Ezt most nem értem. Kifejezetten kértem, hogy csak hidegen vegyék ki belőle a pipát. De ha így és úgy is hallottad, akkor ezt nem tartották be :(

 

Terveim szerint minden pályán ki fogom próbálni, ami nekünk elérhető. De aztán lehet, hogy nem fog bejönni és hagyom a francba az egészet. 10 éve már volt egy 1szezonos próbálkozásom, de nem fertőződtem meg túlságosan.

 

A gyorsváltó nagyon patent!!! De nem gyári, igazából nem is tudom, hogy milyen gyártmány. Ágónál vettem.

Előzmény: triple1050 (3471)
bika74 Creative Commons License 2012.04.12 0 0 3474

Nekem a gyári kipufogó van rajta, és igazság szerint nagyon tetszik az a mély moraj, ami elsősorban motorféknél jön belőle. :-)  No meg azt hiszem, nem állok úgy még tudásban sem, hogy szükségem lenne még motorerőre...

Ratesz Creative Commons License 2012.04.12 0 0 3473

Én is láttam a bringádat, Zolika mondta is, hogy a tied és bátran égessem le a hátsó gumit, úgyis új papucsok kellenek majd a pályázáshoz... :DDDDDDDDDD

Csak vicceltem, de tényleg rendben van rajta a cső, bár én még nem hallottam. Holnap reggel megyek az én 955-ös Daytonámért, hátha akkor elkapom zenélés közben.

Előzmény: CaféTriple (3470)
Ma32 Creative Commons License 2012.04.12 0 0 3472

Hali.Mi a stájsz erre?

triple1050 Creative Commons License 2012.04.12 0 0 3471

Meghalgattam killerel és nélküle is:)) Nekem még a kibelezett gyári csövek vannak rajta, amikkel vettem. Brutálúl szól így is, csak a visszadurrogás hiányzik motorféknél. Éshát ahhoz hogy kicsikarjunk még pár pacit belőle kelleni fog egy rendes cső amihez hozzá lehet írni a térképet. Melyik pályán fogsz csapatni vele? Kifigyeltem hogy gyorsváltó is van, az jól működik?

Előzmény: CaféTriple (3470)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!