Ha nagyon küzdős a motor, szerintem nézd át a futómű beállításokat. Állítható a cucc? Ha igen, akkor tekergesd vissza alap setupra. Nekem sokat segített, azóta magabiztosabban kanyargok én is. :)
Egy 110-es Honda Lead volt, kb. 75 km/h végsebességgel. Az egy nagyon kezes, méretét meghazudtolóan könnyen irányítható darab volt, ahhoz képest kellett küzdeni a Sprinttel, mondjuk 110-zel bevéve a kanyart. Szóval még tanulom a gépet erősen, néha le-lefulladok, meg ilyesmi bénázások vannak.
No meg nem merem nagyon húzni, nem vagyok én egy egykerék-király, nem is szeretnék azzá válni. :-)
Milyen robogó után ültél át? Végülis ez is csak annyira megy, mint amennyire húzod neki. :)
Feldobhatnál még 1-2 képet a másik oldalról, műszerfalról, stb... Jó kiállású géped van, nekem mondjuk az RS volt kiszemelve a kedvezőbb ár miatt (persze nem kanári sárga... :D ), de a Sprint is nagyon bejön. Aztán lett egy Daytona, nem mintha bánnám, de azért a féllengőkart irigylem kicsit. :)
Én sem gondoltam semmi igazi rosszra, a motor hangja ugyanaz volt, mint előtte, ugyanúgy ment meg minden. :-)
Egyre jobban összeszokunk, már beszereztem egy csomó nagy 4 decis műanyagpoharat, hogy egy üres parkolóban szlalompályát csináljak gyakorolni.
Egyébként a robogó után eléggé fura az üléshelyzet, és meglepett, hogy csak 9 centivel szélesebb a gép, mint a régi robogóm volt (66 cm - 75 cm), szóval a sorok között ugyanúgy lehet menni gyakorlatilag.
Érdekes öngyógyító mechanizmusra derült fény.... a régi akksi, amivel a gépet vettem, totál megadta magát eléggé távol otthontól, előtte elég sokat próbáltam indítani a motort, de csak lassan forgott az indítómotor. Szerencsére be tudtam bikázni egy segítőkész ismeretlen autós segítségével, és hazamentem, majd kicseréltem az akksit egy újra.
Ez után a "check engine" lámpa meg vagy 10 kilométeren át világított, majd egyik pillanatról a másikra elaludt, és azóta sincs semmi jele semmiféle rosszul működésnek.
Lehet, hogy a katalizátor kicsit túltöltődött a lassú indítózással és a használat során kiment belőle a fölös nafta?
Én a legeslegelső kurzuson voltam annak idején, akkor még nem volt ott semmiféle hypersport gumi, a harmadik napig még a kipufugók is csont szériák voltak. Vladó ugy rakta fel a kipufogókat, hogy az egyik csoportét szerelte, míg a másik már ment.
Nem akarok okoska lenni, de ha jól emlékszem Rossi reklika csak a második modellévben volt :). De már én is öreg vagyok, min az országút, szóval lehet, hogy tévedek. Nem fehér volt a másik verzió az első évben és az amcsik vehettek ezüstöt is, húúúúúúúúúúú de rég volt. Nincs jelentősége...
Mindegy, nem baszogattam őket érte. Csak azért kértem, mert melegen kitágul a fém és akkor rángatni kell kifelé, megcsúszik a fogó és karcolódik minden. Gondolom megérted, azért van olyan állapotban a motorom amilyenben, mert vigyázok és figyelek rá amennyire lehet.
Pénteken mentem pár kört a Kakucson, Kawasaki nyílt nap volt. Mentem Z750-nel meg egy W800-zal. Utcán meg egy Z1000-rel meg egy GTR1400-zal (abban a menetben már csak az volt szabad). Döntögetni, haverokkal gyakorolni ideális és megfizethető a Kakucs.
A hidegindítás egy vicc. De hát nem Hondát akartam :) Együtt tudok vele élni
jó de normál utcai motorral, még ha jó a gumi is rajta a 2:10 azért tisztességes, mert se a futómű nincs rád lőve, és valszeg a fék sem van állítva, azaz elég sok hátráltatós van egy kicsit is pályára alakított motorral szemben
aztán meg ha vki sokat jár pályanapozni, az is számít ám eléggé, bár mindenki csak saját határáig tud eljutni, de ja a 2perc egy nagy választóvonal :)
Szerintem a Harmati Árpi csukott szemmel is bement volna 2 alá egy rendes 600-assal a régin, nagy király volt. Ha jól emléxem, 1:58-at mentek akkoriban 6kilóssal, de már megkoptak az emlékek, szóval nem tuti a tippem. :)
Egyébként 2:10-et menni a mostani Hringen már kurvára élvezetes, közúti motorosnak nagy kihívás. Gyakorlatilag már minden kanyarban térden fordulsz, meg van 1-2 para helyzet akkora tempónál. :) Szerintem ma csoda lenne a +50LE-s Daytonával ha 2:30-at mennék, hogy őszinte legyek...
Ja, piros-fekete, akkor csak az volt, mert 2001 végén 3-an bementünk az akkor még létező Cosmo motorba és vettem két haverral 3db CBR600FS-t: 2x pirosat, meg 1x Rossi replikát. Csak így szerényen. :))) A replikás haverom 2:01 körül ment azzal a géppel a régi ringen, de a gixxerek, r6-ok már akkor sokkal jobbak voltak pályázásra.
2:06-ot mentem Michelin Pilot sporttal a régi vonalvezetésen - pőereceltem is akkorát a Mansellbe vagy 130-nál az elmelegedett fos gumival, tiszta szivárvány színű volt a széle. Aki nem ismerné ezt a gumit, csak annyit, hogy közúton egész jó volt anno, mert hamar melegedett, de pályázásra eléggé alkalmatlan. De állat nagy mákom volt, mert egy deklin+kormánysúly cserén kívül csak a bőrruhámat kellett megvarratni.
Utána az új vonalvezetésen már Pilot Race-szel mentem, az bírta a 2:10-et. Azért láttam embert, aki ugyanilyen motorral 2:02-t ment...
Hidegen lett kivéve a pipa, éphogy forgott vele párat a blokk aztán kiis vette, úgyhogy ne aggódj kérésed szerint történt a kivétel. Én a kakucs ringre akarok majd a nyár folyamán ellátogatni. Igaz hogy csak 1km hosszú de tele van kanyarral, speed-nek és street-nek való pálya. Azt néztem hogy a tied is elég göthösen indúl hidegen. Ezzel a jelenséggel én is küzdök. A tuningot is Ágoston csinálta?
Azzal a motorral az egy valóban jó köridő, de nem elérhetetlen. Végül is a régi, igaz kb 100 méterrel rövidebb ringen a legjobb ETZ-k is tudtak 2.18-kat. De azokat UFO-k hajtották :)
A Szabó féle képzés legelső turnusán széria 600-as GSX-R-ekkel, amiknek butított gázreakciója volt, teljesen széria gumikkal a legjobbak simán hozták a stabil 2.05-ket (én nem tartoztam közéjük :)). Harmati Árpi (oktatóként volt ott) pld ha jól emlékszem 2.02-t ment ugyanazzal a motorral és akkor már bőven nem volt topformában. Ez 2002-ben volt, még a rövidebb Hringen.
Szóval nem lehetetlen, csak viszonylag ritka. Most pld egy 2.10-et simán aláírnék magamnak :)
Vicces: nekem is Honda CBR600FS-em volt :). Csak még az első évadból (2001). Igaz abból rögtön az első évben 2. Az első egy kutyának köszönhetően nagyon hamar amortizálódott. Neked melyik szín volt? A klasszikus piros-fekete, vagy valamelyik ritkábbik?
Jaja, az az enyém. Mondjuk a Janav-nak is van ott egy ugyanilyen, csak az enyém sötét plexis+karbon dobos. Ma hoztam el, átment a műszakin, úgyhogy jöhet a szezon.
Egyébként van valami abban, amit írsz, miszerint robosztus. Olyan számomra, mint egy 2.vh-s bomba; kerekded, tömzsi és fenyegetően erőt sugároz, mindig robbanásra kész. Volt anno 2002-es Honda CBR600FS-esem, külsőleg nagyon hasonlóak; ugyanaz az íveltség, osztott lámpa, légbeömlő és jelleg. Csak ez inkább BUMM a fejbe pankrátor típus, az meg atléta volt. Nagyon szerettem, rettentően kezes volt, tipikus Honda, bár a Hringen elég hamar elérte határait - persze nem alattam, hiszen én csak 2:10-et tudtam vele anno az új vonalvezetésen. Most már a Daytona is az, mert tutin felsetupolta a Zolika a súlyomhoz. Úgy kentem fel a 0-ásra, mintha a ringen lennék. :)
Ezek még nem igazi pályagumik, "csak" hypersport. Szerényebb vagyok én annál, hogy rögtön azzal kezdjek, meg néha szeretnék a barátaimmal kicsit kirándulgatni is és most pénz egy új kerékszettre. Ismerem magam, úgyis a PVM mellett kötnék ki, az meg nagyon húzós sajnos.
A tiéd az a kék 955-ös Daytona, ugye? Mindig is tetszett a robosztussága miatt.
Ezt most nem értem. Kifejezetten kértem, hogy csak hidegen vegyék ki belőle a pipát. De ha így és úgy is hallottad, akkor ezt nem tartották be :(
Terveim szerint minden pályán ki fogom próbálni, ami nekünk elérhető. De aztán lehet, hogy nem fog bejönni és hagyom a francba az egészet. 10 éve már volt egy 1szezonos próbálkozásom, de nem fertőződtem meg túlságosan.
A gyorsváltó nagyon patent!!! De nem gyári, igazából nem is tudom, hogy milyen gyártmány. Ágónál vettem.
Nekem a gyári kipufogó van rajta, és igazság szerint nagyon tetszik az a mély moraj, ami elsősorban motorféknél jön belőle. :-) No meg azt hiszem, nem állok úgy még tudásban sem, hogy szükségem lenne még motorerőre...
Én is láttam a bringádat, Zolika mondta is, hogy a tied és bátran égessem le a hátsó gumit, úgyis új papucsok kellenek majd a pályázáshoz... :DDDDDDDDDD
Csak vicceltem, de tényleg rendben van rajta a cső, bár én még nem hallottam. Holnap reggel megyek az én 955-ös Daytonámért, hátha akkor elkapom zenélés közben.
Meghalgattam killerel és nélküle is:)) Nekem még a kibelezett gyári csövek vannak rajta, amikkel vettem. Brutálúl szól így is, csak a visszadurrogás hiányzik motorféknél. Éshát ahhoz hogy kicsikarjunk még pár pacit belőle kelleni fog egy rendes cső amihez hozzá lehet írni a térképet. Melyik pályán fogsz csapatni vele? Kifigyeltem hogy gyorsváltó is van, az jól működik?