Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

soryton Creative Commons License 2016.05.25 0 0 1207

...Lexia-val ki kell olvasni/olvastatni ...  mert lehet hogy csak a szokásos kontakt hiba, de lehet hogy valami komolyabb szakadás ...

Előzmény: a.k. (1206)
a.k. Creative Commons License 2016.05.25 0 0 1206

Hogy tetszik mondani mit kellene neki? :) 

Előzmény: FeZ_ (1205)
FeZ_ Creative Commons License 2016.05.25 0 0 1205

Jó lenne pontosan tudni, hogy miért is reklamál, nem csak a jellemző dolgok közül tippelgetni. (magyarán diagot neki)

Utána lehet tovább okoskodni majd.

 

Előzmény: a.k. (1204)
a.k. Creative Commons License 2016.05.25 0 0 1204

Na de a szakikhoz lenne nekem is egy visszatérő kérdésem. Esetleg valaki valami megoldást rá!?

A légzsák visszajelzője ismét napok óta pislog majd világít. Az ülés alatt vagy ott valahol lehet a gond mert évek óta szopat. Volt mikor megjavult egy ideig semmi gond nem volt vele, de mostmár nemhogy egyre sűrűbben eszi a fene hanem totál megdöglött és stabilan először pislog majd világít. Ez este nem valami jó.... 

Mit lehetne ennek ártani hogy megjavuljon? Nem akarom kiszedni az izzóját így valami jó megoldás kellene. És persze ne befojásolja a légzsák működését persze mert az nem játék... :)

a.k. Creative Commons License 2016.05.25 0 0 1203

Hidd el nem csak anyagilag szopás az hanem szétszedni és összerakni is. :D 

Vadkeleti Creative Commons License 2016.05.23 0 0 1202

Na, mindegy. Szívás ez a torziós dolog, mármint anyagilag. On- G astra Caravanomon- Off  volt egy mezei rugócsere 15k volt munkadíjjal együtt és még magasabban állt mint a gyárival, az utángyártott vagy keményebb, vagy hosszabb volt egy kicsit. Ezzel még várok egy kicsit, ha zajongani kezd vagy nagyon terpeszteni, elviszem javításra. Köszi mindenkinek az infókat.

a.k. Creative Commons License 2016.05.23 0 0 1201

Simán láttuk a mienken pláne az egyik kerekén terpeszt mint állat!

Mink egyszer csináltuk itthon is egy rúd eltört benne és azt cseréltük ki. Hát igen mit ne mondjak egy napos szopás volt. :D Hol az egyik fele volt 2,5cm fentebb hol a másik oldalt. De 3. nekifutásra jó volt . :D Az az egy ricni eltérés volt hol erre hol arra. Persze ahhoz nem szedtük le a futóművet.

Amikor felújításon voltunk a csávó aki rakta össze azt mondta már 4500db összerakot kb. meg látszot a mozdulatain eléggé benne van. :D Persze a műhely ahol rakta egy kupleráj volt tiszta mocsok és nem volt kibetonozva sem. :) 1 műhelyben leszedték a hidat az rendben volt minden szempontból majd a másikban csinálták a hidat(na az gatya volt). :) A lényeg a csávó egy sima centit néha odatett és mért de nem mindíg és úgy rakta össze. Na mondom ebből sem lesz semmi, de jó lett. :) Legalábbis eddig az. Annyit kérdezett gyári magasságra szeretnénk vagy kicsit magasabbra. Mivel mink viszünk terhet vele így magasat kértük így fent van a segge, de teszi a dolgát a gép...

1Egon Creative Commons License 2016.05.23 0 0 1200

Mindenképpen szét kell szedni. A szakik ránézésre megmondják, ha rossz a görgő.

Előzmény: Vadkeleti (1198)
soryton Creative Commons License 2016.05.22 0 0 1199

 az előbb írtam egy hosszabb szösszenetet ...de sajnos a rendszer lenyelte ... majd egyszer megismétlem ....

 

Előzmény: Vadkeleti (1195)
Vadkeleti Creative Commons License 2016.05.22 0 0 1198

a.k.  FeZ_  Köszönöm a válaszokat. Egy valami még mindig nem tiszta. Ki mondja meg szétszerelés nélkül, hogy mi a baja, ha a tűgörgő még nem ad hangot? Az előfeszítést, hogy egy ricnivel elrakjuk a tengelyt, akármikor meg lehet csinálni, vagy csak totál le és szétszerelt állapotban? Akkor erősebb lesz?  Azért kérdezem, hogy az 50-60 rugót mindenképp rá kell áldozni, akármi baja is van? Bocsi a láma kérdésekért, nekem teljesen új ez a torziós rendszer.

a.k. Creative Commons License 2016.05.22 0 0 1197

Nekünk szentendrén csinálták a híd felújítást tavaly. Ott a mienket kiszedték és majd szétszedik és felújítják. Persze nem az került visza mert azt nem ott csinálják. A lényeg ott voltak az alkatrészek és egyett összeraktak ott a szemünk láttára. Persze minden hazsnált került bele. A tűgörgők és egyek persze nem. De a rúd az használt és főbb baradok. Volt rúd ott egy csomó kikapott belőle 3 és már rakta is összefele. Annyit kérdezett milyenre akarjuk van lehetőség a gyárinál kicsitvel magasabbra mi azt kértük az 2-3 centit jelentett. A segge így fentebb került... :)

Röviden ennyi volt ott...

FeZ_ Creative Commons License 2016.05.22 0 0 1196

Leülthet bármelyiktől.

Szerintem a torziót sehol sem cserélik, ill. konkrétan azért cserélődik mégis, mert jellemzően nem a saját hidadat újítják fel a helyszínen, hanem egy már készet tesznek be a helyére. Így gyorsabb nekik.

Ha elfárad a torzió, lehet cserélni, de azt csak újra lenne érdemes, az meg drága. Ilyenkor jellemzően egy ricnivel odébb szokták rakni a torziót, így jobban elő van feszítve.

Esetleg rugókészítővel meg is lehet edzetni, de nem hiszem, hogy ez az eljárás jellemző lenne bármelyik cégnél.

 

 

Előzmény: Vadkeleti (1195)
Vadkeleti Creative Commons License 2016.05.22 0 0 1195

"de gugli a barátod"

Na ja, meg a fórumtársak. Úgy értettem, hogy ajánlott műhelyet is tud-e valaki, akinek javítottak már ezen a környéken.  De azért köszönöm a linkeket.. A kérdésem arra is irányult volna, hogy a kasztni az elhalálozott tűgörgő vagy az elfáradt torziós rúd vagy mindkettő miatt ül le.

 

Előzmény: soryton (1194)
soryton Creative Commons License 2016.05.22 0 0 1194

 

http://bontottfranciaauto.hu/

 

Itt van néhány lehetőség(de gugli a barátod):

http://franciaautobonto.hu/

http://lafer-citroenbonto.hu/

http://franciabonto.com/

És még sokan mások..

Előzmény: Vadkeleti (1193)
Vadkeleti Creative Commons License 2016.05.21 0 0 1193

Urak! Hátsóhíd felújításnál kap a híd új torziós rugókat is, vagy csak szépen leporszórják, lefestik, tűgörgőket cserélnek aztán megy vissza? Az én gépembe ha belerakok 300kg-ot felhajtott ülésekkel, tehát a súly előre kerül, akkor is nagyon leül a hátulja. Az is igaz, hogy üresen is alig van két ujjnyi hely a gumik és a kaszni között, tehát el van fáradva. Dunától keletre foglalkoznak vele megbízható műhelyek?

rigisound Creative Commons License 2016.05.19 0 0 1192

Szia!Nekem is volt hasonló a 2003-as 1.4 benyással,egy jó ideig nem ment a km-óra,aztán bedobott motorkontroll hibát, majd a szervízben a hibatörlésnél-olvasásnál helyre állt a km óra is.

Előzmény: Xaca (1189)
FeZ_ Creative Commons License 2016.05.17 0 0 1191

Mert sz@rok a programok és a webshopok. :-(

PL. Vernet szám: VTHFI2134

(Citroën gyári szám: 164762)

 

Előzmény: a.k. (1190)
a.k. Creative Commons License 2016.05.17 0 0 1190

Olyan szép neve van. Nem is találom sehol sem a nyavajást... :) 

Előzmény: FeZ_ (1186)
Xaca Creative Commons License 2016.05.17 0 0 1189

Üdv

 

2003-as Citroen Berlingo 2.0 Hdi.....Olyan problémája van, hogy a km számláló és a km óra se működik,a fordulatszám mérő és a többi műszer pedig igen.Jeladó cserélve és így se működik.Valakinek valami tipp?

 

Köszönöm a válaszokat.

xtro 62 Creative Commons License 2016.05.14 0 1 1188

Sziasztok!

1.6 benzines berlingo  1-2 havonta eljátsza hogy nem indul nem vezérli a benzinszivattyút. Ha leszedem az ecu csatijait megmozgatom a biztidoboz korül a kábeleket  akkor elkezd müködni a szivattyú és egy darabig jó. A szivattyú újra lett cserélve és a biztosíték dobozban a relé is cserélve lett. Nehéz megtalálni a problémát mert ahogy hozzáér valaki mindjárt jó és nem lehet kimérni a hibát. Kérdezném valaki  járt-e már így esetleg tud-e valaki profi szakembert aki bevállal egy ilyen nehezen behatárólható hibakeresést?

Gábor Hartman Creative Commons License 2016.05.14 -1 0 1187

A meglazult gyertya is ad ilyen hangot én is azt hittem az enyémről hogy csapágyas és ilyen egyszerú baja volt

Előzmény: Konyhabutor12345 (1096)
FeZ_ Creative Commons License 2016.05.12 0 0 1186

Igazából dúsító patron, de, hogy egy boltban milyen néven fogod megtalálni.....

 

Előzmény: a.k. (1184)
a.k. Creative Commons License 2016.05.12 0 0 1184

Ja igen és még annyit, hogy ennek mi lenne a becses neve amúgy ennek az alkatésznek? :)

Előzmény: FeZ_ (1179)
a.k. Creative Commons License 2016.05.12 0 0 1184

Ja igen és még annyit, hogy ennek mi lenne a becses neve amúgy ennek az alkatésznek? :)

Előzmény: FeZ_ (1179)
a.k. Creative Commons License 2016.05.12 0 0 1183

Nagyon jó szine van a gépnek belülről is elég vagány. :) 

soryton Creative Commons License 2016.05.11 0 0 1182

...egy polc/rakodó  ami egyébként a fent van a rádió "mostani helyén".... 

Előzmény: Vadkeleti (1181)
Vadkeleti Creative Commons License 2016.05.11 0 0 1181

A rádiót takaró panel alatt ki lakik, ha nem a rádió?  :-)

Előzmény: soryton (1180)
soryton Creative Commons License 2016.05.11 0 0 1180

Sziasztok .. .. eladó sorba került kedvenc BENZIN-GÁZ üzemű Berlingóm .....akit esetleg érdekel itt találhatja meg a részleteket

 

 

 http://www.hasznaltauto.hu/auto/citroen/berlingo/citroen_berlingo_1.6_multispace-10139763

FeZ_ Creative Commons License 2016.05.11 0 0 1179

Ahogy írtam korábban is.

Állítani csak annyit kell a bowdenkülső tartócsavarján, hogy tök hidegen teljesen ráhúzva legyen a kar.

 

Előzmény: a.k. (1178)
a.k. Creative Commons License 2016.05.11 0 0 1178

Igen megnéztem olyan van benne mint amit a képen mutattál a feliratot nem láttam rajta rendesen úgy el van dugva. Szóval akkor egy olyan patronos valami :) ára olyan 6-7ezer körül van!? Kitekerem az újat betekerem és működik akkor ez így működik? Vagy esetleg kell valamit állítani is rajta? A kis kart ha elfordítottam felment kicsit az alapjárat az biztos... :) 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!