Tudna valaki nekem segítení?
Van egy OleoMac Sparta-26-s fűkaszám. Kellet vennem egy új damilfejet, mert a régi már tönkre ment és csak már az új fajtát lehet kapni hozzá és ez folyamatosan széthúzza a kuplungot, mert nehezebb. Legalábbis szerintem ez a hiba oka. Mit lehet tenni házilag, mert semmi kedvem minden egyes használat után 2000 forintot költeni a javítatására. Újra pedig nincs kb. 100 000 Ft-m!
Nem jobb-mivel a motorja jóval kisebb,ezért érthetően gyengébb is-viszont kényelmesebb az AV-ház miatt-tehát nem ráz annyira-van,akinek ez is számit...
Nyers erőt nézve az 553 egyértelműen jobb vásár-de siess,mert kifuttatják a szériát,hogy nehogy lekéss róla...
Vestax kolléga épitett át ilyen gépet csillapitott házasra-olvass vissza,kép is van róla...
Nálam az oleo 430 tl, 3 évet sem bírt ki. Pár tank után már "vonalkódos" volt a henger. (pedig, hogy dicsérték az oleokat.) A 755 Master bevált technkika, de hát azért az sem husi, stihl minőség.
Meg lehet nézni, csak lehet, hogy pénzkidobás lenne a vásárlásuk. Főleg a Hecht 163 fél hektárra, rabszolgáknak való. Nagyon nehéz és a heveder sem prémium.
A hamisítvány kiszűréséhez, "tapasztalt" szem kell.
Az 543 rs, kb. 2 lovas.
Az 553 rs, kb. 3 Le, jóval erősebb, mint a fs 360.
Kesztyűt még én sem használtam, sok fajta van egy kényelmeset és megfelelő vastagságút kell választani és levegőzzön. A túl vastag kényelmetlen. El kell menni egy boltba és fel kell próbálni.
Az 543 RS gyakorlatilag erősebb (2,8 LE), mint az FS 350 (2,2 LE), csak nincs rezgéscsillapítása? Saját területet kaszálnék, nem napi meló. A kesztyű mennyit segít (eddig nem ngyon használtam)?
Az 545 RX-szel az a gond, hogy nem érek rá várni egy használtra (épp nincs), újonnan meg nem fér bele a keretbe.
Kellene vennem egy fűkaszát elég nagy területre, vegyes dzsindzsához. Alkalmanként több órát menne folyamatosan. Damilt és alkalmanként kést is használnék vele.
150 környékén találtam használt, de szervizelt Stihl FS 550-et és FS 360-at, de ezek elég régi gépek lehetnek. Érdemes ilyet megvenni? Alkatrészt találni hozzá, csak kérdés, hogy hosszútávon egy ilyen Stihl-lel jár jobban az ember, vagy 150 körül egy újjal.
Javasolták még nekem az Alfa Centauri CR200 fűkaszát Subaru - Robin EHV035 motorral, de itt kicsit tartok az alkatrészellátástól.
Először nézd meg beindul e ha nincs bekapcsolva a gyújtás! Nekem is volt ilyen problémám, azután a csatlakozók széthúzása és visszadugása után megjavult.
Van egy pajtalelet (de szép állapotú) MTD 790-es gépem, anno behúzóhibásan vettem nagyon olcsón, hogy jó lesz a gazt késsel irtani, de megszűnt a gaz, így nem lett rá szükség.
Most azonban előszedtem, mondom csak megnézem, mi van vele. Akkorában asszem "megjavítottam" a behúzót (=párszor meghúztam, és megjavult), most kevertem benzint, beletettem, és nagy meglepődésemre pár húzásra indult is. Elsőre leállt pár mp után, majd elkapta, és kicsit dadogósan, de úgy is maradt. Aztán pár mp múlva elkezdett kicsit felpörögni, ekkor átkapcsoltam a kapcsolót 0-ra, és ment tovább... :D
Ezután elkezdett rendesen felpörögni, mondom akkor futás valamiért, amivel le tudom húzni a pipát (tudom, elvileg kézzel se húzna át, de nem akartam most kísérletezni), majd mire a műhelyhez értem (3-4mp) addigra leállt.
Ahogy gondolkodtam, akkorában lehet, volt vmi régi keverékem, amiből beleöntöttem, nem működött, majd félretettem, és most ugye elpárolgott, de gondolom az olaj ott maradt.
Kérdésem, hogy a 2T olaj tud "öngyulladni" úgy, hogy elvileg le volt kapcsolva a kapcsoló, mégis ment tovább egy ideig? (tudom, nem dízel..) Nem szeretném, hogy a halálba forogja magát, ha nem muszáj.