Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

captainb Creative Commons License 2017.06.23 0 0 11668

Ha van benne gyárilag, igen. Gyári alatt egy, a kereskedőnél beszereltet érts. 

Előzmény: Blac12 (11663)
captainb Creative Commons License 2017.06.23 0 0 11667

Akkor is, ha az immo illetéktelen indítást észlel. De az eredeti kérdés az volt, hogy zárás után mikor? 

Előzmény: ATóthG (11664)
Blac12 Creative Commons License 2017.06.23 0 0 11666

Mármint akkor gyullad ki az a bizonyos égő? 

Előzmény: ATóthG (11664)
ATóthG Creative Commons License 2017.06.23 0 0 11665

Úgy tudom nincs gyári riasztó.

(vagy itt, vagy valamelyik chevy-s fórumon tanultam. :-) )

Előzmény: Blac12 (11663)
ATóthG Creative Commons License 2017.06.23 0 0 11664

Mintha olyat olvastam volna, hogy ha nem a gyári kulccsal próbálnád indítani.

Ill. nem a helyes indításgátlós kulccsal.

Előzmény: Blac12 (11661)
Blac12 Creative Commons License 2017.06.23 0 0 11663

A riasztó nem a kulcsban lévő távirányítóval kapcsol be, amikor bezázárom vele az ajtót? 

Előzmény: captainb (11662)
captainb Creative Commons License 2017.06.23 0 0 11662

Amikor a riadztó be van kapcsolva.

Előzmény: Blac12 (11661)
Blac12 Creative Commons License 2017.06.23 0 0 11661

Bocsánat a bal oldali.

Blac12 Creative Commons License 2017.06.23 0 0 11660

Sziasztok!

Múlt héten vásároltam egy 1.6-s kombi Lacettit. 2007-es.

Az lenne a kérdésem hogy a jobb oldali ajtó záró gomb mellett van egy kis égő. Annak mikor kellene égni? Mert nálam sosem teszi.

Előre is köszönöm a válaszokat.

captainb Creative Commons License 2017.06.22 0 0 11659

Hát annyiért nem adom oda. 50000 forintért nálam is rozsdásodhat. szerintem a bontó többet ad érte, ha oda vitetem. 

Előzmény: sebike05 (11658)
sebike05 Creative Commons License 2017.06.22 0 0 11658

annyiért megtartanám,esetleg átvenném csak szállítás is van

 

Előzmény: captainb (11657)
captainb Creative Commons License 2017.06.22 0 0 11657

Sebi! Láttad a képet a roncsról? Alkudozom a biztosítóval. 50000 forint roncsértéket ajánlottak. Szerinted?

Előzmény: sebike05 (11656)
sebike05 Creative Commons License 2017.06.22 0 0 11656

lacetti generátorok sajnos nem fogynak van jópár darab bontott 20.000ft ért

Előzmény: Real Putyur (11649)
Real Putyur Creative Commons License 2017.06.22 0 0 11655

Irtam email, olvasd el.

Előzmény: captainb (11654)
captainb Creative Commons License 2017.06.22 0 0 11654

Hú, majd arra kanyarodok és kérek. Én ugye itt lakok, csak beugrok bármit ledumálni.

 

De ehhez nem kell semmi extta tudás, bármely villamosságisnak meg kell tudnia csinálni egy ilyen hibát.

Előzmény: Real Putyur (11653)
Real Putyur Creative Commons License 2017.06.22 0 0 11653

Nincs ezekhez valami elerhetoseged? 33 km-rol nem mennek oda esetlegre...

 

Minek kell a muszerfalat lebontani...? :-o

Előzmény: captainb (11652)
captainb Creative Commons License 2017.06.22 0 0 11652

Nekem semmibe, nem az én autóm, apósomé. :)  15000 pénz volt a csere + a mi generátorunk. Hozzá teszem, szerintem amit cserébe kapott, az kicsit zajos, csiripel. Remélem nem eszi meg a szíjat! Két hete oldották meg itt: Piliscsaba, Új utca 9. Az "ablakos" mögötti udvarban van a szerviz. Na ők azok, akik szétbontják a műszerfalat is. 

Előzmény: Real Putyur (11651)
Real Putyur Creative Commons License 2017.06.22 0 0 11651

Mennyibe fajt neked ez a generator cserebere? (...es mikor?)

Előzmény: captainb (11650)
captainb Creative Commons License 2017.06.22 0 0 11650

Hát ezt passzolom. A Lanoson is így kezdődött, majd egy idő után nem világított a töltésjelző. Tehát "megjavult". Meg a fenét. Csontra lemerítette az akkut. Ami mondjuk 2-3 éves volt, valami teszkógazdaságos, meg is halt. Ment bele egy új, azt is lemerítette három nap alatt. Elvittem villamosságishoz, megnézte, Ő mondta, hogy ez lehet a gond, de csak egy héttel később tud az autóval foglalkozni. Utána 3,5 hónapig nem láttam az autót, természetesen nem vitték vissza a szerelőhöz. Inkább vettek bele még 3 másik akksit (nem vicc), azokat töltögetik... Visszavittem a szerelőhöz, geneátor ki, másik, felújított generátor be, a régi ottmaradt cseredarabnak. Most  öröm van és bódottság. Meg töltés. 

Előzmény: Real Putyur (11649)
Real Putyur Creative Commons License 2017.06.22 0 0 11649

Itt az az erdekes, hogy ki-be kapcsolgat, es vegulis osszessegeben van eleg toltes, nem merul le az akku. Mondom, igy jarok mar hetek ota. Csak idegesit, mert nyilvan ez igy nem normalis.

Szoval diodahid (en is erre, vagy feszszabalyzora gyanakodtam). Elvileg letezik ez kulon, vagy egy egesz uj generator veendo 50+ ezerert...? Csaknem... :-/

Előzmény: captainb (11648)
captainb Creative Commons License 2017.06.22 0 0 11648

Én is benéztem. :) Egyszerre két akkus thread....

 

Szóval lehet, hogy generátor problémád lesz. Egy Lanoson láttam ilyet, csak ott már meg is ette az akkut a dióda. De az első tünetek hasonlóak voltak. Minden esetre a töltés visszajelző rém egyszerű elven működik, talán még a Lacettiben is. Ha világít, akkor nem elegendő a töltés.

Előzmény: Real Putyur (11647)
Real Putyur Creative Commons License 2017.06.22 0 0 11647

Ah, bocs... ezt nem is nekem irtad... :-)

Előzmény: Real Putyur (11646)
Real Putyur Creative Commons License 2017.06.22 0 0 11646

Ket eve van benne ez az akku, eddig nem volt semmi gond.

Előzmény: sebike05 (11644)
captainb Creative Commons License 2017.06.22 0 0 11645

Azt nem is írta, mi van benne. Csak nem. :P 

Előzmény: sebike05 (11644)
sebike05 Creative Commons License 2017.06.22 0 0 11644

mivel nem belevaló az akkumulátor

Előzmény: captainb (11641)
captainb Creative Commons License 2017.06.21 0 0 11643

Szerintem a töltésvezérlő diódád. Az csinálhat ilyen "vicces" dolgokat. 

Előzmény: Real Putyur (11642)
Real Putyur Creative Commons License 2017.06.21 0 0 11642

Sziasztok!

 

Azt csinalja a szeker, hogy hol kigyullad a toltesvisszajelzo lampa, hol elalszik. Fordulatszamtol, fogyasztoktol teljesen fuggetlen, akar allo helyben, alapjaraton ketyegve eljatssza 5 perc alatt ketszer a ki-be ciklust. Van voltmerom beepitve, amikor tolt (nem vilagit a lampa) akkor mutat 13,8-14 V-ot, amikor vilagit, akkor lemegy 11,5 V koruli ertekre. Akku le nem merul (igy jarok harom hete), tehat olyan, mintha a feszszabalyzo kapcsolgatna ki-be; csak most visszajelzi az allapotot az izzo.

 

Mi a fene ez...? (Annal bovebben, hogy "generator"...) O.o

captainb Creative Commons License 2017.06.20 0 0 11641

De furán áll az az akku főkábel:

 

https://www.hasznaltauto.hu/popup/xlkep/1681/11647402/2047/6

sebike05 Creative Commons License 2017.06.20 0 0 11640

Kerülő vezeték ???

Minden javítható szakszerűen,de sajnos kevés olyat látni,nem 1 biztosítéktáblán való tinikülést láttam sajnos mert nem találta meg a hiba okát ezért kellett mókulni,sajnos a rossz kontaktok miatt megy tönkre a kábel mert túláram lesz

Előzmény: yonsi (11638)
tibike99 Creative Commons License 2017.06.20 0 0 11639

Kábelcsere és izzó csere is kellett anno nálam.

Előzmény: yonsi (11638)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!