tudtok segíteni abba hogy a központizáram nem akar érintkezni rendesen...ahogy kinyitom az ajtót ha becsapom,vagy a kilincset megcsapkodom akkor nyit ki a többi ajtó is....
gondolom én hogy valami érintkezési hiba lehet a kilincsnél...viszont zárni zár rendesen.
az ajtókárpit pattintós vagy csavarozni kell?hogy kell levenni?
Ez egy tuningbox a jobbik hanem a legjobb ... A gyári garancia él vele ha Vw Audi szervizben szerelik be... külön opcióként kérhető gyárilag az autóhoz...
Nagyon durván rátesz az autóra.. Barátomnak Okti RS -e van, box nélkül csúnyán megaláz, box beszerelve 1 métert sem tud ellépni tőlem...
Kicsi kocsim újra bizonyított... :) Tekertünk vele egy laza 3400km-ert Minden gond nélkül teljesítette :) Pályákon végig 160-180 .. 7.2 literes átlagfogyasztással.. 160-ról ha lepadlózom olyat tol, még magam is meglepődtem :) Mióta benne a steibauer box ku....va jó lett :)
Audi A4 2005 2.0 PDTDI - indulás után, hideg motornál pár km-en belül alapjáraton (tipikusan piros lámpa) az autó elkezd remegni, oldalra erősen rángat. Ez csak pár percig tart és utána elmúlik. Ha a motor bemelegedett a rángatás nem jön elő és magasabb sebességnél sem. Nem minden alkalommal csinálja, mondjuk minden 2. 3. alkalommal indulás után.
Ez a rángatás mellett az alapjáratnak sincs szép hangja, leginkább ilyen csörgéshez lehetne hasonlítani.
Az autóban mindösszesen 120.000 km van. A szerelő szerint ez a két probléma összefügg, aminek a kiegyenlítő modul balansz tengelye az oka. Erre kaptam 200e (alkatrész) + 100e (szerelés) ajánlatot.
Esetleg valaki találkozott ilyen hibával? Tanácstalan vagyok, hogy 120e km után ilyen hiba előjön.. Őszintén szólva a kocsival és ezzel a hibával járok már 3-4 éve, de tény hogy évente 10e nél több nem megy bele.
Szia! A rugóhoz vagy az autóhoz való a lengéscsillapító? Mert ha a. Autóhoz akkor nyilván A rövidebb lesz. Ha a rugóhoz akkor viszont nem értem a dolgot. :-)
Adott egy A4 B5, kérdés a következő lenne. Gyárilag ültetve volt az autó, és vissza akarnánk emelni. Meg lett véve hozzá a normál rugó, és az elvileg hozzá való teleszkóp. Viszont ahogy szétszedtem, azt látom hogy a kiszedett ültetett teleszkóp ugyanolyan hosszú mint az elvileg emelt. Lehetséges ez? Mert így sztem ha a teló nem enged többet, a rugó hiába feszülne szét jobban és nyomná feljebb a kocsit, nem lesz magasabb.
2001 -1,9 pdtdi -115 Le - tiptronic , váltóba milyen olajat kell rakni csere esetén esetleg ha valaki tudja mert a gyártó 2 féle olajat hoz hozzá 9 , Litert ( két féle váltóval szerelték -a miénk a nagyobbik változat ) Előre is köszi !!!!
Na srácok a helyzet a következő...mondtátok ,hogy írjam meg ,hogy mit sikerült csinálni....a lényeg hogy kicseréltem a lamdaszondát és elmúlt a rángatásom és a fogyasztás is 7 literre jött ki városban.szóval meg vagyok elégedve!
És utángyártott lamdaszondát vettem 12 000 Ft ért.
Sziasztok! Még új vagyok itt.Olyan problémám merült fel az A4 B5 1.8,hogy nem állit a fűtés szabályzóm egyszóval nem fúj a szélvédőre,lábra ,csakis kizárólag előre az 5 befújón,tenap működött délelőtt estére meg már csakis előre.holkeressem a problémát?Válaszotokat előre is köszönöm
üdv uraim!98-as a4 b5 avant hangteknikában kéne járatos ember aki már végigjárta az utat és tudna segíteni!első két hangszoró megfőtt állítólag kerettel belemegy a 130mm átmérőjü a hátsóba pedig a 165mm milyen márkát vegyen az ember ami odabasz!pioneer,alpine,magnat,jbl stb.. és bírja e a rendszer a gyári erősítő ami be van építve a mélyládába!illetve a mélyládát mivel lehetne egy kicsit erősíteni anékül h egy újat raknék bele ami foglalja a helyet?(láttam az ebay-en bose mélyláda gyári nem tudom menyivel szól jobban!bármilyen segítséget elfogadok!előre is köszi
Nekem nincs, és nem is lesz többé!! anno a régi b5-ös Audimon volt, de semmit sem ért, csak szépen beszívta a port a motorba .. A légszűrőházam belülről vastagon poros volt, ki is dobtam hamar.. Hiába olajoztam sűrűn, akkor is átment rajta a dzsuva... Higgyétek el, semmi értelme belerakni...
Szivó benzines autónál semmit sem fogsz észrevenni, sem gyorsulásban, sem fogyasztásban.. Ha mindenféleképpen direkt szűrőt akarsz felrakni, akkor CSAK olyat tegyél fel, ami papírbetétes, a fémbetétest felejtsd el.. A motort tönkreteszi, a finom homok por könnyedén átmegy rajta, hiába olajozod vagy takarítod!!!!! Én nem tennék rá direkt szűrőt....
szeretném kérdezni,hogy ilyen direkt szűrőt ha feltennék én is akkor ahhoz kell még valamit tennem,gondolok itt arra ,hogy ne drasztikusan tegye tönkre a motort,nem kellene e a levegő csövet kicserélni erősebbre? a illetve.hogy ne fogyasszon többet? Típust amit mondanál,hogy azt érdemes megvenni??
Illetve tudnál/tudnátok előnyöket,hátrányokat mondani a direkt szűrőre?