A Traficom térelválasztója mögött a fülkéből jön ki egy vezeték a raktérbe saruval a végén. Olyan mintha valami földelés lenne.
Mondjuk most csak lóg, mert nem tudom honnan jött le.Nem tudja valaki mi a szerepe annak?
még egy hiba szokott lenni, vezető oldalon műanyag fellépő alatt van egy csatlakozó, és az is beszokott ázni, én összeforrasztottam a vezetékeket, később azt hiszem ezt gyárilag átvariálták, de ha visszaolvastok a fórum elejére, ott is van róla szó
Valami hasonló a helyzet az én autómnál is. Index balra –jó. Ugyanez csak közbe a fékpedált is nyomom –begyorsít az index + folyamatosan világít halványan.
Véletlen nem világít neked is folyamatosan az immobiliser lámpa? Bár szerintem nekem valahol beázott valami –valahol (ma leszedem én is a lámpatestet –lehet valami zárlat lesz itt is)
foglalatházat asztalra, csatlakozó, és foglalat érintkező " párokat megkeresni, ki kellene mérni, de nem tudom leírni a folyamatot hogy egyértelmű legyen, a lámpa foglalatnál lesz a baj szerintem, de meg kéne nézni a testelést is
Igen ez biztos hogy van. De vajon merre? Foglalat, relé lehet? Valami használható tipp esetleg :) vagy rajza van valakinek hova megy a kábel, melyik relé csati játszhat?
Találkozott már valaki a következő hibával? Fékre rálépve hátul bal oldalt nem a féklámpa hanem az irányjelző világít. Látszólag a kábelen a hátsó szakaszon semmi sérülés. Az izzó (hátsó lámpa+fék) meg volt kormosodva új izzót betéve ahogy ráléptem a fékre elkezdett bekormosodni, közben az irányjelző világít a féklámpa helyett. Csatlakozó 3as lábánál meg van olvadva a műanyag (valamiért jó nagy áram folyhat ha melegszik). Zárlat, sérülés nem látszik. Valakinek tipp, hogy mit érdemes megnézni, kipróbálni? Előre is köszönöm!
Egy éve használom, 115 lovas volt eredetileg, most azt hiszem, hogy 135 körül van(majd KC kijavít). Úgy megy mint akit seggberúgtak. Én is trélerezek nagyon lazán viszi, nem bántam meg, hogy megcsináltattam! A fogyasztása szerintem nem csökkent bár nem is nagyon megyek kímélőben vele. 8-9 liter, trélerrel 10-11l/100 km.
Tudom ez Trafic, Vivaro fórum, de kellene egy kis segítség mielőtt elviszem a kocsit szerelőhöz. Van egy 17+1 fős Renault Masterem 2005 évjárat 6 váltóval. Mostanába lereccsen 1 fokozatba a váltóm még ha álló helyzetbe rakom akkor is. 3 fokozatba menet közben tízből kétszer dupla kuplunggal tudom berakni. Alapjáraton egy kis furcsa hangja van, de ha kinyomom a kuplungot akkor a normál. A váltó levegőztető csöve körül olajkosz van. Az lenne a kérdésem váltó bowden? kinyomócsapágy? olaj kell bele?. Járt már e valaki ebben a cipőben.
Mondjatok véleményt a kctuning féle tuningról lécci. Olyanoktól kérnék véleményt, akik legalább egy vagy több éve használják már így a kocsit, milyenek a tapasztalatok. Mivel az idén már 2 tonnás futót fogok ráncigálni vele, lehethogy kéne neki egy kis plusz kakaó.
Köszönöm a segitséget. Jövő héten lesz a 4-es kibányászása,illetve a lefogató kifúrása,de nem szeretném az összeset kihúzatni mert azok még működnek és ez is csak darabokba fog kijönni.