Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vaddiszno Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35433
Itthon a haveromék is építettek DTM M3-ast még 8-10 éve, és a Móczárral meg a Cserkutival versenyezgettek. Az autót most adták el alig 1 éve, Németországba. Motor már nem volt meg benne. Kizárólag Motorsport alkatrészek. 2.5-ös M3 mociból 380 LE. Kirrrály! Ja és ez szívó. Csak élettartam nem volt sokkk. de hogy mehetett... Amik E36-osok mentek pár éve, abban 2000-es motorok voltak 300+LE-vel szintén. Szóval télleg mindent ki lehet hozni, csak nem biztos, hogy meg is venné valaki utcára. De legalább próbálnák ki! Hátha!
vd
Előzmény: Szkátó (35422)
Tschangow Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35432
Lemértem a Clio-t. Elég egyszerűen:

Beültem, és néztem a napi kilométerszámláló száz-méter skáláját. Addig gurultam, míg a szám pont középen volt. Na innen indul a mérés. Világos, hogy két számnyit kell váltania, akkor lesz 1/8 mérföld :)))) Közben hangosan számoltam: eeegy, keeetttő, háááárom, nnéééééégy, öööööt és már kész is. Tehát az autóm, hiteles(én az vagyok) mérés szerint 0.3-as Ny-Dny-i szélben É-D irányú pályán, oda vissza mérve átlagban, 74%-os páratartalom mellett, 294 K hőmérséklet mellett 5 másodperc alatt teszi meg az 1/8-ados távot. 94 Km/h-ás célsebesség mellett :)))))))))

Lymphater Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35431
Toyota :)))
Előzmény: Tschangow (35398)
Arktorin Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35430
Fish

Azt csiripelték a verebek hogy a lila az überfasza!! De nem tudom hogy az hányas :( Aztat tudom hogy a 730i-ből való 3.0 mociban van olyan. Nem a motronicban :))))

Ark:)

u.i. kérdezd Alpha-t

Előzmény: Fish(525 Touring) (35423)
Tschangow Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35429
Pufinak elég még a 60 láb helyett is csak egyet mérni, onnan már úgysem gyorsul :))) Megaztán kinek kell a mentőhívogatás :)))))
Előzmény: Fish(525 Touring) (35426)
Peugeot_Pufi_ Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35428
Igen csak!!! :))))

Na inkább azzal a 0-ról 100ra lenne gond!! :))))

Előzmény: Fish(525 Touring) (35426)
Tschangow Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35427
Vd!

Simán elképzelhető, de gondolom némi finom modifikáció (más furatok, stb) bizti van rajta a fejlettebb technológia segédberendezéseihez igazodva. Gondolom anyagában esetleg más, vagy gyártástecnológiában.

Nem éri meg radikálisan fejleszteni.A legenda szerint a wankel is abbamaradt volna mazdáéknál.Iszonyatos mennyiségi emberi és anyagi tőke egy akár hangyafasznyi módifikáció is. Na meg idő, ami mostanság nem igen van. Mivel lényegében a közgazdászok tervezik az autókat, ezért nem érdemes nagy változásokban gondolkodni. A mai tecnika nagyrésze 100!!! éves. Turbók, kompresszorok, több szelep, több gyertya, benzinbefecsi, sorolhatnám. A komoly ötleteket nem véletlenül elsüllyesztik mindig.

Fish(525 Touring) Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35426
Na de mire 100 ra felgyorsulsz?:-))))No meg a 200m is megterhelö lenne nem???Pláne a 400!:-))
Előzmény: Peugeot_Pufi_ (35424)
Fish(525 Touring) Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35425
Ez igy van anno szerettem volna leméretni a nitros 1/8 as verdámat csakhát eladtam közben!Pedig vazze na az tudod volna dolgokat!:-))Örökre az élen lettem volna Ave listáján!:-)))
Előzmény: Peugeot_Pufi_ (35424)
Peugeot_Pufi_ Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35424
@Ave!!

A Tieddel pont lelehetne mert ha jól vagyok informálva akkor a tiedhez nem kell szivargyújtó!!! :))))))))))

Előzmény: avantage (35420)
Fish(525 Touring) Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35423
Én is mennék de ezt már kifejtettem bövebben tegnap!:-((
létezik hogy nekem 440 es injektorok vannak most?Nme értek hozzá de néztem a gyárit az 415 és zöld volt ezek rózsaszinüek és 440 van ráirva!
Amugy szerintem jobb lett de le kéne mérni a verdát inkább mint az érzéseimre hivatkozok!Mondjuk csinál olyanokat amit eddig nem!Kanyarba 2 es padlo és kersztbe megyek mint állat stb...egy picit talán nedves volt az ut de 3.-ba is kapart még egy picit rá!:-)))Aztán csak lehet hogy beképzelem de majd kiderül!
Szkátó Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35422
A MotoGP-ben az 1 literes 5 hengeres Honda motorja 240LE...
Erős motort bármelyik autógyár képes reszelni, csak az a kérdés megéri-e nekik.
A DTM-be lévő 2,5-ös M3-ak is >300LE-vel szaladgáltak. (89-90-ben)
Peugeot_Pufi_ Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35421
Áááááááá! Ha mázya nincs akkor nem is megyek!!! :)))

Jó volt egyébként!!!

Előzmény: Arktorin (35419)
avantage Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35420
>Én is menjek gyalog??? :))
>Le mértek?? :)))

Ahogy Fish mondana,

Sssssssssimán! :)

Előzmény: Peugeot_Pufi_ (35418)
Arktorin Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35419
Mázsa nem lesz!! >:))) Bocsiiii

Ark:)

Előzmény: Peugeot_Pufi_ (35418)
Peugeot_Pufi_ Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35418
Én is menjek gyalog??? :))

Le mértek?? :)))

Előzmény: ESI (35417)
ESI Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35417
Lehet én is tudok gyünni...
Előzmény: FalCO (35416)
FalCO Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35416
Mericske. Ave-t is probalom csabitani...
Előzmény: hunlimo1 (35407)
ESI Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35415
Télleg Yasec!
opel speedster turbo motorja, nem cuppan bele? azt az autót is Lotus csinálta nem?
Előzmény: yasec (35413)
Arktorin Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35414
yasec

széria moci, 87-91ig, a többit lentebb megtalálod amikor Csángónak válaszoltam.

Ark:)

Előzmény: yasec (35413)
yasec Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35413
Ark:

Először is köszi!
Melyik évben?
Mennyire lecsupaszított módban?
Szárazon? (gondolom)
Széria mocinál?

"Ave:
Az a jo, hogy szinte minden marka szerelmese tud felsorolni olyan eredmenyeket, amire buszke lehet. "

Ja!
Lotus: "7 times F1 world champion!"
(Csak a Ferrari van előtte, de az nagyon: 13x champion. A Rönyót lefőztük!!!:-)))))))))))

...de kár, hogy levetítve ez számomra nem tartalmaz előnyöket! Max. ha valaki ezzel jön, vissza tudok majd vágni vele, de ez már a kocsmai vita szintje:-)

Ha a BMW-nek, vagy bármely más jó cégnek nem lennének megkötései, szintén tudnánal radikális autókat összehozni. Milyen király is lenne, ha lenne tonna alatti erős Honda meg BMW. Míg ez nincs, addig tisztelet övezze a radikális angol gyárat, akiknek -valljuk be- más esélyük nem is lett volna labdába rúgni, csak így, hogy olyat csináltak, amit más akkor meg sem mert kísérelni!
Na én max. ezért díjazom őket. A régi eredményük nagyszerű volt, de az nem a mostani mérnökök munkája. Azok sajna messze vannak elődjeiktől!

Yasec

Előzmény: Arktorin (35406)
Arktorin Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35412
Dr. T.

Kellemes, szép, pálinkás jónapot. Nos a 106 kg kipuf nélkül, kuplung nélkül, kábelekkel, szíjtárcsákkal értendő. A motorolaj és a leömlő sincs benne asszem.... továbbit én sem tudok sajna. Asszem öntöttvas.

Ark:)

Előzmény: Tschangow (35409)
XJS Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35411
Andy, alakul :-)) Kuldd at pls az archivumhoz, jo? :-)
Előzmény: hunlimo1 (35350)
vaddiszno Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35410
Ave,
Ha hozzáveszed azt, hogy milyen új, könnyebb strapabíróbb anyagok vannak manapság, meg változtatható szelepvezérlés, meg jobb, fejlettebb elektronika, újabb technikák, akkor 10-15 év távlatában ez azért nem olyan nagy különbség. Ezt a különbséget 1 dugyattyúcsere megoldja, vagy 1 chipcsere majdnem. Csak azért, mert könnyebb a dugó, vagy fejlettebb a program. Amúgy ahogy Csángó mester is mondta, a LE nem jelent önmagában sokat, a motor viselkedése is sokat számít, én még nem ültem S2000-esben, tehát nem tudom hogyan viselkedik.
Piquet lehet én 2ezresre emléxem, de régen volt már mikor erről olvastam, az biztos, hogy 4 hengeres turbó volt és valami kis köbcentis.
Lancia Delta HF Integrale Turbo Evo III-ast :-)))én is mindig szerettem volna magamnak, csak nagyon elszomorított mostanában, amiket mondanak róla. Egyszerűen minőségileg van rajta kifogásolható, hogy így fejezzem ki magam, ami nekem már sok 1 autónál, de nagyon teccik. Viszont azóta véleményem szerint nem tudtak értékelhetőt csinálni.

Csángó,
Pl állítólag a modern PD TDI-k alap blokkja a régi 1.6 D VW blokk. Ez igaz? 1 haverom mesélte. Jó buli:-)

Yasec,
Passz, nem tudom, hogy öntött-e. Majd megkérdezem.

vd

Előzmény: avantage (35402)
Tschangow Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35409
hmm, 106 kg? mivel, mi nélkül? Üres blokk hfejjel? az inkább :) csodálkoznék, ha full annyi lenne. De ki tudja.
Előzmény: Arktorin (35406)
Tschangow Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35408
Lancia?

Pl asszem a 60-es években ő volt, aki megcsinálta az első nyitott hengersorú sormotort. Ez az, amikor V motort látsz, de igazából sor motor, egy rakás ok miatt, em részletezném, de nagy ötlet. Ilyen pl a VR6, a bogár "boxer" motorja és pl a ford V4-ese is.

hunlimo1 Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35407
> Szombaton nem tolod ki a vasat Vecsesre?

Mi lesz ott?
Vasnap megyek Radószlalomra.

Előzmény: FalCO (35391)
Arktorin Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35406
yasec

Megnéztem csak most, csak neked. Az M3as moci 106 kg!!! Szerintem annyira nem rossz. Ez katalogus(?) adat.

Ark:)

Előzmény: yasec (35395)
Cirek83 Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35405
óráról írok, de 3ra kész leszek! :)
Előzmény: Beny Bo (35399)
Tschangow Creative Commons License 2003.11.07 0 0 35404
"De volt par angol/olasz sportkocsi mar a 60-as evekben, ami szinten hozta a 90-95 Le koruli literteljesitmenyt. (nem emlekszem a tipusra, regen olvastam) "

Lapozgattam nemrég egy könyvet, abban a 30-as években gyártott gépek közt is voltak hasonlóak. Elég durva. sok V16-os gép ideje, istenem, de szép lehetett az élet a 75/100R40-es gumikon :)))))))

Előzmény: avantage (35402)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!