Áááá, kizárt. Más a zűrszelvény, bejárható ívsugár, stb. A többit már mások is leírták. A Fogas esetleges meghosszabbítása csakis önálló mélyvezetésű pályán képzelhető el.
Ma voltam fogasozni és volt szerencsém az 57-eshez,valamint az 51-eshez.
Hát az 57 annyira nem volt szép belűlről,de az 51 kivül-belül ragyogott!Gyönyörű ő is meg párja 61 is.Rajtuk és 56-66 on kivül van még ilyen szépség?És a többieket is megcsinálják majd ilyenre?
A Moszkva térre való meghosszabbítás csak új kocsikkal lehetséges. Adhéziós üzemmódban max. 5 km/h-val haladhat, és az átjáróknál meg a váltóknál fönnakadna a fogaskerék.
Szerintem jó lenne, ha a fogas bemenne a Moszkva térig, állítólag meg is lehetne oldani, de hogy? Tud menni 600 V alatt is a villamospályán? Úgy tudom, az viszont előírás, hogy a motorkocsinak a völgy felé (vagy a hegy felé???) kell állnia, így a Moszkva téren az 56-os vili hurokvágányát nem használhatja, arról nem is beszélve, hogy lehet, hogy túl kicsi lenne az ívsugár?
Még valami: a menetidő sokkal kevesebb lehetne, ha nem kéne annyit várni az ellenvonatra. A menetrend átszervezésével és a kitérőkhöz védőváltók beépítésével talán ez megoldható lenne.
Szombaton 6-ossal valami gond volt? Felfelé mentem 1-essel, Orgonást és Erdei iskolát elhagyva, csak Gyöngyvirág útnál vártunk egy nagyon picit és jött 2-es. Széchenyin meg félre álltunk mert fenn 6-os sötéten, nyitott ajtókkal állt. Aztán lefelé Svábhegynél 7-es várt minket.
Úgy látszik kimaradt ma 2 fogas. A Városmajorból 14:20-kor induló szerelvény lefelé közlekedő menetrendszerinti fogassal nem találkozott Erdei iskolánál, hanem a Gyöngyvirág útnál találkozott az 54-64-es próbázó szerelvénnyel, viszont az ellenkező vágányon állt.
Intenzív próbák után üzembe állt a Gornergrat Bahn új alacsonypadlós ikermotorkocsijainak első két példánya. A 2006. december 18-án tartott bemutatón a vendégek elismerően szóltak a járművek térkínálatáról, komfortjáról és nagyméretű panorámaablakairól. A Stadler által gyártott 4 db ikermotorkocsira szóló megrendelés összértéke 26 millió svájci frank [~16,2 millió €]. Az eddig itt szolgáló járművek 1947-1962 között készültek.
Mondjuk ezt most láttam először. Vastag lila csíkok, kanyarok a falon. És természetes hogy a kerékpáros résznél. Mert néha amit azok művelnek, az már rettenetes. :-(
Láttam 54-eskét. Szép, tiszta mindene (még). 1-eskével viszont volt néhány gond. 51-es valamiért irtózatosan rezeg (szétrázódtam magam az ülésben). 61-ben rossz volt az utastájékoztatás (Művészútnál: "a Művész út", Városkúttól indulva: "A Gyöngyvirág út következik___és a 90-es autóbuszra", és Orgonásnál már nem lehetett érteni). Ja, és a kis köcsögök marha szépen összefirkálták a kerékpárszállító résznél! >:-[
Én már olyat is hallottam, hogy elindul Széchenyiről: "Üdvözöljük utasainkat! Az első megálló a Művész út". (és rögtön ezután) "Művész út". Aztán meg késett egyet. Városkútnál, svábhegy következik. Viszont itt kijavította a vezető.
Kettesen rossz az utastájékoztató: Esze előtt nincs BKV szignál, hanem a következőt mondja: "Az ajtók a bal oldalon nyílnak. Az Esze Tamás Iskola következik. Az ajtók a bal oldalon nyílnak."