Keresés

Részletes keresés

paca664 Creative Commons License 2007.01.15 0 0 1159
Áááá, kizárt. Más a zűrszelvény, bejárható ívsugár, stb. A többit már mások is leírták. A Fogas esetleges meghosszabbítása csakis önálló mélyvezetésű pályán képzelhető el.
Előzmény: D55 (1154)
Hungaroplan Creative Commons License 2007.01.14 0 0 1158
53-63 az nem lehetett, megint szét vannak választva, 53 a felsővezeték-jégmentesítővel van most párban.
Előzmény: FLR-726 (1157)
FLR-726 Creative Commons License 2007.01.14 0 0 1157

Amúgy mai kocsikiadás:

56-66 a garázsban phent.

51-61,52-62(vagy 53-63),57-67

Előzmény: FLR-726 (1156)
FLR-726 Creative Commons License 2007.01.14 0 0 1156

Jóestét!

 

Ma voltam fogasozni és volt szerencsém az 57-eshez,valamint az 51-eshez.

Hát az 57 annyira nem volt szép belűlről,de az 51 kivül-belül ragyogott!Gyönyörű ő is meg párja 61 is.Rajtuk és 56-66 on kivül van még ilyen szépség?És a többieket is megcsinálják majd ilyenre?

Peti817172M Creative Commons License 2007.01.14 0 0 1155
A Moszkva térre való meghosszabbítás csak új kocsikkal lehetséges. Adhéziós üzemmódban max. 5 km/h-val haladhat, és az átjáróknál meg a váltóknál fönnakadna a fogaskerék.
Előzmény: D55 (1154)
D55 Creative Commons License 2007.01.14 0 0 1154

Sziasztok!

 

Szerintem jó lenne, ha a fogas bemenne a Moszkva térig, állítólag meg is lehetne oldani, de hogy? Tud menni 600 V alatt is a villamospályán? Úgy tudom, az viszont előírás, hogy a motorkocsinak a völgy felé (vagy a hegy felé???) kell állnia, így a Moszkva téren az 56-os vili hurokvágányát nem használhatja, arról nem is beszélve, hogy lehet, hogy túl kicsi lenne az ívsugár?

 

Még valami: a menetidő sokkal kevesebb lehetne, ha nem kéne annyit várni az ellenvonatra. A menetrend átszervezésével és a kitérőkhöz védőváltók beépítésével talán ez megoldható lenne.

HáBé Creative Commons License 2007.01.10 0 0 1153

Pálinkamentes, elcsendesedett jóestét kívánok egy szomorú évforduló előestéjén:

http://fogas.cyberhungary.net/fogasuj/19870111.htm

:'-(

HB

Törölt nick Creative Commons License 2007.01.07 0 0 1152
Szombaton 6-ossal valami gond volt? Felfelé mentem 1-essel, Orgonást és Erdei iskolát elhagyva, csak Gyöngyvirág útnál vártunk egy nagyon picit és jött 2-es. Széchenyin meg félre álltunk mert fenn 6-os sötéten, nyitott ajtókkal állt. Aztán lefelé Svábhegynél 7-es várt minket.

Boldog új évet mindenkinek!
Hungaroplan Creative Commons License 2007.01.03 0 0 1151
Valóban csak egy volt a kimaradás.
Előzmény: Peti817172M (1149)
Peti817172M Creative Commons License 2007.01.03 0 0 1150
Vagy ott fogott vissza, és emiatt nem találkoztatok erdeinéál vonattal.
Előzmény: Peti817172M (1149)
Peti817172M Creative Commons License 2007.01.03 0 0 1149
Én akárhogy számolom az csak egy kimaradás. A 4-eske meg valszeg fölfelé ment, csak megelőztétek.
Előzmény: Hungaroplan (1148)
Hungaroplan Creative Commons License 2007.01.03 0 0 1148
Úgy látszik kimaradt ma 2 fogas. A Városmajorból 14:20-kor induló szerelvény lefelé közlekedő menetrendszerinti fogassal nem találkozott Erdei iskolánál, hanem a Gyöngyvirág útnál találkozott az 54-64-es próbázó szerelvénnyel, viszont az ellenkező vágányon állt.
Hungaroplan Creative Commons License 2006.12.31 0 0 1147
Minden fogasosnak és nem fogasosnak egyaránt boldog sikerekben gazdag Újévet kívánok!
paca664 Creative Commons License 2006.12.31 0 0 1146

Na, a témához visszatérve, időm függvényében ma éjjel kinézek a Fogasra. De a tapasztalatokat csak jövőre osztom meg. :)

 

Addig pedig boldog, de legfőképpen sikeres új esztendőt kívánok mindenkinek!

Előzmény: paca664 (1093)
Törölt nick Creative Commons License 2006.12.24 0 0 1145
Szintén, viszont! (Nekem még sajnos nincs havas-fogasos képem.)
Előzmény: HáBé (1144)
HáBé Creative Commons License 2006.12.24 0 0 1144

Pálinkás jónapot!

 

"Katasztrófaturisták" figyelmébe: az 53-ast ma kiadták forgalomba. Arra ébredtem.

:-)

 

Áldott, békés Karácsonyt kívánok!

http://balint.cyberhungary.net/fg/fg3010/kepek/F51-HO.JPG

HB

Törölt nick Creative Commons License 2006.12.22 0 0 1143
Köszönjük, viszont!!! :))
Előzmény: **BPO-700** (1142)
**BPO-700** Creative Commons License 2006.12.22 0 0 1142
rm40 Creative Commons License 2006.12.22 0 0 1141

Újdonságok - érdekességek

 

Intenzív próbák után üzembe állt a Gornergrat Bahn új alacsonypadlós ikermotorkocsijainak első két példánya. A 2006. december 18-án tartott bemutatón a vendégek elismerően szóltak a járművek térkínálatáról, komfortjáról és nagyméretű panorámaablakairól. A Stadler által gyártott 4 db ikermotorkocsira szóló megrendelés összértéke 26 millió svájci frank [~16,2 millió €]. Az eddig itt szolgáló járművek 1947-1962 között készültek.

 

Fényképek: 1, 2, 3

Videó: itt

Jellegrajz és műszaki adatok: itt

A jelenlegi járműállomány: itt

 

(Forrás: BahnOnline.ch, 2006. december 19.)

Hungaroplan Creative Commons License 2006.12.21 0 0 1140
Kettesnél meg csatláshiba van, Svábhegy és Széchenyi-hegy előtt hegymenetben mindig lekapcsol a világítás a pótkocsiban.
Előzmény: Peti817172M (1139)
Peti817172M Creative Commons License 2006.12.21 0 0 1139
51-esnek kontakthibás az erősítője, ezért hallgat el néha völgymenetben.
Előzmény: Törölt nick (1136)
Törölt nick Creative Commons License 2006.12.21 0 0 1138
Mondjuk ezt most láttam először. Vastag lila csíkok, kanyarok a falon. És természetes hogy a kerékpáros résznél. Mert néha amit azok művelnek, az már rettenetes. :-(
Előzmény: Hungaroplan (1137)
Hungaroplan Creative Commons License 2006.12.21 0 0 1137
Igen, néha nem is ártana letakarítani a firkákat...
Előzmény: Törölt nick (1136)
Törölt nick Creative Commons License 2006.12.21 0 0 1136
Láttam 54-eskét. Szép, tiszta mindene (még).
1-eskével viszont volt néhány gond. 51-es valamiért irtózatosan rezeg (szétrázódtam magam az ülésben). 61-ben rossz volt az utastájékoztatás (Művészútnál: "a Művész út", Városkúttól indulva: "A Gyöngyvirág út következik___és a 90-es autóbuszra", és Orgonásnál már nem lehetett érteni). Ja, és a kis köcsögök marha szépen összefirkálták a kerékpárszállító résznél! >:-[
HáBé Creative Commons License 2006.12.20 0 0 1135

Pálinkásat!

 

A mostanában sokszor emlegetett csacsi:

http://balint.cyberhungary.net/fg/fg1328/kepek/f54fu61.JPG

HB

Hungaroplan Creative Commons License 2006.12.18 0 0 1134
Előfordul. Mindenesetre én a jókívánságot hiányolom belőle, most így Karácsony előtt :)
Előzmény: Törölt nick (1133)
Törölt nick Creative Commons License 2006.12.18 0 0 1133
Én már olyat is hallottam, hogy elindul Széchenyiről: "Üdvözöljük utasainkat! Az első megálló a Művész út". (és rögtön ezután) "Művész út". Aztán meg késett egyet. Városkútnál, svábhegy következik. Viszont itt kijavította a vezető.
Előzmény: Hungaroplan (1132)
Hungaroplan Creative Commons License 2006.12.18 0 0 1132
Kettesen rossz az utastájékoztató: Esze előtt nincs BKV szignál, hanem a következőt mondja: "Az ajtók a bal oldalon nyílnak. Az Esze Tamás Iskola következik. Az ajtók a bal oldalon nyílnak."
Törölt nick Creative Commons License 2006.12.18 0 0 1131
Olyan lesz mint az 1-es? Ajtónyitó, jobban érthető utastájékoztató, kijelző...
Majd megnézem valamelyik nap.
HáBé Creative Commons License 2006.12.18 0 0 1130

De kár...

:-(

Pedig kifejezetten jól állna neki...

(szerintem)

Előzmény: Peti817172M (1129)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!