"nem a márka a kút üzemeltetője a lényeg" - ez így van. Pont ezért nem értettem, hogy mégis a márkát utasítottad el.
A minuszokhoz: találtam már én is olyan kutat, ahol télen nem téli üzemanyagot árultak. Az ok prózai volt, olyan kevés fogyott, hogy nem tudtak rendelni belőle.
A két társaság "nagy" kútjait és Selenia olajat használva a 2,0 jtdm 159-em korrekciós tényezői 200e km után gyakorlatilag nullák voltak. Ami azért nem rossz eredmény.
nem a márka a kút üzemeltetője a lényeg, lehet bármelyikkel gond ha ügyeskedős a személyzet, cégesbe volt Mol volt vele gond -20-ba az egész flottával amikor nem indul reggel 10-ből 9 autó.....
Aztán Agip sose volt vele gond,
Sajátba meg írtam mikor mi, eddig nem volt gond, de azért a kis zug maszek kutakat kerülöm
A Shell magam se tudom valamiért nem szimpatikus ennyi de már huszon éve mióta tankolok hol benzint hol gázolajat
Az elmúlt bő millán Shell és MOL kutakon tankoltam, sose volt gondom az üzemanyaggal.
Alfába meg eddig csak Seleniát töltöttem, a megtett 865e km alatt mind tette a dolgát. Nyugodtan lehet használni. (A 146 1,6TS-emben bő 300e km volt amikor utoljára hallottam róla, ebből majd 200-at én tekertem bele.)
Én is Agipot tankoltam mert céget is ott tankoljuk gyűjtöttem a pontot a kedvezményt meg beletankoltam a sajátba :) Most céges az Shell vagy Mol de nekem egyik se szimpi így mikor mi ÖMW vagy Auchan Smart Diesel
én Renaultos vagyok ott Elf lenne a gyári, de abból könnyű beleszaladni hamisba így egy motorfelújítás után csak Motul vagy Liqui Molly megy bele de csak olyan aminek megvan a gyári minősítése
Olyan dologban szeretnék segítséget kérni, hogy van egy GTV-m 1995-ös és halott a motorja, hajtókar csapágyas és vettem hozzá egy másik motort de nem tudom hogyan álljak neki... nem szakmám de cseréltem mér motort 4 és 6 hengeres bmw.ben, opel vectra.ban de erről elképzelésem sincsen, hogy milyen irányban jön ki stb... kérlek titeket ha valakinek van tapasztalata legyen szíves ossza meg velem. egy nagy kiemelő állványom van flassencúg emelővel... "nem tudom hogy írják helyesen :D "
Én ilyen "maradi" márka fan is vagyok. ;) (autóban olasz, ha sok pénzem lesz, akkor még USA. ;) Ha lehet kapni azt az olajat amit a gyárban is raknak bele, akkor legyen. Inkább a Selenia, mint xy.
Épp tegnap kapott frisset az egyik JTD. ;)
Bajban is vagyok, hogy kivonult az AGIP. Tankolhatok össze vissza ;)
Adott egy 2.0 JTS ma voltam diagon.Sajnos mind a 4 lambdaszondám tré. Az unixnál közel 100.000 ft a négy db. Tudnátok e segíteni abban,hogy kellene a Bosch szondák gyári kódja. Német országból 40.000 ftal olcsóbban tudnám megrendelni,ha meglenne a kód. Akkor nem futnék lukra.Köszi,ha valakinek meg van.
Hétfőn néztem egyet downer cartárssal. Az a cápauszony antenna a tetején, meg a króm kipufogóvég imitálás elég gagyinak hatott. A Stelvionak meg csináltak két akkora krómhatású kipufogóvéget, hogy a 80-as években gyártott motorok is megirigyelhetnék. Aránytalanul nagynak néz ki.