Nekem azé gyanús hogy csak mérföldben számol. Szerintem ne kapkodj. Túlkínálat van a piacon nyugodtan nézz meg egy másik focust is, hogy abban is mérföldben számol e. Méresd körbe az autót festékmérővel. Ha törve volt akkor kiderül.
Hol talalok en egy olyan oldalt, ahol gyari adatokat kozolnek a regi focusrol. Ja igen, azt el is felejtettem irni, hogy ez meg a regi focus, nem az uj. Tehat ahogy keresgelek mindenhol csak az uj focusrol talalok adatokat. Nincsen veletlenul olyan oldal, ahol csak a regivel foglalkoznak?
Eppen focus vasarlas elott allok, es gyorsan vegigszaladtam itt a topikok kozott, de nem talaltam kulon focusosat, ugyhogy ide tennem fel kerdeseimet ha nem baj.
A kiszemelt auto egy 2004 Ford Focus Sedan Ghia 1.8
Voltam megnezni, es az elso benyomasaim nagyon jok voltak, de van egy-ket dolog, ami elbizonytalanit, es ezert gondoltam, hogy hatha itt valaszt kapok kerdeseimre.
Eloszor is, van-e valami kulonleges dolog, amire ennel a tipusnal erdemes nagyon odafigyelni vasarlas elott?
Aztan. Eszrevettem, hogy a anyosulesnel levo legzsak fedojenek szele nehany helyen nagyon kis mertekben fel van puklisodva (ezt a szot se irtam meg le). Elofordulhat-e, hogy ez csak valami ragasztasi problema, esetleg a napfenytol deformalodott meg, vagy ez nagy valoszinuseggel azt jelenti, hogy a legzsak mar jart egyszer idekint, es ki lett cserelve. Amennyiben igy van, akkor ezt egy szakszerviz meg tudja nekem biztosra mondani?
Harmadik pedig a fogyasztas. Az elado 10 literes fogyasztast mondott nekem, viszont o szinte csak pesten jar vele. En nagyobb szazalekban jarnek vele autopalyan, es viszonylag visszafogottnak mondanam magam, tehat 130-140 korul szoktam utazni. Mire szamithatok fogyasztas tekinteteben? Ki tudom hozni ezt 7-8 korul, vagy nyugodtan szamitsak en is a 10 literre?
Na meg megegy. A fedelzeti szamitogep merfoldben, meg gallonban szamol. Az elado erre azt mondta, hogy azert mert az 1.8-ast meg a 2.0-est amerikai axportra szantak. Ha ez igy is van, akkor van-e lehetoseg ezt atallitani normalis mertekegysegekre, vagy tanuljak meg gyorsan fejben szamolni?
MOst vettem a C_maxot és nem értem miért nem kapcsol ki a műszerfal digitális része és a Rádió halványan világít mind a kettő miért???? Nem akarom hogy ez valami gond legyen MÁR első nap!
JóMberek! Van egy pár eladó dönthető ülésem asszem XR3i-be valók, nem tudom pontosan, de nincsenek kiülve és egész jó állapotban vannak! Mondjatok valami baráti árat és vihetitek!
www.fordka.hu olvassatok el a forumot! A csalad 2004-tol gyihal egyet, van benne 30e km. Nincs baja. Kicsit zorog a belseje, es kenyes a benyara, de miota OMVt kap semmi gond. Kokany kutakat el kell kerulni.
Sziasztok!A lányom szeretne venni 1 Ford Kat!Akinek volt,vagy van mire kell figyelni a vásárlásnál?Használt autó lesz és én nem nagyon értek hozzá!Válaszotokat előre is köszönöm
Amúgy nagyon vezető függő a fékkopás. Az öcsém az 1.6-os Focussal hamarabb elhasznál egy garnítúrát, mint én a 2 lityissel köztudottan állat tempómmal. Ki érti ezt? Ráadásul neki 195/60R15-ös guma van fent, nekem meg 205/45R17-es Parada Spec-2 ami ritkán bír ki 20 ezernél többet nálam. Így szerintem nekem kellene sűrűbben cserélnem, de nem ez van a gyakorlatban.
Nem garis, de kíváncsi leszek a német mit mond. Puhábbak a mostani fékpofák a régieknél, de messze jobban is állnak meg a kocsik ezekkel. Ez akkor szembeötlő, ha visszaülsz egy régebbibe. Az elején úgy fogod érezni, hogy nincs benne fék. Nem akarlak meggyőzni, vegyél nyugodtan másik kocsit. Annak ugyanígy el fog kopni a féke, de még a futóműve és a kormányzása is szar lesz.:)))
Sziasztok.
Segítségeteket szeretném kérni egy Ford Escortom van 1,6 -os 16 szelepes és automata váltós, a váltó olyat csinál mint, ha megcsúszna a kuplungtárcsa, de az autómatába nincs kuplungtárcsa ja és ez fokozat mentes váltó nem olyan ami 1 és 2 fokozat is van, csak P R N D és L van!. Mostanába csinálja és fogalmam sincs, hogy mi lehet kb 30 és 60- között csinálja a gázpedál középállásánál és dombon fölfelé inkább. Megnéztem az olajszintet de az rendben van, az olaj és a szűrő most lett cserélve, élőtte is csinálta ezért gondoltam, hogy az lehet, de nem. Ami nagyon furcsa volt az olaj tartály alján egy mágneslapocskát találtam és fogalmam sincs honnan kerűlt oda illetve milyen célt szolgált a váltóban? Van egyébként fokozat mentes váltóban valami mágneses megoldás? Lehet, hogy letörött valahonnan? Az olaj márkája gyári Motorcraft szerintem ez nem lehet a baj forrása. Kérek mindenkit ha tud valamilyen infot adni ezzel kapcsolatban azt megköszönném, vagy esetleg valami megbízható automata váltó helynek Budapest területén a címét és telefonszámát. Azért mondom, hogy megbízható mert voltam olyan helyen ahol az olajszint megnézésért 3000 Ft-ot akart elkérni ez a műhely a 3 -ik kerületben van ha lehet kerűljétek el mert itt csak lehúzzák az embert a semmiért!!!!
E-mailemre is írhattok p-szabi@freemail.hu
Azért irtam ide mert ez jobban pörög a többi fordos oldalhoz képest.
Előre is köszönöm a segítséget és az infot!!!!!