Persze nagyon rozsdás, de hihetetlen mik kerülnek még elő. Nagy kár érte. A motorháztető vajon megvan? Nehéz pótolni szerintem. Gondolom. Mit tervezel vele? Már ha sikerül valahogy birtokon belül kerülni?
Végre vannak képek! Mármint a "talált" Tatra-ról.
Megtekintését csak erős idegzetűeknek ajánljuk! Mivel igancsak rozsdi... A kocsi mögötti dobozban (állítólag) az alkatrészek vannak.
Már csak a telek gazdáját kell felkutatni, mert a járműnek nincs olyan. :(
Meg sem kísérlek linket írni; kérlek legyetek ügyesek.
Eléggé elszánt vagyok, meg aki ismer tudja, hogy szeretem a precíz dolgokat. Én amolyan házi ezermester vagyok : lakatos, kárpitos,kőműves, burkoló, villanyszerelő stb. Ez most nem nagyképűség, de hozzám 5-6 éve mesterember nem tette be a lábát, az esztergagépet kivéve minden szerszámom van, az is csak azért nincs még, mert amit ajánlottak elhozatalra sajnos nem fért le a pincébe a fix műhelyembe ! Képes vagyok valamit 5-ször szétszedni, mert estleg 1 mm nem passzol. Most is erre törekszem. Tisztában vagyok vele, hogy szinte újra kell építenem az AUTÓT, de ez nem csüggeszt. Itt minden az odafigyelésen múlik. Nem 2 évre akarom megcsinálni, szeretném majd büszkén bemutatni, úgy, hogy senki se tudjon belekötni. Bocs, megint csak pofázok, TATRA-zás helyett. Mit tudtok, mikor legklözelebb Brno ? Más . Ha valakit érdekel : a tatabányai Volán a hétvégén Bánki Donát Emléktúrát szervez Zircre. Ott lesznek az ottani Vet.klub kocsijai, a felvezető pedig a nemrég elkészült IKARUS 30-as lesz. Akinek nincs kocsija azon vehet részt a túrán, ha van még hely.Szerintem ha van még hely szivesen látnak mindenkit, akit érdekel jelezze és én megkérdezem. Ind: szombat 9.00 Tatabánya-Zirc-és vissza kb. este 7-re, közben vannak programok.
" Ahol kellett cineztek helyette" szerencsére :-))
a kék-ezüst T87-et én is láttam a modile.de-n hirdetni de csak nagyon rövid ideig volt fent. Ha jól emlékszem 47.000.- eur volt az ára!!! ez kicsit több mint 7misi!!
Az az autó azt hiszem Erich Ledwinkáé volt vagy mi. Mindenesetre valamelyik Ledwinka leszármazott árulja. Egy nő, talán Erich L. lánya már nem emlékszem pontosan, de olvastam egy ilyen hirdetést valahol. Képeket elmentettem. Ha ugyanarról beszélünk. Kék-ezüst fényezésű T87. Tényleg szép, bár nekem az egyszínűek jobban tetszenek. De állapotra makulátlannak tűnik. Kéne :-)))
A gyári cinezés illesztéseknél van, meg éleknél, nem? Azt mondják akkoriban nem voltak ilyen penge kittek mint manapság. Ahol kellett cineztek helyette. Tehát NEM korrózióvédelmi okokból van rajta. Asszem.
601-1961: Ha ennyire ramaty a dolog akkor csak akkor lesz jó ha teljesen csontra szétszeded, a nagyobb felületekről akárhogyan is (kromofág, hőlégfúvó pisztoly, vakarászás, imádság stb) leszeded a festéket, kittet a falcokat sarkokat lehet homokfújni, fémszemcsével fújni. A gyári cinezésnek nem árt a homokfújás. Homokfújás után meg fogod látni hogy még ott is lukas ahol nem is gondoltad volna!!! :-))
Gyári elemeket lehet talán még szerezni!!!!
Én azt vallom hogy egy autó akkor jó ha jó a kasznija, bármi mást utólag is lehet rajta javítani(kijavítani) de ha kaszni szar akkor az egész autó szar!!! Ezért szerintem a legfontosabb hogy ne fogyjon el a türelmed és a lehető legjobb kasznit próbáld meg összehozni. Ezen az úton pedig az elsőlépés hogy fémtisztára le kell pucolni a kiindulási alapot!!!!
Még nem tudom mi lesz. Ez még csak a bal hátulja, a többi első kaparászás után ugyanilyennek tűnik. Jó lenne szerezni 4 sárvédő, a hátsókat a kopoltyú alatti lemezzel együtt, plusz a küszöböket. Szóval nem leányálom ! Valahogy le kell pucolnom az autót fémig, hogy meglássak mindent. De a módját még nem tudom, mert az 5-6 réteg festék és kitt Kromofággal kissé babra munka, a homokszórást meg nem tudom hogyan viseli az eredeti cinezés. Azonkívül a bontatlan helyeken az első réteg gyári míniumos kitt úgy tapad, hogy kár lenne megbolygatni, az még békebeli ! Szóval nem tudom. Viszont valahogy ki kéne deríteni, hogy hol milyen állapotok vannak.De nem csüggedek, ha van valami ötlet, ide vele ! Most csinálok fotókat a mélyebb rétegekről is , meg a többi sárvédőről, küszöbről, felteszem a képtáramba.
HA a képeket akarjátok megnézni a lapomon, ott az összes képhez az van írva,hogy feldolgozás alatt - nyugodtan rájuk lehet katt - előjönnek. De most már beszéljünk a TATRA-król. Van e köztetek olyn aki már szedett szét, ill. újított fel 603-t. Szeretnék egy-két infót. Úgy néz ki én "mindent" sajátkezűleg fogok csinálni. Szeretném igazán jól megcsinálni! Egyébként Kb 3 hónapja volt valamelyik OLDIMER magazinban egy eladó T 87-es. Ismert osztrák kocsi , idézek a hirdetésből: "nehéz szívvel,de sajnos eladó". Az árra pontosan newm emlékszem de olyan 7 M körül volt.Megpróbálom megkeresni az osztrák klubban a képeket Róla, egy tényleg igényes kocsi!
A válaszomban kattints a "válasz erre" melletti "adatok" linkre, ott kattits a "homepage" linkre : ott a válasz a kérdésedre !Bocs ezt ne bunkóságnak vedd, de valahogy reklámozni kell kezdetleges kis oldalamat. Lesz még jobb is ! A kocsit bármikor megnézheted, csengess be ha a TATRA helyén ott áll egy Omega kombi ! Akkor itthon vagyok !
Rájöttem : az adatok-ból rá lehet kattintani az oldalamra ! Beírtam a honlap címét, egyelőre csak képek ,majd írok szöveget is - de most kell az idő a bontásra.
Bocsika !Nem sikerült felraknom a képeimet , majd igyekszem ! Addig is a http://kep.tar.hu/tomikatatra címen megnézhetitek a képeket illtve még egysmást ami érdekel.
Gábor: négyhengeres boxer, elöl kettős félelliptikus keresztlaprugók, hátul lengőtengely negyedelliptikus laprugókkal. 52LE 130km/h. Itt vannak a részletek:
Tomi ne aggódj a lökhárító miatt, szerintem az anyaországban nem lesz nehéz turkálni egyet. Úgy is mondhatnám: ez legyen a legkisebb gondod! Nekem megvannak a szétszedés előtti képeim, majd felírom neked egy CD-re.
Képeket szívesen látnék minden új leletről. Legszívesebben persze megbambáznám őket ha lehet! :-))
Gábor_S135: T600 = Tatraplan. A szokásos gyári jelölés a T600, a Tatraplan "fantázianevet" a tervgazdaság (5 éves terv) miatt adták neki... Ez már a bontakozó kommunizmus hatása :-( Jobban hangzana ha azt mondanám a repülésre utal, hiszen kisebb repülőket meg repülőmotorokat is készített a gyár, de sajnos nem. :-)))
EZT a soproni srácot nem ismered véletlenül?
Igencsak megsasolnám azt a gépet, ott vonatoztam el mellette évekig, és nem tudtam róla:(
Tudnál valami elérhetőséget mondani?
Természetesen mélben, ha nem publikus...