doca: természetesen már láttuk a klippet. Valami köcsög nyálzenekar (bocsi) akarta nézhetővé tenni a klippjét ezért belerakott egy 87-est ha jól emlékszem 2. szériást mint az enyém.
Az autó gyönyörű a többi feledhető!!!!
...de köszi a figyelmet!!!! :-))
Ez mind semmi!Már akartam irni,de mindig más téma került előtérbe.Nos: nem vagyok valami nagy zenei klipp fogyasztó,azonban a minap láttam egyet véletlenül a csatorna váltások közben.A lényege hogy tulszaladtam rajta,ám visszakapcs. és tuti hogy Tatra volt.Kb 3 másodpercet láttam belőle.Ha mégegyszer látom jobban odafigyelek,azt hiszem valami MCM top a neve.Aki jobban réér üljön neki és vegye fel.
Én meg csak azt akartam irni hogy örülök a dolognak.Ennek is, annak is.
De melyik AUTÓ lesz bemutatva ? Az az igazság, hogy még azt sem tudom hogy melyikőtöknak mozdítható TATRA-ja, lehet hogy csak figyelmetlenül olvasom a Fórumot. Szerintem, lehet hogy részrehajló vagyok de valamilyen 600-603 kellene bemutatni. Az még a közelebbi múltból való. Van ilyen mozdítható-bemutatható TATRA. Én is szeretném élóben megnézni. Az enyémet sajnos csak 20 km-t vezettem , azóta meg csak szedem szétfelé !
Mindannyiunk nevében köszi az érdeklődést! Én is úgy érzem, hogy elég extra gép ahhoz, hogy beférjen egy autós műsorba. Mondjuk nehéz elfogulatlanul hozzáállnom a kérdéshez... :-)))
doca: azért érted!! Mit megtesznek az emberek hogy TATRA-ba ülhessenek. Most kezedem csak érteni mire utaznak már "ezek" régóta! Azért csinálták ezt az egész TotalCar TV/Rádió/Internet/Mikrosütő/Mosógép/Falikút/stb izét, hogy TATRA-ba ülhessenek a végén!!!!!! :-))))))
AZTÁN TESSÉK OBJEKTÍVEN BEMUTATNI A DOLGOKAT, NEHOGY MI TATRASOK OLYANOKAT HALLJUNK, HOGY RONDA MEG ILYENEK, MER' EZ A VILÁG LEGJOBB AUTÓJA ÉS EZT MOST MEG KELL HOGY TUDJA AZ ÖSSZES EMBER!!!!!!! :-)))))))
Ugye most rezeg a léc!Bezzeg amikor tavaly is jeleztem néhány dolgot...
Persze értem én hogy csak kész autókat lehet bemutatni.Van olyan is.
A Tatra egyébként simán ér egy műsort.
Sziasztok,
Bazsó Gábor vagyok a TotalCarból. Közeleg a nyári adásszünet, és előtte még szeretnénk bemutatni valami tényleg érdekeset. Természetesen a Tatránál alkalmasabb alanyt az örökkévalóságig keresve sem találnánk. A kérdés az, hogy volna-e a kedves lakók között olyan, aki vállalná, hogy tévésztárt csinál az autójából. A forgatás egy napos elfoglaltság, természetesen végig jelen lehet lenni. Emilem az adatok közt, köszönettel:
BG
Nem pont én találtam, hanem ismerősöm; aki épp a 110L-es Skodámat lakatolgatja. Ő a mellette lévő Topolinora (nincs a képeken) van rákattanva - gondolatban már megosztoztunk. :)
Szóval emberke meséli hogy milyen "jó" autót talált, "és még van valami Tatra is ott..." egyből izgatott lettem! :)
Egyébként pont a földhivatalba nincs kedvem elzarándokolni - a sorbanállás miatt. Mit gondoltok; nincs más lehetőségem, hogy adatokhoz jussak?
Gabor_S135: Gratulálok. Hogy sikerült találni? Szeretném ha optimista lehetnék : talán nem is olyan súlyos a helyzet, mint ahogy kintről látszik.Irány a födhivatal - tulaj elő - aztán jöhet a részletes beszámoló fotókkal. Egyébként a kedvenc szólásom minden helyzetben igaz , igaz mindíg át kell írni : van még csoda a gaz alatt ! Azért arra kiványci lennék mit rewjt még ez az "áldott" magyar gaztenger! Mindíg kerül elő valami, de sajnos egyre rosszabb állapotban. Kéne egy országos felhívást tenni : keressük a gaz alatt, keretek mélyén megbújó matuzsálemeket. Sajnos a VETERÁN-ban lévő rovat elég kevest mutat, ennél lényegesen több van. Szerintem. Hajrá Gábor
Persze nagyon rozsdás, de hihetetlen mik kerülnek még elő. Nagy kár érte. A motorháztető vajon megvan? Nehéz pótolni szerintem. Gondolom. Mit tervezel vele? Már ha sikerül valahogy birtokon belül kerülni?
Végre vannak képek! Mármint a "talált" Tatra-ról.
Megtekintését csak erős idegzetűeknek ajánljuk! Mivel igancsak rozsdi... A kocsi mögötti dobozban (állítólag) az alkatrészek vannak.
Már csak a telek gazdáját kell felkutatni, mert a járműnek nincs olyan. :(
Meg sem kísérlek linket írni; kérlek legyetek ügyesek.
Eléggé elszánt vagyok, meg aki ismer tudja, hogy szeretem a precíz dolgokat. Én amolyan házi ezermester vagyok : lakatos, kárpitos,kőműves, burkoló, villanyszerelő stb. Ez most nem nagyképűség, de hozzám 5-6 éve mesterember nem tette be a lábát, az esztergagépet kivéve minden szerszámom van, az is csak azért nincs még, mert amit ajánlottak elhozatalra sajnos nem fért le a pincébe a fix műhelyembe ! Képes vagyok valamit 5-ször szétszedni, mert estleg 1 mm nem passzol. Most is erre törekszem. Tisztában vagyok vele, hogy szinte újra kell építenem az AUTÓT, de ez nem csüggeszt. Itt minden az odafigyelésen múlik. Nem 2 évre akarom megcsinálni, szeretném majd büszkén bemutatni, úgy, hogy senki se tudjon belekötni. Bocs, megint csak pofázok, TATRA-zás helyett. Mit tudtok, mikor legklözelebb Brno ? Más . Ha valakit érdekel : a tatabányai Volán a hétvégén Bánki Donát Emléktúrát szervez Zircre. Ott lesznek az ottani Vet.klub kocsijai, a felvezető pedig a nemrég elkészült IKARUS 30-as lesz. Akinek nincs kocsija azon vehet részt a túrán, ha van még hely.Szerintem ha van még hely szivesen látnak mindenkit, akit érdekel jelezze és én megkérdezem. Ind: szombat 9.00 Tatabánya-Zirc-és vissza kb. este 7-re, közben vannak programok.
" Ahol kellett cineztek helyette" szerencsére :-))
a kék-ezüst T87-et én is láttam a modile.de-n hirdetni de csak nagyon rövid ideig volt fent. Ha jól emlékszem 47.000.- eur volt az ára!!! ez kicsit több mint 7misi!!
Az az autó azt hiszem Erich Ledwinkáé volt vagy mi. Mindenesetre valamelyik Ledwinka leszármazott árulja. Egy nő, talán Erich L. lánya már nem emlékszem pontosan, de olvastam egy ilyen hirdetést valahol. Képeket elmentettem. Ha ugyanarról beszélünk. Kék-ezüst fényezésű T87. Tényleg szép, bár nekem az egyszínűek jobban tetszenek. De állapotra makulátlannak tűnik. Kéne :-)))
A gyári cinezés illesztéseknél van, meg éleknél, nem? Azt mondják akkoriban nem voltak ilyen penge kittek mint manapság. Ahol kellett cineztek helyette. Tehát NEM korrózióvédelmi okokból van rajta. Asszem.
601-1961: Ha ennyire ramaty a dolog akkor csak akkor lesz jó ha teljesen csontra szétszeded, a nagyobb felületekről akárhogyan is (kromofág, hőlégfúvó pisztoly, vakarászás, imádság stb) leszeded a festéket, kittet a falcokat sarkokat lehet homokfújni, fémszemcsével fújni. A gyári cinezésnek nem árt a homokfújás. Homokfújás után meg fogod látni hogy még ott is lukas ahol nem is gondoltad volna!!! :-))
Gyári elemeket lehet talán még szerezni!!!!
Én azt vallom hogy egy autó akkor jó ha jó a kasznija, bármi mást utólag is lehet rajta javítani(kijavítani) de ha kaszni szar akkor az egész autó szar!!! Ezért szerintem a legfontosabb hogy ne fogyjon el a türelmed és a lehető legjobb kasznit próbáld meg összehozni. Ezen az úton pedig az elsőlépés hogy fémtisztára le kell pucolni a kiindulási alapot!!!!
Még nem tudom mi lesz. Ez még csak a bal hátulja, a többi első kaparászás után ugyanilyennek tűnik. Jó lenne szerezni 4 sárvédő, a hátsókat a kopoltyú alatti lemezzel együtt, plusz a küszöböket. Szóval nem leányálom ! Valahogy le kell pucolnom az autót fémig, hogy meglássak mindent. De a módját még nem tudom, mert az 5-6 réteg festék és kitt Kromofággal kissé babra munka, a homokszórást meg nem tudom hogyan viseli az eredeti cinezés. Azonkívül a bontatlan helyeken az első réteg gyári míniumos kitt úgy tapad, hogy kár lenne megbolygatni, az még békebeli ! Szóval nem tudom. Viszont valahogy ki kéne deríteni, hogy hol milyen állapotok vannak.De nem csüggedek, ha van valami ötlet, ide vele ! Most csinálok fotókat a mélyebb rétegekről is , meg a többi sárvédőről, küszöbről, felteszem a képtáramba.
HA a képeket akarjátok megnézni a lapomon, ott az összes képhez az van írva,hogy feldolgozás alatt - nyugodtan rájuk lehet katt - előjönnek. De most már beszéljünk a TATRA-król. Van e köztetek olyn aki már szedett szét, ill. újított fel 603-t. Szeretnék egy-két infót. Úgy néz ki én "mindent" sajátkezűleg fogok csinálni. Szeretném igazán jól megcsinálni! Egyébként Kb 3 hónapja volt valamelyik OLDIMER magazinban egy eladó T 87-es. Ismert osztrák kocsi , idézek a hirdetésből: "nehéz szívvel,de sajnos eladó". Az árra pontosan newm emlékszem de olyan 7 M körül volt.Megpróbálom megkeresni az osztrák klubban a képeket Róla, egy tényleg igényes kocsi!
A válaszomban kattints a "válasz erre" melletti "adatok" linkre, ott kattits a "homepage" linkre : ott a válasz a kérdésedre !Bocs ezt ne bunkóságnak vedd, de valahogy reklámozni kell kezdetleges kis oldalamat. Lesz még jobb is ! A kocsit bármikor megnézheted, csengess be ha a TATRA helyén ott áll egy Omega kombi ! Akkor itthon vagyok !