Keresés

Részletes keresés

TyerCorp01 Creative Commons License 2009.04.14 0 0 1995
45-ért má elég komoly állapotút kapsz. 20-30-ért dobálják sajnos kifele a már használható példányokat, anyiért biztosan találsz.
Előzmény: Törölt nick (1994)
Törölt nick Creative Commons License 2009.04.14 0 0 1994
Helló!

Szeretnék érdeklődni tapasztaltabbaktól, hogy egy Jawa Mustang teljesen jó állapotban lévő, működőképes - papírokkal, mindennel -, kb. mennyibe kerülhet?

Jöhet forintban is, vagy euróban is.
Én erre a célre 150€-t tettem félre - kb. 45 000 Ft -, és szeretnék érdeklődni, hogy ez elég-e lesz.

Nem kell tuningoltnak lennie, sem semminek, inkább úgy mondanám, hogy "szinte új" feelingel rendelkezőre gondoltam.

Olyan speciel nem kell, ami az miatt olcsó, mert valami hiányzik belőlle, amit késobb nekem kellene megvennem, és beleszereltetnem.

Kicsit kritikus vagyok tudom, azt is tudom, hogy ilyet motrokat már nem gyártanak, tehát újat nem tudok venni - ezért is írtam fentebb, hogy "szinte új feeling" -, de én biztos akarok benne lenni, hogy olyat vezek a pénzemért, ami működik is, és megérje az árát. :)
flathead Creative Commons License 2009.04.14 0 0 1993
Azért annyira nem bonyolult szét szedni meg összerakni, én is meg tudtam csinálni, pedig nem vagyok motorszerelő. Meg lehet csinálni, csak észnél kell lenni, hogy ne csesszél szét semmit.
Előzmény: Hun15 (1986)
TyerCorp01 Creative Commons License 2009.04.13 0 0 1992
Nekem is ez ugrott be második lehetőségként.
Előzmény: Kristóf 210 (1991)
Kristóf 210 Creative Commons License 2009.04.13 0 0 1991
Lehet hogy a főtengely csapágy sült be.
Előzmény: Hun15 (1990)
Hun15 Creative Commons License 2009.04.13 0 0 1990
Nem ez a gond a henger nem sült be tavaly egész éven motoroztam vele és ennél sokkal nagyobb túrákra mentem vele minimum 2000km-ert- de lehet hogy még többet megtettem már ezzel a hengerrel.Ha leveszem a hengert akkor is szorul.
Kristóf 210 Creative Commons License 2009.04.13 0 0 1989
nem is a sebesség ami annyira fontos, hanem inkább hogy minél alacsonyabb fordulatszámon pörgesd, és minél kevesebb mederöltetésnek tedd ki a motort.
Előzmény: TyerCorp01 (1987)
Bakoj87 Creative Commons License 2009.04.13 0 0 1988
Sziasztok

Ingyen elvihető egy Jawa Mustang Gyálról. A motor műkődőképes ,csak a karbiba kell egy síber tű egy lemez és egy rugó. Adok hozzá még egy karbi házat is .

Érdeklődni a bakoj87@citromail.hu e-mail címen lehet vagy telefonon : 06703640423
TyerCorp01 Creative Commons License 2009.04.13 0 0 1987
Akkor ne is szedd szét a blokkot... a hengert nem járattad be, besült.
Amúgy ha ilyenkor elkezd lassulni, legközelebb húzzneki gázfröccsöket , ne hagyd besülni. Szedd le a hengert, és vidd el megfúratni, új dugattyú, gyűrűk, csapszeg és után legalább 200 km-ig 1:30-as keverékkel járj, maximum 40-45 km/h-val és csak a szűk környéken. Túrára ne menj lgalább 1000-ig
Előzmény: Hun15 (1986)
Hun15 Creative Commons License 2009.04.12 0 0 1986
Köszönöm az infókat!Ezek szerint tényleg nem egyszerű összerakni a blokkot.Ma voltam 1 ismerősömnél aki motorokat szokott szerelni de ő nem vállalta el hogy megcsinálja mert elég nehéz összerakni a blokkot.Majd ha lesz időm szétszedem.Nem tudom mi lehet a konkrét gond. Mikor sikerült mindent rajta megcsinálni és akkor ment a legjobban elmentem vele 1 nagyobb túrára elkezdett lassulni aztán megszorult. bármelyik sebességbe tettem a kereket állóra fékezte betettem üresbe aztán tolhattam haza.
Kristóf 210 Creative Commons License 2009.04.12 0 0 1985
Jé ott figyel a macska is a kép oldalán :)

Hát örömmel látom hogy újra van egy kis élet a fórumon, és írogat mindenki, én is dicsekedni jöttem bár kicsit Off témában, végre kész a hondám és megtettem ma vele az első métereket :) Itt van róla egy kii vidi:

http://www.youtube.com/watch?v=F8ZgsRD8gsM
Előzmény: TyerCorp01 (1981)
TyerCorp01 Creative Commons License 2009.04.12 0 0 1984
Neolux autózománc. Nemrég két ládányi bontatlan dobozzla találtunk a méhtelepen, ingyen odaadták mert veszélyes hulladék. és persze hogy nem votlak beszáradva a 30 éves dobozok. Zománccal festettem már motort...mégegyszer NEM :) Ez az én hibám, neoluxból két féle létezik:szinező és fedő, akarommondani, a szinező kék, zöld és bordóból létezik, ezek fedőfestékhez keverve használhatóak csak, vagy ha mondjuk lefestem fehérre az egészet utána ráküldök 2 réteget ebből, akkor jó, meg ez nem is mattul be így, a fedő viszont már első réteg után gyönyörűen fed. Namost, fedőfesték nekem volt fekete és piros, de csak 2 kortynyi pirosam volt, gondoltam hozzákeverek szinezőt, hogy megnöveljem a mennyiséget és fedjen is, max 3 réteg után... de nem jött be, úgy látszik, még a napokban megpróbálok egy réteget, ha az nem fed, veszek egy liter pirosat. Amúgy a neolux is ottkörül van, bár újabban azt is megdrágították. A citromsárga valami 2500 egy liter. Node szocimotorra nem szabad mást fújni, csak a angyon fanatikusoknak (ld.: mustangom), veterán motorra ez való. Meg leeht persze oldani úgy is hogy úgy nézzen ki mint a legújabb szalonállapotú harley (ld.:1-2 felújítot pannónia, ami gyárilag nem nézett ki ilyen políran) Nemmondom szép-szép, sőt tetszik is, miazhogy, de nem igazán korhű. :)
Normál zománcfestékkel meg én nem festenék motort, egyszer festettem, olyan lett mint az ablakkeret (szemcsésebb) , és sokkal könnyebben megfolyik, mivel túl sűrű a pisztolynak magában, de ha higítom, akkor meg nem szárad meg elég hamar és megfolyik. a Neoluxot 10 perc után már lehet második réteggel ellátni.
Előzmény: flathead (1982)
flathead Creative Commons License 2009.04.12 0 0 1983
Egyébként én is ilyenre akarom majd festeni a Mustangot!
Előzmény: flathead (1982)
flathead Creative Commons License 2009.04.12 0 0 1982
Ha van festékszóród, próbáld meg zománcfestékkel! Állítólag nagyon jól fed, szép felületet ad és időjárássálló. Én még nem próbáltam, de egy Pannóniás ismerősöm ezzel fújta le a Pannóniáját és azt mondta jó lett. Kb. 1200-1500 Ft egy liter.
Előzmény: TyerCorp01 (1981)
TyerCorp01 Creative Commons License 2009.04.12 0 0 1981
...illetve a két csúszkáló váltófogaskereket szintén fel lehet cserélni, csak akkor úgy kel váltani, hogy 1-3-2, de nagyobb lesz a végsebessége :)

Muszáj amúgy szétszedni azt a blokkot? nem lehet hogy cask a gyújtás lendkereke ér hozá valamelyik tekercshez? Nem tartom valószínűnek, hoyg a váltónál lenne probléma, vagy akár a főtengelynél.

Új téma:
Elkezdtem összerakni a 20-ast. 1-1 réteg már van a meggypiros alkatrészeken, csak nem takar eléggé sajnos a neolux mert csak szinező bordóm volt itton meg két kortynyi nem beszáradt normálpiros illetve fekete. azt hittem fedni fog rendesen, keverésnél úgy tűnt, de nem. Hátha a következő réteg elég lesz arra hoyg fedjen, de attól tartok vennem kell.
A vázra elég egy réteg, a léyneg hogy ne kezdjen rozsdásodni, úgy se látszik ki, a blokkot meg a hátsókereket már be is építettem és már jól néz ki :)

Remélem nem csak nekem tetszik... :)
Előzmény: flathead (1980)
flathead Creative Commons License 2009.04.12 0 0 1980
Hogy érted, hogy szorul benne valami?
A blokkot szétkapni nem nehéz, de pöcsölős, oda kell fiegylni, mi hogy van, hogy aztán össze is tudd rakni. Ha szétszeded, azzal kezdd, hogy kiütöd a két illesztő hüvelyt, amik valahol a blokkrögzítő füleknél (amikkel a vázhoz fogatod a blokkot) vannak. Ha ezeket kiszedted, szét kell csavarozni az egészet, de először leszedni a váltókart, annak a tengelyét kiütni, stb.... Nem gáz, de összerakásnál oda kell figyelkni, hogy pl. az a rúd amin a váltó léptető karja csúszkál (a blokkon belül), a helyére menjen, mert én már hazavágtam így egy blokkot, hogy nem csúszott be az említett rúd a neki kialakított perselybe és ahogy húztam össze a csavarokkal a blokkot, szépen kinyomta a blokk oldalát......
Nameg a váltó összerakásnál is oda kell figyelni, met a léptető kart is be lehet tenni fordítva és akkor csak 3. sebességed lesz (szintén eljátszottam).
Előzmény: Hun15 (1978)
flathead Creative Commons License 2009.04.12 0 0 1979
Próbáld meg úgy, hogy a gyújtótrafó primer tekercsére teszel egy védődiódát. Valószínűleg az induktív lökések vágták szét a Hall elemet
Előzmény: Törölt nick (1974)
Hun15 Creative Commons License 2009.04.12 0 0 1978
Sziasztok!Tudna nekem valaki segíteni abban hogy olyankor mi mehetett tönkre a blokkban hogyha sebességbe rakom a motort és szorul benne valami?Ha a blokkot szétkapom nehéz összerakni?És milyen szerszámok kellenek a blokk széthúzásához?Előre is köszönöm!
Kristóf 210 Creative Commons License 2009.04.12 0 0 1977
Jézusom hát nem rég lett kész milyen dugattyú van abba?
Előzmény: Jawa 23A Mustang 1975 (1976)
Jawa 23A Mustang 1975 Creative Commons License 2009.04.12 0 0 1976
Én most szétkaptam a blokot hogy megnézzem miért nem emgy rendesen... a szimering közepe be volt nyomódva... a generátor forgórészét meg fogtam és kézzel ugy meg forgattam a blokkot hogy még 5öt fordult.. szóval kompresszió gyürü is cserés :D első telóba kicsrélem a rugót mert hozzá ér a sárhányóhoz a kerék:D nah ennyih... Szevasztok!
Kristóf 210 Creative Commons License 2009.04.12 0 0 1975
Kár hogy a gyújtás nem sikerült, érdekelt volna milyen elektronikus gyújtással, mennyire pörög mennyit megy. de a villára kíváncsi leszek.
Előzmény: Törölt nick (1974)
Törölt nick Creative Commons License 2009.04.10 0 0 1974
Sziasztok!
Mi ujság?velem nem sok.Vissza kellett adnom a kölcsön simó karbit:(
Az elektronikus gyújtás elkészült,de zsákutcának bizonyult,mivel már az asztalon teszteléskor a nagyfesz tönkrevágta az érzékeny hall elemet.Kétszer is.
Raktam előre egy verho villát,de sajna nem kompletten tudtam szerezni,most a verho felsőrészben van a mustang csúszószár.Akarok egy komplett alupapucsos verho villát,de nem egyszerű dolog itt a környéken.
TyerCorp01 Creative Commons License 2009.04.10 0 0 1973
Tegnap este megjött életem első nyugati (azaz annyira nyugati hogy már keleti) motorja. Yamaha DT 50 úgy kb 1985 körülről. 5 Sebis mexás 6 voltos gyújtású, itt-ott idegen alkatrészekkel. Újabb találós kérdés: Hány Mustang alkatrészt találunk a következő két képen? :)


Illetve egy uccsó kép, a magyar lakatosmesterség csúcsa, a kipufogóvégem.


és bocs az OFF-ért, több nem lesz, csak próbálom már felébreszteni az alvó mustisokat :)
TyerCorp01 Creative Commons License 2009.04.08 0 0 1972
OFF egy kicsit.
Találós kérdés: Mi a különbség a két kép között?


Megfejtés: egyik egy jó simson váltó, a másik meg a zöld simsonomé :)
Azaz mostmár forddítva, mert kicseréltem, mert azt eladni készülök, de ezenfelül keresek oda oylna alkatrészt, ha tudtok, akkor érdekel.

A sulinál történt az eset. Letettem rggel a motort, mint mindig ma reggel is nehezen vette az egyest, mint az utóbbi fél-1 évben, de ma minden megváltozott. Szóval letettem a motort, pár óra múlva indultam volna haza, hoppá ez nem fog sikerülni. Nem vette a sebiket, hazatoltam (4km, 25 fok, napsütés, fekete farmer:) ) szétkaptam gyorsan, hát látom hogy ez van...

Nomindegy, délután 3-kor fogtam hozzá, most sikerült befejeznem, de mostmár szépen vesz minden sebességet, kuplungokat is átcseréltem, az is sokkal jobb, most motorikusan újabb 2 évre nem kell hozzányúlni (remélem legalábbis...)
flathead Creative Commons License 2009.04.06 0 0 1971
Igen, a sketchup-pal jó dolgokat lehet csinálni, bár vannak betegségei a programnak. Például egy csomó funkciót megváltoztattak vagy elérhetetlenné tettek az újabb verziókban, amik a régebbiekben(1-2-3,stb) benne voltak.....
De ettől még nagyon jó kis cucc.
Előzmény: Kristóf 210 (1970)
Kristóf 210 Creative Commons License 2009.04.06 0 0 1970
Én is szórakoztam Google sketchup-al fasza kis program, ár az épületek google earthra felhelyezése szinte kivitelezhetetlen, mert hibás a program. Én nemrég megcsináltam az iskolánkat, sok munka volt vele, de sajnos nem tudtuk feltölteni mert elcsúsztak a textúrák. Itt van róla pár fotó:



Előzmény: flathead (1969)
flathead Creative Commons License 2009.04.05 0 0 1969
Aha, google sketchup-pal. Ha kell valakinek maga a 3d-s file, elküldöm e-mailben.
Előzmény: Kristóf 210 (1968)
Kristóf 210 Creative Commons License 2009.04.05 0 0 1968
Hát ez? te csináltad? jól néz ki!
Előzmény: flathead (1967)
flathead Creative Commons License 2009.04.05 0 0 1967
jawa logo
flathead Creative Commons License 2009.04.01 0 0 1966
Az imént megjárattam egy kicsit a masinát és az is kiderült, hogy mostanában miért nem volt annyi ereje, mint régebben. Megnéztem a karburátort és gyanús volt, hogy a tolattyú csak úgy 3/4-ig, 2/3-ig emelkedik fel. Kiderült, hogy a gázmarkolat rögzítőcsavarja kirázódott, és megakasztotta a markolatot, így nem tudott teljesen felemelkedni a tolattyú. Most kipróbáltam, nagy gázzal indulásnál vagy 10 centit elemelkedett az első kerék (legnagyobb lánckerékkel) :-))) Hosszú egyenesben húzattam is neki, mivel nincs bekötve az óra, nem tudom mennyivel mentem, de elég jól tépett és még ment is volna bőven, csak a kajla hátsó kerék miatt nem mertem neki tovább húzni, de majd a nagy felújítás alatt a kerekeket is megcsináltatom és akkor kipróbálom mennyi a vége.
Ja, ma láttam Miskolcon egy piros Mustangot :-))) Eddig még a környéken sehol se láttam egyet sem az enyémen kívül.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!